" گزیده خبر های مهم 4 آبان ماه سال 1388"

مسمومیت 600 دانشجوی دانشگاه یاسوج

اکنون بخشی از مفهوم عملی پیام مبارزه با علوم انسانی در دانشگاه ها اتفاق افتاده است . زیرا که قبل از باز گشائی دانشگاه ها از سوی لوطی جماران خطاب به بسیجیان چماقدار به حساب دانشجوئی حضور یافته در بیت رهبری به عنواان افسران جوان فرهنگی فرمان صادر کرد و گفت می بایست شما به این جنگ نرم نرم در دانشگاه ها بر خیزند و ودنان را 2 میلیون دانشجوی علوم انسانی آماده کنید. اکنون این فرمان به شیوه ای دیگر از علم بر خورد با انسان ها به خصوص دانشجویان از طریق آب آلوده پیگیری شده است که از سوی عوامل رژیم پاسدارای کودتائی از دانشگاه ها دنبال و اجرا شده است تا که دیگر فر یاد مرگ بر دیکتاتور در دانشگاه ها دانشجویان معترض سر ندهند . به خصوص اینکه 13 آبان سالروز اشغال سفارت آمریکا در پیش است که بنام روز دانش آموز بود که اکنون باید روز آرایش و همایش تاکتیکی ضد آمریکائی باشد که از سوی پاسداران کودتاگران طراحی شده است ولی از سوی مردم نا راضی و خشمگین و به خصوص دانشجویان قرار است به روز تظاهرات حکومتی مشابه تظاهرات ضد حکومتی قدس تبدیل شود.

مهر: مسمومیت برخی از دانشجویان ساکن در خوابگاه دختران دانشگاه یاسوج، باعث تعطیلی این خوابگاه 600 نفره شد.پس از اینکه تعداد نزدیک به 65 دانشجوی ساکن در این دانشگاه طی دو شب به دلیل اسهال و استفراغ راهی بیمارستان شدند مسئولان دانشگاه از ترس فراگیر شدن این بیماری، اقدام به تعطیلی خوابگاه و بررسی عامل این مسمومیت کردند.با این حال کارشناسان بهداشت در یاسوج اقدام به نمونه برداری از آب آشامیدنی و مواد غذایی مصرف شده کرده و هنوز نتیجه قطعی از منشاء آلودگی را اعلام نکرده اند.به گفته یک کارشناس بهداشت محیط این شهرستان، نمونه ها در آزمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته و تا پس فردا نتیجه آن اعلام می شود.با این حال مسئولان دانشگاه یاسوج آلودگی آب آشامیدنی خوابگاه را عامل مسمومیت دانشجویان عنوان کردند.رئیس دانشگاه یاسوج در این زمینه به خبرنگار مهر در یاسوج، گفت: مسئولان بهداشت شهرستان به صورت شفاهی به این دانشگاه اعلام کرده اند که منشاء آلودگی، آب آشامیدنی است.دکتر اردوان ارژنگ افزود: بر این اساس تانکر آب خوابگاه را تخلیه و ضد عفونی کردیم و چون خوابگاه با مشکل آب مواجه بود، اقدام به تعطیلی آن کردیم.به گفته ارژنگ با رفع این مشکل به زودی دانشجویان به خوابگاه بازمی گردند.

صدور احکام سنگین حبس تعزیری برای 40 تن از بازداشت شدگان وقایع پس از انتخابات

صدور اینگونه احکام در این مقطع گذشته از اینکه نوعی زهر چشم گرفتن از رقیب مغلوب دوم خردادی ها و مردم ناراضی می باشد . از سوی دیگر حرکت واکنشی نا شی از ترس اقدامات اعتراضی ننیز هست که مرتبط به ضعف عقب نشینی در مذاکرات هسته ای در ژنو می باشد . همچنین و حشت از حضور تظاهرات ضد حکومتی در 13 آبان است که در بررسی گزارش خبر قبلی به این موضوع اشاره شد.به خصوص اینکه در تظاهرات اخیر کار گران لوله سازی اهواز که مردم هم به حمایت شان وارد صحنه شدند برای خنثی کردن سوء استفاده ی تبلیغاتیحکومتی از شعار روز قدس نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران، اکنون با فریاد نه غزه نه لبنان ، ایرانی ام مسلمان باز سازی شده ا ست که با فریاد مسئولین رو سیاه ، استعفا، استعفا همراهی و همخوانی شده است که بر گردان همان دولت و حکومت استعفا ، استعفا می باشد.

