روزنامه ی کیهان 21 مهر ماه سال 1388

ملاقات (گفت و شنود)

گفت : باز دیدار کروبی و موسوی شده است خبر ساز

برای سر باز جو و پاسداران کودتاگر شده مشکل ساز

گفتم : چگونه اینان همدیگر را ملاقات کرده و دیدار؟

مگر چه گفته اند که نگران کردند کودتاگر ان پاسدار؟

گفت :همان ادعا های آمریکا و اسرائیل را کرده اند تکرار

البته خودشان از ترس بازداشت و محاکمه می کنند انکار

گفت: سايت هاي وابسته به كودتاگران مخملي از ملاقات موسوي و كروبي در خانه كروبي خبر داده اند.
گفتم: اين هم شد خبر؟! حالا به يكديگر چي گفته اند؟
گفت: همان ادعاهاي آمريكا و اسرائيل را تكرار كرده اند!
گفتم: اين وظيفه! را كه خود رسانه هاي آمريكايي و اسرائيلي انجام مي دهند.
گفت: ضمناً، كلي هم از خودشان تعريف و تمجيد كرده و به طور تلويحي هركدام از آنها، خودش را شايسته تر از ديگري هم دانسته است! و ظاهراً به همين خاطر و هنگام اين قمپز دركردن ها از همديگر عصباني هم شده اند!
گفتم: يارو براي رفيقش قمپز درمي كرد و مي گفت؛ بنده يك سگي دارم كه هر وقت مي خواهد وارد خانه شود، زنگ مي زنه! دوستش كه نمي خواست از او عقب بيفتد با تعجب پرسيد؛ مگه سگ تو كليد نداره؟!


گفت : باز دیدار کروبی و موسوی شده است خبر ساز

برای سر باز جو و پاسداران کودتاگر شده مشکل ساز

گفتم : چگونه اینان همدیگر را ملاقات کرده و دیدار؟

مگر چه گفته اند که نگران کردند کودتاگر ان پاسدار؟

گفت :همان ادعا های آمریکا و اسرائیل را کرده اند تکرار

البته خودشان از ترس بازداشت و محاکمه می کنند انکار

گفتم : اینگونه که منتقد روایتگرداده است تحلیل

اگر واقعاً بد است حرف های آمریکا و اسرائیل

اتهام است برای رقبای مغلوب و از این قبیل

چپ و راست تکرار می شودبا ادعای هر دم بیل

پس چرا این مدعی نکته سنج مچ گیر دراز گوش

به این آسانی ها خنگشده، کرده است فراموش

نمی داند که مشاور رئیس جمهور رحیم مشا ئی

چگونه محور دوستی با اسرائیل داردحس چشائی؟

یا چرا به این زودی ها، وی بر ده است از یاد؟

چگونه منوچهر متکی وزیر آدمربای دها ن گشا د؟

سفر به آمریکا کرد یکروز قبل از مذاکره هسته ای

تا دیدار با دشمن داشته باشد بطور سر بسته ای

گفت : چون در دیدار موسوی و کروبی از خود کردند تعریف و تمجید

در خانه هر کدام خود را شایسته می داند، کودتاگر می کنند تهدید

می گویند تقلب و کودتا شده است، افشا می کنند کودتا گران پلید

البته گفته شد که تکرار حرف های اسرائیل وآمریکا ست، نه جدید

ادعاها ی شان از روی عصبیت است ، هم نوعی قمپز در کردن

هست شبیه سرعت زیاد رفتن ، ناگهان سر پیچ تند تر مز کردن

مثل فیگو ر یاروئی که قمپز در می کرد و می گفت دارم یک سگ

هر زمان می خواهد وارد خانه شود اسگ ، آموخته تا بزند زنگ

اما دوستش که همچون سرباز جو شریعتمداری بود مچ گیر

با ژست و قمپز پرسید ، مگر سگ تو کلید ندارد ، شد حال گیر؟