روزنامه ی کیهان دوشنبه 27مهر ماه سال 1388

نقد و بررسی " راه فرار مسدود است " (يادداشت روز)

" مانور تبلیغاتی با فرصت طلبی دفاع کردن تاکتیکی از حماس برای عبور از بحران که مشتقات بخشی ازسیاست صدور تروریسم وارتجاع به برون مرز و مداخله گری در ا مور داخلی فلسطین است "

طلبه پاسدار یادداشت روز نویس ورق پاره کیهان نشان داده است که عجیب رقیب و هووی حسودی برای طلبه جانباز سر مقاله نویس ورق پاره ی جمهوری اسلامی می باشد . زیرا تا وی سر مقاله ی برون مرزی تهیه و تنظیم می کند که ادامه و مکمل سیاست صدور ترو ریسم و ارتجاع به برون مرز است که با سیاست دخالت گری در امور داخلی کشور های همجوار و منطقه به خصوص فلسطین دنبال می شود . این طلبه پاسدار یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان نیز بلافاصله هم وارد صحنه می شود و در یا دداشت روز ورق پاره ی کیهان شروع به روضه و مانور دادن و رجز خوانی مشابه می کند . برای همین است اکنون پیرامون تصویب گزارش گلدستون کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر ساز مان ملل متحد و محکومیت صهیویست های کودک کش قلم فرسائی نموده است و ابراز خوشحالی کرده که سران کشور اسرائیل با کابوس محاکمه و مجازات دست و پنجه نرم می کنند .

فرا موش نشود که اینگونه فرافکنی کردن طلبه پاسدار یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان برای پاک کردن صورت مسئله است تا از این طریق بتوان ضمن دفاع کردن تا کتیکی از فلسطین، البته که هدف اصلی دفاع و حمایت از حماس می باشد . زیرا که نیاز شدید به حماس برای بحران آفرینی و جنگ افروزی در منطقه ی خاور میانه و دشمنی کردن با مذاکرات صلح هست . همچنین تلاش مذبوحانه برای پاک کردن پرونده سیاه و ننگین محکومیت نقض مستمر حقوق بشر رژیم کودتائی پاسداری فاشیستی مذهبی می باشد که پیشتاز رکور دار جهانی در این مورد است .

عجیب است که سازمان ملل و شورای امنیت و کمیسیون حقوق بشر و شورای حقوق بشر سازمان ملل که برای سال های طولانی اواع و اقسام مصوبه و قطعنامه های متخلف علیه رژیم پاسداری کودتائی ضد بشری و قرون وسطائی تصویب و صادر کرده اند . آنهم در شرایطی که روزانه اخبار جنایات نقض حقوق بشر و اسناد جنایات علیه ی بشریت مخا بره می شود که بشدت مورد انتقاد نهاد های گونا گون جهانی واقع می شود .هیچکوام از اینگونه اقدامات مهم نبوده و نیستند و ارزش و اعتباری ندارند به جزهمین تصویب گزارش گلدستون در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد که علیه ی جنایات اسرائیل در جنگ 22 روزه غزه با حماس تصویب شده است.

به نظر می رسد که سیاست ابزاری و وسیله ی هدف قبضه ی قدرت و انباشت ثروت کردن و انحصاری نمودن دین و ملت و امثالهم اکنون این اپیدمی آخوندی به نهاد های بین المللی همچون شورای حقوق بشر ساز مان ملل نیز سرایت کرده است . برای اینکه اکنون طلبه پاسدار یادداشت روز نویس با همین شیوه دست به سوء استفاده ی تبلیغاتی علیه ی اسرائیل با دفاع کردن تا کتیکی و اشک تمساح ریزی از حماس به خصوص فلسطین زده است . البته مشخص است که آویزان شدن به اینگونه سیاست نشان از انزوای کامل رژیم پاسداری و کودتائی و اوج در گیری و تضاد و جنگ قدرت و اختلافات درون جناحی و باندی و عیان شدگی فضای انفجاری جامعه و مردم ناراضی و خشمگین مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و احمدی نژاد گوی در جامعه می باشد که برای عبور از بحران کنونی نیاز مبرم به اینگونه مانور دادن های برون مرزی است که مرتبط باسیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی سیر کشور ها از جمله امور داخلی فلسطین است.

