تهدید باپرونده سازی و متهم کردن خاتمی و موسوی و کروبی و تقضای محاکمه کردن شان در ورق پاره ی کیهان21 مهر ماه 1388

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاكيد كرد
آمادگي تمام نيروهاي سپاه پاسداران براي تامين امنيت كشور

پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد هر چه زمان به جلو می رود بیشتر نقش ارگان های کودتاگر فاشیستی نمایان و افشا می شود. برای اینکه اکنون ارگان فاشیستی – تروریستی پا سداران کود تا گر و زائده اش چما قداران بسیجی اش بدلیل وحشت و نگرانی از قیام مردم خشمگین و ناراضی معترض با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای گفتن شان دارند . مجبور شده اند به جای ضعف در عدم برآورده کردن مطالبات مردم از سوی دولت نا مشروع و دست نشانده ی دهم اینان شمشیر های شان را از رو ببندند و برای تهدید کردن مردم ایران اینگونه در حالت بسیج و آماده باش بسر برند.

جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز تمام نيروهاي سپاه پاسداران براي تامين و حفظ امنيت كشور و دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در آمادگي كامل هستند. به گزارش ايرنا حسين سلامي يكشنبه شب در حاشيه مراسم معارفه فرمانده جديد سپاه نينواي گلستان در جمع خبرنگاران افزود: نيروهاي سپاه پاسداران با ساخت تجهيزات مدرن نظامي و ادوات پيشرفته دفاعي در آمادگي كامل به سر مي برند.وي خاطرنشان كرد: اكنون سپاه پاسداران با بهره گيري از تجارب دوران دفاع مقدس و استفاده از نيروهاي مردمي و متعهد و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حفظ امنيت و نظم و اقتدار جامعه نقش بسزايي دارد.سلامي همچنين تحقق كامل ارتش 20 ميليوني در سطوح مختلف را از برنامه هاي مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بيان كرد.جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار داشت: ايران اسلامي با تكيه بر باورهاي اعتقادي و توان فني و علمي جوانان خود، مقاوم تر از گذشته شده است

مذاكرات بدون كنتور كروبي و موسوي (خبر ويژه)

با اینکه بطورنمایشی سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در دادگاه نمایشی مطبوعات حضور دارد مشغول پاسخگوئی یا مخاکمه به اتهام زدن و توهین کردن به 30 شاکی می باشد . ولی چون از حاشیه ی د یوار امنیتی کودتا گران پا سدار و لوطی جماران بر خور دار می باشد . بنا براین همچنان در ورق پاره ی کیهان مشغول توطئه و پرونده سازی کردن علیه ی رقبا از جمله موسوی و کروبی می باشد . برای اینکه با شیوه ی باز جوئی و تحریف گری و وارونه گوئی ومتهم نمودن و پرونده سازی کردن البته با حذف فریاد بلند مرگ بردیکتاتور وخامنه ای و احمدی نژاد تظاهر کنند گان روز قدس اینگونه موسوی و کروبی پس از دیدار اخیر شان با همدیگر متهم و محکوم کرده است .

