نگاهی به چند خبر" "

زنان پس از وزیرشدن اکنون استاندار می شوند ! ""

لابد پاسدار نجار وزیر دفاع سابق در دولت نهم که وزیر کشور کنونی دولت نا مشروع دهم است قصد دارد همچون همکارش پاسدار سر باز جو حسین شریعتمداری که همسرش را وزیر بهداشت کرده است این پاسدار نیز می خواهد همسرش را استاندار کند یا اینکه زنان پاسدار مشابه مرضیه دستجردی وزیر بهداشت را توی خور جین دارد تا که استاندار کند تا که نشان داده شود . جائیکه لوطی جماران فتوای مجازنبودن بازی پاسور را داده است .بنابراین نقش زنان به جز نگون بختان بهاعتیاد و تن فروشی کشیدهشدگان از روی فقر و نا چاری در رژیم کودتائی پاسداری که حتی حق حضور در میادین ورزشی فوتبال در کنار همسران شان را ندارند دکوری نمی باشد . زیرا که می توانند وزیر و استا ندار شوند . بهر حال گزارش این خبر کمدی در این لین ضمیمه است .

وزير كشور: استاندار زن در راه است
http://www.kayhannews.ir/880718/2.htm#othe

مرگ سمیه جعفر قلی دانشجوی دانشگاه پلی تکنیک به ضرب گلوله ماموران انتظامی

هنوز گرد آوری مشتی استخوان های پوسیده به عنوان کشته شدگان جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی خانمان بر انداز که بیش از 20 سال از این آتش بس جنگ می گذرد که شاهد بودیم چگونه در دانشگاه ها این استخوان ها چر خانیده و به خاک سپر ده می شد ند سپری نشده است . البته که هدف گورستانی کردن دا نشگاه ها بود که اکنون بد لیل اینکه دانشگاه کانون خطر مقاومت ایستاد گی و سنگر مبارزه با کود تا گران و ار تجاعیون حاکم نا مشروع شده. به خصوص اینکه در روند انقلاب ضد فر هنگی دوم قرار است با پاک سازی اساتید علوم انسانی دنبال و اجرا شود که فر مانش را لوطی جماران قبل از باز گشائی دانشگاه ها در جمع چماقداران بسیجی با عنوان افسران جوان فر هنگی دربارزه با جنگ نرم صادر کرد که چد روز پیش رئیس گز مکان کو دتا گر پاسدار محمد علی جعفری نیز خطاب به چماق کشان بسیجی دستور داد که خود سرانه در دانشگاه ها اقدام کنند و منتظر در یافت فر امین از مسئولین بالاتر نباشند . بنا براین اقدام جنایتکارانه ای که نیروی انتظامی مرتکب شده است در بستر همین طرح مشترک خا ئنانه پاسداران کود تا گر و لوطی جماران نا مشروع می باشد که اکنون از وحشت واکنش اعتراضی دا نشجو یان خشمگینن و نا راضی اجازه مراسم یا دبود به دو قربانی نیروی انتظامی اخیر در دانشگاه داده نشده است که گزارش خبری اش چنین است.

مدیریت دانشگاه امیرکبیر به درخواست نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم یادبود برای یکی از دانشجویان و نیز کارمند این دانشگاه که چند روز قبل به ضرب گلوله ماموران نیروی انتظامی کشته شد، ممانعت بعمل آوردند.
به گزارش خبرنامه امیرکبیر، سمیه جعفر قلی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر و یکی از کارکنان مرکز تحصیلات تکمیلی آموزش های مجازی در هفته ی نخست مهرماه، در حالیکه به همراه حمیدرضا و سارا؛همسر و دختر 8 ماهه اش در حال بازگشت از قم به تهران بودند، بر اثر اشتباه فاحش یکی از ماموران نیروی انتظامی، که در همان حین در تعقیب خودروی دیگری بوده اند، در اتوبان تهران-قم و شلیک گلوله بسر زخمی شده و جان سپرد.بدنبال مرگ دلخراش این دانشجوی دانشگاه پلی تکنیک، جمعی از دانشجویان دانشکده کامپیوتر و اعضای شورای صنفی این دانشکده برای برگزاری یک مراسم یادبود برای این دانشجوی بیگناه، با ممانعت ها و سنگ اندازی های عجیب مدیریت انتصابی دانشگاه پلی تکنیک شده اند.به گزارش خبرنامه امیرکبیر، دیروز علیرضا رهائی طی تماسی با رئیس دانشکده کامپیوتر این دانشگاه شخصا به وی دستور ممانعت از هرگونه برنامه یادبود برای این دانشجوی کشته شده را داد. هم چنین واعظ از مسئولان حراست پلی تکنیک نیز به دستور نهادهای امنیتی تلاش زیادی برای ممانعت از این مراسم بعمل آورد.
این واقعه دلخراش در حالی رخ داد که پس از گذشت 10 روز از این فاجعه طی تماس های مکرر از سوی ارگان های مختلف لغو فوری مراسم یادبود درخواست شد.اما با پیگیری و اصرار مسئولان دانشکده کامپیوتر و نیز مسئولان مرکز تحصیلات تکمیلی آموزش های مجازی این مراسم روز گذشته در سکوت و بی خبری کامل و نیز بی اطلاعی دانشجویان در این دانشگاه برگزار شد.ممانعت از برگزاری مراسم یادبود برای این دانشجوی در حالی است که جمع گسترده ای از دانشجویان این دانشگاه از آغاز سال تحصیلی، از حضور بر سر کلاس های درس منع شده و از ثبت نام آنها نیز جلوگیری بعمل آمده است.هم چنین با وجود احتمالاتی مبنی بر حضور کامران دانشجو در این دانشگاه طی روزهای آتی جمع قابل توجهی از دانشجویان به این دانشگاه ممنوع الورود شده اند.گفتنی است مدیریت دانشگاه و نهادهای امنیتی از بیم اعتراضات گسترده دانشجوئی به مرگ دلخراش این دانشجو، تاکنون برای عدم اطلاع رسانی خبری پیرامون این حادثه هولناک تلاش های زیادی نموده اند