خبرها ی ضمیمه شده چه می گویند؟

6 آبان - 88

بدرقه رسایی در اهواز با فلفل سبز و شیشه آب

http://www.fararu.com/vdcftxdm.w6djjagiiw.html

چگونگی بحث آزادی و دمکراسی در دانشگاه اهواز میان یک آخوند لمپن که وکیل الدوله ی حامی سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد است با دانشجویان معترض . جالب است که حامی پاسداران کود تاگر با دراز کردن حجاریان و ابطحی و عطریانفر و متهم به بر یدگی و کم طاقت و ظرفیت بودن شان از شریعتی که مقاومت کرد دفاع کرده است.

احمدی نژاد: پرونده انتخابات بسته شده است

http://www.fararu.com/vdcb8gbf.rhbaapiuur.html

گفتگوی پاسدار گماشته احمدی نژاد با یک روز نامه نگار عرب پیرامون مسائل جاری ایران و پاسخ دادن های وارونه با هذیان گوئی با نورانی شدن با پرسشگر از جمله بر گزاری نمایش خیمه شب بازی کودتائی تقلباتی 22 خرداد و نتایج اعلام آمار که 12 میلیون فرهیخته به وی رأی دادند و ادعای آرامش در دانشگا ها و ...

محمود احمدی نژاد در گفت‌وگو با فهمي هويدي ـ روزنامه‌نگار مشهور عرب ـ كه در دو روزنامه دارالخليج ـ چاپ امارات ـ و روزنامه‌ي الشرق ـ چاپ قطر ـ منتشر شده به سوالات متعددي پاسخ گفت سوال: توضيح شما در اين رابطه كه افراد فقير جامعه به نفع شما راي داده‌اند و نخبگان و فرهنگيان به نفع رقيب شما يعني آقاي ميرحسين موسوي راي داده‌اند، چيست؟جواب: اين تصور درست نيست؛ چرا كه كساني كه به نفع من راي داده‌اند از اقشار مختلف اجتماع بوده‌اند. من بيش از 24 ميليون راي به دست آورده‌ام در حالي كه محرومان در كشور بيش از 12 ميليون راي ندارند.

نخست وزیر ترکیه در ایران

سودای تصاحب «نقش اول» در منطقه

http://www.fararu.com/vdcguz9w.ak9tw4prra.html

اولاً مگر تا کنون هر چه تکذیب شده که پیرامون هر موضوعی هم که بوده است مگرجز این بوده است که به معنی و مفهوم تأئید مجدد بوده است؟. دوماً: هنوز زمان زیادی از زمان سفر وزیر آدم ربای امور خارجه منوچهر متکی به آمریکا نمی گذرد که پشت درب های بسته دیدار های پنهانی با مقامات آمریکائی داشت . از سوی دیگر در مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 هم میان نمایندگان هسته ای رژیم کودتائی پاسداری با آمریکای شیطان بزرگ دیدار ها انجام شد . سو ماً : مهمتر اینکه مگر گند دیدار با مقامات هسته ای با اسرائیل هم در قا هره فاش نشده است؟ بالاخره در شرایطی تنش میان رژیم پاسداری کودتائی با پاکستان با لا گرفته است . ضمن اینکه پاکستان تنها کشور مسلمانی است که دارای بمب اتمی می باشد . بنا براین سئوال است در این مقطع حساس کنونی اگر سفر نخست وزیر ترکیه به تهران و پاکستان و آمریکا نقش دلالی و میانجی گری نیست پس چیست؟ در نهایت اینکه اگر تکذیب نشود پس چه شود؟ .

اهمیت ایران در پروژه ترکیه:اردوغان پیش از سفر به ایران به پاکستان رفت و بعد از بازگشت از ایران به آمریکا می رود، برخی از تحلیلگران سیاسی معتقدند ترکیه قصد دارد به عنوان میانجی به بهبود رابطه ایران و آمریکا کمک کند، اما اردوغان پیش از سفر به ایران این گمانه را تکذیب نمود.

توقیف کشتی ایرانی در سواحل یمن ؟

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=94383

باز هم تکذیب خواهد شد که رژیم ترویستی فاشیستی و پاسداری کودتائی در امور داخلی یمن دخالت نمی کند و با پیگیری سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و سیاست مداخله گری اهداف پلید تروریستی و نا امن سازی خود را در این کشور دنبال نمی کند.

الهام: شکایت از موسوی موضوعیت دارد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=94385

اتهامات موسوی بیشتر است یا فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام که سخنگو وزیر دادگستری دولت نا مشروع نهم بود که ایشان بهر مهره ی رقیب مغلوب که می خواسته خیلی راحت توهین کرده و متهم شان نموده است؟ چرا این مفتی غلامحسین الهام اگر ادعای بیل زنی می کند ابتدا باغچه ی حیات خانه ی خویش را بیل زنی نکرده است تا سپس به سراغ باغچه ی دیگران رود؟

مقامات قضايي بايد زودتر از اين، متولي مستقيم رسيدگي به اتهامات مي شدند. رجا: عضو حقوقدان شوراي نگهبان بااشاره به شكايت 100 نماينده مجلس از ميرحسين موسوي اعلام كرد كه جرم اصلي وي اقدام عليه تماميت نظام است