گزیده خبر های 24 مهر – 89 قسمت - 2
مالکی دوشنبه به ایران سفر می کند
کودتا گران تروریست پاسدار ولی قیح هر چه تلاش مذبو-حانه کردند تا با دخالت گری و اقدامت تروریستی و انتحاری و ترور و آدم ربائی در عراق آنچنان فضای خفقان و ارعاب و تهدید آمیزی در عراق حاکم نمایند تا که شرایط مناسب تحمیل کردن نخست وزیر شدن دوباره نوری مالکی دست نشانده شان در عراق فراهم شود تا که نیاز به اینگونه علنی شدن نقش مداخله گرایانه ی حاکمان تهران در امور داخلی عراق نباشد که اکنون ناچاره شده اند با فراخوان دادن نوری مالکی به تهران به حساب نقش پنهانی مداخله گری شان در عراق و علت عدم تشکل دولت در عراق را لودهند و دیگر این موضوع بسته نماند . بنابراین چون در طرح توطئه آمیز خائنانه ی خود شکست خورده ا ند و موفق نشدند تا کنون نوری مالکی را دو باره نخست وزیر عراق کنند . پس با این دعوت دست شان در عراق رو شده است . زیرا که ناچار به کشاندن مهره ی خود به تهران شدند تا با بر طرف کردن هر گونه ابهام محور دخالت گری در عراق آخرین شانس خود شان برروی شرط بندی اسب شل را آزمایش نمایند.
نوری المالکی نخست وزیر عراق روز دوشنبه برای دیدار با مقامات جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر می کند. به گزارش خبرنگار مهر، هدف از سفر مالکی تبادل نظر پیرامون مسائل دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی است.مالکی در جریان این سفر همچنین در خصوص تحولات عراق با مسئولان بلند پایه ایرانی رایزنی خواهد کرد.این نخستین سفر مالکی پس از انتخابات اخیر عراق به ایران است.با وجود آنکه نوری المالکی در انتخابات اخیر برای انتخاب نمايندگان پارلمان عراق شکست خورد ولی حاظر به کناره گيری از پست نخست وریری نيست و در در حال حاظر وضعيت سیاسی عراق در حالت سردر گمی بسر ميبرد.
دستگیری یک ایرانی در فرودگاه تایلند
http://www.fararu.com/vdcfevdt.w6dcxagiiw.html
عجیب و جالب است که چگونه قاچاقچی از بازرسی فرود گاه بانوک تایلند رو نمی شود و دستگیر می شود ولی از بازرسی فرودگاه تهران بسادگی عبور می کند؟ مگر پاسخ غیر از این است که پاسداران مأمور در فرود گاه دست اندر کار قاچاق و صدور آن به برون مرز هستند.
تلویزیون دولتی تایلند از دستگیری یک ایرانی به جرم حمل 1.5 کیلوگرم مواد مخدر متامفتامین مایع معروف به یخ در فرودگاه بانکوک خبر داد.
تعداد مادران باردار معتاد در حال افزايش است
اکنون با این گزارش ضد انسانی و جنایتکارانه که بطور تحمیلی گربانگیر مادران قربانی محروم معتاد را گرفته است که قربانی همان دست اندر کاران پشت پرده گزارش خبر فوق می باشند. همچنین حاصل بیش از 31 سال مبارزه ی پوشالی و وارونه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین و اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب کشور می باشد که مشغول تخلیه نمودن مواد مخدر وتوزیع آن در سراسر کشور هستند که اکنون بطور روشن ثابت می نماید که ریشه و سر نخ دستگیری قاچاقگی مواد مخدر ایرانی در فرود گاه بانکوک کجاست؟
ایلنا: مدير «موسسه جوانه اميد دوباره» با اعلام اينكه اگرچه در حال حاضر تعداد مادران بارداري كه درگير اعتياد هستند زير ده درصد بوده اما رشد آن غيرقابل كتمان است. محمدرضا حاجيلو در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به مواد مخدر روان‌گردان در كشور تاكيد كرد: مواد اعتيادآور فعلي، همچون مواد سنتي، وابستگي جسمي اوايل مصرف ندارند و فرد به مرور زمان و با افزايش دفعات مصرف، درگير اعتياد مي‌شود. مدير موسسه «جوانه اميد دوباره» ادامه داد: در حال حاضر ده درصد از زنان باردار درگير اعتياد هستند اما رشد اين معضل بالاي 15 درصد بوده و در حال افزايش است.
