" گزیده های چند خبر 27 و 28 مهر "

سنگ قبر برای خاتمی در روز تولدش 27 مهر

کارت تبریک تولد برای سید خندان خاتمی تهیه و بسته بندی و ارسال کردن به سبک باند مافیائی انگلیسی عسگر اولادی که دزدان بازار ند و شرکای غارت چپاول گر دولت اند و حامی و یار لوطی جماران می باشند که این هدیه ی تقدیمی شان به خاتمی است که به نقل از ارگان تبلیغاتی " شما " ی این باند مافیائی و همکار و ادامه دهنده ی راه لاجوردی قصاب زندان اوین چنین نقل قول و هدیه شده است :

روزنامه اعتماد نوشت:نشریه «شما» ارگان مطبوعاتی حزب موتلفه اسلامی در شماره اخیر خود با زیرنویس عکسی به خاتمی و اصلاح طلبان بی احترامی کرده است.این نشریه عکسی از خاتمی را که مقابل کیک مستطیلی سفیدرنگ بزرگی در سالگرد تولدش نشسته منتشر کرده و در زیرنویس آن نوشته است؛ «سنگ قبر اصلاحات».

روزهای سخت نفت در مجلس سایه استیضاح زودهنگام بر سر آقای وزیر 27 مهر

http://www.fararu.com/vdccspq1.2bq1s8laa2.html

پیرامون شرایط اسفبار کنونی حاکم شده یک سئوال ساده از رهبر و مسئولان رژیم کودتائی پاسداری و فاشیستی مذهبی می باشد که مدعی شرکت 85% مردم در نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی – تقلباتی – کودتائی با رأی حمایتی خود به رژیم پاسداری – کودتائی نامشروع هستنند که اگر چنانچه این ادعای مردمی بودن واقعیت دارد که مردم رژیم را قبول دارند و رژیم هم خدمت گزار مردم است. پس برای چه به جای 30 سال دنبال کردن سیاست پنهان کاری هسته ای با اختصاص دادن هزینه های چندین میلیارد ها دلاری که موجب افزایش سیاست دیپلماسی تنش و فشار و تحریم تحمیل شده به مردم ایران شده دور از چشمان مردم نا محرم دنبال شده است . چرا سرمایه گذاری در صنعت نفت نشده است که عامل اصلی منبع در آمد و تأمین کننده ی شرایط ارزی حساب پس انداز کشور و پشتوانه ی هزینه ها و نیاز ها ی وارداتی و بودجه بندی دولت است . همچنین تأمین کننده هزینه های جاری و سرمایه گذاری های زیر بنائی می باشد تا که شرایط بگونه ای نشود که پس از 30 سال به آن روزی کشانیده شود که پالایشگاه آبادان که قبل از جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی بزرگترین پالا یشگاه نفت آبادان در خاور میانه بود اکنون اوضاع آنگونه شده است که این چنین گزارش شده است که40% نیاز بنزین کشور می بایست از خارج وارد شود .

در شرایطی که ایران 40 درصد بنزین مورد نیاز خود را از طریق واردات تامین می کند اما مجلس نمایندگان آمریكا طرحی را تصویب كرد كه به اعمال تحریم علیه شركت‌های خارجی كه به ایران بنزین می‌فروشند، می‌پردازد.اگرچه برخی رسانه ها مدعی اند 12 شرکت خارجی بدون توجه به تحریم آمریکا در صف فروش بنزین به ایران قرار دارند اما کارشناسان بر این عقیده اند در صورتی که برنامه ریزی دقیقی در خصوص بنزین انجام نپذیرد این مسئله می تواند تبدیل به چالشی جدی برای کشور گردد

آیت الله جنتی: 22 بهمن "سیزده به در" نیست 27 مهر

http://www.fararu.com/vdch-mnx.23nxzdftt2.html

باز هم آخوند پیر و فرتوت و فسیل که در خدمت کودتا گران پا سدار و لوطی جماران و پاسدار گماشته اش احمدی نژاد می باشد وارد صحنه شده است و با گفتگو کردن با سایت خبری سازمان تبلیغات اسلامی مهر علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها مانور تبلیغاتی داده و رجز خوانی و پرونده سازی نموده است .

