" سربازجو شریعتمداری با عملکرد آشکار بی قانونی ،اما با ابزار تا کتیکی و تبلیغاتی دفاع از قانون کرده است تارقیب مغلوب دوم خردادی ها را متهم به بی قانونی و... نماید "

گفته می شود قافیه که تنگ آید شاعر به جفنگ آید . اکنون داستان سر باز جو شکنجه گر و پرونده ساز و تحریف گر و وارونه و هذیان گوی حسین شریعتمداری است که از چند زاویه وارد کار زار و جنگ آرایش داده شده علیه ی رقیب مغلوب د وم خردادی ها و حامیان شان وارد میدان شده و جبهه ی جنگ گسترده ای را در پاره ی کیهان بر ضد شان گشوده است . زیرا که وی هم نقش اساسی در پیروزی کودتای پاسداران و شکست و حذف رقیب مغلوب در 12 سال گذشته بر عهده داشته است . هم اینکه منافع کلان چند سویی در ادامه ی وضعیت موجود دارد .به خصوص اینکه همسرش مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و در مان دولت نا مشروع دهم شده که تنها زن کابینه نیز می باشد . پس طبیعی است که سرباز جو حسین شریعتمداری می بایست با همه وجود و ظرفیت و تخصص و تجربیاتی که دارد از شرایط کنونی برای و حفظ و تبیت و تقویت کود تا گران و دولت نا مشروع دهم و منافع خود کوشش و مبارزه و دفاع کند .

بنا براین باید در مقابل عنوان نکته ی خطاب به سر بازجو پاسدار کودتاگر نکته سنج باعنوان " نظام هم مفت به دست نيامده ! " وارونه و هذیان گوی گفت. صد البته که وی بسیار خوب می دادند که حاکمان بر قدرت خزیده بسیار مفت تر ازمفت و مجانی اینان بر اریکه ی قدرت نشسته و آن را کسب کرده اند. زیرا که مبارزه و جانفشانی را دیگران کرده اند و بقدرت رسیدن و انباشت ثروت را اینان مفت و مجانی و مفتخورانه از آن خود کرده و انحصاری اش هم نموده اند .

اکنون برای اینکه وی در برابر مصاحبه بامایکل لدین با شبکه ی ماهواره ای تلویزیونی فارسی زبان بی بی سی موضع گیری کرده باشد که اتهامات جاسوسی خود و همکاری اش با ساز مان های جاسوسی آمریکا وانگلیس و دوم خردادی ها با طرح کودتای مخملین را تکذیب کرده است و اینگونه اتهام زدن ها را ناشی از به آخر رسیدن عمر ولایت فقیه ننگین می داند. وی با نام بردن از وی در کنار چند نام دیگر دست به مانور تبلیغاتی با تهدید و متهم نمودن رقبای مغلوب زده است .

همچنین سر باز جو حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده و سناریو و تواب ساز تحریف گر بدون اینکه تعریف کند که مشروعیت چیست چگونه کسب می شود؟ یا اینکه محتوای قانون اساسی چیست و چگونه اجرا می شود که همه طرف های در گیرجنگ قدرت و ثروت به آن آویزان می شوند و به آن استناد می کنند و تأکید می نماید که می بایست اصل باشد ؟

یا اینکه یکی مدعی می شود که قانون اساسی رعایت نمی شود . آن یکی می گوید سوء استفاده از آن می شود. یا مدعی دیگری می گوید اصلاً خلاف آن اقدام می گردد. بنابراین اینگونه موضع گیری های تناقض آمیز که پیوسته با حرکات و ایما و اشاره و انتقاد باآویزان شدن به قانون اساسی دنبال و بیان می شود. بوضوع معلوم است که بعنوان دست آویز علیه ی همدیگر بطوراهرم چماق استفاده می شود . در حقیقت ناشی از بی قانونی حاکم در رژیم کودتائی پاسداری و تروریستی و فاشیستی و مذهبی می باشد که رهبرش خامنه ای لوطی جماران به آسانی می تواند با صدور فتوا یا نامه های حکومتی بطور دربست نه اینکه ازقانون اساسی عبور کند،بلکه مهر تأئید و تأ کید بر بی ارزش و اعتبار بودنش بزند .

بنابراین وقتی سرباز جو حسین شریعتمداری دم از قانون اساسی می زند . منظورش همین شیر بی یال کوپال شده ای است که ابزار مشروعیت تراشی لوطی جماران شده که اسیر پاسداران کودتا گر و اهرم چماق و تهدید علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها می باشد.

بهرحال اکنون سربازجو شریعتمداری در پاسخ به منتقدان و با یک تیر چند هدف زدن پیرامون مفت و بی ارزش بودن منتقدان و ارزش و اعتبار داشتن نظام کودتاگر با نکته سنجی کردن قلم فرسائی کرده است تا نشان دهد که چگونه مشتی عوا مفریب و دجال و رمال و قصاب و جلاد و شیاد و غارتگر و جنگ افروز و دین فروش بیش از 30 سال است که در مسند قدرت و حاکمیت با زور و قلدری نشسته و به جز دروغ گفتن ووعده های پوشالی به مردم دادن و در گیرجنگ و نزاع قدرت و ثروت باندی و جناحی بودن هیچگونه حرکت و اقدام مثبت دیگری به نفع مردم ایران انجام نداده اند .

