گزیده خبر های 18 مهر – 89 قسمت - 2
جهت اطلاع
وقتی که زنان در ایران مجوز ندارند تا که در کنار همسران شان در میادین ورزشی فوتبال حضورد اشته باشند ، دلیل ندارد که مدیران و مربیان سازمان تربیت بدنی با هزینه ی بیت المال دست به سفر نزنند و در میدان ورزش و مسابقه ای حضور نداشته تا شاهد باخت مسابقه ی نمایشی و تشریفاتی با تیم ملی فوتبال برزیل باشند و برای برنده هورا نکشند تاافتخار برای تیم بازنده باشد که با پر افتخار ترین تیم فوتبال جهان بازی کرده و 3 بر هیچ بازنده شده است در صورتیکه در آخرین جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی رتبه ای هم کسب نکرد؟
بيت المال، انتقادهاي زيادي را برانگيخته است. سايت فردا نوشت: ديدار تيم‌هاي فوتبال ايران و برزيل علاوه بر تماشاگران حاضر در ورزشگاه تماشاگران ويژه ديگري نيز داشت كه همگي از مديران ارشد سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال بودند. اين سايت افزود: حضور تمامي اين مديران فوتبالي براي تماشاي ديدار تيم‌هاي ايران و برزيل با هزينه بيت المال جاي سوال دارد. اين مديران درصورتي كه مايل به تماشاي ديدار تيم‌هاي ايران و برزيل بودند مي‌توانستند با هزينه شخصي خود به ابوظبي سفر كنند. برزيل، سه بر صفر برنده اين مسابقه بود.
براي ممانعت از فرار ناراضيان .منافقين دست به دامان شركت هاي آمريكايي و اسرائيلي شدندhttp://www.kayhannews.ir/890718/3.HTM#other308
سربازجو حسین پاسدار شریعتمداری با رله کرن این گزارش ساختگی از سایت مزدوران تروریست برون مرزی همکارش را رله کرده است که گذشته از اینکه اعتراف کرده و لو داده است که این سیاست مشترک سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران یا ساواک جدید با وزارت بد نام اطلاعات و پاسدار دیپلمات تر وریست حسن دانائی فر در عراق می باشد که بیش از 9 ماه است که دست به بسیج و همآهنگی گرد آوری مزدوران به گروگان گرفته شده زده و به عراق اعزام شدند و در جلوی درب کمپ اشرف مستقر شده اند که پس از شکست توطئه های زنجیره ای 9 ماهه اکنون که ادعا شده دو تن به جمع مزدوران جلوب کمپ اشرف پیوسته اند . مشخص نیست که چرا این دو نام و نشان ندارند که به باز یگران مزدوران مشغول نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن ملحق شده اند ؟
عکس / امير حسين شيراني که بوسیله جندالله به گروگان گرفته شده است
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22823
مزدوران در خدمت رژیم ضد بشری وقتی اسبر می شوند چه مفلوک و وحشت زده و روحیه باخته و زهوار وارفته می شوند ؟ البته آن موقع که برا دران ریگی بر دار کشیده می شدند . دژخیمان آدم ربای قاتل می بایست به فکر شرایط این چنینی حرکت انتقال گیری متقابل می شدند
جندالله مدعی است که امير حسين شيراني کارمند نیروگاه هسته ای است ولی مقامات قوه قضائيه ضمن تایید ربوده شدن " امیرحسین شیرانی " در اصفهان ارتباط وی با برنامه اتمی ایران را تکدیب کردند.عکس از سایت "تفتان
عکس / دریاچه مهارلو شیراز شوره زار شد/ ورود فاضلابهای شهری به رودخانه خشک شیراز
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22808
چگونه می توان در جهان یافت چنین رژیم کشور کویر کنی که در ایران حاکم است که نزدیک 32 سال که به موازی سیاست چون حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن اینگونه دریاچه های کشور را نیز این چنین تبدیل به ویر نموده است؟
دبير كميسيون ماده 10 احزاب در گفت‌وگو با فارس: جبهه مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب به موزه تاريخ پيوسته‌اند.خبرگزاري فارس: محمود عباس زاده مشكيني گفت: موضوع اين دو حزب منحل شده، از دو جنبه قابل طرح است از جنبه حقوق يا قانوني كه تكليف آنها مشخص است و پرونده دو حزب در شعبه 15 دادگاه انقلاب مطرح و راي قطعي نيز صادر و رونوشت آن به دبيرخانه كميسيون ماده 10 ارسال شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907180064
این خبر جدیدی نیست . زیرا که اکبر گنجی خیلی سال ها پیش در کنفرانس برلین خمینی شیاد بنیانگذار رژیم بشری را به موزه ی تاریخ سپرده بود. بنابراین جائی که عقاب پر بریزد ار پشه لاغری چه خیزد . چونکه این دو جریان به موزه پیوسته که بالا تر از خمینی شیاد نمی باشند؟
مرور صفحات سیاسی روزنامه‌هاحمله کیهان به روزنامه محسن رضایی
http://www.fararu.com/vdceow8n.jh8vzi9bbj.html
بدلیل اوج و گستردگی جنگ قدرت و ثروت مدتی است که دامنه ی آن به میان پاسداران سابق مدعی اصول گرای نظامی و اطلاعاتی و امنیتی مطبوعاتچی کشیده شده چون برای هم هوو شده اند.