پاسخ پژو فرانسه به «اخم» رحیمی
تو پوزی شدن محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور اختلاس گر میلیارد ها تومانی و پاسخ دادن فرانسه به لغز خوانی و هذیان گوئی های وی
سرمایه گذاری پژو در ایران و گردش مالی‌ آن تنها یک درصد گردش مالی این شرکت را تشکیل می‌دهد!جهان: پژو فرانسه به تهدید رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای اخم کردن به این شرکت پاسخ داد.شرکت فرانسوی پژو در پاسخ به ادعای رحیمی معاون اول رئیس جمهور که پیش از این گفته بود اگر ایران به فرانسه یک «اَخم» بکند اقتصاد فرانسه فرو می‌پاشد گفته است که سرمایه گذاری پژو در ایران و گردش مالی‌ آن تنها یک درصد گردش مالی این شرکت را تشکیل می‌دهد!
عدالت در نقاط محروم/قطع 72 ساعته آب
http://fardanews.com/fa/news/123025
دولت مدعی قدرت بر تر جهان که می خواهد هم اسرائیل را حذف کند و هم فضا را تسخیر نماید . هم اینکه مدیریت جهان را تغییر دهد و اصلاح کند . اما اکنون عاجز از تأمین کردن آشامیدنی شهرک جدید است که بستگی به یک چاه عمیق داشته که چون موتورش از کار افتاده ساکنین شهر 3 شبانه روز است که از آب آشامیدنی و مصرفی محروم شده اند.
اصلي‌ترين مشكل براي رفع اين معضل، باز كردن اين موتور پمپ بوده است زيرا در عمق60 متري زمين نصب شده است و اين امر خود كار را براي اداره آب دشوار‌تر مي‌كند. فارس: به دليل سوختن موتور پمپ تنها چاه آب شهر شرافت مردم اين شهر جديد‌التاسيس آب شرب آشاميدني ندارند.مردم شهر تازه تاسيس شرافت از شامگاه چهارشنبه به دليل سوختن موتور پمپ تنها چاه اين شهر از داشتن آب شرب آشاميدني محروم هستند
ممانعت از تدریس یک فعال صنفی معلمان در مدارس تهران
لابد این معلم به دلیل اینکه چون زن است . هم اینکه معتاد نیست . مهمتر اینکه حتماً ولایت مدار هم نیست که اینگونه ممنوعیت برایش به وجود آمده است . به خصوص اینکه لابد تبلیغ برای سفر ولی وقیح به قم هم نکرده است؟
خبرگزاری هرانا - وزارت آموزش و پرورش به دلیل نامعلومی از تدریس طاهره نقی ئی دبیر دبیرستان های منطقه پنج تهران جلوگیری میکند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، وی که عضو سازمان معلمان ایران است سال گذشته به اجبار آموزش و پرورش به دبیرستان دیگری منتقل شده و در سال جاری نیز از تدریس وی در این دبیرستان نیز جلوگیری شده است. نامبرده در اعتراض به برخوردهای صورت گرفته در نامه ای به اداره آموزش و پرورش تهران درخواست ملاقات نموده است که تا کنون پاسخی به این درخواست وی داده نشده است.طاهره نقی ئی بهترین دبیر منطقه و عضو انجمن علمی ریاضی معلمان تهران است وی به دلیل کیفیت خوب تدریس و نتایج درخشان دانش آموزانش بارها مورد تشویق آموزش و پرورش منطقه قرار گرفته است.
عکس / سفر آتی خامنه ای به قم : "سفری بی نطیر که خامنه ای امام هم ميشود"
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23064
چند میلیون دانش آموزانی هستند که بدلیل فقر اقتصادی و مالی وعدم تأمین هزینه ی نامنویسی و تحصیل که قادر نیستند به مدرسه بروند و مجبور به ترک مدرسه و محروم از خواندن ونوشتن شده اند؟ اما در عوض مبلغ 2 میلیارد تومان هزینه پوستر و تصاویر بزرگ رنگین تبلیغاتی ولی وقیح منفور شده است که سال گذشته با فریاد مرگ بر دکتار تور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح میلیون ها ایرانی مخالف ئاراضی تصاویرش پاره و لگد مال شد. آنگونه که نا مشروع بودنش بطور عملی ثابت شد که اکنون قرار است اینگونه مشروعیت کاذب برای وی تراشیده شود؟