پیرامون چند خبر مهم

" باز هم آشکار کردن وحشت از تبدیل شدن 13 آبان به تظاهرات ضد حکومتی مشابه روز قدس"

5 آبان ماه سال 1388

مشخص نیست که در رژیم پاسداری کودتائی بی در و پیکر و نا مشروع و فریبکار ضد مردمی تا کی قرار است که حاکم بودن اوضاع و شرایط خرت و خر ادامه یابد؟ همینطور مسئولیت ها چگونه باید چند جانبه و بطور موازی توزیع شود؟ برای اینکه پس از 30 سال بازی و عوامفریبی و ما نور تبلیغاتی علیه ی آمریکا دادن و مدعی مبارزه با آن شدن که سپری شده است بطوریکه صدای هرگونه مخالف و دگر اندیش و رقیب با متهم کردن همکاری و جاسوسی برای آمریکا خفه و خاموش وحتی حذف فیزیکی شده است . عجیب است که اکنون پس از کودتای پاسداری 22 خرداد که نامشروع و ضد مردمی بودن رژیم فاشیستی مذهبی عریان شده است . آنگونه همه شگرد های دغلکارانه و شیادانه ی گذشته ی تاکتیکی و تبلیغاتی که در بستر اهداف مشخص دنبال شده است که نوک و کا کل اینگونه ترفند ها منحرف کردن اذهان عمومی از واقعیات ملموس و زد و بند های پشت پرده بوده است . اما چون این تاکتیک و شگرد ها نه اینکه همچون گذشته کار برد ندارند ، بلکه همچون تظاهرات روز قدس برضد خودش تبدیل به تظاهرات ضد حکومتی با فریاد مرگ بر دیتاتور شده است . بنابراین شاهد می باشیم که چگونه ازسوی حاکمان ضد مردم از یک سو روز 13 آبان به نام روز ملی مبارزه با آمریکا اعلام می شود که تأکید هم شده که حضور همگان در این روز یک وظیفه ی ملی است. ولی از سوی دیگر یک بار فرمانده ی ارگان سرکوبگر انتظامی هشدار می دهد که برای هر گونه حضور تظاهر کنند گان برای مراقبت و حفاظت کردن از اینان می بایست تقاضای مجوز شود . یعنی در حقیقت هدف این است که با تقاضا کردن مجوز داده نشود همچنین در صورت حضور آتو و بهانه بر خورد سر کوبگرانه بعنوان قانون شکنی وجود داشته باشد تا که تظاهر کنندگان مورد ضرب وشتم واقع شوند. سپس بازگشت و شکنجه و متهم و محکوم گردند .

اکنون نیز استاندار تهران وارد میدان شده است که حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد است و قرار است که معاون وی شود . لذا استاندار تهران برای خوش خدمتی و تسریع کردن در انتقال معاونت رئیس جمهور شدنش اخطار دریافت مجوز برای هر گونه تجمع و حضوریافتگان در روز 13 آبان داده است . البته مشخص است که اینگونه هشدار و اخطار دادن های شداد و غلاظ مسئولین حکومتی ناشی از ترس و وحشت تبدیل شدن چنین روزی به تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی مشابه تظاهرات روز قدس می باشد که موجب اینگونه کک بر توی تنبان افتادن مسئولین سر کوبگر رژیم پاسداری و کودتائی نا مشروع و ضد مردمی شده است.

استاندار تهران : هيچ مجوزي براي 13 آبان صادر نشده است!

ایلنا: استاندار تهران با تاکید بر اینکه تاكنون هيچ مجوزي براي تجمع در روز 13 آبان صادر نشده است ، افزود: هركس كه به دنبال برگزاري تجمع است، بايد مجوز اخذ كرده و اقدام وي مبتني و مستند به قانون باشد . به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضي تمدن در حاشيه مراسم بزرگداشت شهيد شوشتري و همرزمانش در گفت‌وگو با خبرنگاران ايلنا و ايسنا، تصريح كرد: در صورت ارائه درخواست ، اگر تقاضاي آنها قانوني تشخيص داده شود ،طبيعتا براساس قانون با آنها برخورد خواهد شد ولي به هرحال تاكنون كسي تقاضاي مجوز نكرده است.

