گزیده خبرهای 14 آذر 90 قسمت - 3

در گفت‌وگو با فارس؛خطیب ۱۳ساله از سختی‌های منبر می‌گوید+ویدئوخبرگزاری فارس: «سید محمدقاسم حسینی» متولد ساری 13 سال سن دارد که این شب‌ها در فاطمیه ارشاد تهران منبر می‌رود. او تحصیلات حوزوی را از 4 سالگی آغاز کرده و امیدوار است روزی استاد حوزه مشهد شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900914000051

اینن مایش منبری کردن کودک 13 ساله که تبدیل حسین فهمیده رهیر خمینی شیاد دیگر از مدل منبری اش شده است مکمل نوزادن عزادار حسینی است که امسال راه اندازی شده است . از سوی دیگر منبری شدن نوجوان 13 ساله موازی سنین معتادین وتن فروشان 13 ساله و 13 آبان 58 است که نشان می دهد عجیب رژیم منحوس 13 گیر شده است با این وجود هنوز از پس 13 بدر وشادی مردم بر نمیاد. از طرف دیگر و عدم مشروعیت اش از سنین 14 سال به بالا هم بطور عریان به نمایش گذاشته شده است.

سید محمد قاسم حسینی خطیب نوجوان که در ایام محرم در فاطمیه ارشاد تهران منبر می‌رود، به خبرنگار فرهنگی باشگاه خبری فارس «توانا» می‌گوید: 13 سال دارم و با عشق و ارادتی که به ائمه اطهار(ع) دارم، توانستم تحصیلات خود را برای دروس حوزوی از سن ۴ سالگی شروع و تاکنون ادامه دهم.وی با بیان اینکه پدر سید محمدحسین طباطبایی یکی از اساتید وی در زمینه «خطابه خوانی» است، ادامه می‌دهد: با ادامه تحصیلات در «مکتب جامعة‌القرآن» مشهد که زیر نظر پدر سید محمدحسین اداره می‌شود، به لباس ارشادی روحانیت در آستان قدس رضوی ملبس شدم.سید محمدقاسم تأکید می‌کند که لباس وی ارشادی است و نه طلبگی، چرا که هنوز به سن تکلیف نرسیده است.این خطیب نوجوان کشورمان که متولد شهرستان ساری است، یادآور می‌شود: به دلیل مشغله کاری پدرم هم‌اکنون به شهر فیروزکوه و دماوند مهاجرت کردیم و این مهاجرت باعث شده است تا ادامه حفظ قرآن که ۵ جزء آن را پیش برده بودم متوقف شود.پدر سید محمدقاسم روحانی است و محمدقاسم نیز ابراز امیدواری می‌کند با مراجعه به مشهد مقدس علاوه بر تحصیلات در نظام آموزشی، به تحصیلات حوزوی نیز بپردازد.حسینی که اکنون مقطع سوم راهنمایی را می‌گذراند، درباره مکان‌های مختلفی که تا به حال منبر رفته است، می‌گوید: خطابه‌‌های مختلفی در لشگر 21 محمد رسول‌الله(ص) و مراسم‌های دولتی ایراد کردم اما زیباترین خاطره‌ام به زمانی باز می‌گردد که ۸ سال بیشتر نداشتم و توانستم نخستین منبر ارشادی خود را در حضور بزرگان حوزوی برگزار کنم.این مبلغ نوجوان ادامه می‌دهد: برای تبلیغ بهتر دین مبین اسلام در سطح جهان به فراگیری زبان انگلیسی مشغول هستم.وی لطف امام زمان(عج)، تشوبق والدین، پشتکاری و جدیت را عامل موفقیت خود می‌داند و به خبرنگار فارس می‌گوید: معتقدم برای علم، فارغ‌التحصیلی وجود ندارد. امیدوارم پس از پایان تحصیلات دیپلم، بتوانم در حوزه علمیه مشغول به ادامه تحصیلات دینی شوم.برای مشاهده فیلم سخنرانی «سید محمدقاسم حسینی» خطیب 13 ساله در شب تاسوعای امسال اینجا را کلیک کنید.گزارش از؛ روح‌الله فرقانی فدافن* ویژه‌نامه محرم و صفر خبرگزاری فارس/145

"فیلم" و "تصاویر" رزمایش موشکی و تاکتیکی ارتش سوریه خبرگزاری فارس: ارتش سوریه اعلام کرد در راستای برنامه‌های سال 2011 دو رزمایش که یکی از آن موشکی بود با موفقیت اجرا کرد.

ابتدا گزارش شده بود که چین موشک های دریایی تحویل سوریه داده است . به احتمال زیاد این موشک های آزمایش شده با آن گرد وخاکی که پا کرده است باید از سوی پاسداران به سوریه داده شده باشد و پاسداران به خصوص اعضای سپاه قدس هم مسئول اصلی آزمایش این موشک ها در خاک سوریه هستند. چون وحشت از سقوط بشار اسد جنایتکار دارند .

