گزیده خبر ها 23 مهر - 89
مشروح/دادستان كل كشور:2 تبعه آلماني بازداشت شده در تبريز به جرم خود اعتراف كردند.خبرگزاري فارس: دادستان كل كشور در خصوص بازداشت دو تبعه آلماني در تبريز گفت: اين دو تبعه آلماني خود به كار خلافشان اذعان كرده‌اند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907220914
آخوند دژخیم جانی گوش و آدمخوار محسنی اژه ای که عملکرد بیش از 31 ساله اش به مصادیق عینی جنایت علیه ی بشریت است . اکنون که در خدمت پاسداران و عاملان قتل های زنجیره ای کودتا گر و ولی وقیح نامشروع که حامی وپشتیبان اینانمی باشد قرار گرفته است. چون رژیم ضد بشری دربن بست گیر کرده و در بحران فرو رفته است . به ویژه اینکه در زمینه ی نقض مستمر حقوق بشر همچون صدور حکم سنگسار برای سککینه محمدی سخت زیر فشار بین المللی می باشد . بنابراین راهی جزو افزایش تهدید و سرکوب و اختناق و سانسور داخلی و گروگان گیری اتباع کشور های خار جی ندارد . لذا این دژخیم از موضع فرار به جلو و وارونه گوئی ادعای دستگیری مهدی رفسنجانی از طریق پلیس بین الملل کرده است . در صورتی که اکثریت مقامات رژیم ضد بشری ازجمله ی ولی وقیح و رفسنجانی و پاسدار محسن رضائی و علی اکبر ولایتی و ... دارای پرونده ی محکومیت ترور مخالفین در برون مرز هستند. یا اینکه متهم به اقدام اعمال تروریستی در پایتخت آرژانین می باشند . از جمله همین مجرم و قاتل قتل عام زنداتنیان سیاسی سال 67 و آمر قتل های زنجیره ای دژخیم محسنی اژه ای است که سخنگوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه شده است که خودش پرونده ی جنایت علیه ی بشریت دارد که در کنار بقیه مجرمان و قاتلان حرفه ای رژیم ضد بشری زیر پیگرد پلیس بین المللی می باشد . همینطور وعده ی سر خرمنی تعقیب کردن عاملین ترور سنندج داده است که این ادعا خیلی تناقض آمیز و کمدی می باشد . برای اینکه پاسداران و نیروی انتظامی گزارش دادند که عاملین این ترور در در گیری ر شهر سنندج کشته شدند؟ همینطور از دستگیری دزد دانه درشت بانکی بی نام و نشان در تبریز یاد نموده است که مشابه ادعای اعتراف گیری به دو مجرم شهروند گروگان گرفته شده ی آلمانی در تبریز می باشد.
عاملان حادثه سنندج تحت تعقيب‌ هستند مهدي هاشمي در صورت ضرورت از طريق اينترپل دستگير مي‌‌شود .دادستان كل كشور گفت: در صورت ضرورت مهدي هاشمي را از طريق پليس بين‌الملل دستگير و به ايران مي‌آوريم. دستگيري بدهكار 1500 ميليارد ريالي در تبريز .سخنگوي قوه قضاييه در ادامه از دستگيري فردي در تبريز خبر داد كه يك هزار و 500 ميليارد ريال معوقه بانكي دارد بازداشت دو تبعه آلماني در تبريز .دادستان كل كشور در پاسخ به سؤال خبرنگاري در مورد بازداشت دو تبعه آلماني در تبريز اظهار داشت: اين دو تبعه كه با رواديد توريستي در تبريز حضور يافته بودند بدون مدرك از نام خبرنگار سوءاستفاده كرده و با خانواده سكينه آشتياني ارتباط برقرار كرده بودند. وي ادامه داد: با توجه به ارتباطاتي كه اين دو تبعه با جريان‌هاي معاند خارج از كشور داشتند، در ايران دنبال اهداف خاصي بودند كه به محض اثبات اين موضوع دستگير شدند و هم اكنون نيز در بازداشت به سر مي‌برند. محسني‌اژه‌اي تاكيد كرد: اين دو تبعه آلماني خود نيز به كار خلافشان اذعان و اعلام كرده‌اند كه استفاده از عنوان جعلي خبرنگار كار خلافي بوده است.
