گزیده خبر های 13 آذر 90 قسمت – 6

احمدرضا رادان٬ جانشین فرمانده پلیس: مهاجمان سفارت بریتانیا تحریک شده بودند

تف سربالا و برهم زدن چیز بد بود و با چوب دو سر طلا که هرچه بهم زده شود بوی گندش بیشتر در می آید که سوی دژخیم در گیر قتل های بازداشتگاه کریزک می باشد . ادعای مضحک وی محور گول خوردگان احساساتی شده که منطق نا داشته شان اسیر غلبه ی احساسات شان شده بود. چرا گفته نشده است که از سوی چه کس یا کسانی تحریک شده بودند ؟ نکند کروبی و موسوی بودند که در حصر خانگی بسر می برند . یا علی لاریجانی وعلاء الدین بروجردی هستند. یا نه بالاتر از اینان ازسوی ولی وقیح منفور ونا مشروع بوده که اکنون سکوت کرده ولی با پشتیبانی از سوی پاسداران کودتا گر و پاسدار بسیجی نقدی که در پشت صحنه ی نزدیک سفارت انگلیس وباغ قلهک حضور داشته و سازماندهی می کرده است . مهمتر اینکه آخوند حمید رسایی و کریم جلالی پاسدار سپاه قدس مناجات و طلبه شعار نویس و.. که درون سفارت انگلیس حضور داشته و انقلاب سوم بر پا کردند را چه کسی تحریک ومنحرف کرده بود . باید به این سردار جنایتکار گفت رو این دام بر مرغ دگرنه که دیوار بلند است این آشیانه.

دیگربان : احمدرضا رادان٬ جانشین فرمانده پلیس گفته مهاجمان به سفارت بریتانیا در تهران از سوی کسانی که «الله‌اکبر» سر می‌دادند٬ تحریک شده بودند.آقای رادان این مطلب را همراه با تهدید به برخورد قانونی با کسانی که به سفارت بریتانیا حمله‌ور شدند٬ بیان کرده است.اظهارات این فرمانده پلیس در قالب یک فایل صوتی در اختیار سایت «دیگربان» قرار گرفته که حاوی گفتگوی کوتاه رادان با مهاجمان به سفارت بریتانیا است.رادان در این گفتگو خطاب به مهاجمان می‌گوید آنها «تکلیف» خود را با تجمع مقابل سفارت انجام داده‌اند٬ اما ورود آنها به داخل سفارت٬ «خلاف قانون» بوده است.وی در ادامه از مهاجمان می‌خواهد بدنبال شناسایی افرادی باشند که شعار «الله‌اکبر» سر داده و آنها را تحریک به حمله کردند.این فرمانده پلیس در پایان به مهاجمان هشدار می‌دهد در صورتی که از داخل و مقابل سفارت خارج نشده و پراکنده نشوند٬ دستور برخورد با آنها را دارد.احمدرضا رادان سه‌شنبه هفته گذشته چند ساعت پس از اشغال سفارت بریتانیا در جمع مهاجمان حاضر شد و با آنها گفتگو کرد که تاکنون رسانه‌‌ای جزئیات آن را منتشر نکرده بود.در ارتباط با این گزارش٬ فیلمی از حضور مهاجمان در سفارت بریتانیا منتشر شده که در این فیلم شعار‌هایی غیرمستقیم علیه اکبر هاشمی رفسنجانی سر داده می‌شود.در این فیلم گروهی از مهاجمان دیده می‌شوند که تندیسی از محمدرضا شاه در دست داشته و تلاش می‌کنند آن را بشکنند.تصویربردار این فیلم به صراحت اعلام می‌کند در حال تصویر‌برداری از محوطه داخلی سفارت بریتانیا در تهران است.در دومین فیلم (بخش دوم و سوم و چهارم) منتشر شده از سوی سایت «سروش‌نیوز» نزدیک به محمدباقر قالیباف از داخل سفارت بریتانیا٬ تصاویری از نماز خواندن مهاجمان و تخریب اموال سفارت دیده می‌شود.

