روزنامه ی کیهان 28 مهرماه سال 1388

گراز (گفت و شنود)

گفت : چه عرض کنم یک یهودی با فرزندش

در جلوی قفس گراز ایستاد با فرزند دلبندش

فرزندش گفت ما مان ،ما مان نگاه کن این گراز

هست شبیه نتانیاهو، مامان گفت زبان بگیرگاز

هیس ! اگر بفهمد می شود خیلی عصبا نی

بچه گفت یواش گفتم تا گراز نفهمد به آسانی

گفت: نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي به خاطر اين كه اسرائيل در گزارش گلدستون به جنايت جنگي محكوم شده مخالفان اين رژيم كودك كش را به انتقام تهديد كرده است.
گفتم: غلط زيادي كرده.
گفت: يك نشريه آمريكايي از قول يك گروه طرفدار حقوق بشر نوشته است، سران اسرائيل به حيوان شبيه ترند تا انسان.
گفتم: نبايد اهانت مي كردند.
گفت: مرد حسابي! سران رژيم صهيونيستي جرثومه هاي فساد هستند، تشبيه آنها به حيوان كه اهانت نيست.
گفتم: منظورم اين است كه نبايد به حيوان اهانت كنند!... يكي از يهوديان ساكن فلسطين اشغالي با فرزند كوچكش جلوي قفس گراز ايستاده بود، پسربچه گفت؛ مامان! مامان! اين گراز چقدر شبيه نتانياهوست. مادرش گفت؛ هيس! اگر بفهمه خيلي عصباني ميشه، پسربچه گفت؛ مامان جون! خيلي يواش گفتم، بعيده كه گرازه متوجه شده باشه
!

گفت : سر باز جو شریعتمدار کرده هنر نمائی بیمزه

چون خود در آینه دیده، هذیان گوئی کرده است تازه

گفتم : مگر چه گفته است این بازجو مأ مور؟

چگونه برای هنر نمائی بیمزه زده است زور؟

گفتم :از فاش شدن جنایات داخلی ترس داردو هراس

باترفند دفاع تا کتیکی از فلسطین به خصوص حماس

پس این سر بازجوی پرونده و سناریو سازی هر جائی

نقل قول کرده از یک نشریه بی نام و نشان آمریکائی

تا پیرامونش علیه سران اسرائیلی بسازد داستان

مدعی شود که هیچیک ازاینان نیستند مثل انسان

گفتم : چرا این جرثومه شبه انسان و آلوده به فساد؟

برای فرار از بحران ها بارکورد اقتصادی دا غان و کسا د

گیر داده محور سران اسرائیل، این حامی احمدی نژا د

بازسازی داستان کرده، چگونه از آن کرده است یاد؟

گفت : سرباز جو شکنجه گر مغرور شده و سر فراز

نتانیاهو و سران اسرائیل تشبیه کرده است به گراز

گفتم : اگر اینان چنین هستند پس چه دارند نام؟

آنانکه 30 سال است جنایت کرده انددر این نظام

مگر رکودار جهانی ندارند در نقض مداوم حقو ق بشر؟

مگر روزانه جنایات نمی کنند نمی سوزانند خشک و تر؟

مگر علیه ی بررسی این پرونده، همه جا برپاست منبر؟

مگر روزی هست که از ایران سرکوب گزارش نشو د خبر؟

مگر در مجلس ارتجاع گفته نشدمرگ بر آمریکا باالله اکبر؟

مگردر ادامه بر ای منحرف کردن اذهان سر منبر نرفت رهبر؟

تا مخالف و رقیب تهدید کند با دیکته ای که وی خواند از بر

آمریکا و اسرائیل تهدیدکند، گوید جهان می کند زیر و زبر

مگرسیستماتیک در شبانه روز در ایران اجرا نکرده اند آدمخواران؟

به جوانان تجاوز نمی کنند شکنجه گران در خدمت کودتا گران

مگر همگی نیستند در خدمت رهبر خامنه ای لوطی جمارا ن؟

علیه ی رقیب تدارک ندیدند کودتای برای حذف شان پاسداران

سئوال است در کدام باغ وحش یافت می شود اینگونه حیوان؟

بیش از 3 دهه بادرندگی و وحشیگیری، بدردکودک و پیر وجوان

گفت : چه عرض کنم یک یهودی با فرزندش

در جلوی قفس گراز ایستاد با فرزند دلبندش

فرزندش گفت ما مان ،ما مان نگاه کن این گراز

هست شبیه نتانیاهو، مامان گفت زبان بگیرگاز

هیس ! اگر بفهمد می شود خیلی عصبا نی

بچه گفت یواش گفتم تا گراز نفهمد به آسانی