اسپانیا به ایران: خبرنگار ما را اخراج نکنید
http://www.fararu.com/vdcjviei.uqeovzsffu.html
چرا دولت و مقامات اسپانیائی متوجه نیستند که اگر چناتچه خبر نگاران شان از ایران اخراج نشوند . همچون اتباع آمریکائی و آلمانی و فرانسوی و سایر کشور ها ربوده و متهم به جاسوسی می شوند . آنگاه حاکمان تهران همچون دزدان دریائی سو مالیائی برای آزاد کردن شان شروع به باج گیری می کنند؟
دولت اسپانيا از ايران خواست در تصميم خود مبني بر اخراج خبرنگار روزنامه "ال پاييس" از ايران تجديدنظر كند.
فرماندار مهران:روزانه 3 ميليون دلار كالا از مرز مهران به عراق صادر مي‌شود .خبرگزاري فارس: فرماندار مهران گفت: با تلاش‌هاي صورت گرفته روزانه به ارزش اقتصادي 3 ميليون دلار كالا از مرز بين‌المللي مهران به عراق صادر مي‌شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907211857
چرا ولی الله خان گردن کلفت فرمانده مهران شهر مرزی با عراق سخنی از ارسال مواد مخدر قاچاق با اسلحه و سایر مهمات جنگی و انفجاری و خرابکارانه به عراق نگفته که روزانه از مرز ایران صادر می شود ؟ برای چه این وی اقلام را از قلم انداخته است؟ همانگونه که سئوال است کشوری که خودش میوه و سایر فراورد های تولید ی دیگر را از خارج وارد می کند .چگونه می تواند میوه و مواد ساختمانی به عراق صادر نماید؟ به خصوص اینکه سابقه ی جنایت تجاوز گری هرروز خمپاره پرتاب کردن به کردستان عراق را هم دارد که مکمل اشغال نظامی چاه نفت از سوی پاسداران در جزیره فاو عراق است. با ضافه محدود کردن مسیر آب رودخانه های مرزی بدرون خاک عراق هم شامل می شود.
ولي‌الله حياتي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ايلام اظهار داشت: اقلام صادراتي به كشور عراق شامل ميوه، تره‌بار، مصنوعات پلاستيكي، ابزارآلات، مصالح ساختماني و خودرو است.
اتفاقي كه با بي‌توجهي محض رئيس‌جمهور و حضار روبرو شد؛پرواز 2 جنگنده صهيونيست بر آسمان لبنان در حين سخنراني احمدي‌نژاد.خبرگزاري فارس: 2 جنگنده صهيونيستي در حين سخنراني رئيس‌جمهور كشورمان در منطقه بنت‌جبيل لبنان در آسمان اين كشور پرواز كرده و قصد ايجاد رعب و وحشت داشتند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907220936
اگر پا سدار گماشته احمدی نژاد از طریق رئیس دفتر خود که عاشق اسرائیل است تضمین نگرفته بود به سادگی به لبنان سفر می کرد و به آسانی می توانست در سخنرانی خود از حذف صهیونیست سخن بگوید و هنگام سخنرانی وی که گزارش شده است که 2 جنگنده ی اسرائیلی بر فراز لبنان به پرواز در آمدند . ولی پاسدار گماشته احمدی نژاد بی توجه و بی خیال مشغول شعار دادن و نا بود کردن اسرائیل بوده است؟! یعنی اینکه اگر آمریکا ایجاد موانع نمی کرد این جنگنده های اسرائیلی قادر نبودند بمب در آن منطقه فرو بریزند و توجیه آنهم شرایط تهدید وتحریک جنگی باشد که پاسدار گماشته احمدی ونژاد و شیخ حسن نصر الله به وجود آورده اند؟
به
گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاري فارس، در حين سخنراني پرشور محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان در ورزشگاه بنت‌جبيل و در ميان خيل انبوه لبناني‌هاي حاضر در اين مراسم كه تصاوير امام‌ خميني(ره)، مقام معظم رهبري، سيدحسن نصرالله و محمود احمدي‌نژاد را در دست داشتند، 2 جنگنده صهيونيستي به منظور ايجاد رعب و وحشت در بين حضار و رئيس‌جمهور كشورمان در آسمان اين كشور به پرواز درآمد كه با بي‌توجهي محض رئيس‌جمهور كشورمان و حضار روبرو شد.بر اساس اين گزارش، رئيس جمهور كشورمان پس از اطلاع يافتن از اين موضوع بدون هيچگونه توجه و مقتدرانه به سخنراني خود ادامه داد كه اين اقدام رئيس‌جمهور با استقبال دوچندان لبناني‌هاي شجاع حاضر در سخنراني مواجه شد.رئيس‌جمهور در سخنراني خود تأكيد كرد كه صهيونيست‌ها راهي جز تسليم و بازگشت به خانه‌هاي اوليه خود ندارند
یک انتخاب معنا دار در مجلس.اصول گرای منتقد 90 رای، حامی دولت 5 رای
http://fardanews.com/fa/news/122924/