به گزارش مانیتورینگ فارس، ارتش سوریه اعلام کرد که با هدف ارتقاء آمادگی نیروهای خود و اثبات شایستگی و توانمندی بالای آنان و همچنین با هدف آزمایش قدرت یگان موشکی دو طرح یکی موشکی و عملیاتی و یکی طرح تاکتیکی انجام شد.خبرگزاری رسمی سوریه سانا اعلام کرد: در چارچوب آمادگی‌های سال ۲۰۱۱ نیروی موشکی سوریه دیروز طرح عملیاتی با مهمات جنگی در شرایط مشابه درگیری حقیقی و با هدف آزمایش قدرت نیروی موشکی و آمادگی آن در مقابله با هر تجاوزی که دمشق بدان فکر کند برگزار کرد.سانا افزود: موشک‌ها به اهداف تعیین شده با دقت اصابت کرد و نتایج ممتازی ثبت کرد که شایستگی بالای مردان نیروی موشکی سوریه را در استفاده از تجهیزات نوین خود که بازوی ارتش سوریه است، نشان می‌دهد.برای مشاهده فیلم مربوطه اینجا کلیک کنید

فرمانده ارشد نظامی چین:حتی به قیمت جنگ جهانی سوم هم از ایران حمایت می‌کنیم.خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد نظامی چین تأکید کرد دولت کشورش حتی به قیمت به راه افتادن جنگ جهانی سوم نیز در حمایت از ایران تردید نخواهد کرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900914000327

سئوال است مگر چین هم رابطه ی دیپلماتیک نزدیک با قذافی نداشت و هم قرارداد های نفتی و اقتصادی با لیبی نداشت . همچنین مگر مخالف تهاجم نظامی ناتو به لیبی نبود .خوب پس از تهاجم نظامی نا تو به لیبی چه کرد؟ از سوی دیگر مگر چین کمونیست از نظر اید ئولوژی با رژیم ضد بشری حاکم بر ایران یکی هست؟ مگر هم پیمان نظامی هستند؟ مگر چه میزان قراداد های اقتصادی و نفتی دارد که بیشتر از اروپا و آمریکا می باشد که حاضر است با دفاع ز رژیم فاشیستی مذهبی حاکم بر ایران به استقبال جنگ سوم برود؟ دررابطه با سوریه که هم پیمان رژیم بربر منش تاریک اندیش ایران است معلوم می شود که چین چگونه حمایتی خواهد نمود؟ بعلاوه چین اگرر است می گوید تایوان جدا شده را ضمیمه ی خاک چین کمونیست کند؟

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی "ان تی دی تی‌وی"، همزمان با اعزام ناوهای آمریکایی بیشتر به منطقه خاورمیانه در میان افزایش تنش‌ها در این منطقه، "ژانگ ژائوژانگ" یکی از فرماندهان ارشد نظامی چین از دانشگاه دفاع ملی این کشور تأکید کرد: چین نباید در حمایت و حافظت از ایران تردید کند، حتی اگر این موضوع به معنای به راه انداختن جنگ جهانی سوم باشد.

فیلم/خودکشی ناموفق مردی از طبقه هشتم

http://www.fararu.com/vdccmmqo.2bqm18laa2.html

رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نیاز نیست که هم پیمان بشار اسد جنایتکار شود که روزانه مردم معترض و ناراضی سوری را می کشد . یاا ینکه از غلامک خائن ودست نشانده ی آدمکش نوری مالکی در عراق حمایت کند یا دلارهای نفتی را به حزب الله برای اقدامات تروریستی دهد ومانور تبلیغاتی جنگ افروزانه با فرمانده ی نظامی چینی دهد که تا راه اندزی جنگ جهانی سوم از رژیم فاشیستی مذهبی ایران حمایت می کند، بلکه دلار ها را اختصاص به سر و سامان دادن وضعیت نا بسامان داخلی دهد که برای فرار از شرایط طاقت فرسا و یأس و نومیدی اینگونه برای به خودکشی از بالای ساختمان 8 طبقه تصمیم گرفته نشود

پلیس ترکیه با اطلاع از اینکه مردی در شهر آنتالیا ترکیه قصد خودکشی دارد،در محل حاضر شد و سعی کرد این فرد را که گفته می شود دچار افسردگی شدید است نجات دهد.تلاشهای مامور ویژه پلیس موثر نبود و این فرد خودش را از بالای پشت بام طبقه هشتم ساختمان به پایین پرت کرد اما به دلیل وجود تشک ایمنی در پایین ساختمان زنده ماند و به بیمارستان منتقل شد