"تصاویر یک سربازجو در دادگاه مطبوعات همراه با چند خبر مربوط به ورق پاره ی کیهان وی"

عکس های حاشیه و متن دادگاه شریعتمداری

http://www.fararu.com/vglaw6ne.49nem4hkk6514.,.htm

تصاویر و ژست و فیگور چهره ی پلید و منفور و کریه منظر سر باز جو حسین شریعتمداری در لینک ضمیمه شده می باشد که به حساب حضور وی داد گاه مطبوعاتی است که بدلیل شکایت بیش از 30 نفر است . توجه داشته باشید که خنده های معنی دار ناشی از پیروزی و ریشخند گرفتن داد گاه و شاکیان کاملا ً مشخص است که نشان از محتوای داد گاه و چگونگی بر گزاری و سئوال و پرسش های رد و بدل شده می باشد . مشرو ط براینکه اثبات کننده ی این و اقعیت می باشد که وی چگونه از پشتوانه ی حمایت حاشیه ی امنیتی پاسداران کود تا گر به خصوص بخش حفاظت واطلاعات ار گان فاشیستی سپاه پاسداران و لوطی جماران بر خور دار است . ضمناً فراموش نشود که در چند روز گذشته حد اقل احکام توقف و تعطیلی مجوز 3 روز نامه ی متعلق به رقیب مغلوب صادر شده است.

روزنامه ی کیهان 20 مهر ماه سال 1388

كيهان و خوانندگان

با وجود اینکه همانگونه که در لینک تصاویرضمیمه شده ی گزارش قبلی نشان داده می شود سر باز جو حسین شریعتمداری به داد گاه نمایشی برای پاسخگوئی به 30 نفر شاکی حضور یافته است تا که پاسخگوی پرونده و سناریوس سازی و اتهام زدن وتوهین نمودن علیه شان باشد. ولی چون گفته شد که وی از حاشیه ی امنیت آهنین پا سداران کودتا گر و لوطی جماران بر خور دار است . برای همین با خیال آسوده همچنان در شرف خبر پیام سازی ساختگی علیه ی رقبای مغلوب از طریق فشار گاز انبری بر روی دستگاه آلوده به فساد و تبعیض قضائی است تا که علیه شان هر چه زودتر اقدام نماید. تا که از این طریق از منتقدان و مخالفن زهر چشم گیری شود که تسلیم شوند و دست از انتقاد کردن علیه ی دولت دهم نا مشروع و کودتای پاسداران نا مشروع تر بر دارند.

¤ سركردگان كودتاي نوژه در اوايل انقلاب محاكمه و مجازات شدند چگونه است كه در مورد سران كودتاي مخملي كه جرمشان از كودتاچيان قبلي كم تر نيست هيچگونه اقدامي براي دستگيري و محاكمه آنان صورت نمي گيرد.معتمدي

¤ آقاي هاشمي گفته كه هرگز از رهبر جدا نخواهد شد. اين نظر بسيار درستي است. اما از ايشان انتظار مي رود كه همان طور كه با رهبر هستند، با مردم هم باشند و به راي مردم در تعيين سرنوشت خود احترام بگذارند. براي اثبات احترام به راي ملت بايد راه خود را از فتنه گران جدا كنند.ميرزاخاني

لاريجاني در ديدار با عمار الحكيم: براي رفع مشكلات عراق از هيچ كوششي دريغ نمي كنيم

http://www.kayhannews.ir/880720/2.htm#other204

اینهم نمود عینی ادامه ی سیاست صدور تروریسم و دخالت گری در امور داخلی عراق می باشد . زیرا که عراق تبدیل به حیات خلوت و کانون چانه زنی و اهرم فشار هسته ای رژیم ودتائی پاسداری در برابر غرب به خصوص آمریکا شده است . به خصوص اینکه زمان زیادی به بر گزاری انتخابات پار لمانی عراق باقی نمانده است . ضمن اینکه پرسش است که مگر پس از اشغال نظامی عراق تا کنون کمک های رژیم تروریستی کودتای نا مشروع حاکم بر ایران به کشور و مردم عراق جز با تلاق کردن عراق و بی ثبات و ناامن کردنش بوده است که اکنون نمی بایست انتظار داشت همین سیاست از طریق پاسدار انگلیسی علی لاریجانی و همکاری با مهره ی مشابه عراقی خودش اعتراف و دنبالن شود؟ .