کمیته گزارشگران حقوق بشر- حسام ترمسي و اكبر اجدادي دو تن از بازداشت‌شدگان وقايع پس از انتخابات كه در كليه جلسات دادگاه‌هاي علني نيز حضور داشتند، از سوي شعبه 15 دادگاه انقلاب به 28 و 32 ماه حبس تعزيري محكوم شدند.ترمسي و اجدادي در تاريخ 10 و 6 تيرماه در منزل و محل كارشان بازداشت شده و به بند 2- الف انتقال يافتند. آنها به مدت 45 روز در سلول انفرادي نگهداري شده و پس از آن به بند 240 منتقل شدند .همچنين مطابق اخبار رسيده از بندهاي عمومي زندان اوين، بيش از 40 تن از بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات موسوم به " كف خياباني‌ها" احكام سنگيني از 2 تا 4 سال حبس تعزيري دريافت كرده‌اند. اين افراد كه غالبا نامشان نيز در رسانه‌ها مطرح نشده، عمدتا از سوي حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شده و در بند 2-الف زندان اوين، نگهداري شده‌اند.گفته مي‌شود، افراد مذكور در كليه جلسات دادگاه‌هاي علني حضور داشته‌اند و قاضي صلواتي به اتهامات ايجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و .. احكام سنگين حبس تعزيري براي آنان صادر كرده است. اكثريت اين افراد، فاقد هرگونه سابقه بازداشت و فعاليت سياسي هستند.طبق اخباررسمي در وقايع پس از انتخابات بيش از 4000 نفر بازداشت شده‌اند. اين بازداشت‌ها كه هم‌چنان ادامه دارد، بطور عمده تحت‌نظر وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه صورت گرفته است.هم‌اكنون شمار زيادي از بازداشت‌شدگان هم‌چنان در زندان اوين نگه‌داري مي‌شوند و براي بسياري از آنان حكم زندان صادر شده است.

علت حريق اخير بازار تهران تا 75‌ درصد عمدي بوده است

این خبر هم جدا از توطئه های طراحی شده از سوی کودتا گران پاسدار و نهادهای همکار و حامی اش می باشد که ادامه ی توطئه سازی دو گزارش خبری فوق است که بدون ارتباط به جو نارضایتی بازار و با زداشت دو بازاری سرشناس مخالف هوادار مجاهدین نمی باشد.

رئيس سازمان آتش نشاني تهران گفت: علت حريق اخير در بـازار تـهـران تا 75 درصد عمدي بوده است. حاجي بيگي درباره علت وقوع اين حريق اظهار كرد: همه جوانب بررسي شده حاكي از آن است كه آتش‌سوزي بازار به صورت عادي نبوده است. وي در عين حال تصريح كرد: وي با اشاره به اين كه به دنبال يك آزمايش هستيم كه به طور قطع، عمدي بودن حريق بازار مشخص شود، افزود: بررسي‌هايي كه تاكنون انجام شده، نشان مي‌دهد تا 75 درصد آتش سوزي بازار عمدي بوده، اما با انجام اين آزمايش مي‌توانيم به قطعيت برسيم كه وقوع اين حريق به طور صد درصد عمدي بوده است. به گزارش ايسنا، وي ادامه داد: براي مشخص شدن عمدي بودن يا نبودن حريق بازار، از كارشناسان مختلفي استفاده كرده‌ايم. حتي صاحب نظراني كه به منظور آموزش دادن علت‌يابي حريق در كشور هستند نيز از محل حادثه بازديد كرده‌اند.

