" در مورد چند خبر گوناگون"

23 مهرماه سال 1388

شایعه ای که در بازار تهران پیچید

با این شایعه ی خبری مخابره شده در بازار تهران که گفته می شود لوطی جماران خامنه ای مرده است. ابتدا خطری بودن وضعیت جسمانی وی در سایت توده ای پیک نت درج شد و ادامه ی آن است که اکنون گفته می شود که در بازار تهران خبرش شایعه شده که لوطی جماران خامنه ای چند روزه که مرده است . بهر حال شایعه ی این خبر گویا این واقعیت می باشد که چرا پا سداران از وحشت عدم لوطی جماران خامنه ی آلت دست خود سریع دست به اقدام طرح کودتا در 22 خرداد زدند و رقیب دوم خردادی ها را از صحنه حذف کردند تا نکند پس از مرگ لوطی سر شان بی کلاه بماند و موفق به قبضه و انحصاری کردن قدرت و ثروت نشوند . از سوی دیگر با فضای انفجاری جامعه و ضریب بالای جو نارضایتی عمومی که وجود دارد و عملکرد جنایکارانه و ضد بشری که در 4 ماه گذشته پاسداران کودتا گران مرتکب شده اند موجب خشم و کینه و نفرت و انزجار عمومی شده است . مشروط بر اینکه فضای مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای در جامعه همه گر شده است . بنا براین همین شایعه ی خبر هما نقدر که برای مردم ناراضی و عزادار و داغدار ایران خوشحال کننده است. برای پا سداران کودتا گر نا خوشآید و وحشت آفرین می باشد . لذا معلوم است که در صورت واقعیت داشتن خبر ضمن ضریب بالای خوشحالی برای مردم ناراضی وبه جان آمده ازشرایط کنونی، متقابلا ًقابل پیش بینی است که برای پاسداران کودتاگر می تواند چه فاجعه ای بهمراه داشته باشد . ضمن اینکه ادامه ی وضعیت متزلزل کودتا گران پاسدار هم در ابهام می باشد . زیرا که مشخص نیست در برابر موج شادی گسترده ی ناراضیان چه واکنشی می خواهد از خودنشان داد که منجر به شتاب دادن تظاهرات همراه با خشم و کینه ی رادیکالی نشود که در نهایت منتهی به فرو پاشی رژیم کودتائی شود.

rahe-sabze-omid.blogspot.com : به گفته بعضی از بازاریان دیروز در بازار تهران شایعه شده که خامنه ای مرده .هرچند این خبر فعلا در حد شایعه است ولی شواهد و قرائن نشان می ده اوضاع عادی نیست.با توجه به حضور گسترده ی نیروهای لباس شخصی در برخی نقاط شهر این احتمال قوت گرفته که خبر مهمی در روزهای آتی همه رو غافلگیر کنه .اگر خامنه ای بمیرد حکومت دچار چه مشکلات جدیدی خواهد شد؟با توجه به اینکه در 4 ماه اخیر میزان تنفر از خامنه ای به شدت افزایش پیدا کرده این احتمال وجود داره که با مرگ او جمعیت زیادی به خیابان ها بریزن و با به صدا در آوردن بوق اتومبیل ها به شادی مشغول بشن که در اینصورت
درگیری خونین بین بسیجی ها( که مثل گرگ زخمی میشن ) و مردم حتمی است .باید چند روز و شاید چند هفته صبر کنیم و ببینیم بالاخره این خ.ر رفتنیه یا نه ؟

هاشمی: دولت دهم را مشروع می‌دانم

رفسنجانی بساز وبفروش و غارتگر که پای بند هیچ اصولی به جز حفظ قدرت و موقعیت خود و تلاش برای زر اندوزی و انباشت ثروت باد آورده برای خود و اعضای خانواده نمی باشد . اکنون با وجود اینکه دهان کجی آشکاربه خاتمی و موسوی وکروبی کرده است . زیرا که اینان دولت کنونی را نامشروع دانسته اند. اما رفسنجانی حتی بر خلاف اعتراف خطبه ی نماز جمعه ی 26 تیر خود در نماز جمعه ی تهران که موجب شد دیگر خطبه خوانی نماز جمعه به وی داده نشود. اکنون برای خنثی کردن موجب تهاجم رسانه ای خبری و مطبوعاتی وابسته به رقیب کود تاگران غالب به آقا زاده و اعضای خا نواده اش همچنین برای نمره ی قبولی گرفتن با امتحان تجدیدی دادنکه پس از مردود شدن در آزمون الهی لوطی جماران است با شکر سرخ خوری مجبور به ابراز ندامت و تسلیم شدگی در برابر لوطی جماران و گماشته پاسدارش احمدی نژاد رئیس دولت نا مشروع دهم کودتائی راوی مشروع دانسته که گزارش این خبر اینگونه در سایت شفاف پاسدار سردار قالیباف بازتاب داده شده است :

بعد از تنفيذ دولت دهم، من اين دولت را مشروع مي‌دانم.جوان: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در جلسه‌اي با برخي چهره‌هاي سياسي که طرح موسوم به وحدت ملي را دنبال مي‌کنند، بر مشروع بودن‌ دولت دهم ‌تاکيد کرده است.بنابراین گزارش هاشمي رفسنجاني در اين ديدار گفته است: بعد از تنفيذ دولت دهم، من اين دولت را مشروع مي‌دانم و الان هم آقاي احمدي‌نژاد به عنوان رئيس‌جمهور، با امضاي من به جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام دعوت مي‌شود.وي همچنين در واکنش به مطلبي در خصوص محور شدن وي در طرح وحدت ملي گفته است: من نمي‌خواهم محور اين مسائل باشم، چون ممکن است موجب حساسيت‌هايي بشود. بعضي از مسائلي هم که مربوط به من مي‌شود، خودم آنها را دنبال خواهم کرد.