دو نامزد متقلب انتخابات ضمن ملاقاتي، به يكديگر دلداري دادند كه مواضع ناجوانمردانه شان درست بوده و نبايد پشيمان شوند. اين ديدار روز شنبه در خانه كروبي انجام گرفت و اغلب اظهارات به نحوي است كه به نظر مي آيد طرفين در آن لحظه در حال توصيف ديگري بوده است. موسوي در اين ديدار به كروبي گفت: مدام اطلاعات غلط به مردم مي دهند و فكر مي كنند كه كسي باور مي كند.وي اگرچه به هنگام رسيدگي شوراي نگهبان به شكايت ها و بازشماري تصادفي 10درصد آرا همانند كروبي ترجيح داد قواعد و موازين را به هم بريزد و اصطلاحا زير ميز بازي دموكراسي و راي مردم بزند، اما در ملاقات با كروبي گفت: «شوراي نگهبان كه در انتخابات مجلس ششم هفتصد صندوق را ابطال كرد چرا چند صندوق را باز نمي كند تا در يك برنامه زنده تلويزيوني مردم ببينند كه چند تعرفه بدون سريال وجود دارد.» برخلاف اين گفته بازشماري 10درصد آرا و بررسي سنديت آنها به طور زنده از تلويزيون پخش شده بود.كروبي هم به جاي استناد به مكانيزم ها و مراجع قانوني ترجيح داد به شيوه كلي گويي و به ويژه شيوه منحصر به فرد خود (دوستاني به بنده گفتند!) متوسل شود. او گفت: برخي درباره انتخابات به گونه اي سخن مي گويند كه گويي هيچ اتفاقي نيفتاده است. مي گويند تقلب نشده است. برخي از دوستان كه پاي صندوق بودند مي گويند در فلان صندوق شما 100تا راي داشتيد اما براي شما يك راي منظور شد. آخر يك حرفي بزنيد كه كسي به شما نخندد(!)وي توضيح نداد آن دوستاني كه پاي صندوق بوده اند(!؟) از كجا فهميده اند 100 راي به او داده شده و چرا همين دوستان كروبي با مشاهده اين به قول خودشان تقلب! اعتراض نكرده و مانع آن نشده بودند؟! و حال آن كه حتي برخي از نزديكان وي- نظير كرباسچي- به ديگري راي داده بودند و اساسا مگر مي شود يك انتخابات و قوانين آن را تعطيل كرد و به نظر «برخي از دوستان مي گويند» استناد نمود.كروبي با وجود جفاهاي چند ماه گذشته در حق ملت و نظام- كه در جهت لاپوشاني ادعاي دروغين تقلب صورت گرفت- عباراتي از اين جنس را هم به موسوي گفت: باور مردم و اعتماد آنها بزرگترين سرمايه نظام است. لذا نبايد از نظام سلب اعتماد شود و نبايد كسي در اين راستا قدم بردارد. برخي آقايان خواسته يا ناخواسته در اين راه قدم برمي دارند و فوج فوج براي بيگانگان خوراك تهيه مي كنند(!)وي در واكنش به انتقادهاي گسترده به خاطر حضور در تجمع حاشيه اي راهپيمايي ميليوني روز جهاني قدس كه توام با شعارهاي ضدانقلابي و ضربدر كشيدن بر شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا بود، مدعي شد «من بايد تاكيد كنم كه نگاه ما به رژيم صهيونيستي تغيير نكرده است. فلسطين همچنان مسئله ماست و روز قدس نيز روز حمايت از مردم مظلوم فلسطين و تبري از رژيم صهيونيستي است.» كروبي بدون اشاره به ذوق زدگي رژيم صهيونيستي و وزير دفاع آمريكا از حذف شعار مرگ بر آمريكا و اسرائيل و بي آن كه به سردهندگان شعارهاي مغاير با ماهيت روز قدس انتقاد كند، گفت: جمعيتي كه به اين مراسم به دعوت ما آمدند شعارهايي كه دادند در رابطه با ايران و كشورشان بود.موسوي و كروبي در ملاقات خود زير تصوير حضرت امام هم عكس يادگاري گرفتند در حالي كه به خاطر خيانت هاي اخير مورد تمجيد و ستايش جبهه گسترده دشمنان اسلام و انقلاب و امام (از سران رژيم صهيونيستي و آمريكا گرفته تا سلطنت طلبان و منافقين و نهضت آزادي و جبهه ملي و باند مهدي هاشمي) قرار گرفته و با طيف هايي از آنها ارتباط ارگانيك كاري برقرار كرده اند.

جالب است که در زیر این گزارش این تیتر خبری بدون هیچگونه توضیحی زده شده است که کفته شده است این ورق پاره تا 25 مهر یعنی 4 روز دیگر منتشر نمی شود ! :

شماره بعدي روزنامه

شنبه 25/7/88 منتشر مي شود

به خاطر اهانت و نشر اكاذيب جمعي از خانواده هاي شهدا از كروبي شكايت كردند

در ادامه ی خط زنجیره ای پرونده سازی برای موسوی و کروبی که شیوه ی شکایت نامه پراکنی و اعتراضات حتی به اینتر نت هم کشیده و دنبال می شود که با همه بسیجی که تا کنون داده و زوری که زده شده است. بنا بر گزارش این ورق پاره تا کنون به تعداد 900 هزار نفر علیه ی موسوی رسیده است که آمار واقعی آرای پاسدار گماشته احمدی نژاد در نمایش خیمه شب بزای 22 خرداد می باشد . اکنون نیز همین شیوه از سوی سر بازان بد نام و بی نام و نشان و جیره خواران رژیم پاسداران کودتائی و تر و ریستی فاشیستی مذهبی این چنین علیه ی کروبی به نمایش گذاشته شده است.

خانواده هاي شهدا در نامه اي خطاب به دادستان دادگاه ويژه روحانيت تهران از مهدي كروبي به دليل توهين به شهدا و نشر اكاذيب شكايت كردند.به گزارش فارس، تعدادي از خانواده هاي شهدا طي نامه اي به دادستان دادگاه ويژه روحانيت تهران از كروبي به دليل توهين به شهدا و نشر اكاذيب شكايت كردند. متن اين نامه به اين شرح است:دادستان محترم دادگاه ويژه روحانيت تهران
سلام عليكم
.تراما، امضاء كنندگان ذيل جمعي از خانواده هاي شهدا هستند كه در خصوص توهين و افترا و هتك حرمت و نشر اكاذيبي كه حجت الاسلام كروبي تحت اين عنوان كه «يكي از دختران شهدا توسط مراجع انتظامي مورد تجاوز واقع شده و به قتل رسيده است» در حالي كه شخص موردنظر وي از خانواده شهدا نبوده و داراي سوء شهرت مي باشد كه هم اكنون در قيد حيات است شكايت خود را اعلام داشته اند. موضوع اعلام شده از سوي آقاي كروبي كذب محض بوده و باعث تشويش اذهان عمومي و سوء ظن نسبت به خانواده هاي شهدا گرديده است. در صورتي كه آقاي كروبي به عنوان رئيس سابق بنياد شهيد يا مسئول به راحتي مي توانسته قبل از عنوان كردن اين موضوع، درباره صحت و سقم آن تحقيقاتي به عمل آورد. لذا ما جمعي از خانواده هاي شهدا از آقاي مهدي كروبي شكايت داشته و خواستار تعقيب كيفري و مجازات نامبرده و اعاده حيثيت خانواده هاي شهدا طبق قواعد فقهي و حقوقي و قوانين جاريه جمهوري اسلامي ايران، مي باشيم.