آخر چگونه است وقتی وکیل الدوله ی بازار مکاره که سینه چاک مدافع دولت نامشروع است و نقش پیشمرگه آماده ی عملیات انتحاری برای ولی وقیح و پاسدار گماشته احمدی نژاد را اجرا می کند. این چنین فقط 5 رأی در بازار مکاره دارد . چطوری ادعای 24 میلیون رأی قلابی برای رئیس جمهور تقلباتی می شود؟ بدتر اینکه برای چه این پاسدار عقده ای خود بزرگ بین ترمز بریده و دنده عقب کنده ادعای سخنگو ونماینده ی ملت فلسطین و لبنان می کند؟
علی مطهری با 90 رای از 185 رای ماخوذه نماینده مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات شد. حمید رسایی فقط 5 رای کسب کرد و حسن کامران 59 رای
تصاویری از حمله قانون گریزان به ماموران شهرداری و نیروی انتظامی + توضیحات
http://fardanews.com/fa/news/122960/
حتماً این آپار تمان هم تخریب و تخلیه زوری می شود تا با اشغال و مصادره ی آ ن همچون منطقه ی خاک سفید تهران شود که به بهانه قاچاق فروشی مور د تهاجم و تخریب 2000 نیروی ویژه واقع شد و 2000 نفر زن وکودک و پیر و جوان بی خانمان شده باز داشت شدند . سپس با دار زدن 6 نگون بخت که یک زن هم در میان شان بود تبدیل به برجک و بلند مرتبه سازی شد . در این مورد هم قرار است که اقدام مشابه تکرار گردد.
چندی پیش خبری در یکی از سایت های خبری منتشر شد مبنی بر حمله 70 مامور نقابدار شهرداری ! به منزل یکی از شهروندان که در پاسخ به آن توضیحات ذیل از سوی روابط عمومی شهرداری منطقه مربوطه در اختیار این رسانه قرار گرفت.
اعطای دکترای افتخاری به احمدی‌نژاد
http://fardanews.com/fa/news/122940/
در مقابل اسناد فاش شده ی فراوان که مسئولین رژیم ضد بشری دارای مدارک کیلوئی و جعلی دکترا می باشند . اکنون اینگونه مدرک افتخاری دکترا اهداء شده از سوی یک دانشگاه لبنانی که در ازای دریافت مبلغ 450 میلیئون دلار صادر شده است . بید گفت این مدر بهتر از مدل مدرک سازی قلابی و جعلی و دروغین دکترای دیگر می باشد.
دانشگاه لبنان با دعوت از "محمود احمدی نژاد" دکتری افتخاری علوم سیاسی به ریاست جمهوری ایران اعطا کرد مهر: دانشگاه لبنان با دعوت از "محمود احمدی نژاد" دکتری افتخاری علوم سیاسی به ریاست جمهوری ایران اعطا کرد.
درگیری ماموران لباس شخصی با محمد اولیایی فرد وخانواده وی
چگونه وقتی که مشابه ی مأموران لباس شخصی دژخیم که همراه پاسدار گماشئته احمدی نژاد به لبنان رفته اند در داخل کشور به خصوص در بیمارستان با اعضای خانواده های زندانیان سیاسی بطور وحشیانه ی غیر انسانی بر خورد می کنند و آنان را به اتهام دیدار اعضای خانواده با قربانی زندانی بیمار در بیمارستان مورد ضرب و شتم حیوانی خود قرار می دهند .رهبر و رئیس جمهور چنین رژیم ضد بشر و نامشروعی می تواند دوستدار ملت لبنان و فلسطین باشد که بطور وارونه ادعایش می شود؟
به گزارش کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی، این مامور لباس شخصی که با اسلحه وارد بیمارستان شده بود، با خانواده محمد اولیایی فرد که قصد ملاقات با وی را داشتند درگیر شده و در مقابل آنها رفتار های زننده و توهین آمیزی از خود نشان داد.همسر محمد اولیایی فرد که با دیدن وی در مطب پزشک، قصد احوال پرسی او را داشت توسط مامور نامبرده مورد بی احترامی لفظی قرار می گیرد و با اسلحه به سمت وی حمله ور می شود. در این اثنا که آقای اولیایی فرد قصد دفاع از همسر خود را داشت، اونیز مورد حمله قرار گرفت .ماموران حراست بیمارستان با دیدن این رویداد فرد مسلح را خلع سلاح کرده و اولیایی فرد را مجددا به زندان منتقل کردند.برخوردهای ناشایست با زندانیان سیاسی که از سوی نهادهای رسمی و مخفی صورت می گیرد همواره یکی ازمعضلاتی است که زندانیان با آن دست و پنجه نرم می کنند.محمد اولیایی فرد که احتمال ابتلا به بیماری سرطان به علت غددی که در بدن وی مشاهده شده است زیاد است، پیشتر در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیر عباس به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.این در حالی است که وی از آنجا که خود حقوقدان می باشد، هیچ رفتار یا عملی که طبق قانون جرم محسوب شود از خود بروز نداده است. صرفا به خاطر دفاع از حقوق قانونی موکلین خود مورد کینه دادستان تهران قرار گرفته و حتی دستگیری و به زندان افکندن وی هم در روالی کاملا غیر قانونی صورت گرفته بود.با توجه به بیماری حاد وعدم سوء سابقه کیفری، ایشان مستحق استفاده از آزادی مشروط بوده و این امر هم به نظر قاضی پرونده بستگی دارد.
