دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 3 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان ناگزير از تحول
چگونه حوزه ی علمیه ی قم خواستگاه اصلی انقلاب است که مدافعان سیاست تقیه در زمان شاه همچون آخوند متحجر و تئوری پرداز مرگ و خشونت و دروغ مصلحتی مصباح یزدی دزد و فرصت طلب انگلیسی اکنون یکه
تاز میدان شده و حامی سفت و سخت ولی وقیح شده است؟
طبق ادعای طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس چگونه حوزه ی علمیه ی قم خواستگاه اصلی انقلاب جا زده شده است که مدافعان سیاست تقیه در زمان شاه همچون آخوند متحجر و تئوری پرداز مرگ و خشونت و دروغ مصلحتی مصباح یزدی دزد و فرصت طلب انگلیسی اکنون یکه تاز میدان شده و عجیب هم حامی سفت و سخت ولی وقیح است . در صور تیکه وی جزو مخالفان خمینی شیاد بوده است . همچنین چرا در این حوزه منتظری کنار زده و خانه نشین شد ؟ مهمتر اینکه چرا تا وی در قید حیات بود آخوند دو زاری ولی وقیح شده جرأت نمی کرد که بطور رسمی همچون سفر تشریفاتی و نمایشی کنونی اش به قم سفر کند؟ همچنین اینکه اگر حوزه ی علمیه خواستگاه انقلاب است . پس برای چه سر سپردگان و غلامان حلقه به گوش فسیل حوزوی حامی ولی وقیح شده اند. در صورتی که تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشته مردم ایران با فریادهای پر طنین مرگ بر دیکتاتور و خامه ای و اصل ولایت فقیه مردم ناراضی ثابت نمودند که وی چه میزان مورد تنفر وخشم مردم ایران و نا مشروع می باشد که اکنون آشکارا پادو های دور قاب چین جارچی طلبه پاسدار دست به هذیان و وارونه گوئی زده است به امید آنکه بتواند ننگ را با رنگ پاک کند . آخر برای چه عنصری که نه مورد تنفر و خشم مردم ایران می باشد ، بلکه از سوی همقطاران خود همچون محمد علی دستغیب که عضو مجمع خبرگان آخوندی است مورد قبول نیست . ولی طلبه پاسدار یادداشت روز نویس تلاش مذبوحانه کرده است تاکه از توی خمره رنگرزی آخوند دو زاری رنگ شده را تافت جدا بافته به نام حضرت آیت الله خامنه ای قالب نماد ؟ کمدی وبس خنده دار اینکه مجیز گوی وارونه گوی طلبه پاسدار با دفاع تملق آمیز و چاپلوسانه ای که از ولی وقیح نموده است آنگونه که مصداق عینی این ضرب المثل معروف است که گفته می شود یارو ملا را به ده راه نمی دادند اما آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت .اکنون از یک سو مردم ناراضی ایرن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر می دهند . ازطرف دیگر جارجیان همچون قلم بر دست در خدمت وجود دارد که به چرند و هذیان و گنده گوئی ولی وقیح با آویزان شده و در دفاع از جایگاه آسیب دیده ی ولایت وقیح و دهان کجی کردن به مردم مخالف وی ، همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد این چنین از وی نقل قول کرده که بر ای مدیریت جهان خط و خطوط ترسیم نموده است:
"رهبر معظم انقلاب با اشاره به انديشه مسموم دشمن، ضمن هشدار به دسيسه هاي آنان بر ضرورت تحول در حوزه نيز تاكيد نمودند.در اين ميان لطمه به جايگاه «ولايت فقيه» به عنوان مظهر حوزه هاي علميه و راس نظام اسلامي در دستور كار دشمن قرار گرفت. حمله هايي كه از بيرون و گاه از داخل عليه «ولايت» شده و مي شود در چارچوب ضديت و عناد با اصل اسلام و حاكميت اسلام است. براي دشمن و ايادي داخلي آنان «شخص» موضوعيت ندارد، بلكه هدف تضعيف و ساقط كردن «جايگاه» ولايت فقيه به عنوان عمود و ستون انقلاب است.اما در مقابل، مردم انقلابي با همراهي روحانيت پيشرو كه به ميانه ميدان بصيرت گام نهاده و از كنج انفعال و سكوت خود را خلاص كرده بودند، حماسه 9 دي و 22بهمن 88 را آفريدند و خيال خام دشمن را براي سرنگوني «ولايت» و «انقلاب» نقش بر آب كردند.تاكيد بر ضرورت تحول نيز بخش ديگري از منشور حوزه در بيان رهبر معظم انقلاب بود. حضرت آيت الله خامنه اي با نگاه حكيمانه خود مهندسي فرهنگي جهان را به گونه اي ترسيم نمودند كه در آن، نقش حوزه هاي علميه و طلاب امري مهم به شمار آمده و مي تواند با كاستن از نقايص موجود، تقويت هم بشود. بدون ترديد اين امر در محك زدن تجربه هاي جديد حوزه هاي علميه با دقت نظرهايي كه از سوي رهبري انقلاب اعلام شده، مي تواند محقق گردد..جهان امروز، دنياي تغييرات و تحولات و رشد ارتباطات روزافزون است. دشمنان در وادي شبهه افكني هر روز شبهات مدرنتري را نسبت به گذشته مطرح مي كنند. رسالت حوزه هاي علميه آن است كه فضاهاي جهاني را دائما رصد كرده و با رفع موانع رشد و پيشرفت خود، شبهات را بي پاسخ نگذارند. بايد نيازها و شبهات آينده را نيز پيش بيني كرد و براي مقابله با آنها مجهز به سلاح ايمان و البته دانش و ادبيات روز شد.رهبر معظم انقلاب اسلامي در سخنان اخير خود، پاسخگويي حوزه هاي علميه به شبهات مختلف را يكي ديگر از مصاديق تكيه نظام اسلامي بر علماي دين خوانده و مي فرمايند: «هدف دشمنان نظام از تزريق مستمر شبهات گوناگون ديني، سياسي و اعتقادي به جامعه، مخدوش كردن مباني نظام اسلامي است. لذا اقدام علما و فضلاي حوزه ها در برطرف كردن اين شبهات غبارانگيز از ذهن جامعه، كمك به نظام اسلامي است.»"
