"علی اکبر جوانفکر مشاور رئیس جمهور نامشروع چگونه علی مطهری را تهدید کرده است؟ "

هوشنگ – بهداد

27 مهر ماه سال 1388

دولت که نا مشروع دهم مدعی اصول گرائی و ساده زیستی و عاشق خدمتگزاری بودن به مردم ایران به خصوص محرومان است . اما رئیس آن سابقه ی بیش از 4 ساله دارد که بطرشبانه روزی مشغول دروغ گفتن و اتهام زدن و تهدید نمودن به دیگران بوده است . به خصوص در مناطره های تلویزیونی تبلیغاتی نامزدان ریاست جمهوری تا آنجا تهدید کرد و دست به افشا گری از موضع خود زنی برای حذف رقبا زد که آشکارا رژیم تروریستی فاشیستی مذهبی را به محاکمه کشاند و هوار زد که در طول عمر ننگین این نظام ضد مردمی هیچ مهره ی درون دولت مردان سابق و کنونی سالم و غیر آلوده وجود نداشته است .

اما چون هدف طراحی کودتای تقلبات نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد تدارک دیده شده بود . بنا براین با حمایت کود تا گران پاسدار و پشتیبانی لوطی جماران خامنه ای و همکاری شورای نگهبان دست نشانده اش با کودتاگران پاسدار و به خصوص پاسدار گماشته احمدی نژاد نه هیچگونه بر خوردی با وی نشد ، بلکه کسی هم گوشی به انتقادات رفسنجانی بساز و بفروش و غارتگر مکار و خاتمی سید خندان و موسوی و کروبی نکرد .

از سوی دیگر اکنون که 4 ماه از تاریخ کودتای پاسداری 22 خرداد می گذرد و روزی نیست که رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها مورد انواع و اقسام توهین و تهمت و اتهامات گونا گون واقع نشوند. بطوریکه پرونده سازی خیانت و جنایت و همکاری با بیگانه و طراحی کودتای مخملین برای شان تنظیم وتشکیل شده و تقاضای دستگیری و محاکمه از سوی دستگاه آلوده به فساد و تبعیض و رشوه قضائیه شده است . بطور نمونه آخوند آدمکش حرفه ای اطلاعاتی – امنیتی بدنام مصطفی پور محمد پیرامون انتقادات و نامه های افشا گر مستند کروبی در کنرانس مطبوعاتی اخیر خود که در سایت تابناک پاسدار محسن رضائی بازتاب داده شده در مورد سخنان و نامه های کروبی چنین گفته و عیله اش حکم صادر کرده است :

"کنفرانس رئیس سازمان بازرسی کل کشور مطرح شد؛کمیسیون ملی انتخابات می‌تواند عملی شود.اظهارات آقاي كروبي از مصاديق بين تضعيف نظام بوده و قابل پيگيري است"

پورمحمدي ادامه داد: حرف‌هايي هست كه خواه ناخواه در جو شايعه بيشتر از سوي رسانه‌هاي بيگانه در طول ساليان گذشته به صورت ناروا و ناصواب گفته شده و نسبت‌هايي به نظام داده‌اند. البته قطعا اتفاقات خلافي در گذشته رخ داده و درحال حاضر نيز وجود دارد كه بايد با آنها برخورد شود و هيچكس به راحتي از كنار آنها نمي‌گذرد؛ اما اعلام اين قبيل مسائل به شكلي كه آقاي كروبي بيان كرده بود حركتي خلاف و تضعيف‌كننده و از مصاديق بين تضعيف نظام و ساختارهاي رسمي بوده كه قطعا قابل پيگيري است.

همچنین پیر امون سفر آقا زاده مهدی رفسنجانی به دولت فخیمه ی انگلیس چپ و راست سئوال و پرسش های معنی دار با پرونده و سناریو سازی های ادامه دار در مطبوعات و خبر گزاری های وابسته و پشتیبان پاسداران کودتا گران تهیهو باز تاب داده می شود . ولی مخا بره کردن و پرسشگری کردن محور پنا هنده شدن نرگس 25 ساله دختر مهدی کلهرمشاور رسانه ای پاسدار گماشته احمدی نژاد مورد انتقاد علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور ورئیس دولت دهم نا مشروع واقع شده و نتیجه گیری شده است که اینگونه خبر بازتاب دادن ها بدلیل جایگاه مشاور رسانه ای رئیس جمهور مهدی کلهر و مشهور بودن ایشان و مسائل بی ارزش اختلافات خانوادگی وی می باشد .