فرار شريعت مداري مديرمسئول كيهان از نمايشگاه كتاب

اینهم نوعی واکنش و حرکت اعتراضی علیه ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری است که در برپائی نمایشی و فرمایشی میز کتاب رخ داده شده است که از سوی وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ار شاد بر پا شده است . ضمن اینکه پاسخگوئی آن روی سکه ی اقدام طراحی شده ی پرتاب کردن لنگه کفش به سوی کروبی و زخمی کردن پیشانی وی می باشد . البته موسوی جازد و در این نمایشگاه حضور نیافت . اکنون اینگونه واکنش های اعتراضی نشان از داغ و شل بودن زیر پای پاسداران کودتا گر و حامیان شان می باشد.ضمن اینکه ضریب خشم مردم نسبت به مطبوعات وابسته به پاسداران کودتا گر نیز می باشد

به گزارش آژانس ايران خبر ششمین روز شانزدهمین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری ها با ابراز خشم عمومی گروهی از مردم نسبت به مطبوعات ورساناهای دولتی وحکومتی همراه بود.ششمین روز کاری نمایشگاه شانزدهم مطبوعات در حالی سپری شد که حسین شریعت مداری مدیرمسئول روزنامه کیهان,از سوی مردم با انتقادات تندی مواجه شد.حسین شریعت مداری مدیرمسئول روزنامه کیهان دستگاه دروغ پراکنی وافترازنی حکومت,از ساعت 15 عصر دیروز یک شنبه در غرفه روزنامه کیهان حاضر گردید.دراین زمان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان ازنمایشکاه با حضور در غرفه روزنامه کیهان در نمایشگاه شانزدهم مطبوعات وخبرگزاری ها با شدید ترین الفاظ به انتقاد از حسین شریعت مداری پرداختند.مردم معترض با انتقاد از سیاست های رسانه ای ومواضع جانبدارانه دستگاه کیهان وشخص شریعت مداری رودرو با وی قرار گرفتند وبا استفاده از فضای بازی که ایجاد شده بود شریعت مداری را مجبور به ترک غرفه کیهان و نمایشگاه مطبوعات کردند.بیشتر مردم معترض مواضع روزنامه کیهان را تبلیغی دانستندواز شریعت مداری پرسیدند چرا این همه در روزنامه اش دروغ می نویسد؟مردم معترض از شریعت مداری خواستند مدارک واسنادش را درباره ی تهمت ها وافتراهایی که به اشخاص مختلف می زند ارائه کنداما شریعت مداری حرفی برای گفتن نداشت.با ادامه انتقادات مردم شریعت مداری از محافظینش با اشاره ی دست کمک خواست ومحافظینش به کمک وی شتافتند.شریعت مداری در برابر حرف ها وپرسش های منطقی مردم هیچ پاسخ قانع کننده ای جز لبخند یا سکوت نداشت. افرادی که در این لحظه حاضر بودند اصرار کردند که شریعت مداری مدارکش را نشان دهد.اما وی تنها تلاشش این بود که از مهلکه پرسش های مردم فرار کند.

حمله حامیان دولت به علیرضا بهشتی وغرفه ها در نمایشگاه مطبوعات

این گزارش خبری هم مرتبط به گزارش خبر قبلی فرار سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری از نمایشگاه مطبوعات می باشد که نشانگر جایگاه مطبوعات و فضای حکومت نظامی تحمیل شده از سوی پاسداران کودتا گر می باشد . مشروط بر اینکه فراموش نشود وقتی که با فرزند بهشتی که راسپوتین خلافت خمینی شیاد بود اینگونه بر خورد می شود . مشخص است که با اهل قلم دگر اندیش در سیاهچال ها چگونه رفتار می شود؟