نماینده ولی‌فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامي،گفت: امروز وظیفه ما خیلی سنگین است، ما واقعا در حال جنگ هستیم. بعضی انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارند، ولی متوجه نیستند که دارند در زیربناها بمب‌گذاری می‌کنند تا یک دفعه منفجر کنند، بنابراین احساس مسوولیت نمی‌کنند. وی افزود: در جريانات اخير از برخی توقع نمی‌رفت متزلزل شوند یا سکوت کنند ولی رنگ عوض کردند چون نمی‌فهمند چه اتفاقی افتاده یا قرار بیفتد از بحران عبور کردیم ولی کسانی که در 18 تیر و وقایع اخیر شکست خوردند بیکار ننشسته‌اند ما هم باید حواسمان جمع کنیم. وی گفت: مردم باید در این راهپیمایی که شرکت می‌کنند بهره ببرند نه اینکه مثل سیزده بدر باشد که می‌روند بیرون تفریح می‌کنند و خسته می‌شوند. باید 22 بهمن و نظام مرتب تقویت شود و اقتدارش را به جهان و دشمن نشان دهد و دل دشمن را خالی کند.


مصباح يزدی : آزادی يعنی رهايي از تعلقات دنيايي و عدم دل‌بستگي به مقام و ثروت است و نه بی بند و باری/ آمريکا بي‌غيرتي را به نام تولرانس تبليغ ميکند/ با ضربه‌ زنندگان به دين و مسلمانان نمي‌توان با رافت و مدارا برخورد كرد. 28 مهر.

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8096

حضور و سخنرانی آخوند انگلیسی و دزد محمد تقی مصباح یزدی در جمع پاسداران کودتا گر اثبات می کند که نقش وی در کودتای پاسداران و طرح برای حذف رقیب مغلوب می باشد . همچنین جدیت در نفی جمهوریت و تثبیت حاکمیت اسلامی دل طلبانی می باشد


اين عضو مجلس خبرگان گفت: مونه‌هايي از برنامه‌ريزي آمريكا براي نفوذ در كشورها گفت: آمريكا در اولين قدم سعي كرد بي‌غيرتي را به نام تولرانس و تساهل و تسامح در افكار جهانيان ترويج كند كه متاسفانه اثرات آن در ايران اسلامي نيز ظاهر شد.وي ادامه داد: از آن‌جا كه نمي‌توان در يك كشور اسلامي كه مردم آن در مكتب امام حسين درس خوانده‌اند، اين فرهنگ را ترويج داد، به گونه ديگري وارد شدند و اين فرهنگ را در مقابل خشونت‌طلبي و تروريسم قرار دادند و با عنوان تسامح و تساهل به ترويج آن در كشورهاي اسلامي پرداختند و با تبليغات بسيار زياد به بهانه نقد خشونت‌طلبي به ترويج فرهنگ تسامح و تساهل، آزادي، اختلاط بين دختر و پسر و فرهنگ غيراسلامي، بلكه ضداسلامي پرداختند.مصباح‌يزدي خاطرنشان كرد: براي ترويج اين نوع فرهنگ حتي به دين اسلام استناد كرده و اسلام را دين‌مدارا و تسامح و تساهل معرفي كردند. از طرف ديگر به مذمت خشونت‌طلبي پرداخته و حركت خود را هم‌سو با دين جلوه دادند و در نتيجه با استفاده از ابزار و الفاظ زيبا شبهات شيطاني خود را القا كردند.رييس موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني با اشاره به آياتي از قرآن كريم خاطرنشان كرد: بايد ببينيم منظور از تسامح و تساهل و خشونت چيست، خشونت و مدارا با چه افرادي منظور است. اگر كسي عمدا و با آگاهي، قصد ضربه زدن به دين و مسلمانان را دارد، بايد با او با صلابت و قاطعيت برخورد كرد و كسي حق ندارد بگويد در اين مورد نيز بايد مدارا شود اما مدارا در برابر محرومين با افرادي كه از روي غفلت و گمراهي مرتكب اشتباهي شده‌اند، مطلوب است.وي افزود: در اجراي حدود الهي جاري رافت نيست و همان‌گونه كه نبايد از حدود الهي تجاوز شود، نبايد در اجراي آن‌ها كوتاهي شود.وي در پايان گفت: يكي از راه‌هاي كسب بصيرت فهم صحيح معارف و شناخت نقشه‌هاي شياطين است.در كمال تاسف حالاامتداد تروريسم همه منطقه را گرفته و شايد مناطق جديد هم به اين فهرست اضافه شوند.