حال بماند که داستان رحیم مشائی مشاور نامدار دیگر رئیس جمهور نا مشروع دولت دهم آنگونه است که هنگام همراه و هم سفر بودن با رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد وی به آمریکا برای سخنرانی در سازمان ملل گفته می شود که پاسداران محافظ رئیس جمهور مواظب و مراقب وی بودند تا که بازیرآبی دادن نکند بطور خود سر دیدار و تماس های آنچنانی و پنهانینداشته باشد و اظهار نظر های آنگونه دوستدار و عاشق اسرائیل بودن نکند و موجب گلاب زدن فریاد نا بود باد اسرائیل نشود.

درخاتمه اینکه اکنون بسیار جالب است که بدلیل آنکه علی مطهری نماینده ی بازار مکاره کمدی و دکوری و انتصابی هشتم با خبر گزاری ایلنا و ابسته به سازمان تبليغات اسلامی فقط اشاره ای کوچکی به تو هین ها و اتهام زدن های سیستماتیک پاسدار گماشته احمدی نژاد نموده است و وی را به خاطر افشا گری و اتهام زدن در مناظره های تلویزیونی انتخابات نا مزدان ریاست جمهوری مورد سئوال قرار داده و وی عامل اصلی فتنه گری نامیده است و برای پیگیری همه نامزدان ریاست جمهوری و توهین کردن و اتهام زدن مخاطبان مربوطه را خطاب قرار داده و تأکید کرده است که نمی بایست تبعیض قائل شد تا که بتوان راه حلی برای بحران کنونی و آشتی ملی یافت شود . ولی وی از سوی علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس دولت دهم نامشروع تهدید شده و به اتهام حرافی های توهین آمیز و وقیحانه وعامل بر هم زننده ی تعامل میان دو نهاد ارتجاعی دولت و مجلس که زیر کنترل پاسداران کودتا گر و آلت دست لوطی جماران است متهم شد است . بهرحال علی اکبر جوانفکر علی مطهری و خبر گزاری ایلنا و مخا بره کنندگان خبر پنا هنده شدن دختر مهدی کلهر را این چنین مورد تهاجم و پرسشگری و بازجوئی خود قرار داده است:

"اختلافات ميان اصولگرايان همچنان شدت مي يابدجوانفکر : اظهارات مطهری، حرافی‌های توهین‌آمیز و وقیحانه بود "


ایلنا: مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد اظهارات اخير علی مطهري كه رئيس جمهور به عذرخواهي از مردم فراخوانده است، را حرافی‌های توهین آمیز و وقیحانه دانست و خواستار واكنش هیات رئیسه مجلس به اظهارات علي مطهری شد. علی اکبر جوانفکر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اظهارات اخير علي مطهري گفت: آقاي مطهري در ادعاهاي اخير خود، به رئيس جمهور يعني نماينده منتخب ملت ايران، تهمت زده و او را به نقش داشتن در فتنه اخير متهم كرده است. انتظار بديهي آن است كه شاهد واكنش مسوولانه هيات رئيسه محترم مجلس نسبت به اينگونه حرافي هاي توهين آميز و وقيحانه باشيم. وي افزود:افرادي مانند آقاي مطهري با سخنان توهين آميز خود عليه دولت و رئيس جمهور، همواره سرگرم سنگ اندازي در راه همدلي و تعامل ميان مجلس و دولت هستند. بي تفاوتي در قبال اينگونه اظهارات موهن و خلاف شان نمايندگي ، پذيرفتني نيست. جوانفكر تصريح كرد:البته اين نكته نيز جاي تامل دارد كه خبرگزاري وابسته به سازمان تبليغات با چه منطقي به ناشر مواضع ضد دولتي و تخريب گر رئيس جمهور تبديل شده است؟! وی در ارزيابي رسانه‌اي شدن مسائل خانوادگي مهدی كلهر، گفت: فكر مي كنم مطرح شدن موضوع درخواست پناهندگي خانم نرگس كلهر و مسائل خانوادگي آقاي كلهر در رسانه‌هاي داخلي بيشتر متاثر از جايگاه شغلي ايشان بوده است. يعني عنصر شهرت عامل اهميت يافتن اين رويداد خبري بوده است. جوانفکر ادامه داد: اختلافات خانوادگي يك نفر و مسائلي مانند پناهنده شدن يك شهروند، في نفسه فاقد ارزش خبري است. بنابراين مي‌شود اينگونه برداشت كرد كه طراحان اين مساله، درصدد بهره برداري سياسي از يك موضوع عادي و تخريب وجهه و اعتبار فرهنگي و اجتماعي آقاي كلهر به عنوان مشاور رئيس جمهور بوده اند.