حامیان دولت پس از ورود علی رضا بهشتی به نمایشگاه مطبوعات به سمت وی حمله کردند و برخی از غرفه های نمایشگاه را تخریب کردند. حامیان دولت که امروز به طور سازمانیافته در نمایشگاه حضور داشتند با مدیریت نیروهای خبرگزاری فارس، سایت رجانیوز، روزنامه جوان و روزنامه ایران به سمت بهشتی حمله ور شدند. در بدو ورود بهشتی یه نمایشکاه مردم شعار صلی علی محمد بوی بهشتی آمد، مرگ بر دیکتاتور، یاحسن میرحسین، موسوی زنده باد کروبی پاینده باد و ... سر دادند. از سوی دیگر بسیجی ها که به طور سازمانیافته در محل نمایشگاه حاضر بودند به سمت بهشتی حمله ور شدند و وقتی با شعارهای مردم روبه رو شدند به سمت مردم نیز حمله کردند. با ادامه سر دادن شعارها در حمایت از بهشتی، حامیان دولت که تصاویر چهره خبرنگاران فارس و رجانیوز را به وضوح در آنهامشاهده می شود به سوی مردم حمله کردند و شعار مرگ بر منافق، منافق حیا کن مصلی رو رها کن و ... سر دادند. این افراد با حمایت نیروهای انتظامی که با باتوم بمردم را متفرق می کردند، شعارهایی علیه بهشتی سر دادند.
نیروهای بسیج سپس با گاز اشک آور سعر بر متقرف کردن مردم کردند. عوامل بسیج به غرفه روزنامه اعتماد، خبرگزاری ایلنا و چند غرفه دیگر آسیب وارد کردند و با دویدن در نمایشگاه و عربده کشی اقدام به ایجاد رعب و وحشت در نمایشگاه کردند.

توقیف نشریه دانشجویی "بیداری" در دانشگاه شیراز

وقتی که در نمایشگاه مطبوعات و کتاب آنگونه بر خورد می شود و جوایز به امثال خبر گزری دروغ پرداز فارس اهدا می شود . می بایست که در مقابل این چنین نیز نشریات دانشجوئی توقیف و تعطیل شود.

نشریه دانشجویی بیداری به مدیر مسئولی نسترن رفیعی توسط معاون فرهنگی دانشگاه شیراز توقیف شدبه گزارش هرانا به نقل از خبرنامه امیرکیر این نشریه پس از انتشار 11 شماره توقیف شده است.دکتر عباسی معاون فرهنگی دانشگاه شیراز علت توقیف این نشریه را تشویش اذهان عمومی، تریب دانشجویان به انجام اعمال خلاف قانون و چاپ مطالب غیرواقع اعلام کرد.جلسه رسیدگی به اتهامات این نشریه یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد

تغيير دکور چندصد ميليوني

اینهم اثبات ادعای ساده زیست بودن دولت اصول گرا و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران

تابناک : يکي از وزرا پس از مراسم معارفه خود، از معاونت مالي و اداري آن وزارتخانه خواسته است سه طبقه انتهايي ساختمان اصلي وزارتخانه را تخليه و آن را به عنوان حوزه رياست آماده سازي کند. بعد از اينکه دستور وي با مبلغي حدود 300 ميليون تومان اجابت مي شود، وزير مربوطه به يکباره از دستورش منصرف شده و به معاونت مسوول اعلام مي کند نيازي به ادامه کار نيست و او از دفتر وزير سابق استفاده خواهد کرد.

یک زندانی با دستور یکی از مسئولان زندان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت

اثبات واقعیت سند جنایت علیه ی بشریت در باز داشتگاه کهریزک که اکنون در زندان رجائی شهر تکرار شده است که جای هرگونه فرار و انکار کردن مسئولین زندان زیر فرمان رژیم پاسداری کودتائی را مسدود کرده است .

روز گذشته یک زندانی در زندان رجایی‌شهر کرج با دستور مسئولین زندان توسط تعدادی از زندانیان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.به گزارش واحد زندانیان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز گذشته دوم آبان ماه یک زندانی به نام «عبدالله همتی» با دستور «علی محمدی» معاونت اجرایی زندان رجایی شهر کرج توسط تعدادی زندانی به سرکرده‌ گی فردی به نام «عزیزی» وکیل بند، بند 4 - سالن 11 این زندان مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.به گزارش شاهدان عینی در پی بی‌احترامی این زندانی به معاونت این زندان، مسئول مربوطه خطاب به وکیل بند این سالن تلویحاً خواستار قتل این زندانی یا تجاوز به وی می‌شود که پس از خروج این مسئول از بند تنی از زندانیان بند به سرکرده‌گی وکیل بند سالن اقدام به ضرب و شتم و سپس تجاوز به این زندانی می کنند.پس از این واقعه تنها واکنش مسئولین انتقال این زندانی به بند 5 این زندان گزارش شده است. تجاوز در زندان به خصوص در مورد زندانیان جوان و نوجوانانی که از «کانون اصلاح و تربیت» به زندان بزرگ‌سالان انتقل داده می‌شود، از مسائل و معضلات مطرح در زندان‌های ایران است. این عمل که عملی جنایت‌کارانه تلقی می‌شود در زندان رجایی‌شهر سابقه داشته و مسئولین این زندان هیچ اقدامی در صدد رفع این نوع جنایت‌ها انجام نداده‌اند.