سردار فضلی هشدار داد

http://www.fararu.com/vdcfv1dm.w6dmtagiiw.html

این تهدید کردن و نعره زدن و جیغ بنفش کشیدن پاسدار ترکشی و موجی کینه ای فضلی است که مرتبط به وحشت حضور در روز 13 آبان و تبدیل شدن به تظاهرات حکومتی دیگر همون تظارات روز قدس می باشد

فرمانده سپاه سيدالشهداي استان تهران با اشاره به حوادث تلخ و قانون شكنانه پس از انتخابات گفت: كانون فتنه اعلام كرده كه در روز 13 آبان شيطنت‌هايي را خواهد داشت. در اين زمينه نيز بايد هوشيار باشيم و غفلت نكنيم

مرزبانان پاکستان 11 پاسدار ايرانی را بازداشت کردند

در بستر سیاست صدور تر وریسم و ارتجاع به برون مرز و کوشش مداخله گرایانه در کشور های همجوار و منطقه اکنون تلاش برای را اندازی جنگ با پا کستان شده است که ادامه ی همان سیاست جنگ نعمت می باشد خمینی شیاد است که اینگونه پس از اخطار دادن های انتقام گیری به مسئولین پاکستان که از سوی پاسداران کودتا گر داده شده است . اکنون پاسداران به شیوه ی تجربه ی حزب الله لبنان با اسرائیل که منجر به جنگ 33 روزه شد . بطور خود سرانه وارد خاک پاکستان شده اند تا موجب گشوده شدن جبهه ی جنگی دیگر برای عبور از بحران های مرگ بار داخلی و بیرون شوند.

راديو فردا : مرزبانان پاکستان يازده تن از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازداشت کرده اند. خبرگزاری رويترز بنقل از يکی از مسئولان مرزی پاکستان می گويد اين افراد امروز در منطقه مشخل Mashkhel پس از عبور بداخل پاکستان بازداشت شدند. اين مسئول مرزی پاکستان افزوده اين موضوعی جدی است و آنها در حال تحقيق هستند تا ببينند اين پاسداران به چه علت وارد خاک اين کشور شده اند. يکی ديگر از مسئولان مرزی پاکستان گفته است افراد بازداشت شده گفته اند آنها در تعقيب اعضای جندالله در نزديکی مرز بوده اند و تصادفا وارد خاک پاکستان شده اند. گروه جندالله مسئوليت سوء قصد انتحاری اخير در سيستان و بلوچستان ايران را برعهده گرفت. در آن انفجار ۴۱ نفراز جمله چند تن از فرماندهان سپاه پاسداران کشته شدند. ايران می گويد گروه جندالله درداخل پاکستان مستقر است اما پاکستان اين ادعا را رد می کند.

فيلم : پیام ویدئویی مهدی کروبی در مورد حوادث نمایشگاه مطبوعات

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8406

کروبی بزودی مشخص خواهد شد که چه کسانی باید توبه کنند و چه کسانی دارند خیانت و تلاش می کنند تا که جمهوریت نفی شود و از اسلام بی متحوا شده فقط نامی بماند.

