" طرح برای اقدام تروریستی با تلاش مذبوحانه پاک کردن صورت مسئله وآدرس غلط دادن "

بحران هسته ای و سایر بحران های دیگر که همراه اوج تضاد های درونی وجود دارد. طوریکه چشم اندازی برای راه حل و عبور از بحران متصور نیست . بنابراین اکنون با روی صحنه آوردن لوطی جماران از سوی پاسداران کودتاگر تا که قبل از سفر یا اعزام حجاج به عنوان مأموریت به مکه برای آماده سازی کردن شان در بستر اقدامات خرابکارانه در مراسم حج وی برای شان روضه خوانی کند و خط و خطوط ترسیم و منتقل نماید . به خصوص پس از رخداد و وقایع ضد بشری اخیری که در عراق اتفاق افتاده است که بدون شک اثر انگشت اتهام بمب گذاری و انفجاری و اقدامات تروریستی منطقه ی سبز بغداددر کار است . زیرا که همچون اقدام مشابه ی قبلی 28 مرداد در این منطقه ی سبز بغداد است که اینگونه انفجاراتو ناامنی و آشوب ها فقط می تواند به سوی حاکمان تهران تمام شود . چونکه که عراق ناامن شده با تقاضا های خروج نظامیان آمریکائی از عراق و تلاش برای منحل کردن توافق امنیتی میان دولت عراق با آمریکا و یا به شکست کشانیدن این توافقنامه ی امنیتی که انکار کردنی نمی باشد جزو خواست های تأکید آمیز حاکمان تهران می باشد . همانگونه که با اصرار ورزیدن مستمر بر تعویق تاریخ بر گزاری انتخابات پار لمانی عراق و حتی تهاجم وحشیانه ی پلیس و ارتش عراق بفرمان نوری المالکی پاپت لوطی جماران به قرار گاه اشرف مجاهدین که انجام گرفت مطابقت کامل با منافع و تقاضای حاکمان تهران دارد . همچنین عبور از مرز و تدارک جنگ با پاکستان از سوی پاسداران که اکنون گزارش شده است تعدادی پاسدار کشته شد و تعداد 11 پاسدار دیگر پس از ورود غیر قانونی به خاک پاکستان دستگیر شده اند. همینطور تلاش دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه کردن که از طرق حماس و حزب الله لبنان پیگیری می شود نه اینکه اثباتگر این واقعیت است که اکنون لوطی جماران باروضه خوانی خود با پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن دست به فرافکنی زده و دروغگوئی نموده است ، بعلاه اینکه این مدعی رهبریت ام القرای جهان اسلام که در ایران خودش نا مشروع است تبدیل به ابزار تبلیغاتی و عملی ایجاد اختلاف در جهان اسلام شده و به این اختلاف مدام با چتر مبارزه ی تاکتیکی با آمریکا و اسرائیل دامن می زند، بلکه اکنون به جز دفاع آشکار از سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز کردن و از دخالت گری با تلاش اقدامات تروریستی و آشوب گرئی و ناامن سازی و بی ثبات کردن و بحران آفرین و جنگ افروزی در کشور های همسایه و منطقه نمودن، راهی دیگر برایش باقی نمانده است . بنابراین به احتمال زیاد اکنون تلاش می شود تاد که همچون سال 65 طرح توطئه ی آشوب در مراسم حج در مکه از طریق پاسداران طراحی و اجرا شود تا شاید منفذ یاراه و کمکی برای عبور مقطعی از بحران ها حاصل شود. باشد.

ورق پاره ی کیهان دوشنبه 5 آبان ماه سال 1388

رهبر انقلاب با اشاره به اقدامات خونين در پاكستان، عراق و شرق كشور تأكيد فرمودند:
تفرقه ميان مسلمانان ، هدف عمليات تروريستي در منطقه

http://www.kayhannews.ir/880805/3.HTM#other302

سردار سلامي: توان اطلاعاتي سپاه براي رهگيري تروريست ها بسيار بالاست

http://www.kayhannews.ir/880805/3.HTM#other304

اعتراف آشکار تهدید کردن برای اقدامات تروریستی در برون مرز به خصوص در کشور های همجوار و منطقه که مکمل و تأئید کننده ی گزارش قبلی می باشد

وزير كشور: انتقام شهداي عمليات تروريستي سيستان و بلوچستان را مي گيريم

http://www.kayhannews.ir/880805/14.HTM#other1402

باز هم شاهد دیگری بر صحت طراحی اقدامات تروریستی در برون مرز رسید . زیرا که پاسدار نجار یا وزیر سابق دفاع دولت نهم و وزیر کشور نا مشروع کنونی دولت دهم که اکنونپس از باز گشت از پا کستان بطور شفاف اعتراف و تهدید کرده است که دست به انتقام می زند یعنی صحه بر اقدامات و عملیات تروریستی در برون مرز گذاشته است که هم یکی دو مورد ترور در پا کستان رخ داده شده است . هم اقدامات تروریستی در دانشگاه در پا کستان شد. هم اینکه11 پاسدار تروریست اعزامی در پا کستان دستگیر شده و تعدادی هم کشته شدند.

مدير مسئول كيهان در نمايشگاه مطبوعات : معرفي وحدت شكنان اولين گام در ايجاد وحدت است

http://www.kayhannews.ir/880805/14.HTM#other1402

سیاست مشابه ی فوق را بطور طراحی و تبلیع ترور و حذف فیزیکی و فکری و شخصیتی در داخل کشور به خصوص در زمینه ی اهل قلم و مطبوعات را سر باز جو حسین شریعتماری که همکار پاسداران کودتاگر است و نمایندهی لوطی جماران اینگونه در ورق پاره ی کیهان دنبال می کند.