در خاتمه اینکه مشخص نیست که مزدوران قلم بر دست تبلیغاتچی ولی و قیح و سایر مسئولان نهادهای دیگر که هنرشان این است که قادر هستند که بطور دربست مردم و مطالبات شان را فراموش نمایند .لی در مقابل دو مقوله ی دیگر را جایگزین آن نموده اند که یکی مقوله ی پروژه ی هسته ای و اهداف آن است که تلاش همه جانبه برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . و دیگری موضوع دفاع و تبلیغ مشمئز کننده ازولی وقیح نا مشروع بی اعتبار شده است کهاینگونهاقدامشان بدون ابهام ثابت می کند که رژیم ضد بشری چه اندازه ضد مردم است و از مردم وحشت دارد آنچنان که حتی جرأت نمی کند نام شان را ببرد تاچه رسد که مسئله مطالبات آنان برروی میز مسئولان قرارگیرد. مسخره تر اینکه هرچه بیشتر ماهیت ضد مردمی رژیم و نا مشروع بودن ولی وقیح شفاف تر می شود و شکاف میان حاکمان با مردم ناراضی عمیق تر می شود . میزان عوامفریبی و هذیان و و وارونه گوئی کردن ها بس گنده تر می شود . آنگونه که ادعای قدرت بر ترو امن و آزادترین کشور جهان می شود. مضحک تر اینکه ادعای تغییر ساختار اصلاح و مدیریت جهان می کنند که سبک ایرانی کورش بسیجی مقابل مدل مدیریت جهانی مدل آمریکائی قرار می دهند . تازه حاکمان به اینهم قانع نمی شوند و در مورد تسخیر فضا لغز خوانی می کنند . اکنون نیز از روی استیصال و در ماندگی و برای خاموش نمودن صدای اعتراضی مخالفین و منتقدین با برنامه ریزی پاسداران کودتا گر پشت پرده و مشورت و همکاری سنگر گرفتگان بیت جماران ولی وقیح آلت دست شان را عازم سفر تشریفاتی و نمایشی به قم کردند . تا وی را مرجح پوشالی کنند و رهبر مسلمین ام القرای جهان اسلامش نمایند و مقدمه اجتهاد برای مجتبی جانشین شدن وی را جا بی اندازند. ولی نه اینکه طراحان توطئه گر این سفر شکست مفتضحانه خوردند ، بلکه دعوت نوری مالکی به تهران و دیدار وی با ولی وقیح آنهم شب قبل از سفر وی به قم موجب شد تا که 400 هزار سند و مدارک از سوی ویکی لیکس پیرامون وضعیت عراق منتشر شود که سبب شده زیرآب همه چیز زده شود و بساط همه کاسه و کوزه ها بر هم ریخته شود آنچنان که از حال به بعد می بایست شاهد موج فشار ها و اعتراضات و انتقادات منطقه ای و جهانی روز افزون علیه ی حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی نا مشروع باشیم . چونکه غرب دیگر نمی تواند به آسانی همچون گذشته به سیاست خائنانه ی مماشات گری هسته ای با نا دیده گرفتن نقش دخالت گری حاکمان تهران در امور داخلی عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین ادامه دهد . زیراکه هدف حاکمان تهران ناامن و بی ثبات کردن منطقه برای باج گیری گیری و چانه زنی مذاکرات هسته ای در بستر سیاست وقت کشی و سرعت دادن به تلاش دسترسی به سلاح هسته ای است.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890803/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 3 آبان ماه سال 1389
ناگزير از تحول (يادداشت روز
)