طرح ابکتاری تردد با الاغ برای خنثی کردن بحران تحریم بنزین
http://www.youtube.com/watch?v=z5DuUMyXDDE&feature=player_embedded
گفتم : نام این حیوان هست خر ، همانی که نوع گفتمانش هست عر عر
گفت : خر چه ارتباط دارد به تحریم؟ تا لایق بشه برایش شود تعظیم و تکریم
گفتم : چون یک دانشجوی مبتکر آگاه، کشف کرد تا برای تردد به دانشگاه
تا دیگه با خود رو توقف نکند در جایگاه، تصمیم عاقلانه گرفت در یک نگاه
برای حل معضل سهمیه بنزین و کمبود ، گزینش ابتکاری ارتقا داد ه وبهبود
ز نده کرده دوران رعیت و ارباب ، خر سیاهی کرده وسیله ایاب و ذهاب
بر پشت خر سیاه نمود جلوس ، دوترکه شده وارد دانشگاه چالوس
نه راه بندان آورده نه ایجاد ترافیک ، مبارزه با تحریم کرده بطور پراتیک

گفت : رژیم مدعی بر تر جهان ، همانکه رابطه با خداد دارد درنهان
کنون تقش در آمده زده است گند ،آنچنانکه رفتارش شده سبب ریشخند
گفتم : مگر رژیم دست ت زده است به چکار؟ دوباره رو کرده چه شاهکار؟
گفت : برخلاف اینکه گوید تحریم ندارد اثر ، ولی لو داد برایش شده درد سر
گفتم : چگونه تحریم شده دردسر ساز ؟ برای رژیم مشکل کرده است ساز
گفت : بر خلاف ادعاهای بازجویان اوین، گویند خود کفا شدند در تولید بنزین
چون بنا بر پیام نو آوری و شکوفائی، حرکت میشه در مسیر تولی خود کفائی
گفتم : مگر محتوای این پیام چه بود؟ چگونه این پیام داشت رهنمود؟
گفت : همان پیام است رهبر در عید نوروز، تا درپرتو آن دولت شود پیروز
پس از آن دولت اصول گرا و مکتبی ، بخشنامه صدور کرد بطور کتبی
تأ کید کرد با تئوری عدم باور به اقتصاد ، با ایمان به امام زمان و اعتماد
تا با اتکابه دروغ وخالی بندی و رو ، اقتصاد کشور می شود کرد زیر و رو
گفتم : پس اوضاع رفته به آن سمت وسو ،که گربه به دنبال گوشت میکشه بو
گفت: بلی اتحاد تبدیل شده به چنددستگی، اقتصاد رفته به سمت وابستگی
رشدواردات شده است شتابان ، تولید چینی می بینی در هر کوی و خیابان
اما کارخانه پس از کارخانه میشه بسته، اقتصاد کشور هرروز بیش میشه ورشکسته
گفتم : دیگر پیام رهبر داشت چه آثار؟ به سوی پیروان خود نموده است نثار
گفت : رشد تورم و فقر و بیکاری و گرانی، گرفت جای وعده نان سفره با ارزانی
دروغتر فندی شده برای امنیت مفسدان، تا آفتابه دزدن برده شوند زندان
تا در حمایت سرمایه دار و مایه دار ، سر آفتابه دزدن برده بشه بالای دار
گفت : چرا پیام رهبر در نو آوری و اقتصادی؟ رونق داد به واسطه گری ایادی؟
گفتم : چون همراه بود با خالی بندی و شیادی، تورم و گرانی آوردبا عدم آزادی
گفت : دیگر چه نکته ای داشت پیام رهبر؟ در مورد آن هنوز وجود دارد خبر؟
گفتم : بازتاب داده شده خبر جدید، در ترقی و پیشرفت داده شده نوید
گفت: عامل این ترقی جدید چیست؟ مبتکر یا مخترع آن کیست؟
گفتم: مخترع آن هست یک دانشجو، کاوش علمی کرده و جستجو
بررسی پژوهشی کرده با تحقیق، ارزیابی اصول گرائی کرده بطور دقیق
گفت:چیست ابزار و وسیله ی این ابتکار؟ چقدر پیشرفت داشته است اینکار؟
گفتم : این دانشجوی مبتکر جوان ، ابزار ابتکاری اش هست یک حیوان
هم صبور است ، هم برد بار وهم ومسالمت زیست، هم آسیب نمی زند به محیط زیست
هم سواری می دهد ، هم هست پر بار، هم می تواند مبارزه کند با استکتبار
گفت : این خبر هست عجیب و هم تازه ، چگونه با باربری با استکبار میکنه مبارزه؟
گفتم : چون تجربه داره از رژیم آلوده به ننگ، چگونه ازش استفاده می شد در دوران جنگ؟
شرایط چنان برایش شده بود تنگ ، که برای مین پا کنی شده بود پیش آهنگ
آن زمان که بسیجیان می رفتند روی مین ، تا برای شهادت شان امام گوید آمین
این حیوان هم شده بود مین پاک کن ، همانگونه که غلط محو میکنه مداد پک کن
گفت : این حیوان جنجگو چه دارد نام؟ چرا مخفی کارشده چون سربازان گمنام؟
گفتم : نام این حیوان هست خر ، همانی که نوع گفتمانش هست عر عر
گفت : خر چه ارتباط دارد به تحریم؟ تا لایق بشه برایش شود تعظیم و تکریم
گفتم : چون یک دانشجوی مبتکر آگاه، کشف کرد تا برای تردد به دانشگاه
تا دیگه با خود رو توقف نکند در جایگاه، تصمیم عاقلانه گرفت در یک نگاه
برای حل معضل سهمیه بنزین و کمبود ، گزینش ابتکاری ارتقا داد ه وبهبود
ز نده کرده دوران رعیت و ارباب ، خر سیاهی کرده وسیله ایاب و ذهاب
بر پشت خر سیاه نمود جلوس ، دوترکه شده وارد دانشگاه چالوس
نه راه بندان آورده نه ایجاد ترافیک ، مبارزه با تحریم کرده بطور پراتیک
گفت :لابد مسئولان بخاطر این ابتکار دقیق ، این دانشجو را کرده اند تشویق
گفتم : نه حراست دانشگاه بهش داده گیر ، خر و دانشجو کرده است دستگیر
گفته چرا خرست بدون سوخت و شماره پلاک؟ برای چه کند میره، نیست چالاک؟
خلاصه ادعا کرده این هست توطئه ی رقیب ، چون فتنه خرکی علیه خود کفائی بنزین دارد نانجیب
هفتم آبان ماه سال 1389