"مزدور شدن بسیج و پناهنده شدن دختر مشاور پاسدار گماشته احمدی نژاد "

22 مهرماه سال 1388

پاداش 500 هزار توماني بسيجيان وزارت صنايع براي كنترل حوادث بعد از انتخابات!!


مشخص است که درست است که گفته می شود خر با پیغام آب نمی خورد ویا بی مایه فتیر است و یا اینکه هیچ گربه ای حاضر نیست که برای رضایت خدا موش بگیرد که اکنون قرار باشد بسیجیان که همچون نیروی انتظامی تبدیل به مزدوران مزد بگیر حرفه ای چماقدار و آدمکش شده که در خدمت کود تا گران پاسدار و لوطی جماران در آمده اند و دیگر حاضر نمی باشندهمچون دوران جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق صفر کیلومتر باشند و نقش یکبار مصرفان مین پاک کن میادین جبهه های جنگ ایران و عراقرا ایفاکنند که عمودی می رفتند و افقی باز می گشتند و گاهی هم هر گز باز نمی گشتند . آری اینان هم الگوی شان ارگان فاشیستی سپاه پا سداران کودتا گر حاکم است که تسلط کامل بر منابع و ذخایر کشور انداخته اند و همه امکانات را باری خودشان انحصاری نموده اند . آنگونه که خیلی آسان برای حذف رقیب از صحنه دست به کودتای تقلباتی با سرکوب و ضرب و شتم و باز داشت و زندان و شکنجه و تجاوز و اعتراف گیری می زنند و برای متهمان قربانی احکام اعدام صادر می کنند تا که بتوانند جایگاه قدرت و موقعیت متزلزل خودشان را تقویت کنند.


سلام: بر روي چك اين مبلغ كه از سوي امور مالي وزارت صنايع صادر شده است نوشته شده ”به خاطر كنترل حوادث بعد از انتخابات“.كاركنان بسيجي وزارت صنايع و معادن به دليل آنچه كمك آنها به كنترل حوادث بعد از انتخابات ناميده شده است پاداش 500 هزار توماني دريافت كردند.
به گزارش سلام امور مالي وزارت صنايع و معادن به دستور مقامات ارشد اين وزارتخانه براي كاركنان بسيجي اين نهاد كه در حوادث بعد از انتخابات فعال بودند و با معترضين برخورد مي كردند مبلغ 500 هزار تومان پاداش در نظر گرفته است.جالب آنكه بر روي چك اين مبلغ كه از سوي امور مالي وزارت صنايع صادر شده است نوشته شده ”به خاطر كنترل حوادث بعد از انتخابات“.اين اقدام وزارت صنايع مورد اعتراض ديگر كاركنان اين وزارتخانه قرار گرفت

بسیج و نیروهای پلیس دانشکده فنی را تعطیل کردند

به نظر می رسد افسران جوان فرهنگی چماقداران بسیجی آماده ی با جنگ نرم و اساتید علوم انسانی در محیط دانشگاهی حسابی فعال شده اند . زیرا که لبیک به مولای خود لوطی جماران دم موت گفته اند که قبل ا زباز گشائی دانشگاه ها در دیداری که با لوطی اران داشتد. وی رهنمود اینگونه بسیج و آماده ی مبارزه شدن با جنگ نرم یا دانشجویان منتقد و نا راضی و دگر اندیش را در یافت کرد که اکنون به پشتوانه ی پاسداران کود تاگر و نیروی انتظامی مزدور و ورق پاره ی کیهان و خبر گزاری پاسداران فارس می بایست که مأموریت و وظیفه خود شان را انجام دهند تا مانع از تجمع اعتراضی و سر دادن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد دانشجویان با تأکید دولت کودتا استعفا استعفا شوند.