همسر زیدآبادی: بازجو نمی‌گذارد احمد را ببیینم

با تغییر قاتل و باز جو وشکنجه گر منفورو بد نام سعید مرتضوی چیزی عوض نشده است . زیرا که جانشین وی همان سیاست جنایتکارانه و ضد انسانی نهادینه شده در دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه را این چنین دنبال می کند

ادوارنیوز: مهدیه محمدی همسر احمد زیدآبادی دبیرکل دربند سازمان دانش آموختگان ایران، پس از گذشت 43 روز بی خبری مطلق از وضعیت همسرش بار دیگر امکان ملاقات با همسر خود را نیافت.مهدیه محمدی در این مورد به ادوارنیوز گفت: "امروز دوشنبه با در دست داشتن نامه موافقت دادستان تهران مبنی بر ملاقات با همسرم همراه با فرزندانم به زندان اوین رفتیم، اما پس از آنکه 5 ساعت در سالن ملاقات من و کودکانم را معطل کردند در نهایت به ما گفتند که بازجو پرونده آقای زیدآبادی را ممنوع الملاقات کرده است" .همسر احمد زیدآبادی با تاکید بر اینکه روز گذشته شخص دادستان مستقیما موافقت مکتوب خود را مبنی بر ملاقات به زندان ارسال کرده است، افزود: "علنا و در روز روشن یک بازجو دستور دادستان را زیرپا می‌گذارد".گفتنی است، احمد زیدآبادی که از روز 23 خردادماه بازداشت شده است، به دلیل فعالیت‌های سیاسی و مطبوعاتی‌اش به ویژه نگارش نامه‌ای به آیت‌الله خامنه‌ای تحت فشار و شکنجه است تا از مقام رهبری عذرخواهی کند.اکنون 43روز است که خانواده و وکیل زیدآبادی هیچ‌گونه اطلاعی از وضعیت او در زندان ندارند.

توهين نماينده حامي كودتا به دانشجويان منتقد و آية الله منتظري / دانشگاه پيام نور مشهد در محاصره كودتا چيان

فرهنگ ناب لمپنی حوزوی آخوند لات و بی چاک دهن و مدعی اصول گرائی حامی کودتا گران پاسدار و سینه چاک ومدافع سر سخت رئیس جمهور قلابی کودتائی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس دولت نا مشروع دولت دهم مدعی ساده زیستی و مکتبی و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان که در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد بیان شده است که با گفتمان سبک پاسداری – حوزوی حامی لوطی جماران و مصباح یزدی متحجر انگلیسی چنین دانشجویان را به دم سگ و گربه ی سیاه تشبیه کرده است:

حميد رسايي نماينده حامي دولت كودتا دانشجويان منتقد را به دم سگ و گربه سياه تشبيه كرد


