" بازتاب چند خبر "

25 مهر ماه سال 1388

جمع آوری شکايت عليه موسوی

این شیوه گدائی و جمع آوری شکایات علیه ی موسوی ادامه ی همان ی پرونده سازی و فشار برای دستگیری و محاکمه ی رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها می باشد که مشابه پیام های جعلی و ساختگی ستون کیهان و خوانند گان ورق پاره ی کیهان است که متعلق به سر بازجو حسین شریعتداری می باشد که اکنون این چنین بطور موازی از سوی خبر گزاری دولتی ایرنا دنبال شده است . البته یک نوع خود زنی نیز می باشد . برای اینکه با بسیج دادن حد اکثری به همه جیره خواران حکومتی و پاسداران و بسیجیان کودتا گر و نیروی انتظامی مزدور و لباس شخصی های دژخیم و همه ی آن کسانی که با سیاست توزیع مجانی سیب زمینی رأی خود را فروخته اند تا که علیه ی موسوی شکایت نام تنظیم کنند که در مجموع زیر یک میلیون شکایت شده است که باید گفت در اصل به نمایش گذاشتن پایگاه نیروئی پاسدار کودتاگران یا شامل کل آرای ریخته شده ای می شود که به حساب پاسدار گماشته احمدی نژاد واریز شده است که از سوی پا سداران کودتا گر تقلب ساز این آمار رأی دهند گان برای به پا سدار گماشته احمدی نژاد در نمایش خیمه شب بازی 22 گرد آوری و ساخته شد . ولی نتایج بیش از 25 برابر بزرگ نمائی شد ه است . یعنی همان رأی رقم 25 میلیون رأی اعلام شده است .

ايرنا : مسئول کميته رسانه اي جنبش مردم ايران عليه قانون گريزي گفت: شکايات مردمي عليه مير حسين موسوي به طور مکتوب به دادستاني کشور تقديم مي شود. اميرطاهر حسين خان در گفت و گو با ايرنا تاکيد کرد: الان که با شما گفت و گو مي کنم جمع کثيري از ملت ايران عليه مير حسين موسوي شکايت کرده اند و اين شکايات در سايت موج قانون با ذکر مشخصات و کد ملي افراد به ثبت رسيده است. وي ادامه داد: پس از اينکه شکايات مردمي بر عليه مير حسين موسوي به حد نصاب تعيين شده رسيد اين شکايات جمع آوري شده و به دادستاني کشور ارائه مي شود و اين انتظار مي رود که دادستان کشور نيز با استناد به خيل عظيم شکايات ملت ايران عليه مير حسين موسوي او را در دادگاه صالحه محاکمه کند. حسين خان اضافه کرد:مير حسين موسوي به عنوان سر شاخه آشوب هاي اخير بايد از سوي مراجع قضايي به مجازات محکوم شود و با توجه به اينکه روند کار نشان دهنده بالا بودن شکايات ملت ايران عليه مير حسين موسوي است پيش بيني مي کنم که به زودي مير حسين را در دادگاه ببينيم. مسئول کميته رسانه اي جنبش موج قانون در پايان خاطر نشان کرد: نقطه قابل توجه در اين جنبش اين است که دانشجويان کشور نيز انزجار خودشان را از اعمال مير حسين موسوي اعلام کرده اند و تعداد قابل توجه اي از شکايات واصل شده عليه مير حسين موسوي از سوي دانشجويان صورت گرفته است.