احمدخاتمی، امام جمعه تهران: حمله به سفارتخانه‌ها و اشغال آن‌ها غیرقانونی است

این فرصت طلبی وپشتک و وارو زدن و پالان عوض کردن شبیه ی مترسک بازی سرداررادان دژخیم قاتل می باشد . به خصوص در فاصله ی کمتر 24 ساعته ازخطبه نماز جمعه ی تهران که با عربده کشی کردن افتخار به گوشمالی دادن انگلیس کرد معجزه استحاله شدن یا شکر سرخ خوردن زیادی شده است .چونکه ابراز ندامت از ادعای این آخوند دجال ورمال وزشت چهره تداعی کننده ادعای مهاجمان سازماندهی شده به سفارت انگلیس است که چون گندش در آمد حرکت خود جوش احساساتی شده نامیده شده است . اکنون پاسداران کودتا گر و ولی وقیح منفور ونا مشروع گوش این اخوند پشمالو را کشیده است که هواپس است و باید از هورا کشیدن برای بازار مکاره که مرحبا بهشان گفتی که چه خوب انگلیس را گوشمالی دادید. بهر حال فراموش نشود واکنش قوی محکومیت جهانی ثابت کرد که حاکمان تهران چه ساده زبان زور می فهمد چونکه زبان رسمی اش می باشد ؟

ایسنا : یک عضو مجلس خبرگان، مواضع کشورهای اروپایی در برابر اقدام دانشجویان ایران در تجمع برابر سفارت انگلیس را منافقانه دانست. آیت‌الله سید احمد خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این‌که «نفرت از استکبار و داشتن روحیه ضد استکباری ریشه در اعتقادات ما دارد و نمونه آن لااله الا الله است که خود شعاری ضد استکباری است» اظهار کرد: با این نگاه اقدام مجلس شورای اسلامی و ابراز نفرت از دولت کهنه‌کار استعمار انگلیس کاری ستودنی است. وی ادامه داد: در مورد داخل شدن به سفارت کشورهای دیگر ولو به مدت کوتاه، سخن این است که ما کشوری داریم که مسئولان آن بحمدلله انقلابی هستند و مواضع شایسته و بایسته‌ای را در برابر استکبار دارند که نمونه آن برخورد متین مجلس با رفتار نادرست انگلیس در این رابطه بود. وی گفت:‌ ما معتقد به کار قانونی هستیم و نباید شرایط کنونی را که دارای مسئولان انقلابی هستیم با شرایط اشغال جاسوس‌خانه آمریکا قیاس کرد. در آن دوران دولت بازرگان حاکم بود و روحیه ضداستکباری نداشت و این روحیه به دیپلمات‌های غربی و یا به تعبیر درست‌تر آن به جاسوس‌ها این میدان را می‌داد که به توطئه‌های خود ادامه دهند و در آن شرایط و به توجه به تایید امام خمینی(ره) اشغال سفارت آمریکا کار مثبتی بود، اما این‌که ما آن را معیاری بگیریم برای هر دوره‌ای به نظر می‌رسد که کار واقع‌بینانه‌ای نیست.

بازگشت ديپلمات هاي ايراني به تهران.دانشجويان : رابطه با انگليس را قطع كنيد
http://www.kayhannews.ir/900913/3.HTM#other302

وقتی اعترافات تاکتیکی پاسدار سردار و آخوند دجال ورمال وجن گیر احمد خاتمی امام جمعه ی موقت تهران را کنار این گزارش خبری دروغ نامه ی کیهان سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری قرار دهید که هم از اشغال سفارت انگلیس دفاع وهم بر قطع رابطه تأکید شده است .دیگر جای شک باقی نمی ماند که طرح تهاجم و اشغال سفارت انگلیس نه حرکتی خودجوش و احساساتی که یک طرح سازماندهی شده بوده است ناگفته نماند که انتقاد به وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه فراموش نشده است.