در مراسمي كه امروز دوشنبه در دانشگاه پيام نور شهر مشهد برگزار شد ، حميد رسايي نماينده حامي دولت كودتايي احمدي نژاد ، دانشجويان مخالف كودتا را به دم سگ تشبيه كرد. رسايي همچنين در اين مراسم با توهين به مرجعيت شيعه كه به كودتا انتخاباتي اعتراض كرده بودند ، به مرجع عاليقدر شيعه آية الله العظمي منتظري توهين هاي مكرر نمود. اين توهين هاي رسايي به اعتراض گسترده دانشجويان با شعار « مرگ بر دولت كودتاچي » منجر شد.گفتني است علي رغم اينكه بسيجيان دانشگاه هاي مشهد از پيش از مراسم به دانشگاه پيام نور منتقل شده و در داخل سال قرار داده شده بودند ، دانشجويان معترض دانشگاه پيام نور مشهد موفق به حضور در سالن آمفي تئاتر اين دانشگاه شدند و به دولت كودتايي احمدي نژاد و رسايي نماينده حامي كودتا اعتراض كردند. گفتني است براي حضور دراين مراسم به طور خصوصي فقط از بسيجيان دانشگاه هاي مشهد دعوت شده بود.بنا به اين گزارش دانشجويان معترض به حضور حميد رسايي نماينده دولت كودتا در دانشگاه پيام نور ، با شعار هاي « مرگ بر دولت كودتاچي » ، « دولت كودتا استعفا استعفا » ، « مرگ بر ديكتاتور » و « رسايي بي عرضه برگرد برو به حوزه » خواستار خروج نماينده حامي كودتا از اين دانشگاه شدند.دانشگاه پيام نور مشهد در محاصره كودتاچيان / دانشجويان منتقد در دانشگاه زنداني شده اند.بنا به اين گزارش هم اكنون درهاي اين دانشگاه بسته شده است و دانشجويان از داخل و خارج در محاصره نيروهاي امنيتي و گارد ويژه نيروي انتظامي گرفتار شده اند.هم اكنون نيرو هاي بسيجي و امنيتي و انتظامي حامي كودتا با باتوم و گاز اشك آور و اسپري فلفل به دانشجويان معترض حمله ور شده اند. گزارش فعالين دانشجويي شهر مشهد در اين مراسم كه حضور نيروهاي امنيتي به صورت گسترده داخل و خارج دانشگاه پيام نور ملموس بود ، تعدادي از اعضاي بسيج دانشجويي و نهاد هاي امنيتي از دانشجويان معترض به كودتا فيلم و عكس تهيه ميكردند.همچنين گفتني است بسيجيان حامي دولت كودتا به ضرب و شتم شديد دانشجويان معترض پرداختند. در پي درگيري كودتاچيان و دانشجويان ، كلاس هاي درسي عصر روز دوشنبه دانشگاه پيام نور تعطيل شده ودانشجويان به كمك دانشجويان معترض كه تحت محاصره نيرو هاي امنيتي ، انتظامي و بسيجي حامي كودتا قرار گرفته بودند ، شتافتند. وضعيت دانشگاه پيام نور و خيابان هاي منتهي با اين دانشگاه در شهر مشهد به شدت امنيتي و ملتهب گزارش شده است.گزارش هاي تاييد نشده از بازداشت تعدادي از دانشجويان معترض حكايت دارد.

احمدی‌نژاد به نمایشگاه مطبوعات نرفت

از بس نمایشگاه مطبوعات امسال گند و گلاب زده شد . زیرا که به جای دفاع از آزادی بیان و قلم ، آزادی فحاشی و تدید کردن و چماقداری و پرتاب لنگه کفش داغ بود . از سوی دیگر با وجود اینکه اکثر مطبوعات متعلق به مدعیان اصول گرایان حامی کودتا گران پاسدار و رئیس جمهور قلابی و تقلبی احمدی نژاد گماشته بود . ولی وی بدلیل بیش از حد آلوده بودن این نمایش فرمایشی نمایشگاه مطبوعات ترجیح داد تا که در آن حضور نیابد تا از ترکش فریاد مرگ بر دیکتاتور در مصون باشد . ضمن اینکه عدم حضورش نوعی دهان کجی کردن به منتقدان قلم زن مطبوعات خودی همچون سربازجو پاسدار حسین شریعتداری در ورق پاره ی کیهان پیرامون سیاست مذاکره ی هسته ای و عقب نشینی نیز می باشد.

نمایشگاه مطبوعات ناگهان تعطیل شد!

http://www.fararu.com/vdcepo8x.jh8xei9bbj.html

عکس> بنی صدر با روسری فرار کرد!

http://www.fararu.com/vdcdon0s.yt0sk6a22y.html

اینهم پاداش رئیس جمهور منتخبی که با سیاست توبره و آخور خوری مدعی بود تنها رئیس جمهور در دنیا می باشد رهبر اپوزیسیون است که اکنون این چنین در نمایشگاه مطبوعات غرفه ورق پاره ی جمهوری اسلامی داده شده است تا در کنار دریافت لنگه کفش کروبی بر پیشانی کروبی این اندیشه ی قرون پاریس نشین هم بی نصیب نمانده باشد . ضمن اینکه نباید فراموش کرد که همین روسری بر سر کردنش نیز موجب تضمین ادامه ی بقای عمرش شده است.

روزنامه جمهوری اسلامی، در غرفه خود در نمایشگاه مطبوعات اقدام به انتشار عکسی از ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهور معزول با روسری کرده است.