" چند خبر ازروز نامه ی جمهوری و سایت خبر شهر دار تهران "

5 آبان ماه سال 1388

خودكشي كشاورز مازندراني به دليل بدهكاري

ادعای سال رونق و پیشرفت شکوفائی اقتصادی سال گذشته که از سوی لوطی جماران که نامگذاری شد . همچنین ادعای کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد که دارای دولتی ساد ه زیست و اصول گرا و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران است.زیرا به جای شیفته ی قدرت بودن عاشق خدمت به محرومان وتهی دستان می باشد . همینطور ادعای معاون اول مشنگ وی داوودی کنار گذاشته شده که می گفت دولت نهم 5 برابر بیش از دولت ای قبلی تولید داشته است . البته رئیس بانک مرکز ی گزارش داده است که واردات 3 برابر صادرات می باشد . از جمله یکی ازاقلام وارداتی هم برنج است که این روز ها داستان برنج وارداتی آلوده و فاسد ورد زبان همگان شده است. خلاصه مجموعه این اقدامات و رشد اقتصاد انگلی واسطه گری و دلالی به اضافه عدم باور به تئوری اقتصادی پاسدار گماشته احمدی نژاد آنگونه فاجعه آفرین و مصیبت زا شده است که منجر به اینگونه فاجعه ها ی انسانی برای کشاورز زحمت کش پاک باخته شمالی برنجکار شده است که به جای تولید برنج مجبور شد که قرص برنج بخورد و بزندگی خود پایان دهد تا بیش از این شاهد بدبختی ها و بحث و جدل های بیشتر با طلبکاران خود نباشد .

يك كشاورز بابلكناري ديشب پس از مشاجره با يكي از طلبكارانش با خوردن قرص برنج به زندگي خود خاتمه داد. محمدرضا ـ الف پس از آنكه محصولات باغي اش را در دو سال گذشته با بروز خشكسالي و سرمازدگي از دست داد و افت قيمت برنج معيشت او را با دشواري هاي متعددي روبه رو كرد با بدهي هاي بانكي و مطالبات شخصي طلبكارانش مواجه شد. بگزارش فارس اين كشاورز كه عضو شوراي اسلامي روستاي گاوزن محله بابلكنار نيز بود سرانجام يكشنبه شب در حالي كه يكي از طلبكارانش به منزل او مراجعه كرد و براي بازپس دادن طلبش تنها تا يك شب به وي فرصت داد با خوردن قرص برنج بيهوش شد و در بيمارستان آيت الله روحاني مورد مداوا قرار گرفت . بر اساس اين گزارش وي حدود سه ساعت پس از انتقال به بيمارستان و در حالي كه معالجه پزشكان موثر واقع نشده بود دار فاني را وداع گفت . اين كشاورز بابل كناري حدود 55 سال سن داشت.

دستگاه چاپ انگشتان دست كارگر را بلعيد

اینهم اسفبار بودن شرایط محیط کار گری در رژیم فاشیستی مذهبی و پاسداری کودتائی که کار گران یا اخراج می شوند . یا حقوق نا چیزشان به تعویق می افتد . یا در صورت اعتراض و شرکت در تحصن و تظاهرات دستگیر و زندانی می شوند.یا این در محیط کار بدلیل عدم امکات امنیتی دچار چنین سرنوشت فاجعه انگیزی می شوند .

انگشتان دست يك كارگر بي احتياط در اصفهان زير دستگاه چاپ قطع شد. به گزارش ايسكانيوز روز يكشنبه گذشته « محمد ـ ر » 30 ساله در يك چاپخانه در چهار باغ عباسي اصفهان سرگرم كار بود كه لحظه اي غفلت بلاي جانش شد. با فرياد اين كارگر همكارانش متوجه رخداد دلخراش شدند بلافاصله جريان برق دستگاه چاپ را قطع كردند و با سامانه 125 تماس گرفتند. سپس ستاد فرماندهي آتش نشاني گروه نجات ايستگاه يك اين سازمان را رهسپار كارگاه مورد نظر كرد و همزمان آمبولانس اورژانس به آنجا رسيد. بدين ترتيب دست « محمد » از زير دستگاه چاپ بيرون كشيده و وي به اتاق عمل نزديك ترين بيمارستان فرستاده شد. اين گزارش حاكي است در اين رخداد انگشتان دست چپ « محمد » قطع شد.