اختلاف حساب دولت و بانک مرکزی؛۶۶ میلیارد کجاست؟

اختلاف این رقم توی کیسه ی امثال 1500 نفر ریخته شده است که ورق پاره ی جام جم صدا و سیمای پاسدار ضر غامی گزارش داده است که 70% ورود کالاهای قاچاق را در اختیار خود دارند . البته رقم 65 اسکله ی غیر مجاز سپاه پاسداران در بنادر جنوب از قلم افتاده است که ورود و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکی وکالاهای قاچاق را شبانه روز انجام می دهند . همچنین توی کیسه های گشاد ریخته یا حساب های بانکی آنانی واریز شده است که آخوند صدوقی امام جمعه ی جدید تهران که جای رفسنجانی مکار و غارتگر بساز و بفروش را گرفته است که پیرامون حذف رایانه ها و تبدیل به پول نقد شده ی تورم زا خطبه خواند واعتراف به 70% فقیر و محروم کرده است که تصاویر زندگی این محرومان دراین لینک در شهر ری و لینک دیگری نمایش داده شده که وضعیت اینان چگونه است؟

عکس : با محرومان / غني‌آباد -شهر ري

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8354

تراژدي درد زنان و کودکان کار؛ گزارشي از پشت صحنه صنعت خودروسازي کشور؛
اينجا زندگي بوی مردن می‌دهدما قربانيان مافياي توليد
خودرو در کشوريم/ مديران کلان توليد خودرو قطعات را با همان نرخ سال 1380 خريداري مي‌کنند/ كارتن‌هاي قطعات را دخترك 17 ساله‌اي كه از او به جاي ماشين حمل استفاده مي‌شود حمل مي‌كند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8347

خبرگزاري فارس به عنوان رسانه برتر انتخاب شد!

بدون هرگونه شک و شبه های می بایست که بر پائی نمایشی و فرمایشی مطبوعات اینگونه دستأوردی هم بهمراه داشته باشد . زیرا که اکنون گزارش شده است که پاداش پاسداران کود تا گر به رسانه ی تبلیغاتی خودشان در این نمایشگاه داده شده است که فقط در چند روز گذشته مجبور شد که چندین گزارش خبر اش را بدلیل گزارش دروغین و غیر واقعی بدلیل انتقادات وارده از در خروجی اش خارج نماید.

خبرگزاري فارس: خبرگزاري فارس (معروق به خبرگزاری دروغپرداز) در سومين نمايشگاه و جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال به عنوان خبرگزاري برتر انتخاب شد.به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس،‌ عيسي زارع پور، رئيس مركز رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در نشست خبري امروز اين مركز اعلام كرد: خبرگزاري فارس در سومين نمايشگاه و جشنواره بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال به عنوان خبرگزاري برتر در انتقال، سرعت در اطلاع رساني و ارسال خبرهاي اين نمايشگاه معرفي شد.

اما ادامه ی گزارشات پیرامون برپائی نمایشگاه مطبوعات و کتاب که بخشی از خبر هایش منعکس شده است که از سوی وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد بر پا شد . البته به روایت برخی از سایت های خبری دیگر گزارشاتش با زتاب داده شده است. باضافه گزارش سایر خبر های مهم دیگر که ناشی از تهدید کردن و متهم نمودن و اختلافات و پارنزیت رسانه ای دولتی و ادامه ی جنگ قدرت و مذاکرات هسته ای می باشد در لینک های ضمیمه شده گزارش داده شده است که در سایت خبری فرا رو اینگونه هستند.