پرونده مجله پنجره علیه موسوی خوئینی ها، سیمای عالیجناب خاکستری در دور دست؟!

در روند جنگ ادامه دار قدرت و ثروت و حذف رقیب مغلوب که بشدت از سوی پاسداران کودتاگر حاکم دنبال می شود . اکنون بموازات تهدید و اهانت ومتهم کردن خاتمی و موسوی و کروبیکه با پرونده سازی کردن دنبال می شود و چپ و راست با فشارهای گاز انبری تأکید می شود که دستگاه فاسد و آلوده به تبعیض و شوه ی قضائیه که می بایست اینان دستگیر و به جرم جاسوسی برای بیگانه به خصوص همکاری آمریکا و طراحی کودتای مخملین محاکمه شوند . آنگونه که گفته می شود بزودی کروبی در بیدادگاه روحانیت محامه خواهد شد . حال نوبت آخوند محمد خوئینی ها یار احمدی خمینی و محمد خاتمی معروف به 3 یار دبستانی رسیده است چونکه پرونده ی وی گشوده شده است . برای همین پرونده سازی برای وی شروع شده که در این لینک زیر ضمیمه شده است :

http://www.fararu.com/vdcbz5bf.rhbfzpiuur.html

ضرغامی پس از دیدار با رهبری ماندنی شد

این پاسدار عزت الله ضرغامی که رئیس صدا و سیما مدافع دولت نامشروع دهم می باشد که به خدمت پاسداران کودتاگر نیز ر آمده است . به پاس خدماتی که در بستر حذف رقیب دوم خرادی ها و قدرت گیری پا سداران کود تا گراتن نقش بس بارزی اجرا کرده است بنا براین اکنون این مزدور سر سپرده در دیدار با ولی نعمت و مولای خود لوطی جماران خامنه ای کهپشتیبان پاسداران کودتا گر است حکم 5 سال مأموریت دیگر رئیس صدا و سیما بودن را ر یافت کرده است تا در راستای سر سپردگی به لوطی جماران و دفاع از کودتا گران پاسدار و حمایت دولت نا مشزروع دهم همچنان انجام وظیفه کند که گزارش آن به نقل سایت الف احمد توکلی چنین است :

سایت الف نوشت: در پی دیدار امروز صبح سید عزت‌الله ضرغامی با رهبر انقلاب و بیان رهنمودهای‌های رهبری در خصوص نقاط قوت و ضعف دوران مدیریت ضرغامی بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، صدور حکم ریاست وی برای پنج سال دوم قطعی شد. ضرغامی انتقادات رهبری را نسبت به عملکرد رسانه ملی دقیق و مصلحانه ارزیابی و عمل به آنها را راهگشای سازمان متبوعش خواند.

حكم احمدی‌نژاد برای حدادعادل

واقعاً که عجب توزیع مناصب و پست های انتصابی در رژیم کودتائی پاسداری و فاشیستی مذهبی تبدیل به داستان مضحکی شده است . زیرا بدون توجه به فریاد های اعتراضی علیه ی دولت کودتائی نامشروع که همه جا طنین انداز شده است و موازی شعار مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد، پژواک اعتراضی دولت کودتا ، استعفا ، استعفا بلند همه گیر شده است . همچنین در شرایطی که گند جعل مدرک تقلبی محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور نا مشروع آنگونه در آمده است که در مجلس ارتجاعی و کمدی و دکوری و انتصابی هشتم و برخی سایت ها ی وابسته به وکیل الدوله هاانتقاد به این جعل مدرک رحیمی دارند . از سوی دیگر هنوز زمان زیادی از حضور هم منقلی لوطی جماران حداد عادل هنگام باز گشائی دانشگاه ها در دانشگاه تهران نمی گذرد که چگونه مورد اعتراض شدید دانشجویان معترض دانشگاه تهران واقع شد و برایش هو کشیدند و خواان اخراجش از محیط دانشگاه تهران شدند که مجبور شد از همچون کامران دانشجو وزیر علوم دولت نا مشروع دهم درب فرعی دانشگاه فرار کند . ولی اکنون با کمال تعجب ا این بد نامان تا بلوینگونه از سوی پاسدار گماشته ی نا مشروع احمدی نژاد حکم 4 ساله ی عضویت ر شورای عالی آموزش و پرورش دریافت کرده اند تا مأمور ممیز گری کتب درسی مدارس شوند.

رییس‌دولت دهم در حكمی غلامعلی حداد عادل و غلامحسین رحیمی را برای مدت چهار سال به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب كرد. به گزارش ایلنا متن این حكم بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دكتر غلامعلی حداد عادل

جناب آقای دكتر غلامحسین رحیمی

بر اساس بند (‌١٢) ماده (‌٩) قانون تشكیل شورای عالی آموزش و پرورش مصوب ‌٢٩/٧/٨١ مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد روسای محترم فرهنگستان‌های كشور ، به موجب این حكم برای مدت چهار سال به عنوان عضو شورای عالی آموزش و پرورش منصوب می‌شوید . امید است با اتكال به خداوند متعال و همكاری سایر اعضای محترم آن شورا در انجام وظایف محوله موفق باشید.
محمود احمدی نژاد . رییس جمهوری اسلامی ایران