" جشنواره ی مطبوعاتی پرتاب لنگ کفش رژیم پاسدار کودتائی "

نمایشگاه دکوری و کمدی لنگ کفش پرتاب کنی به سبک اثبات شده ی هنری نشان دادن جای دوست و دشمن در جشنواره ی سالیانه ی مطبوعات در رژیم کودتائی پاسدار که رئیس جمهورش یک گماشته و نا مشروع تقلباتی و قلابی است که چپ و راست در سفرهائی که به آمریکا می کند تا در حالت نورانی بودن روضه ی عدالت و دانش هسته ای بومی با صدورآن به بندگان خدا در جهان بخواند و پس از نابودکردن نوشتاری اسرائیل که در پشت درب های بسته در قاهره و مذاکره داشتن دو نماینده ی هسته ای اسرائیل و رژیم پاسداری کودتائی مشخص شد که چگونه است این چنین برای فلسطین به خصوص حماس اشک تمساح بریزد . درحاشیه ی آن در گفتگو ومصاحبه های مطبوعاتی مدعی شود که آزادی که در ایران است در جهان بی نظیر است . به خصوص در زمینه ی فعالیت های آزادی بیان دانشجویان که با شکنجه و تجاوز و صدور احکام زندان و اعدام مواجه هستند ومطبوعات که گفته می شود رکن 4 دمکراسی است که در این رژیم ضد بشری و آزادی کش جای قلم را چماق و لنگه کفش به عنوان ابزار سانسور و ممیز گری گرفته است . تا جائیکه در شانزدهمین سال بر گزاری جشنواره ی مطبوعات که میدان یکه تازی دژخیمان پاسدار و بازجو وبسیجی و اطلاعاتی و نیروی اتظامی و شکنجه گران و اعتراف گیران قلم بر دست شده است که مطبوعاتچی شده همچون خبر گزاری پاسداران فارس و سربازجو حسین شریعتمداری می باشند که حامیان و پشتیبانان پاسداران کودتا گر و لوطی جماران هستند. ناگفته نماند کودتا گران پاسدار فضا را آنگونه منقبض و بسته و خفقانی و انحصاری کرده اند که نه اینکه کروبی که روز نامه ی اعتماد ملی اش توقیف و تعطیل شده است نمی تواند در این جشنواره نمایشی و فرمایشی مطبوعاتی یا ورق پاره ها یا روزی نامه ها حضور داشته باشد ، بلکه با فریاد مرگ بر منافق لنگه کفش روبرو وپذیرائی می شود که از سوی پاسدار عکاس خبر گزاری فارس بسویش پرتاب شد تا که انتقام پرتاب لنگه کفش پرتاب کردن به سوی پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ سانسور و چماق و تفتیش عقاید ارشاد از سوی دانشجویان در دانشگاه انجام گرفت و چاشنی آن فریاد قاتل برو بیرون بود اینگونه گرفته و بازی یک به یک شود . اما از سوی دیگر از بس بازجویان و قلم شکنان و دهان دوزان وصدا خفه کنان تیر خلاص زن که اکنون خبر نگار خبر گزاری پاسداری فارس شده اند که موازی ورق پاره ی کیهان و جوان است و قرار است که یک ورق پاره ی جدیدی هم پاسدار محمد حسین صفار هرندی که معاون هنری و مطبوعاتی پاسدار محمد علی جعفری است اضافه شود این روز ها آنقدر گزارش خبری تناقض و دروغ و وارونه علیه ی متهم کردن رقیب مغلوب بازتاب می دهند که به خودی های حامی کودتا گران پاسدار هم رحم نمی شود و مورد انتقاد واقع می شوند . طوریکه مجبور می شوند همچون این گزارش خبری لنگه کفش به سوی کروبی پرتاب کردن را از در خروجی این دروغ پردازی یا لجن پراکنی کردن بر دارند. البته گزارش سانسور شده در خبر گزاری پاسداری فارس در لینک ضمیمه شده ی فرا رو وجود دارد .

هوشنگ - بهداد

2 آبان ماه سال 1388

حاشيه‌هاي حضور كروبي در نمايشگاه مطبوعات مردم با شعار مرگ بر منافق كروبي را از نمايشگاه بيرون كردند.خبرگزاري فارس: دقايقي پيش مهدي كروبي در آغازين دقايق حضور خود در نمايشگاه از سوي مردمي كه از او با شعار مرگ بر منافق استقبال مي‌كردند به بيرون از نمايشگاه هدايت شد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8808010813

اشتباه در درخواست :
خبر مورد نظر شما يافت نشد.
Error: The story cannot be found

...

. مسئولان نمايشگاه به سرتيم حفاظت كروبي گفته بودند شرايط براي بازديد وي مناسب نيست. خبرگزاري فارس: علي رغم هشدارهاي مسئولان نمايشگاه مطبوعات به سرتيم حفاظت كروبي مبني بر نامناسب بودن شرايط حضور وي در نمايشگاه، كروبي از نمايشگاه بازديد كرد.

اشتباه در درخواست :
خبر مورد نظر شما يافت نشد.
Error: The story cannot be found

روایت فارس از اخراج توهین آمیز کروبی از نمایشگاه مطبوعات

http://www.fararu.com/vdcaw0ne.49nea15kk4.html

مهدی کروبی روز جمعه همراه با عده ای از هوادارانش به نمایشگاه مطبوعات رفت اما در مدت کوتاهی با واکنش گروهی از مخالفان خود مواجه شد و با بدرقه ی شعارهای مرگ بر منافق ، مرگ بر ضد ولایت فقیه ، مرگ بر دروغگو و نیز چند لنگه کفش ، ناگزیر شد نمایشگاه را ترک کند.خبرگزاری فارس ، برخورد با کروبی را با عنوان " مردم با شعار مرگ بر منافق كروبي را از نمايشگاه بيرون كردند" به گونه ای گزارش کرده که خوانندگان ممکن است تصور کنند این برخورد ، سازمان دهی شده و با اطلاع فارس بوده است..

.
اما پیرامون سازماندهی شده از قبل پرتاب لنگه کفش به این لینک رجوع شود

عکس : وقتی که عکاس فارس نیوز، انتظار پرتاب کفش رو به طرف کروبی داره!!؟

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8292