شعارها هنگام‌ حضور بهشتی ‌در نمایشگاه‌

http://www.fararu.com/vdcfx1dm.w6dmyagiiw.html

تحریک مردم در نمایشگاه مطبوعات!

http://www.fararu.com/vdcfy1dm.w6dmxagiiw.html

شجونی هم به موسوی خوئینی ها حمله کرد

http://www.fararu.com/vdcaoane.49nea15kk4.html

سایت حامی دولت جوان آنلاین نوشت: حجت‌الاسلام شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به بیانیه مجمع روحانیون مبارز در حمایت از موسوی خوئینی‌ها و متهم کردن منتقدان وی به پیروی از شیوه عمل منافقین و دستگاه‌های جاسوسی بیگانه، گفت: مجمع روحانیون مبارز با این بیانیه‌ها نمی‌تواند امثال آقای موسوی خوئینی‌ها را تطهیر کند. وی مدعی شد: آقای موسوی‌خوئینی‌ها وقتی که می‌گوید ما در زمان امام هم به ولایت فقیه اعتقاد نداشتیم یا در جلساتش می‌گوید که باید آیت‌الله خامنه‌ای را از تخت پایین کشید یک مهر باطل به پرونده خود زده است.

فاطمه رجبی:بشیریه تئوری پرداز براندازی است

http://www.fararu.com/vdciyvap.t1apv2bcct.html

همسر غلامحسين الهام با اشاره به برخي شايعات مبني براينكه وي به دليل عدم حضور همسرش در دولت جديد، در حال انتقاد از دولت است، گفت: حتي اگر دكتر الهام 10 شغل هم در دولت جديد داشت باز هم من موضع خودم را عليه وزارت زن و اشتباهاتي كه مورد انتقاد بود، اتخاذ مي‌كردم. فاطمه رجبي با اشاره به كتاب جديد خود به نام "دولت دين " گفت: خود بنده جزو اولين دسته از دانشجويان بشريه هستم كه سال 62 اولين ترمي كه دانشگاه‌ها بعد از انقلاب فرهنگي بازگشايي شد ما جزو دانشجويان بشيريه بوديم و اولين ترمي بود كه وارد ايران شده و تدريس مي‌كرد

باهنر: رهبری مخالف مذاكره با آمريكاست

http://www.fararu.com/vdchq6nx.23nxqdftt2.html

نایب رییس مجلس در جلسه شب گذشته جامعه اسلامي مهندسين، به موضوع مذاکراه ایران و آمریکا، اشاره كرده و اظهار داشت: در حال حاضر شورای امنیت و مقام معظم رهبری تاکید دارند که سیاست‌های راهبردی ما بر عدم مذاکره با آمریکاست. از این رو ما فعلا مذاکره مستقیم با آمریکا نخواهیم داشت.

"100 نماینده مخالف وزارت محصولی هستند"

http://www.fararu.com/vdcg379w.ak9wu4prra.html

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: ارزيابي من اين است كه تاكنون 100 نفر از نمايندگان مجلس مخالفت حضور صادق محصولي در وزارت رفاه و تامين اجتماعي هستند. محمدعلي پرتوي با بيان اين كه آقاي محصولي از دوستان من است افزود: بنده حتي در معرفي وي به عنوان وزير كشور بسيار تلاش كردم تا آقاي محصولي وزيركشور شود اما متاسفانه عملكرد وي در اين وزارتخانه مطلوب نبود

رئیس کمیته مخابرات مجلس در گفتگو با فرارو:دولت باید پاسخگوی «پارازیت» ها باشد

http://www.fararu.com/vdcc4oq1.2bq1x8laa2.html

فرارو- رییس کمیته مخابرات مجلس با اشاره به این که وزارت ارتباطات در این باره پاسخگو نیست اظهار داشت: «دولت قطعا باید پاسخگو باشد، اگر وزارت ارتباطات می گوید به من مربوط نیست باید دولت به عنوان مرجع بالاتر پاسخگو باشد و دوستانی هم که مسئله طرح سوال از رییس جمهور را مطرح کردند به این خاطر بوده است که وزارت ارتباطات می گوید به من مربوط نیست