" دو خبر ناب و سوژه برای خنده "

29 مهر ماه 1388

عکس : تلاش برای گرفتن عکس از احمدی نژاد

توجه سوژه برای خنده : اگر اهل هنر به خصوص هنر عکاسی می باشید . اگر اهل خنده هم هستید. مهمتر اینکه حا خندیدن را دارید . بنابراین در شرایطی که غم از در و دیوار می بارد که خندیدن خودش نوبر است . پیشنهاد می شود که حتما ً بر روی لینک ضمیمه شده کلیک شود و ژست و فیگور هنر مندان مکتبی و اصولگرائی را به بینید که چگونه با عشق وافر مکتبی و اصول گرائی چند پشته سوار هم شدن و از کول همدیگر با لا رفتن که یاد آور سنگر های پشت خاک ریز پشت جبهه ی جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی می باشد تلاش می کنند تا از عکس گرفتن از پاسدار گماشته سو پر هنر مند در خالی بندی و دروغگوئی و سر کار گذاشتن عکس های فوق العاده یاد گاری و تاریخی بگیرند . غافل از اینکه تصویر خودشان بیش از حد فو ق العاده و هنری شده است .

عکس قدیمی- تلاش عکاسان برای گرفتن عکس از احمدی نژاد خود به سوژه عکاسی تبدیل شده است:

http://www.fararu.com/vdcf0vdm.w6dm0agiiw.html

" باز هم خبر برای بیشتر خندیدن و هم افسوس خوردن "

باز هم برای بیشتر خندیدن و افسوس خوردن که دانسته شود چه بر سر ایران و ایرانی آورده شده است ؟ البته باید اذعان کرد که این رقم کلاهبرداری شده نسبت به 30 سال غارتگری و چپاول گری های مشتی دجال و رمال و جادو گر و فال بین و در کتاب بازکن و استخاره کن و عوامفریب و دین فروشان خرافاتی های حاکم شده بسیار نا چیز می باشد . ولی هرچه باشد دستآورد اقدامات و عملکرد بیش از 30 ساله ی حاکمان می باشد فراموش نشود که فقط به این دلیل باز داشت و خبرش تا بلو شده است که این رمال پایش را توی کفش لوطی جماران و همکاران و شر کایش کرده و هوو وموی دماغ شان شده است . اگر نه با قدرت گیری پاسداران کود تاگر و رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته نا مشروع نورانی شده احمدی نژاد که خودش مروج خرافات و رمالی و دجالی می باشد هر گز جای شگفتی ندارد که چرا چنین شیادانی در این رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد تر بیت و پرورش داده شده است و میدان مانور تبلیغاتی و یکه تازی دارند.

رمال ميانسال10 ميليون گرفت تا قاضي راجادو كند. ورق پاره کیهان 29 مهر
http://www.kayhannews.ir/880729/15.htm#other1500

يك مرد رمال از دختر جواني 10 ميليون تومان گرفت تا دهان يك قاضي را با ورد و جادو ببندد و از صدور حكم سنگين براي وي جلوگيري كند.به گزارش فارس، عصر 20 مهر امسال مرد ميانسالي با مراجعه به مسئولان دادسراي امور جنايي تهران پرده از يك راز برداشت.اين مرد ميانسال مدعي شد دخترش بدون اطلاع وي و همسرش اقدام به ريختن 10 ميليون تومان پول به حساب يك مرد 50 ساله كرده است.سليماني بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران درباره اين پرونده گفت: تحقيقات آغاز شد تا اينكه دختر جوان مدعي شد در يكي از شعبات دادسرايي در تهران پرونده اي در حال رسيدگي داشته است و قاضي پرونده قرار بوده براي وي قرار سنگيني صادر كند براي همين با مرد 50 ساله اي به نام جوادي تماس گرفته و اين فرد حاضر شده در قبال دريافت 10 ميليون تومان وجه نقد كاري كند تا دهان قاضي بسته شود.با ترفندهاي پليسي مرد ميانسال شناسايي و در مخفيگاهش در حوالي شرق تهران دستگير شد اما در بازجويي ها ادعا كرد زن جوان را نمي شناسد و از وي پولي نگرفته است.تحقيقات براي مشخص شدن زواياي پنهان اين پرونده ادامه دارد