معاون اول رييس قوه قضاييه : دادگاه ويزه روحانيت ، بايد به اتهام مهدي کروبي رسيدگي کند


این داستان هم ادامه همان سناریو و پرونده سازی گزارش قبلی شکایات علیه ی موسوی است که اکنون پیرامون و سازی و دستگیری و محاکمه کردن کروبی تهیه و تدارک و تنظیم شده و در ورق پار ی کیهان مورخ 25 مهر باز تاب داده شده است :

ايرنا، اروميه - معاون اول رييس قوه قضاييه گفت : دادگاه ويزه روحانيت ، در صورت وقوع جرم بايد به اتهامات کروبي رسيدگي کند. سيد ابراهيم رئيسي در گفت و گويي کوتاه با خبرنگار ايرنا افزود : دستگاه قضايي به طور جدي پيگير اتهامات مهدي کروبي است. وي بدون توضيح بيشتر در اين باره ، تاکيد کرد : رسيدگي به اتهامات کروبي مربوط به دادگاه ويزه روحانيت است و هيات سه نفره نيز پيشتر نظر خود را در اين خصوص اعلام کرده است . معاون اول قوه قضاييه و عضو هيات سه نفره نظارت بر رسيدگي به حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري قبلا از حضور مهدي کروبي در جلسه اين هيات خبر داده و گفته بود که نتايج اين جلسه براي اطلاع عموم اعلام خواهد شد . رئيسي همچنين اعلام کرده بود که خود هيات به پرونده رسيدگي نمي‌کند و تنها رسيدگي قانونمند، عادلانه، سريع و دقيق به اتهامات در مراجع ذيصلاح را پيگيري مي کند .

فقيه نيز قرار دارند.

نگراني منافقين از شوك و انفعال شيخ و مهندس (خبر ويژه)

اینهم موردی دیگر علیه ی کروبی و موسوی و خاتمی است که به نقل از خانبابا تهرانی با بر جسته کردن دشنی اصلی با مجاهدین در .ورق پاره ی کیان مورخ 25 مهر باز تاب داده شده است که گزارش آن در لینک ضمیمه شده است

http://www.kayhannews.ir/880725/2.htm#other206

كيهان و خوانندگان

همچنین در ستون کیهان و خوانندگان ورق پاره ی کیهان مورخ 25 مهر با درج چند پیام ساختگی و جعلی البته به نیابت از ملت و برخی اسامی مستعار و بهمان سبک بازجوئی و فضا و پرونده و سناریو سازی گزارشات قبلی تهیه و تنظیم و بازتاب داده شده است که نشانگر سیاست زنجیره ای سرچشمه و منبع متمر کز و واحد اتهام و فشار و شکایت برای بستر سازی دستگیری و محاکمه و محکوم کردن رهبران رقیب مغلوب تدارک دیده می شود که در این لینک ضمیمه شده به نمایش گذاشته شده است .

http://www.kayhannews.ir/880725/2.htm#other203

نان لواش 50 درصد گران شد

آخر در شرایطی که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه خیلی سال است که بیداد می کند . همچنین وقعی که ادعای کمدی می شود که 85% جمعیت کشور در نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی کودتائی و پاسداری تقلباتی 22 خرداد بنا بر گفته ی لوطی جماران شرکت کردند که اعلام شد به رژیم کودتائی پاسداری فاشیستی مذهبی رأی داده اند . اما عجیب است که اکنون این چنین پاسخ وعده های تبلیغاتی در وغین 4 سال پیش پاسدار گماشته ی احمدی نژاد به تهی دستان و محرومان که قرار است نان بر توی سفره های خالی شان برده شود . حال این چنین به موازات سرکوب و خفقان اجتماعی قیمت نان هم بعنوان هدیه ی دولت نا مشروع کودتائی دهم 50% گران شده است.

شبکه خبر: قیمت نان لواش سفید (ماشینی) از 20 تومان به 30 تومان افزایش یافته است. ابتدای سال قیمت این نوع نان با 25 درصد افزایش از 15 تومان به 20 تومان رسیده بود . برخی نانوایی های صنعتی نیز قیمت محصولات خود را بالا برده اند.تفاوت قیمت نان سنتی سنگک از 200 تا 1000 تومان نیز موجب تعجب مصرف کنندگان شده است.