کیهان در ستون اخبار ویژه خود با انتقاد از روزنامه تازه تاسیس "ملت ما" به خاطر استفاده از شماری از روزنامه نگاران که آن‌ها را "زنجیره‌ای" خواند نوشت در این روزنامه كه با صاحب امتیازی عبدالحسین روح الامینی و مدیرمسئولی امیرحسین مردی منتشر می‌شود برخی همكاران نشریات و سایت های زنجیره‌ای كه در جریان فتنه سال گذشته، از فتنه گران در قالب مقاله و امضا حمایت كردند (از جمله «علیرضا-خ، سجاد-س، فروزان-الف، محمد-ب، مهناز-ش، نعمت-الف و...) همكاری دارند. ضدو نقیض‌های انتقال پایتخت. خروج برخی خانوده های شهدا از گردونه پاسداری از خون شهدا!
بالاگرفتن بگو و مگو در جلسه ائمه جمعه با رئیس جمهور
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=31556
محور چگونگی سرکوب زنان و دختران که با بهانه ی مبارزه بابی حجابی بیش از 31 سال است که دنبال شده است . اکنون دامنه ی اختلافات آخوند های مفت خور و مجیز گوی حکومتی با پاسداران کودتا گر به خصوص پاسدار گماشاته احمدی نژاد در این مورد بالا گرفته است .
سایت جهان نزدیک به زاکانی نماینده تهران نوشت :جلسه ائمه جمعه با رئیس جمهور با حاشیه هائی همراه بود که برخی از اخبار آن با تاخیر یک هفته ای به رسانه ها راه یافت. یکی از حاشیه های مهم این جلسه؛ اعتراض اعضا و ائمه جمعه به سخنان رئیس جمهور در موضع حجاب بود.در این جلسه رئیس جمهور در خصوص حجاب و در پاسخ به سؤال یکی از حاضرین می گوید: واقعا مشکل مملکت پس از 30 سال حجاب دختران است که اینقدر دولت را مورد حمله قرار می دهند؟این سخن رئیس جمهور ابتدا با اعتراض یکی از اعضای هیات رئیسه همراه شد و پس از آن حاضرین در جلسه و دیگر ائمه جمعه نیز به سخنان رئیس جمهور اعتراض کردند.در همین رابطه گفته می شود جلسه برای مدتی همراه با بگو و مگو و از حالت طبیعی خود خارج شده بود.مسأله حجاب همچنین ادامه داشت و دیگر سخنان رئیس جمهور را همچون بحث هدفمندسازی یارانه ها را نیز تحت تأثیر قرار داد.لازم به ذکر است وضعیت بدحجابی در جامعه و کم توجهی دولت در این زمینه، یکی از موضوعات همیشگی است که ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه خود بر اصلاح ان تاکید می ورزند.
یك امام‌جمعه: بی‌ادبی سیاسی شجاعت نیست
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=31552
مگر رژیم ضدبشری پرخاشگر و عوامفریب و دروغگو که به جوانان مذکر در بازداشتگاه کهر یزک تجاوز می کند و با شکنجه می کشد . همینطور همچون ترانه موسوی را از توی خیابان می رباید و تجاوز می کند و جسدش را می سوزاند . یا اینکه به دختران باکره قبل از تیرباران تجاوز می کند تا مانع به بهشت رفتن شان شوند یا زنان بار دار را اعدام می کند . مهمتر اینکه و بد ترین توهین ها را با اتهام زدن نصیب مسئولان سابق خود می کند ادب حالی اش می شود چیست؟
اصطلاحات زاویه‌دار با فرهنگ، اعتبار كشور و ملت را با فاجعه روبرو می‌سازد.هرگز ملت‌ها از ادبیات ناهنجار، ناسزاگویی و تندی پیام نمی‌گیرند، بی‌ادبی را نماد قاطعیت نمی‌دانند و بی‌ادبان را الگوی انقلاب‌گرایی نمی‌شناسند. ملت‌ها حق دارند از سیاستمداران بی‌ادب بپرسند كه با چه منطقی، بی‌ادبی و بداخلاقی بر منافع و مصالح ملی می‌افزاید؟ناطق جمعه شمیرانات بی‌ادبی سیاسی را مقوله‌ای متفاوت از شجاعت، قاطعیت، روحیه انقلابی و دفاع از منافع و مصالح ملی و جهان اسلامی توصیف نموده گفت: هرگز ملت‌ها از ادبیات ناهنجار، ناسزاگویی و تندی و بدمنشی پیام نمی‌گیرند.
محمدرضا باهنر: معاون رئیس‌جمهوری دروغ می‌گوید
در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و تبعیض که مسلح به عوامفریبی و وارونه گوئی است. کدام مسئولی یافت می شود که حرف راست برای یک بار زده باشد که اکنون قرار است که معاون رئیس جمهور قلابی و خالی بند دروغگوی نباشد؟
رئیس کمیسیون تلفیق ادعای دروغ معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره معرفی نمایندگان دولت برای شرکت در جلسات کمیته ۶ نفره دولت مجلس برای لایحه برنامه پنجم را تکذیب کرد آفتاب: رئیس کمیسیون تلفیق ادعای دروغ معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره معرفی نمایندگان دولت برای شرکت در جلسات کمیته ۶ نفره دولت مجلس برای لایحه برنامه پنجم را تکذیب کرد. به گزارش الف، محمدرضا باهنر رئیس کمیسیون تلفیق در جلسه صبح شنبه ۱۷ مهرماه این کمیسیون، تایید کرد که فقط آقای عزیزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در کمیته مشترک دولت- مجلس شرکت می‌کرده و از سوی دولت دو نفر دیگر برای شرکت در این کمیسیون معرفی نشده است. پیش از این رئیس مرکز پژوهش‌ها با اعلام کوتاهی دولت در معرفی ۳ نماینده برای شرکت در جلسات کارگروه دولت-مجلس، خواستار تسریع دولت در این باره شده بود اما معاون پارلمانی دولت ضمن تکذیب خبر توکلی، به دروغ مدعی شده بود نمایندگان دولت برای شرکت در این کارگروه به مجلس معرفی شده‌اند.