" گزارش های غرفه ی ورق پاره کیهان در نمایشگاه مطبوعات چگونه است؟ "

چماقداران و چاقو کشان و آدم کشان حرفه ای اعضای سپاه پاسداران و کمیته و حزب چماقداران جمهوری اسلامی که اوایل انقلاب به کتابفروشی ها حمله می کردند و جشن کتاب سوزان بر پا می کردند و قلم می شکستند و اسید بر صورت زنان و دختران آرایش کرده می پاشیدند یا بر لبان تیغ می کشیدند . یا به مؤسسه ی روز نامه ی آیندگان تهاجم وحشیانه چماقدارانه کردند و آنرا تعطیل نمودند . همچنین به چاپخانه ها حمله می کردند و در خیابان ها به نشریه فروشان ساز مان و احزاب سیاسی تهاجم می کردند که سابقه ی بیش از کشته شدن 50 نو جوان نشریه ی مجاهد فروش دختر و پسر توی شهرهای گونا گون دارند .

همینطور در دانشگاه ها به دفاتر فعال دانشجوئی و میز کتاب های شان حمله ی وحشیانه می کردند . خلاصه نقش بسیار مهمی در ایفا تحمیل سانسور وممیز گری نهادینه و خفقان وتک صدائی استبدادی ارتجاعی تحمیل شده داشتند . بدتر اینکه در ار دیبهشت سال 59 به دانشگاه ها یورش سراسری بردند و با به خاک و خون کشانیدن دانشگاه ها و دانشجویان برای 3 سال داشگاه ها را با عنوان اقدام ضد انقلاب فرهنگی بستند. آنگاه ادامه ی این نقش را در سرکوب و دستگیری و شکنجه و باز جوئی فعالین سیاسی را در سیاه چال ها پس از 30 خرداد بشدت دنبال کردند .

اما عجیب و جالب است که اکنون اینان روز نامه و خبر نگار و و صاحب خبر گزاری شده اند که می توانند با دستور و مجوز وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد نمایشگاه مطبوعات بر گزار نمایند و به حساب دست به معرکه گری سئوال و پرسش بزنند که بر گردان همان بحث های خیابانی یا چماق کشی خیابان های قبل از 30 خرداد سال 60 می باشد . زیرا که باهمان تجربیات بازی و کسب شده ی 3 دهه ی گذشته دارند با مخالفین و دگر اندیش و رقبای خود بر خورد می کنند .

یکی از مجریان و هدایت گران این باندهای ما فیائی آدم کش و دژخیم و چماقدار آن دوره که سابقه ی بیش از 30 ساله در کسوت پاسداری و بازجوئی و اطلاعاتی و اعتراف و اطلاعات گیری و تواب و پرونده و سناریو سازی دارد که روز نامه نگار هم می باشد سر بازجو حسین شریعتمداری است که مدیر مسئول ورق پاره ی کیهان است و نماینده ی ویژه ی لوطی جماران و سخنگو وارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر می باشد که اکنون اعتراف کرده و لو داده است که چند ماه جلوتر از گزاری نمایش خیمه شب بازی کودتائی 22 خرداد از موضع فرار به جلو وپاک کردن صورت مسئله و طلبکاری نمودن فاش ساخته بود که پس از اجرای طرح کودتا گران پاسدار و تقلبات شان رقیب مغلوب دوم خردادی ها برای جبران شکست خود مدعی تقلب خواهد شد. با این حساب به عنوان پیش بینی با متهم کردن رقیب مغلوب ادعای طلبکارانه کرده است که اینان پس ازآن دبه در می آورند که تقلب شده است . آنگاه با دسته گل بی لام به خود دادن و بدون اشاره از جا خالی دادن و فرار نمودن از نمایشگاه کتاب بدلیل محاصره و سئوال پیچ شدن از سوی باز دید کنندگان معترض در ورق پاره ی کیهان خود با تعریف و تمجید کردن و جوک گفتن چاشنی گزارش خود کرده است تا گند و گلاب زدگی اش را ما ستمالی کرده باشد. مضحکه اینکه برای ماله کشی مذاکره ی هسته ای و عقب نشینی کردن با مقامات آمریکائی در ژنو و اسرائیل در قاهره درعوض پیرامون انتقاد به رنگ سبز کردن در جواب به پرسش کننده ی مچ گیر رقیب برای وابسته کردن رقیب مغلوب دوم خردادی ها به آمریکا و اسرائیل استناد به هیلاری سادات و نتانیاهو سید نموده است .

بهر حال گزارشات به شیوه ی باز جوئی تحریف گری و کتمان کردن و وارونه و هذیان گوئی در نمایشگاه مطبوعات به خصوص غرفه ی ورق پاره ی کیهان و حضور خودش با سئوال و پرسش کردن و حاشیه پردازی آن اشاره کرده است . همینطور به حضور علیر ضا بهشتی و تظاهرات علیه اش از سوی چماقداران و دژخیمان لباس شخصی پرداخته است که همان ماعت لنگه کفش پرتاب کن بسوی کروبی پرتاب می باشند که پیشانی اش را زخمی کردند که لینک های گزارش های بازتاب داده شد در ورق پاره کیهان این چنین است :

هوشنگ - بهداد

ورق پاره ی کیهان دوشنبه 4 آبان سال 1388

عصر ديروز در نمايشگاه مطبوعات صورت گرفت
پرسش و پاسخ داغ و چند ساعته با شريعتمداري در غرفه كيهان

http://www.kayhannews.ir/880804/3.HTM#other302

عليرضا بهشتي با اعتراض شديد بازديدكنندگان نمايشگاه مطبوعات را ترك كرد
http://www.kayhannews.ir/880804/3.HTM#other304

حاشيه هاي حضور مديرمسئول كيهان در نمايشگاه مطبوعات
http://www.kayhannews.ir/880804/3.HTM#other305