احمد پورنجاتي : بازار مسگرها» را تعطيل کنيد 28 مهر

http://www.fararu.com/vdcefn8x.jh8xfi9bbj.html

نظر معاون اسبق وزارت بد نام اطلاعات و نماینده ی فعال مجلس ششم مدعی اصلاح طلبی هم جالب است . زیرا همانگونه که از اوضاع آشفته بازار وخرت و خر حاکم شده وعنوان بازا ر مسگر ها بر می آید که هر مدعی مشغول رقص مسگری برای خودش است و صدای دیگرانرا نمی شنود که چه می گویند؟

حمله حسینیان به هاشمی و رضایی 28 مهر

http://www.fararu.com/vdcbwsbf.rhbffpiuur.html

اینهم گزارشی از تهاجم یار و حامی سعید امامی روح الله حسنینیا ن وکیل الدوله ی بازار مکاره به رفسنجانی بساز و بفروش و مکار و ملیجک وی پاسدار محسن رضائی .

مطهري : مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور ميل به بت سازي دارند. جمهوری 28 مهر

علی مطهری به مشاور مطبوعاتی پا سدار گماشته احمدی نژاد علی اکبر جوانفکر پاسخ داده و تأکید کرده است که موسوی و پا سدار گماشته احمدی نژاد می بایست محاکمه شوند :


مشاور مطبوعاتي احمدي نژاد در واكنش به طرح پيشنهادي علي مطهري ; سخنان وي را « حرافي هاي توهين آميز و وقيحانه » خوانده بود. اين درحالي است كه فرزند شهيد مطهري در اين طرح خواستار عذرخواهي محمود احمدي نژاد و ميرحسين موسوي از مردم براي ايجاد وحدت ملي در كشور شده بود. علي مطهري در گفت وگو با ايلنا در واكنش به سخنان روز يكشنبه علي اكبر جوانفكر گفت : من گفته بودم براي التيام وحدت ملي بايد دو طرف اصلي ماجرا يعني آقاي موسوي و آقاي احمدي نژاد كه هر دو در پديد آمدن و ادامه اين فتنه نقش داشته اند و البته نقش آقاي موسوي را بيشتر مي دانم كه بايد به اشتباهات خود اعتراف كنند و از مردم عذرخواهي نمايند. آقاي جوانفكر همچنان كه از نامشان بر مي آيد فكر جوان و ناپخته اي دارند كه برآشفته و گفته اند « اينها حرافي هاي توهين آميز و وقيحانه بودند » . من نفهميدم كجاي حرف من وقيحانه بود نماينده تهران ادامه داد : من معتقدم اگر آقايان موسوي و احمدي نژاد كه به رغم تضاد با يكديگر مانند دو تيغه يك قيچي براي قطع ريشه انقلاب اسلامي به حركت در آمده اند از اعتراف به اشتباه خود و عذرخواهي از مردم خودداري نمايند; قوه قضائيه بايد به عنوان مدعي العموم اين دو نفر را به طور همزمان محاكمه نمايد. البته اجراي حكم احتمالي آقاي احمدي نژاد به بعد از دوره رياست جمهوري ايشان موكول گردد. مطهري در پايان گفت : سخنان آقاي جوانفكر حاكي از آن است كه ايشان اعتقادي به آزادي بيان ندارد و ميل به بت سازي و مصون نگاه داشتن مقامات عالي رتبه از اجراي عدالت درباره آنها دارد و اين به صلاح كشور نيست .

يك زائو به خاطر ديركرد در پرداخت پول جان داد! جمهوری 28 مهر

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880728/index.html

اینهم نمودی دیگر از عملکر د دلت نا مشروع مدعی اصول گرائی و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران به خصوص محرومان و تهی دستان که گزرش آن چنین می باشد.


