" چرا یک همه پرسی و نظر سنجی آزاد بر گزار نمی شود تا رسوا شود هر که در او غش باشد؟"

نامه ی اعتراضی و روشنگر کروبی به آخوند نوری همدانی که تازگی ها بازتاب داده شده است که در پاسخ به اتهامات وارده ی آخوند نوری همدانی ارتجاعی و آلت دست که تحریک و تشویق به اهانت نمودن به نامزدان مغلوب ریاست جمهوری نمایش خیمه شب بازی 22 خردادد شده است که با توهین و توبه کردن اینان از جمله کروبی همراه بود که در ورق پاره ی کیهاناز نوری همدانی نقل قول شده بود . اکنون واکنش و پاسخ کروبی به آخوند نوری همدانی در شبکه ی خبررسانی اینترنتی موجب گزیدگی و عصبیت سرباز جو حسین شریعتمداری شده است که با عنوان ما طرف آمريكا و ضدانقلابيم شما چرا بيطرف نيستيد! (خبر ويژه) به کروبی پاسخ داده شده است. دربخشی از این پرونده سازی و اتهام زدن و توهین نمودن با چاشنی نصيحت مراجع عظام تقليد به عناصر فتنه گر براي توبه و جبران خيانت هاي خود مطرح شده و نتیجه گرفته شده است که با خشم توام با انفعال كروبي مواجه شده است و برای اینکه کروبی را متهم به مکاری با سازمان جاسوسی سیا کند . افزوده که نامه به آخوند نوري همداني ابتدا در سايت گويانيوز وابسته به سازمان سيا منتشر شد که به مغالطه و تهديد پرداخته شده است.


اما کمدی و تراژدی اینکه سربازجو پاسدار بد نام و تابلو که در دروغ ووارونه و هذیان گوئی و پرونده و سناریو سازی ید والائی دارد که هر گز هم رقیب و همتای مشابهی ندارد .اکنون با فرا فکنی كروبي را متهم به وارونه نويسي حوادث قبل و بعد از انتخابات یا برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابی کودتائی تقباتی 22 خردادکرده است . در ادامه اینگونه مدعی شده است
:

کروبی بي آنكه به خيانت هاي خود و طيفي از اعضاي ستاد انتخاباتي اش در زمينه القاي تقلب، مقابله آشوب طلبانه با راي مردم، دامن زدن به اغتشاش خياباني و نهايتا ادعاي تجاوز به بازداشت شدگان اشاره ای كند، به تخطئه مواضع انقلابي و هوشيارانه آخوند نوري همداني پرداخته است ."

البته منظور از نسبت دادن صفات انقلابی به آخوند نوری همدانی بدلیل حمایت از نتایج تقلباتی نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد است که مورد اعتراض مردم ناراضی و خشمگین مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد گو واقع شد. ولی گویا مورد حمایت این آخوند متحجر است. از سوی دیگر آخر سرباز جو پاسدار شکنجه گر و پرونده و سناریو ساز بنا بر حسب تخصص و مأموریت باز جوئی و کینه ورزی حیوانی و ضد انسانی که دارد نمی تواند که دشمن اصلی و قسم خورده ی رژیم پاسداری کودتائی را فراموش نکند . بنا براین مجبور شده است که برای متهم و سنگین تر کردن پروده ی کروبی بالا آورد و چنین بگوید :

" این در حالي است كه كروبي به خاطر خيانت هاي اخيرش مورد ستايش گروهك منافقين، سلطنت طلبان و انبوهي از مقامات و رسانه هاي آمريكايي و انگليسي قرار گرفته است و ستاد وي علنا در خدمت پروژه هاي جبهه ضدانقلاب خارجي قرار داشته است"

سر بازجو حسین سر باز جو برای اینکه بیشتر از آخوند نوری دفاع کرده باشد که نکند در اثر نامه ی انتقادی و روشنگر کروبی وا دهد و دست از حمایت باند ما فیائی کودتا ئی پاسداری بر دارد . همچنین برای اینکه از نتایج تقلبات نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد دفاع کرده باشد و کروبی را بیشتر بد هکار نموده باشد در دنباله اینگونه از نامه ی کروبی نقل قول انتقادی کرد:


"كروبي در نامه خود مدعي شد نوري همداني يكطرفه به قاضي رفته و اين در حالي است كه با گذشت 4 ماه از حوادث پس از انتخابات، اكنون بسياري از مسائل روشن شده است. از ادعاي گزاف تقلب 11ميليون رايي در انتخابات كه هيچ سندي براي آن ارائه نشد! تا طفره از حضور در بازشماري تصادفي 10درصد آرا و تن ندادن به انتخابات 5/24ميليون نفري مردم و تحريك به درگيري ميان طيف هاي مختلف اجتماعي- كه منجر به حمله به مساجد، اماكن دولتي و شهروندان بي گناه شد- و تا آخرين سياه بازي كروبي در طرح ادعاي تجاوز و فراري دادن شاهد كذايي به خارج كشور و نهايتا دخيل بستن به شيخ آلت دست منافقين و مطرود حضرت امام(ره)!انتشار نامه اخير كروبي نشان مي دهد كه جريان فتنه گر پس از 4 ماه تقلا و تبليغات در زمينه القاي همراهي علما و مراجع با جريان فتنه، اكنون به آخر خط رسيده و مجبور به هتاكي و تهديد عليه مراجع شده است. افراطيون در مجلس خبرگان نيز با ضربه جانانه مشابهي مواجه شدند و حتي آقاي هاشمي هم حساب خود را از آنها جدا كرد:

در خاتمه اینکه معلوم نیست که چرا پاسدار شکنجه گر و پرونده و سناریو ساز دروغ و هذیان و وارونه گو به جای مانور دادن تهدتد آمیز و توهین کردن ومتهم به خیانت نمودن منتقدان از جمله کروبی و موسوی و خاتمی که اینان دروغ می گویند که تقلب شده است . زیرا که ادعا می شود که پاسدارگماشه احمدی نژاد 25 رأی آورده است که سئوال است اگر ین ادعا درست است. پس چرا فقط توان بسیج و به صحنه آورددن 10% این رقم در نماز جمعه ها و خیابان ها و ما نور های و همایش و نمایش های گوناگون وجود ندارد. تا اینگونه ثابت شود که منتقدان راست نمی گویند که 11 میلیون رأی تقلب شده است؟ یا اینکه چرا برای اثبات شرکت حمایتی 85% مردم ایران در حمایت از رژیم پاسداری – کودتائی – فاشیستی – مذهبی یک همه پرسی و نظر سنجی آزاد بر گزار نمی شود تا رسوا شود هر که در او غش باشد؟

هوشنگ – بهداد

26 مهر ماه سال 1388

ما طرف آمريكا و ضدانقلابيم شما چرا بيطرف نيستيد! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880726/2.htm#other209