بازداشت خانواده زینالی از مفقود شدگان کوی دانشگاه
اینهم یک مورد مشابه ی دیگر از عملکرد دژخیمان آدم کشان حرفه ای که در خدمت پاسداران فاشیست کودتا گر و وقیح هستند که چون وحشت از زندانیان سیاسی و دانشجویان معترض و مرد م ناراضی دارند . بنابراین از روی ترس این چنین دست به اینگونه جنایات ضد انسانی می زنند. تا که پرونده ی ننگین ضد بشری حاکمان جنایتکار رژیم ضد بشری را سنگین تر نمایند.
مادر و خواهر سعید زینالی زندانی سیاسی مفقود شده از ۱۸ تیر ماه شنبه شب در منزل شان بازداشت شدند .به گزارش کلمه، سعید زینالی از جمله بازداشت شدگان در ۱۸ تیر ماه ۱۳۷۸ است .وی پس از بازداشت در منزل پدری اش، هرگز به خانه بازنگشت و هربار خانواده اش پی گیر وضعیت او شدند مسولان زندان درباه او اظهار بی اطلاعی کردند . هنوز مشخص نیست بر سر این زندانی در این یازده سال چه آمده است.گفته می شود حفاظت و اطلاعات سپاه عامل بازداشت این جوان بوده است .مادر زینالی پس از حوادث انتخابات دوباره خواستار آن شد که مسولان سپاه به او بگویند که چه بر سر فرزندش آمده است .با این همه خانواده زینالی همچنان هر هفته به زندان اوین می روند و درباره پسر گمشده شان پرس و جو می کنند. آنها می خواهند بدانند بر سر سعید چه آمده است؟ آیا او زنده و همچنان زندانی است یا بلای دیگری به سرش آمده است .به دنبال هجوم نیروهای امنیتی به خانه سعید زینالی مادر و خواهر او بازداشت شده و وسایل و کامپیوترهای شخصی شان نیز ضبط شد .خانواده و دوستان زینالی که سرنوشت دردناک مفقود شدن پسرشان همه را ناراحت کرده ،اکنون به شدت نگران سرنوشت مادر و خواهر وی هستند.