. فراموش نشود که این لینک زیرا را باز کنید و به تصاویر نگاه کنید که وضعیت اسفبار زندگی بخشی از مردم محروم و تهی دستان تهران به نام امین آباد که در زمان گذشته بدلیل تیمارستان معروف می باشد که علائم نمودی چکیده ی فطرت انسانی با عدالت سخنرانی پاسدار احمدی نژاد گماشته در ساز مان ملل می باشد که به نمایش گذاشته شده است که مکمل گزارش قبلی فشار تحمیلی بر روی محرومان می باشد .

عکس : امين آباد – تهران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=7961

تلاش رییس دولت کودتا برای بهبود وجهه خود در میان مردم! »

اینهم شگرد و تا کتیکی است که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد قرار است که دنبال شود تا شاید مشروعیت کاذب و قلابی برای رژیم نا مشروع کودتائی ایجاد شود که اکنون تلاش مذبوحانه شده پیرامون ایجاد اختلاف در زمینه ی حضور 13 آبان معترضین در سال روز 13 آبان دنبال شود که برای قبل از فرا رسیدن روز اشغال سفارت آمریکا در تهران تدارک دیده شده است که قرار است تبدیل به روز گرد همآئی و اعتراضی علیه پاسداران کودتا گران تبدیل شود. ضمن اینکه با این ترفند کودتا گران پاسدار و پاسدار گماشته احمدی نژاد از شر تجمع حضوری و اعتراضی اعضای خانواده ها در جلوی درب زندان اوین رها شوند . زیرا که این حرکت و تجمع اعتراضی روزانه تبدیل به خبر مخابراتی برون مرز و ایجاد انگیزه مقاومت و ادامه ی مبارزه در داخل کشور شده است .

نوروز : یک منبع آگاه در گفتگو با نوروز از نامه احمدی نژاد به رهبری مبنی بر تقاضای آزادی زندانیان حوادث اخیر خبر داد.این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، به نوروز گفت: رییس دولت کودتا در تلاش برای ترمیم چهره خود در میان مردم، طی نامه ای به رهبری خواستار آزادی زندانیان حوادث پس از انتخابات شده و رهبری نیز این نامه را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع داده اند.وی در ادامه افزود: در همین راستا به نظر می رسد که مسئولان برای تاثیر تبلیغاتی نامه رییس کودتا و احتمالا متعاقب آن آزادی برخی فعالان سیاسی، فعلا نه کسی را آزاد می کنند و نه موضع گیری خاصی در این مورد دارند.این منبع مطلع، دستور دادستانی مبنی بر اینکه تا اطلاع ثانوی هیچ زندانی ای آزاد نخواهد شد و از سوی دیگر در گردش نیفتادن پرونده ها برای صدور و ابلاغ وثیقه را در این راستا ارزیابی کرد.وی البته تغییر و تحولات در دستگاه قضایی و بحث جابجایی هایی که بعد از رفتن مرتضوی در قوه قضاییه مطرح است را نیز دلیل دیگر این امر دانست.گفتنی است، خانواده های زندانیان سیاسی نیز در پیگیری های خود برای آزادی عزیزانشان، اغلب با این جواب که تا اطلاع ثانوی منتظر آزادی زندانیان نباشند، مواجه شده اند.

موسوي خوئيني‌ها از ابتدا با ولايت فقيه مخالف بود

چو هدف کودتا گران پاسدار حذف کا مل رقیب و بی اعتبار و ارزش کردن شان و از صحنه رقابت برای همیشه حذف و طرد کردن شان می باشد . بنا براین برای اینکه آخوند مو سوی خوئینی ها قسر در نرود . پس بموازات گشودن پرونده ی اتهامی و دستگیری و محاکمه برای خاتمی و کروبی و موسوی ، برای موسوی خوئینی ها نیز این چنین پرونده سازی با اتهام ضد ولایت فقیه گشوده شده است :

http://www.fararu.com/vdchqxnx.23nxidftt2.html