برای همین است که سرباز جوی پاسدار حسین شریعتمداری خطاب به منتقدان که پیشنهاد آشتی ملی که برای عبور از بحران مرگ بار کنونی داده اند و افزوده که این رهبران رقیب مغلوب مفت بدست نیامده که آسان مورد اتهام و توهین واقع شوند. اما با متهم به بی قانونی کردن و همکار دشمن بودن شان و طرح کودتای مخملین داشتن با شیوه ی بازجوئی هویج و چماق و آویزان شدن به موضع گیری لوظی جماران آلت دست پاسداران کود تاگر برای حذف شان، اینگونه پاسخ دندان شکن و طلبکارانه به اینان در نکته ی خود داده است:

"یكي از عزيزان كه نگارنده احترام فراواني براي ايشان قائل است و سوابق انقلابي، فداكاري، مراتب تدين و پاكبازي وي غبطه انگيز است در مصاحبه اي ضمن تأكيد بر فتنه اخير و اهداف شومي كه دشمنان بيروني دنبال مي كردند، درباره سران فتنه فرموده اند «موسوي و كروبي و خاتمي از خانواده انقلابند و آنها را مفت به دست نياورده ايم كه مفت از دست بدهيم»! اين حسن ظن ايشان قابل تقدير است، اما مگر جمهوري اسلامي، قانون اساسي، اقتدار نظام اسلامي و... مفت به دست آمده اند كه مفت از دست بدهيم؟! سران فتنه با مديريت دشمنان بيروني و همخواني و همصدايي با تمامي گروههاي ضدانقلاب نظير منافقين، سلطنت طلب ها، ماركسيست ها، بهايي ها و... به جان نظام اسلامي كه خونبهاي شهيدان است افتاده بودند. و اگر درايت برخاسته از نگاه ملكوتي رهبرمعظم انقلاب و آمادگي و ايستادگي ملت نبود، تاكنون بارها ايران اسلامي را به آمريكا و اسرائيل و انگليس تحويل داده بودند. موقعيت اين جماعت با اهميت تر است يا خون صدها هزار شهيد كه پاي اسلام و انقلاب و نظام ريخته شده است؟!و بالاخره، از آنجا كه استاد عزيز ياد شده همواره يار وفادار و فداكار امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب بوده و هستند، اشاره به اين نكته ضروري است كه حضرت امام(ره) نيز در نامه معروف 6/1/68 خود براي عزل آقاي منتظري خطاب به او مي نويسند«شما حاصل عمر من بوديد»، يعني مفت به دست نيامده ايد! ولي وقتي پاي اسلام و انقلاب و نظام در ميان باشد، «حاصل عمر» خود را نيز كنار مي گذارند"

در خاتمه اینکه عجیب است که اکنون آنگونه ماهیت ضد مردمی بودن رژیم کودتائی پا سداری فاش و عریان شده است که حتی در اینگونه جنگ و گریز ها و نکته سنجی ها و مچ گیری کردن ها و روی هم دیگر کم نمودن ها، حتی بردن نام مردم محلی از اعراب ندارد تا چه رسد به اینکه قرار باشد پاسخ مثبت به مطالبات شان داده و بر آورده شود . البته مشخص است که ادعای قا نون گرائی کردن عنصری همچون سر باز جو حسین شریعتمداری که خودش بدلیل بر خور دار از حمایت دیوار آهنین سنبل گریز پائی ضد قانونی می باشد . مسخره است که حال با پوشش ابزاری و تا کتیکی دم از قانون اساسی زده و از این نظام ضد قانون و دشمن آزادی و دمکراسی و عدالت دفاع کرده است که نوعی توهین و اهانت آشکار به اندیشه و تفکر و شعور مردم ایران است. برای اینکه مردم ایران آنقدر از تجربیات 30 سال گذشته، از رشد آگاهی بر خوردار شده اند که اکنون خوب می دانند چگونه می بایست فریاد بزند و مرگ بر دیکتاتور گفتن را نثار یا حواله چه کسانی کنند؟ همانگونه می دانند که با حضور در نماز جمعه هائی همچون 26 تیر تهران یا اقدامات اعتراضی 18 تیر و روز قدس یا باز گشائی دانشگاه ها یا روز 13 آبان سالروز اشغال سفارت آمریکا در تهران که در پیش روی می باشد چگونه می بایست شعار داده و مخاطبان خود را مورد خطاب قرار دهند؟ نا گفته نماند در ورق پاره ی کیهان همین شماره در لینک های ضمیمه شده ی ستون خبر ویژه رقیب مغلوب دوم خردادی ها بی نصیب نگذاشته است .

هوشنگ – بهداد

28 مهر ماه سال 1388

نظام هم مفت به دست نيامده ! (نكته)
http://www.kayhannews.ir/880728/2.htm#other204

دودوزه بازي موسوي و كروبي را مي فهميم اما اينجا ديگر سر دوراهي است ! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880728/2.htm#other206

وقتي منافقين براي انهدام وحدت ملي به آمريكا«گرا» مي دهند (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880728/2.htm#other207

رگ ضداستكباري آقاي نامزد بالاخره پيدا شد! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880728/2.htm#other209