در پایان طلبه پاسدار یادداشت روز نویس برای اینکه این سیاست و اهداف صدور تروریسم و ارتجاع بهبرون مرز رژیم پاسداری و کودتائی را ثابت کند اینگونه به دفاع عریان کردن از صدور تروریسم و ارتجاع و جنگ افروزی در منطقه پرداخته است و این چنین نیز به اوباما اخطار کرده است تا که به نفع اسرائیل حق وتو اقدام نکند:

"آنچه امروز در فضاي كنوني منطقه اي و بين المللي به وضوح قابل رؤيت است شتاب فزاينده و سير صعودي «جريان مقاومت» با عقبه نهضت بيداري اسلامي در مقابل زورگويان و زياده خواهان است و از همين منظر رژيم جعلي صهيونيستي هر روز به طور موثر و مضاعفي در مسير اضمحلال و سقوط گام برمي دارد. گزارش گلدستون برگي ديگر از شكست مثلث واشنگتن، تل آويو و جريان سازشكار اعراب در اجبار جامعه جهاني براي عدم پيگيري جنايات جنگي رخ داده در نبرد 22 روزه غزه(به فاصله 27 دسامبر 2008 تا 18 ژانويه 2009) را ورق زد و اين چيزي نيست جز فاصله گرفتن از خط سازش و تاكيد بر مقاومت و مبارزه در برابر جاه طلبان و افزون طلباني كه طشت رسوايي آنها از بام جعل و دروغ و نيرنگ و تجاوز بر زمين افتاده است و امروز افكار عمومي دنيا و عموم ملت هاي آزاده و مستقل در انتظار برپايي دار مجازات و محاكمه مقامات خونخوار و كودك كش صهيونيستي هستند تا به سزاي اعمال سبعانه و وقيحانه شان برسند"

در خاتمه اینکه همچون سر مقاله نویس ورق پاره ی جمهوری اسلامی، طلبه پاسداریادداشت روز نویس هم تأکید بر سیاست صدور تروریسم و ارتجاع در برون مرز کرده است . البته بدون آنکه سخنی از ترغیب و تشویق کردن ساز مان جهاد اسلامی و حماس به پرتاب موشک به خاک اسرائیل کند و یا اشاره ای به تحریک کردن حماس بر شکستن پیمان مذاکره صلح با اسرائیل از سوی حماس نماید که چگونه این سیاست از طریق خطبه ی نماز عید فطر لوطی جماران و پاسداران و مطبوعات وابسته دنبال می شد . حتی در رابطه با ادامه ی این طرح و سیاستکارشکنی مذاکرات صلح اسماعیل حنینه به تهران دعوت شد تا پس از دیدار با لوطی جماران و دریافت دلار های اهدائی بتواند بعنوان خطبه خوان قبل از نماز جمعه ی تهران ظاهر شود و موازی با آخوند احمد خاتمی علیه مذاکرات صلح و عدم مشروعیت اسرائیل و متهم کردن محمود عباس رهبر حکومت خود گردان فلسطین روضه و رجز خوانی کند . البته مجموعه ی این اقدامات موجب دامن زدن به جنگ 22 روزه غزه ی حماس با اسرائیل شد تا اینکه در چنین شرایط بحرانی کنونی بشود فرصت طلبانه برای به شکست انجامیدن طرح سه جانبه ی آمریکا و اسرائیل و کشور های عربی هورا کشید . هچنین اوباما را تهدید کرد که اگر چنانچه از حق وتو به نفع اسرائیل در سازمان ملل استفاده کند نتیجه ی این موضع گیری و سیاست تغییر وی مبدل به رو برو شدن با رسوائی بزرگ جهانی منجر خواهد شد . بهر حال تا زمانیکه رژیم کودتائی پاسداری تروریستی بر سرکار باشد. نه مردم ایران روی آرامش و آسایش به خود می بینند ونه اینکه در خاور میانه صلح و ثبات سیاسی پایدار مستقر می شود . همینطور جهان از تهدید دسترسی به سلاح هسته ای این رژیم در امان نخواهد بود و کابوس تهدید امنیت جهانی همچنان وجود خواهد داشت . پس تنها راه حل تلاش همگانی برای تغییرات دمکراتیک در ایران به جای هر گونه سازش و دل بستن بهر مذاکره ی سیاست خائنانه تجارت نفت و خون می باشد.

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/880727/2.htm#other200

دوشنبه 27مهر ماه سال 1388