دانشجويان كه از ساعت ها قبل در فرودگاه مهرآباد حاضر شده بودند عكس هاي امام راحل، مقام معظم رهبري و شهيد شهرياري را در دست داشتند و شعار «مرگ بر انگليس»، «مرگ بر آمريكا»، «دانشجو بيدار است از انگليس بيزار است» و «13 آبان تكرار بايد گردد، لانه روباه پير اشغال بايد گردد» سر مي دادند.همچنين دانشجويان دست نوشته هايي مانند «وارثان شهيدان خوش آمديد به ايران»، «سفيران شهيدان خوش آمديد به ايران»، «آخرين پرواز لندن- تهران به زمين نشست»، «لانه فتنه بسته شد»، «چشم فتنه را درآورديم» و «استعمار مرد» را در دست داشتند.هرچند دانشجويان موفق به استقبال از كاروان اعضاي سفارت ايران در لندن نشدند اما نمايندگان آنان تاج گل هايي را به اسلامي- كاردار سفارت كشورمان در انگليس- تقديم كردند.اسلامي كاردار سابق سفارت ايران در انگليس بعد از ورود به فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما با بدرقه رسمي دولت انگليس خاك اين كشور را ترك كرديم.وي در پاسخ به اين سؤال كه نظر شما در مورد اقدام خودجوش دانشجويان براي استقبال از ديپلمات هاي ايراني كه از انگليس اخراج شده اند چيست؟ گفت: به هر حال مردم و دانشجويان براساس قوانيني كه تصويب مي شود مي توانند از قوانين و منافع مملكت خودشان حمايت كنند.كاردار سابق سفارت ايران در انگليس در ادامه از همه دانشجويان كه براي استقبال از هيئت سفراي ايراني به فرودگاه آمده بودند، تشكر كرد.براساس گزارش هاي رسيده، هر چند صدها نفر از دانشجويان از ساعت ها قبل براي استقبال از ديپلمات هاي كشورمان به فرودگاه رفته بودند، اما به علت عدم برنامه ريزي صحيح وزارت خارجه، استقبال كنندگان نتوانستند با ديپلمات ها ديداري داشته باشند و گل هاي خود را به نمايندگي تنها به كاردار سابق سفارت ايران تقديم كردند

پليس فتا در پی برخورد با توهین کنندگان به مقامات عالیرتبه نظام در فضای مجازی

بموازات اینکه نا مشروع و ضد مردمی بودن ماهیت حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران فاش می شود . از سوی دیگر ون رروز که می گذرد بر موج نارضایتی عمومی افزوده می شود . به خصوص پس از اشغال سفارت انگلیس تبدیل به بحران درونی وبیرونی شده است . به ویژه اینکه افزایش لیست اسامی و شرکت های تحریم با گسترش تحریم ها رو به فزونی است و بحران هسته ای و اختلاس وجنگ قدرت و ثروت باندها و... رژیم ضد بشری قرون وسطایی را در وضعیت بشدت آسیب پذیر قرار داده است .از این منظر مترادف پایمال شدن حق وحقوق مردم وایجاد فضای اختناق وسانسور می بایست که وظیفه و مأموریت ارگان های سرکوبگر واطلاعاتی و امنیتی نهادینه کردن سانسور و سرکوب ناراضیان ومعترضین ودفاع وحراست از حاکمان باشد.تا شکاف عمیق میان ملت وحاکمان اینگونه درز گرفته شود.

ایلنا : معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از برخورد قاطع پليس فتا ناجا با توهین کنندگان به مقامات عالی رتبه‌ی نظام و کسانی که به آن‌ها "نسبت کذب" می‌دهند خبر داد.به گزارش ایلنا، سيد محسن ميربهرسي گفت: مرتكبين با استفاده از سايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي رايگان اقدام به تبليغات سوء، عليه مقدسات اسلامي، انتشار فيلم و تصاوير مستهجن و غير اخلاقي به منظور اشاعه‌ي فرهنگ فحشاء و بي بندوباري و يا توهين به مقامات عالي رتبه نظام و نسبت دادن مطالب كذب به آنان مي‌کنند که پليس فتابه دنبال شناسایی و پایش آنها است. وی با بیان اینکه پلیس فتا براي خانواده‌ها به ‌ویژه جوانان نسبت به تاثير سوء‌استفاده از اين سايت‌ها اطلاع‌رساني کرده‌است، اظهار کرد: با عاملين فعاليت‌هاي تبليغاتي عليه مقدسات و اخلاق عمومي و مقامات عالي رتبه نظام در اينترنت برخورد قاطع خواهیم داشت. معاون اجتماعي پليس فتا ناجا ادامه داد: اين دسته جرايم، آسيب‌هايي نظير بازتاب اجتماعي منفي در جامعه، تضعيف باورهاي ديني مردم، سلب اعتماد نسبت به مسئولين نظام و ترويج فرهنگ فحشا را به دنبال دارد که پليس فتا ناجا اقدام به شناسايي و برخورد بااين گونه سايت‌ها کرده است.پلیس فتا که مخفف پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات است بهمن ماه سال گذشته برای رسیدگی به جرایم سایبری در کشور آغاز به کار کرد.

فیلم / صداهای مخالف در ایران درباره حمله به سفارت بریتانیا

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=41690

این گزارش که از شبکه سخن پراکنی بی بی سی پخش شده است . بیشتر مهر تأیید بر ادعای دروغین حرکت خود جوش بودن تهاجم اراذل اوباش دانشجویان بسیجی نامیده شده به سفارت انگلیس زده است.