روزنامه ی کیهان 25 مهر ماه سال 1388

باج گير(گفت و شنود)

گفتم : شرایط رژیم پاسدار متزلزل زمین گیر

شده است شبیه آن یارو اراذل و اوباش باج گیر

روزی جلوی رهگذری را وی گرفت توی خیابان

گفت تونبودی سیلی بمن زدی دیشب شتابان؟

یارو گفت، من نبودم چون تازه شدم وارد این شهر

کنون هنوز در این شهر با کسی دعوا نکرده و قهر

باج گیر پرسش کرد ، اگر تو نزدی ، پس تو کیستی؟

یاروگفت من آنم که قراره امشب بزنم سیلی نیستی

گفت: هيلاري كلينتون وزيرخارجه آمريكا گفته است با وجود گزارش آژانس درباره صلح آميز بودن برنامه هسته اي ايران، هنوز به فعاليت اتمي ايران اعتماد نداريم!
گفتم: اظهارنظر دراين باره برعهده آژانس است نه آمريكا.
گفت: ولي چند تن از سناتورهاي آمريكايي مي گويند به نظر مي رسد آمريكا درباره فعاليت هسته اي ايران بهانه جويي مي كند.
گفتم: بعد از هفت سال تازه فهميده اند؟!
گفت: اخيراً بعضي ديگر از كشورهاي اروپايي هم دراين باره با آمريكا اختلاف نظر پيدا كرده اند.
گفتم: همه آنها از اول هم واقعيت را مي دانستند ولي حالا كه ايران در مقابل زورگويي آنها مقاومت كرده است چاره اي جز كوتاه آمدن ندارند.
گفت: در خبرها آمده كه آمريكا و متحدانش از واكنش احتمالي ايران سراسيمه شده اند.
گفتم: يكي از اراذل كه به باج گيري معروف بود جلوي رهگذري را گرفت و به او گفت؛ تو نبودي كه ديشب يك سيلي به گوش من زدي؟ رهگذر گفت؛ من تازه امروز وارد اين شهر شده ام. باج گير گفت؛ پس چه كسي به من سيلي زده بود؟ رهگذر جواب داد؛ چه مي دانم؟ من نبودم. باج گير پرسيد؛ پس تو كي هستي؟ رهگذر گفت؛ كسي كه امشب قرار است يك سيلي توي گوش تو بزند!

گفت : هیلاری کلینتون گفته هنوز به فعالیت اتمی ندارم اعتماد

صلح آمیز نباشد،پروژه اتمی که دنبال می کند پاسدار احمدی نژاد

گفتم : پس چرا هیلاری کلیتون وزیر امور خارجه روسیه را کرد دیدا ر ؟

ازوی در خواست کرد تا موافقت کند تحریم شود رژیم کودتائی پاسدا ر

سپس گزارش شده رئیس جمهور روسیه موافقت کرده است با تحریم

وزیر امور خارجه گفته درشورای امنیت سازمان ملل کار شود تقسیم

گفت : اینهمه باج به چین و روسیه و البرادعی داده شد و آوانس

تا پرونده از شورای امنیت ساز مان ملل پیگیری شود در آژانس

برای همین پس از 7 سال پیگیری سیاست مذاکره فرصت سوزی

کنون در برابر این سیاست، آمریکا افتاده است به روغن سوزی

تازه با سیاست باج دادنبه اروپا، اروپا با آمریکا پیدا کرده اختلا ف

در برابر اتخاذ سیاست فشار و تحریم ، تبدیل شده اند به صرا ف

همچنین طبق گزارش های مخابره و بازتاب داده شده و خبر

آمریکا و متحدانش از احتمال واکنش پاسداران می روند سر منبر

چون وحشت دارند از اقدامات تر وریستی در عراق و افغانستا ن

در لبنان و فلسطین و مصر و یمن و اخیرا ً در کشور پاکستا ن

هر روز بابحران سازی وجنگ افروزی دنبال می شوداین داستان

چون چنین نیاز شدید به صدور بحران دارند زنگیان تیغ بر دستان

تا توانند اینگونه با تهدید اقدامات تروریستی به مخاطب دهند پیامی

چنین همآهنگ پاسدار کودتاگر فعالست برای دسترسی به بمب اتمی

گفتم : شرایط رژیم پاسدار متزلزل زمین گیر

شده است شبیه آن یارو اراذل و اوباش باج گیر

روزی جلوی رهگذری را وی گرفت توی خیابان

گفت تونبودی سیلی بمن زدی دیشب شتابان؟

یارو گفت، من نبودم چون تازه شدم وارد این شهر

کنون هنوز در این شهر با کسی دعوا نکرده و قهر

باج گیر پرسش کرد ، اگر تو نزدی ، پس تو کیستی؟

یاروگفت من آنم که قراره امشب بزنم سیلی نیستی