irtalks.blogspot.
com : شعارهایی که دانشجویان فنی دانشگاه آزاد تهران مرکز از ساعت 12 ظهر امروز سر داده بودند با ورود بسیجی های دانشگاه و بیرون از دانشگاه به کرکری تبدیل شد و تمام دانشکده را پر کرد. تعداد بسیجی ها نسبت به دانشجویان معترضی که شعارهای ضددولتی می دادند بسیار کمتر بود و همین مسئله حدود ساعت دو بعدازظهر باعث شد تا نیروهای پلیس وارد دانشگاه شوند و با کمک حراست و بسیج، دانشکده را به تسخیر دربیاورند و دانشجویان را از دانشگاه بیرون کنند. کلاس های ظهر به بعد این دانشکده به خاطر فضای متشنجی که بوجود آمد تعطیل شده و به جای دانشجوها، پلیس و بسیج و حراست در دانشگاه هستند. دانشکده فنی را شعار برداشته؛ یکطرف سبزها و یکطرف بسیجی‌ها. خبر تکمیلی از تجمع دانشجویان فنی دانشگاه آزاد تهران مرکز این است که تعداد دانشجویان معترض دویست تا سیصد نفر هستند که بیشتر محوطه را در اختیار دارند و شعارهای ضد دولتی سر می دهند. در مقابل آنها گروهی حدودا سی تا پنجاه نفره از بسیجی هایی که انگار از بیرون دانشگاه آمده اند،بسیج و نیروهای پلیس دانشکده فنی را تعطیل کردند دارند شعار می دهند "خونی که در رگ ماست هدیه به ..." کرکری دو طرف از ساعت 12 به بعد شروع شده و نمی دانیم شروعش به چه دلیل بوده


پشکایت 100 رزمنده و جانباز از کلهر

بدلیل بازتاب دادن و مخابره شدن این خبر "دختر مهدی کلهر، مشاور احمدی نژاد به غرب پناهنده شداز رای ما گذشته، زندگی ما را پس بدهید "که نشان می دهد چگونه خانه از پای بست ویرانست. خواجهدر فکر نقش ایوانست . زیراکه اکنون فاش شده است که جو نا رضایتی از درون بااند مافیائی کودتا گر ضد مردم کودتاگر چقدر بالا و تحمل نا پذیر می باشد که نه همسر یکی از مشاوران نزدیک پاسدار گماشته احمدی نژاد بدلیل تنفر از وی ازاحمدی نژاد از همسرش جدا شده است ، بلکه دختر فیلمسازشبه نام نرگس کلهر نیز به آلمان پنا هنده شده است که عجیب آبروی نا داشته ی لوطی جماران نا مشروع برده شده است . زیرا که شیادانه برای توجیه کردن کودتای تقلبات نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد مد عی شد که ضریب شرکت حمایت مردم ایران از رژیم کودتائی و تروریستی فاشیستی مذهبی در این نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 85% بوده است . بهر حال اکنون بر روی صحنه آمدن مهدی کلهر وروضه خوانی کردنبرای توجیه گری فرار دخترش نه اینکه مشکلی راحل نکرده است ، بالکه وضعیت را آنگونه بدتر ووخیم کرده است که منجر به تلاشی دیگر علیه ی کودتا گران حاکم شده است که نه اینکه امکان منحرف کردن اذهان عمومی و بر گردانیدن آب رفته بر توی جویوجود ندارد ، بلکه با تر تیب دادن شکایت از سوی جانبارزان جنگ خانمان برانداز ایران و عراق میرود که موضوع بیخ دار تر شود چونکه گزارش خبری اش چنین است :


شفاف : تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس در حال آماده کردن متن شکوائیه خود علیه مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور هستند.چندی پیش مهدی كلهر در گفت و گو با ایرنا ، ظلم ستیزی جوانان در جنگ تحميلي را متاثر از فیلم های وسترن امریكایی و ایتالیایی دانسته بود.درهمين زمينه "احمد خورشیدی" دبیر کل جمعیت خدمتگزاران و سردار دوران دفاع مقدس نيز ضمن اظهار تعجب از بيان چنين سخناني و با بيان اينكه به عنوان فردي كه از ابتدا تا انتهاي جنگ تحميلي هم فرمانبري كردم و هم فرماندهي از شنيدن اين سخنان دلم گرفت، گفته بود: اگر گفته هاي آقاي كلهر صحت داشته باشد بنده به عنوان سردار دوران دفاع مقدس از ايشان شكايت خواهم كرد و " اگر اين دولت نيز به شكايت من رسيدگي نكند،‌ آقاي كلهر بداند كه به خاطر اين حرف زننده اش 2 تا كشيده به من بدهكار است"."بهمن كشاورز" رييس اتحاديه سراسري كانونهاي وكلاي دادگستري ايران نيز در گفتگو با خبرنگار شفاف نيز در اين زمينه گفته بود: تشخيص اينكه لفظ يا عبارت يا حركت و علامتي توهين آميزباشد با عرف است و تشخيص و احراز عرف با قاضي است. بنابراين چنانچه از نظر عرف جاري جامعه آنچه گفته شده جنبه توهين به رزمندگان را داشته باشد و اين موضوع را قاضي به عنوان تشخيص عرف اهراز كند آنگاه اين عمل قابل تعقيب خواهد بود.خورشيدي خبر از آماده كردن شكايتي بر عليه كلهر داد.اين سردار دفاع مقدس با بيان اينكه دوستان خود را مامور به تهيه شكايتي بر عليه كلهر كرده ايم، گفت: مي خواهيم به شكل طوماري كه به امضاي حدود صد نفر از رزمندگان جنگ تحميلي و جانبازان برسد بر عليه اين اظهارات مشاور رسانه اي رييس جمهور اقدام كنيم.خورشيدي همچنين خبر از آماده شدن اين طومار تا اوايل هفته آينده داد.