ايرنا : تاکنون 50 هزار نفر عليه مير حسين موسوي شکايت کرده اند
. 28 مهر

پس از مدتی بسیج سراسری دادن برای پرونده سازی کردن علیه ی موسوی تا که شرایط دستگیری و محاکمه کردنش فراهم شود اکنون کل نیروئی که باند مافیائی حاکم کودتا گر توانسته علیه موسوی جمع آوری کند به نقل از خبر گزاری دولتی ایرنا مورخ 28 مهرتعداد 50 هزار شکایت می باشد که معیار انکار نا پذیر ادعای 85% شرکت کننده و تعداد 25 رأی قلابی تدارک دیده شده برای پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.

ايرنا : مسئول کميته رسانه اي جنبش مردمي ايران عليه قانون گريزي گفت: در آخرين بررسي شکواييه سايت موج قانون شمار شکايت کننده ها عليه مير حسين موسوي به 50 هزار نفر رسيد. اميرطاهر حسين خان در گفت و گو با ايرنا تاکيد کرد: هفته گذشته 29 هزار نفر عليه مير حسين موسوي شکايت کرده بودند اما با گذشته يک هفته اين تعداد به 50 هزار نفر افزايش پيدا کرده است. وي ادامه داد: اين تعداد افزايش آمار شکايت کننده ها عليه مير حسين موسوي نشان مي دهد که ملت ايران از عملکرد مير حسين موسوي به خشم آمده اند و خواستار محاکمه اين چهره سياسي جدا شده از بدنه نظام هستند.

رسایی ادعا کرد: شکایت100 نماینده از موسوی. 28 مهر

http://www.fararu.com/vdcaiine.49nee15kk4.html

این گزارش هم مکمل گزارش قبلی می باشد که از سوی وکیل لدوله های بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم ی باشد

.بادامچيان، عضو موتلفه : کسانی که به موسوی رای دادند فکر می کردند او در خط ولایت است/ در درگيري و اغتشاش نمي‌شود انتظار داشت كه همه موازين رعايت شود ولی اين به معنای سرکوب نيست . 28 مهر

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8128

نکته نظرات عضو باند مافیائی انگلیسی غارتگر و دزدان بازار و شر کای دزدان حکومتیان که تخصص زیادی همچون آخوندها در مفتخوری دارند و همکار و حزبی قصاب منفور زندان اوین اسدالله لا جوردی می باشد . اینان فلسفه ی وجودی شان جنگ اندوزی بر انباشت باد آورد ی ثروت بهر دلیل و بهانه می باشد. اکنون برای تیر خلاص زدن به رقیب مغلوب دوم خردادی ها و از صنه کا مل ذف کردن شان تا که ای خودشان در چاپیدن گشاد تر شود . در بخشی از پسخ و موضع گیری ردن پیرامون 13 آبان و جریان سبز اینگونه اسدالله بادامچیان نظر داده است :

در شرايط فعلي فكر مي‌كنيد وضعیت در روز 13 آبان چگونه خواهد بود؟ مي‌خواهند بيايند، مي‌خواهند نيايند. من توصيه مي‌كنم چنين كاري نكنند. الان 30 سال است 13 آبان مردم شعار مرگ بر آمريكا مي‌دهند. اگر سبزها 13آبان راهشان را از مردم جدا كنند و شعار ديگري سردهند مردم متوجه مي‌شوند كه اينها هماهنگ با بي‌بي سي و صداي آمريكا و سي ان ان هستند. مگر مي‌شود كسي خود را در خط امام(ره) بداند اما 13 آبان را قبول نداشته باشد؟ يعني الان جنبش سبز 13 ميليون طرفدار ندارد؟اصلا اين قدر نيستند. اكثر طرفداران موسوي به خاطر اينكه موسوي نخست‌وزير امام بود به او راي دادند.‌آنها فكر مي‌كردند موسوي در خط ولايت است. اما آيا موسوي بعد از انتخابات در خط ولايت حركت كرد كه طرفدارانش را حفظ كند؟‌چطور موسوي قبل از انتخابات سراغ منتظري نرفت اما حالا با او هم‌پيوند شده است؟ مردم اينها را مي‌بينند و متوجه قضايا هستند.با همه اين احوال فكر مي‌كنيد جنبش سبز الان چقدر طرفدار دارد؟در حال حاضر ديگر موسوي 13 ميليون طرفدار ندارد. اگر كل كشور را حساب كنيم موسوي حداكثر دو ميليون طرفدار دارد و اكثر طرفدارانش كنار كشيده‌اند.