مادران عزادار دستگیر شده تحت شکنجه برای گرفتن اعترافات تلویزیونی
بازهم سئوال است رژیم در مانده ی تروریستی و کودتائی که چون نا توان از پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران است . از سوی دیگر از وحشت قیام و انفجاراعمومی هرروز مجبور است که بیش از روز گذشته دست به اینگونه جنایت ضد انسانی و آدم ربائی برای گروگان با اتهام و سناریوی ساختگی بزند که موازات آن مشابه ی همین سناریو را با اتباع کشور های خارجی دنبال و اجرا می کند. این رژیم ضد بشری می تواند متعارف و مشروع باشد و دارای آنگونه اعتبار کاذبی باشد که با اهدای میلیارد لاری و خریدن حزب الله لبنان وانمود کند که دوسدار ملت لبنان است و مدافع حق و حقوق ملت فلسطین می باشد؟
بنابه گزارشات رسیده به" فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" با یورش مامورین وزارت اطلاعات یکی از حامیان مادران عزادار و دخترش دستگیر و احتمالا به سلولهای انفرادی بند 209 شکنجه گاه وزارت اطلاعات منتقل شدند.یکشنبه شب 18 مهر ماه حوالی ساعت 10:30 مامورین وزارت اطلاعات به منزل خانواده ترمسی یورش بردند و خانم ژیلا مهدوی 40 ساله کارمند بازنشسته راه آهن و فرزندش خانم مریم نجفی 26 ساله دانشجوی مدیریت جهانگردی دانشگاه شریعتی دستگیر و احتمالا به سلولهای انفرادی بند 209 شکنجه گاه وزارت اطلاعات منتقل شدند. در این یورش وحشیانه بیش از 15 نفر از از مامورین وزارت اطلاعات شرکت داشتند.آنها خانه و کوچه های اطراف را محاصره کرده بودند.حدود 6 نفر از مامورین وزارت اطلاعات به درون منزل یورش بردند و اعضای خانواده را وادرا به قرار گرفتن بر جای خود نمودند و به آنها اجازه هیچگونه حرکتی داد نمی شد.فرماندهی یورش به منزل خانواده ترمسی را علوی از سر بازجویان وزارت اطلاعات به عهده داشت.آنها تا ساعت 24:00 منزل را مورد بازرسی قرار دادند. و وسایل شخصی خانواده را مانند لپ تاپ،دوربین عکاسی،هارد کامپیوتر،دست نوشته ها ،موبایل و سایر وسائل شخصی آنها را ضبط و با خود بردند.مامورین وزارت اطلاعات در مقابل اعتراض یکی از اعضای خانواده نسبت به برخورهای وحشیانه یورش بردند و با او برخورد وحشیانه ای نمودند.هنگامی که خانواده ترمسی از آنها علت یورش و دستگیری را جویا شدند به آنها گفته شد که خانم مهدودی و فرزندش قصد مسافرت به آلمان و ارتباط با سازمان مجاهدین را دارند.که کذب محض بودخانواده ترمسی از زمان دستگیری عزیزانشان برای اطلاع یافتن از محل بازداشت و شرایط و وضعیت آنها به پلیس امنیت ،اطلاعات و امنیت،دادسرای انقلاب و زندان اوین مراجعه کردند ولی هیچگونه پاسخی تا به حال به آنها داده نشده است.خانم ژیلا مهدوی همراه با مادرانی که فرزندانشان برای آزادی مردم ایران جان باخته بودند و یا در شکنجه گاه ها و زندانها در اسارت بسر می بردند تلاش می کرد که فرزندش حسام ترمسی آزاد شود و همچنین آمرین و عاملین این جنایتها به میز محاکمه کشانده شوند.او همچنین همراه با مادران عزادار نسبت به کشتارها و دستگیری فرزندانشان در پارک لاله تهران اقدام به اعتراضات مسالمت آمیز می نمودند.خانم مهدوی در جریان دستگیریهای گسترده سال گذشته همراه با 29 نفر از مادران عزدار در پارک لاله دستگیر شد و چندین روز در زندان اوین محبوس بود ولی با اعتراضات گسترده بین المللی و داخلی وادار به آزادی آنها شدد.فرزند خانم مهدوی حسام ترمسی پس از طی محکومیت غیر انسانی و غیر قانونی آزاد شد اما مامورین وزارت اطلاعات برای انتقام گیری از این خانواده غروب هنگام وقتی که حسام از کار به منزلشان باز می گشت مورد هجوم دونفر موتورسوار قرار گرفت و با ضربات چاقوی آغشته به زهر کشنده و نامشخص مجروح شد و تا آستانه مرگ پیش رفت که با تلاش و کوشش پزشکان نجات یافت و تاکنون در حال درمان می باشد.خانم ژیلا مهدوی در طی این مدت تمام وقت خود را صرف نجات فرزندش می نمود و تقریبا دائم در بیمارستان در کنار فرزندش بود.وزارت اطلاعات پس از یورش به منزل و دستگیری آنها اقدام به انتشار خبرهای دروغ و کلیشه ای که در اکثر سایتهای دولتی انتشار یافته است مبنی بر اینکه 4 نفر از مادران عزادار هنگام سفر به آلمان دستگیر شده اند،نمود تا عمل پلید و ضد انسانی خود را توجیه نماید.هدف از پخش این اخبار جعلی و دروغین برای به زیرشکنجه های وحشیانه فیزیکی و روحی بردن مادران غزادار دستگیر شده و وادرا کردن آنها به اعترافات تلویزیونی جهت پرونده سازی و صدور احکام غیر انسانی است.البته وزارت اطلاعات پیش دستی نموده است و در آن اخبار کذب منتشر شده اعلام کرده است که مادران عزادار دستگیر شد اعتراف نموده اند.مادران عزادار دستگیر شد در معرض خطر جدی شکنجه های قرون وسطایی ماموران وزارت اطلاعات قرار دارند.