ول نفت در سایت پسراحمدی نژاد


اینهم گزارش خبری از ادعای پوشالی ساده زیست بودن دولت نامشروع مدعی اصول گرائی و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران که بد جوری موجب آبروریزی شده است . زیرا که اکنون آقازاده پاسدار گماشته احمدی نژاد جای پای رقیب آقاز اده های رفسنجانی گذاشته است تا که زیرآب ادعای کمدی شایسته سالاری و مبارزه با مفسدان اقتصادیپدر پا سدارگماشته احمدی نژاد زده شود . ضمن اینکه پوزه ی سربازجو حسین شریعتمداری نیز زده شده است که چرا در اینگونه موارد همچون لوطی جماران نا مشروع حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد سکوت می کند و خفقان می گیرد؟

گ با مردم : در روزهای گذشته ، تبلیغات شركت بهینه سازی مصرف سوخت در سایت منتسب به مهدی احمدی نژاد ابهاماتی را مبنی بر محبت دستگاه مسئول نسبت به این آقازاده ایجاد كرده است .تبلیغات شركت بهینه سازی مصرف سوخت وابسته به وزارت نفت در سایت ارگان ستادهای انتخاباتی امتداد مهر كه گفته می شود مدیریت آن با مهدی احمدی نژاد فرزند ارشد محمود احمدی نژاد و و داماد اسفندیار رحیم مشایی است ابهاماتی مبنی بر نحوه واگذاری آگهی این شركت به سایت مزبور بوجود اورده است .بر اساس مطالب منتشر شده در سایت ها ارگان ستادهای انتخاباتی امتداد مهر فاقد رتبه بندی مناسب در بین سایت های خبری ایرانی است و در سایت ساماندهی وزارت ارشاد نیز ثبت رسمی نشده است و مشخص نیست بر چه ضوابط و مقرراتی وزارت نفت این آگهی پرپول نفتی را به سایت مذكور واگذار كرده است .سایت شفاف با درج مطلبی تحت عنوان چند سوال از مهدی فرزند محمود احمدی نژاد به این نكته اشاره كرده است كه شاید گفته شود این آگهی نیست و یك خیریه است ، آن وقت این پرسش پیش می آید كه چرا سایت مذكور مثلاً برای كمیته امداد یا سازمان بهزیستی چنین تبلیغی نكرده و برای انجام امور خیریه به وزارت نفت روی آورده است ؟! آیا برای تبلیغات خیرخواهانه جایی نیازمند تر از وزارت نفت پیدا نمی شده ؟ .واقعاً وزارت نفت و بهینه سازی مصرف سوخت چه مقرراتی برای پرداخت آگهی های خود دارند ؟ آیا میزان حمایت یك رسانه از دولت نقشی در پرداخت این آگهی ها دارد ؟سایت شفاف در بخشی دیگری از این مطلب آورده است : " افكار عمومی مایل است بداند و مطمئن شود در این مملكت همه رفتارها مطابق ضوابط و مقررات صورت می گیرد و هیچ فردی یا رسانه ای به دلیل برخورداری از ارتباطات خاص امتیازی دریافت نمی كند . این مهم است كه مردم بدانند برخی ادعاها درباره دیگران تنها شعاری برای جلب نظر افكار عمومی نبوده بلكه همگی خود را مكلف به رعایت آن شعارها می دانند " .لازم به توضیح است محمود احمدی نژاد رییس جمهور منتصب در جریان مناظره های انتخاباتی فرزندان مقام های پیشین جمهوری اسلامی را متهم به اخنلاس ، رشوه خواری و اشرافیت گری كرده بود .