انتقاد‌مطهری‌از‌اشتیاق‌دولت‌برای‌مذاكره‌با‌آمریكا :
از دولت انتظار داریم به صورت صریح وشفاف در مورد مذاكرات اطلاع رسانی كند. 28 مهر

این اقدام چه رابطه ای می تواند با متهم و محکوم کردن آمریکا در اقدام انتحاری اخیر در استان سیستان و بلوچستان داشته باشد؟ یا اینکه چه نسبتی با متهم کردن رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها به اتهام هم پیمانی با آمریکا در نمایش خیمه شب بازی کودتای 22 خرداد دارد؟ یا اینکه چگونه این تلاش می تواند با تناقض نمایش ضد آمریکائی در روز 13 آبان داشته باشد؟ ضمن اینکهسئوال است اگر چنانچه اینگونه حرکت و اقدام از سوی رقیب مغلوب انجام می شد موضع باد ما فیائی غالب کود تا گر چگونه بود؟

نماینده مردم تهران از اشتیاق دولت احمدی نژاد برای مذاكره با آمریكا به شدت انتقاد و تاكید كرد:متاسفانه دراین زمینه كارهای خود سرانه ای انجام می شود كه به هیچ عنوان به مصلحت كشور نیست.علی مطهری نماینده تهران وعضو فراكسیون اصولگرایان مجلس در گفت وگو با «فردا» با انتقاد از تمایل بیش از حد دولت احمدی نژاد برای مذاكره با آمریكا گفت: متاسفانه در حاشیه مذاكرات «1+5» در ژنو بدون هماهنگی با نظام ورهبری در زمینه ارتباط با آمریكا كارهای خود سرانه ای انجام شد كه به هیچ عنوان به مصلحت كشور نبود.مطهری با تاكید بر اینكه شرایط فعلی به هیچ عنوان برای مذاكره مستقیم با آمریكا مناسب نیست، خاطرنشان كرد: آمریكا هیچ تغییری در سیاست های خصمانه اش نسبت به ایران انجام نداده است.مطهری با تاكید بر شفاف شدن مذاكرات هیات ایرانی در حاشیه مذاكرات1+5 ژنو ورفع ابهامات موجود گفت: از دولت انتظار داریم به صورت صریح وشفاف در مورد مذاكرات اطلاع رسانی كند ودر این زمینه توضیح دهد چه چیزی باعث شد آمریكایی ها از مواضع ایران استقبال كنند.عضو فراكسیون اصول گرایان با تاكید براینكه تغییر در رویكرد جمهوری اسلامی نسبت به آمریكا باید تصمییم كل نظام باشد، اضافه كرد: در این زمینه دولت نباید به صورت خودسرانه تصمیم بگیرد

شکایت چند طلبه از موسوی و فائزه هاشمی! 28 مهر

http://www.fararu.com/vdcfetdm.w6dmcagiiw.html

ادامه ی سیاست دشمنی آخوند انگلیسی مصباح یزدی علیه ی رفسنجانی بساز و بفروش و لعضای خانواده و رهبران مغلوب دوم خردادی ها که اکنون از سوی طلبه های وی دنبال شده است .

خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: تعدادی از طلاب حوزه علمیه قم علیه میرحسین موسوی و فائزه هاشمی شکوائیه ای مبنی بر نفرت عمومی ملت از آنچه "متخلفین" و "جریان نفاق جدید" عنوان شده منتشر کردند. در این شکوائیه از میر حسین موسوی و فائزه هاشمی به عنوان دو تن از صحنه گردانان وقایع اخیر نام برده شده است. در بخشی از شکوائیه مذکور در اشاره به فعالیت دو فرد یاد شده آمده است: القای شبهه تقلب در انتخابات به انحاء مختلف از سوی آقای میر حسین موسوی و خانم فائزه هاشمی قبل از انتخابات، بیانیه های پی در پی آقای موسوی پس از انتخابات و تشویق هواداران به راهپیمایی های غیر قانونی که منجر به تخریب اموال عمومی و کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم شد.