ايران 8 سال ديگر واردكننده نفت مي شود!

بی خودی نبود که خمینی شیاد مدعی بود جنگ خانمان بر انداز و ایران ویران کن و بر باد ده نعمت الهی است و حامیان و پاسداران آدمکش و غارتگر تلاش می کردند که این جنگ را برای 8 سال ادامه دهند تا که خمینی شیاد مجبور شود جام زهر نعمت را سر بکشد . البته بدون آنانی که صاحبان قدرت و ثروت های باد آورده ی نجومی مفت و مجانی شده اند . اما نزدیک 30 سال که از آن نعمت ویران گر جنگ سپری شده است . اکنون پس از اینکه گزارش شده است که تا کنون 71 میلیاردلار هزینه ی اهداف هسته ای شده است که نصیب مردم تحریم های اقتصادی و تورم و گرانی و فقر و بیکاری شده است . ولی بد تر اینکه وضعیت صنعت نفت آنگونه شده است که دو مین صادر کننده ی نفت چنین سر نوشت شومی پس از 8 سال دیگر خوا هد داشت؟

مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد در صورتي كه ايران نتواند « سالانه 4 5 ميليارد دلار » در صنعت نفت خود سرمايه گذاري كند در « بدبينانه ترين حالت » به كشور واردكننده نفت تبديل خواهد شد. به گزارش تابناك مركز پژوهش هاي مجلس احتمال داده كه با ادامه اين روند هشت سال ديگر ايران نتواند صادركننده نفت باشد. مركز پژوهش هاي مجلس مهمترين دليل اين پيش بيني را « افزايش مصرف داخلي و استهلاك مخازن نفتي » عنوان كرده است .

طنز تهران امروز :اگر بمیرم پوست قالیباف را قلفتی می کنند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=10535

این طنز که بیو گرافی شخصیت های دساته اول رژیم ضد بشری حاکم را تر سیم و کالبد شکافی کرده است و در سایت خبری شفاف سر دار پاسدار شهردار تهران باز تاب داده شده است . وضعیت آزادی و قلم و بیان و مطبوعات و بازتاب رقابت ها و عملکرد ها وواکنش ها ی شان درا ذهان باز دید کنندگان حضوری دیداری یا ترسیم کنندگان در اذهان رؤیائی ترسیم و برجسته و منسجم شده است که ضمن طنز بودنش زیاد بی ربط هم نمی تواند به شخصیت نفرات ذکر شده باشد

به قاليباف كه فكر مي‌كنم چشم‌هايم مي‌خواهد از كاسه بزند بيرون. احمدي‌نژاد كه به ذهنم مي‌آيد مي‌خواهم حناق بگيرم. با خاتمي تمام تنم گر مي‌گيرد

کمدی تر از گزارش طنز قبلی که در عین حال گفته شد که بیان ترسیم کردن تصاویر واقعی شخصیت های معروف و سر شناس رژیم کودتائی و پاسداری بصورت طنز تا که راه فراری برای توجیه گری و دستگیری و شکنجه شدن باشد . این یکی مدرک سند سازی بیش از حد کمدی انتشر بری تصویی حضور مسلح خالف در تظاهرات خیابانی است که مبتکر کار گردانی اش پاسداران رقیب موسوی و کروبی و کاشف آن خبرگزاری پاسداری – قضائی فارس می باشد که گزارش تصویری و نوشتاری اش در لینک ضمیمه شده زیر آمده است .

راز مرد مسلح تحت تعقیب حوادث بعد از انتخابات+عكس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=10612