صفار هرندي: تجربيات جنگ تحميلي در جنگ نرم قابل استفاده است
http://www.kayhannews.ir/880720/2.htm#other205\

این یکی پا سدار وزیر سابق فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد که بدلیل در گیری با پاسدار گماشته احمدی نياد از کابینه ی دولت نا مشروع کودتائی اخراج شد و برای که ثابت کند تزمین گرد است دوباره به مرکز آدمکشان پا سداران کود تا گر پیوسته است و دارد با همان شیوه ی جنگ خا نمان بر اندازانه ی ایران و عراق به شیوه ی نرم ارشاد گری می کند و نعمت الهی یاد بود نش یاد کرده است که منجر به قدرت رسیدن پاسداران با کو دتا شده است که اکنون می بایست برای حفظ همان دستأورد های نعمت جنگ و خفه کردن منتقدان و معترضان و ناراضیان و رقبا از اهرم چماق و تهاجم جنگ نرم استفاده شود که پیرامون این جنگ نرم این چنین روضه خوانده است که گزارش آ در لینک ضمیمه ورق پاره ی کیهان همکارش درج شده است.

آدم كش ها را كه نبايد كشت آنها هم براي خود عقيده اي دارند! (خبر ويژه )

\http://www.kayhannews.ir/880720/2.htm#other210

پاسخ تشریحی و تو ضیحی در برابر منتقدان به صدور احکام اعدام برای چند متهم باز داشت شدگان وقایع اخیر که از سوی شکنجه گر و سر بازجو و آدمکش حرفه ای در ورق پاره ی کیهان داده شده که این احکام از سوی قضات آدمکش در خدمت کودتا گران دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه صادر شده است که سر باز جو پاسدارمنفور حسین شریعتمداری و همکارانش که مدافع سر سخت پاسداران کودتا گر و دزدان و قاتلان خبره و حرفه ای و انحصار گرا می باشند تهیه و تنظیم شده است تا آنگونه ما هیت قا تلان خونریز حاکم کودتائی ثابت شود که مو درزش نرود و جای هیچگونه ابهامی باقی نگذارد که این رژیم کودتائی – تروریستی ضد بشری فاشیستی مذهبی هر گز بدون جنایت و صدور حکم اعدام و مرگ قادر به بقای ننگین حتی یک روزه ی خودش نمی باشد.

دانشجويان بسيجي دانشگاه تهران: پروژه اي براي سوءاستفاده از جريانات دانشجويي وجود دارد

\http://www.kayhannews.ir/880720/3.HTM#other309

ادامه ی سیاست انقلاب ضد فرهنگی زیر پوشش بر خورد با اساتید علوم انسانی که لوطی جماران خواهان پیگیری و اجرایش می باشد که اکنون این چنین از طریق چما قداران بسیجی یا افسران جوان آماده با جنگ نرم بقول لوطی جماران، در حال اجرای عملی کردن فر مان یا فتوای سفارشی مولای خود لوطی جماران می باشند که گزارش آن در بیانیه ی چماقداران بسیجیان به حساب دانشجو در ورق پاره ی کیهان باز تاب داده شده است.

ماموريت رئيس دفتر در انگليس 45روزه شد (خبر ويژه)

کیهان 16 مهرماه سال 1388

با اینکه رفسنجانی بساز و بفروش و مکار با شکر سرخ خوردن تسلیم لوطی جماران نا مشروع شد ودر اجلاس خبر گان با پشت پا و خنجر از پشت به کروبی و خاتمی و موسوسی زدن مجیز گوئی و ستایش کردن از لوطی جماران را دنبال کرد تا که موقعیت خودش را حفظ کند و اعضای خا نواده اش را از زیر تیغ اتهام و پیگرد بر هاند. ولی سرباز جو حسین شریعتمداری شکنجه گر و سناریو وپرونده ساز میخ شده و ول کن هم نیست . زیرا که هم با شیوه ی بازجوئی و تعقیب و گریز پرونده ی آقا زاده مهدی را در داخل خارج حتی سرزمین دولت فخیمهی انگلیس در ورق پاره ی کیهان پیگیری کرده است . چون هدف از صحنه ی کار گذاشتن کامل رفسنجانی مکاری بقدرت و ثروت معتاد شده و چسبیده است . هم اینکه برای اینکه پاسدار سر بازجو حسین شریعمداری بخواهد رفسنجانی را کا ملاً بی اعتبار کند و وی را بسوازند در ستون کیهان و خوانند گان مورخ 18 مهر اینگونه پیامی خطاب به رفسنجانی تهیه و تنظیم نمود تامجبور به موضع گیری علنی شود که کودتا و تقلبی در کار نبوده است و آن چاشنی گزارش خبری مأوریت 45 روزه آقا زاده مهدی در انگلیس نموده است:

كيهان و خوانندگان:

¤ آقاي هاشمي در جلسه با فراكسيون روحانيون مجلس شوراي اسلامي اعلام كرده كه از اساس به رخ دادن تقلب در انتخابات عقيده اي ندارد. از اين مقام بلندپايه نظام انتظار مي رود كه براي شفاف شدن شرايط كشور، به طور رسمي اين نظر خود را اعلام كنند. يك شهروند تهراني


طولاني شدن مسافرت مهدي هاشمي به انگليس براي رسانه ها سؤال برانگيز شده است.در پي ابهامات مربوط به اين سفر، دفتر هيئت امناي دانشگاه آزاد- كه هاشمي خود رئيس همين دفتر است- 9 شهريورماه اعلام كرده بود: «پيرو انتشار خبر سفر آقاي مهدي هاشمي در برخي از سايت ها و خبرگزاري ها به اطلاع مي رساند كه آقاي مهدي هاشمي جهت بازديد و رسيدگي دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد اسلامي در خارج از كشور، چندين روز قبل از دادگاه مورخه 3/6/88 به خارج از كشور عزيمت نمودند و قطعا بعد از اتمام ماموريت سازماني خويش جهت پاسخگويي به مطالب كذب مطرح شده در دادگاه به كشور بازخواهند گشت.»طي يك ماه و نيم گذشته و با توجه به اينكه برخي اتهامات در زمينه پولشويي و راه اندازي سايت جهت دامن زدن به شايعه تقلب در انتخابات و اغتشاشات پس از آن متوجه مهدي هاشمي شده، تنها يك بار ديگر خبري منتشر شد مبني بر اينكه مهدي هاشمي در لبنان به سر مي برد و براي پاسخگويي حتما به كشور بازمي گردد. اما اكنون كه 45 روز از سفر مذكور مي گذرد، وي هنوز به كشور بازنگشته است.در اين ميان سايت جهان نيوز در مطلبي با عنوان «ماموريتي كه به اين زودي ها به پايان نمي رسد و مهدي هاشمي انگليس را دوست دارد»، نوشت: بازنگشتن وي به ابهامات بسياري دامن زده است.گفتني است در جريان يكي از اغتشاشات خياباني، همسر مهدي هاشمي از سوي نيروي انتظامي دستگير شد اما مدتي بعد آزاد گرديد

بعد از سيب زميني رايگان نوبت به چاي رسيد

جمهوری اسلامی 16 مهر ماه سال 1388


پس از به ثمر رسیدن سیاست تبلیغات انتخابات – تقلبات کودتائی توزیع مجانی سیب زمینی که منجر به رئیس جمهور شدن پا سدار گماشته احمدی نژاد شد . اکنون که دولت نا مشروع دهم با مشکل ادامه ی تظاهرات و اعتراضات مردم ناراضی و خشمگین مواجه شده است . آنگونه که پاسدار گماشته احمدی نژاداز ترس ادامه ی اعتراضات مردمی جرأت نمی کند تا که دس تبه تور سفر های ماراتونی سر کاری استانی بزند و بازهم وعده های دروغین بیشتری بخورد مردم دهد . بنا براین برای کنترل شرایط انفجاری و هموار سازی زمینه ی سفر های استانی اکنون سیاست چای انباری و با یگانی و برروی دست دولت مانده ی داخلی در دستور کار قرار گرفته است . زیرا که واردا تبی رویه ی چای موجب ورشکست شدن کشاورزان چایکار و تعطیلی کار نجات تولید چای در شمال وکهاش زمین های زیر کشت چای شده است .

يك منبع آگاه در وزارت جهاد كشاورزي از توزيع چاي خشك ايراني بين مردم به صورت رايگان خبر داد. به گزارش عصر ايران اين منبع در گفتگو با خبرنگار وطن گفت : محصول چاي از اقلام خريد تضميني است و قانون 1368 خريد تضميني مجلس شوراي اسلامي دولت را ملزم مي كند براي حمايت از كشاورزان برخي از محصولات را به صورت تضميني و بر اساس قيمت مصوب خريداري كند. وي در ادامه اظهار داشت : در اين ميان چاي نيز از اين دست محصولات به شمار مي رود كه دولت از كشاورزان گيلاني و مازندراني به صورت تضميني خريداري مي كند كه با طي تشريفات قانوني به صورت مزايده به فروش مي رسد. بيشتر اين محصول در بازار داخل مصرف مي شود و مقداري نيز در انبارها باقي مي ماند كه دولت بنا دارد تا چاي مانده در انبارها را در اختيار مردم قرار دهد و آن را توزيع كند.