محسني اژه اي: مطمئن باشيد به اتهامات كروبي رسيدگي مي شود
http://www.kayhannews.ir/880721/3.HTM#other303

خبر نگار ارگان تبلیغاتی پا سداران کود تا گر و نماینده ی و یژه ی لوطی جماران خامنه ای در و رق پاره ی کیهان برای تبر ئه کردن پرونده ی قاتلان و دژخیمان و جنایتکاران کود تاگر حاکم و کنترل کردن اوضاع انفجاری جامعه به سراغ آدمکش حرفه ای و گوش خوار آخوند محسنی اژه ای رفته است تا که حکم فتوای تر تیب دادن محاکمه کروبی در بیداد گاه روحانیت این چنین داده شود:

پاكدشت- خبرنگار كيهان:موضوع رسيدگي به اتهامات آقاي كروبي بر عهده دادگاه ويژه روحانيت است و بايد آن ها اقدام كنند و مطمئن باشيد اقدام مي شود. اصولاً دستگاه قضايي در مورد فتنه پس از انتخابات برابر قانون عمل خواهد كرد و به موقع با كساني كه در اين آشوب ها نقش داشتند برخورد خواهد شد.حجت الاسلام والمسلمين «محسني اژه اي» در گفت وگو با خبرنگار كيهان با بيان اين مطلب و در پاسخ به اين سؤال كه حضرت امام(ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات مي دانستند و مقام معظم رهبري نيز مكرر بر حق دفاع از اصل نظام تاكيد فرمودند، چرا دستگاه قضايي در برخورد با تهمت هاي آقاي كروبي مماشات مي كند؟ آيا فشارها از جمله فشارهاي بين المللي و خارجي سبب شده كه دستگاه قضايي در خصوص برخورد با آقايان موسوي و كروبي كوتاه بيايد، گفت: نه اين طور نيست و خود شما مي دانيد كه دستگاه قضايي تحت تأثير فشارهاي بيروني قرار نمي گيرد و به موقع كار خود را انجام مي دهد.

كوثري: خاتمي بايد محاكمه شود

رژیم کودتائی و تروریستی و ضد مردمی پا سداری به جای اینکه در کنار دولت نا مشروع دهم بسیج شود تا پاسخگوی مطالبات مردم باشند . ولی بدلیل وجود نزاع و جنگ قدرت و انباشت ثروت میاان رقبا برای قبضه و انحصاری کردنش با حذف کردن کامل رقیب مغلوب که ادامه دارد. به خصوص پس از کودتای پاسداری 22 خرداد که همراه با واکنش گسترده ی اعتراضی مردمی همراه بود. ولی منجر شد تا جریان کودتائی غالب از فرط استیصال و در ماندگی و بن بست و فرو رفتن در بحران و وحشت از قیام و خیزش های اعتراضی بیشتر مردم ناراضی و برای کنترل شرایط انفجاری جامعه سخت در گیر پرونده سازی علیه ی رهبران مغلوب دوم خردادی ها شود . زیرا که اکنون از آماده باش سپاه و بسیج گرفته تا به صحنه آوردن آخوند آدمکش منفور و حرفه ای اژه ای تا پیام جعلی و ساختگیستون کیهان و خوانند گان تا وارد صحنه شدن پاسدار کوثری و کیل الدوله در مجلس کمدی و دکور ی و انتصابی هشتم این چنین مشغول تهدید ومتهم کردن موسوی و کروبی و خاتمی می باشد :

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: محمد خاتمي رئيس جمهور پيشين ايران به دليل نقض سوگند خودش مبني بر دفاع از كياست و استقلال كشور بايد محاكمه شود. اسماعيل كوثري در گفت وگو با ايرنا تاكيد كرد: ديدار محمد خاتمي با سوروس يكي از عوامل اصلي كودتاهاي رنگين در كشورهاي مختلف جهان مغاير با سوگند ياد شده از سوي رئيس جمهور پيشين ايران بود و بايد دستگاه قضايي كشور محمد خاتمي را به جرم ناديده گرفتن منافع ملت و خدشه دار كردن استقلال كشور محاكمه كند. وي در خصوص اعمال آشوب طلبانه ميرحسين موسوي و مهدي كروبي پس از انتخابات رياست جمهوري افزود: مقام معظم رهبري در روز 29 خرداد فرمودند كه همه بايد خود را ملتزم بر تبعيت از قانون اساسي بدانيم و پرونده انتخابات رياست جمهوري را تمام شده اعلام كردند. اما پس از بيانات راه گشاي ايشان، ميرحسين موسوي و مهدي كروبي بر ادامه آشوبها تاكيد كردند و اين مهم از دو منظر قابل بررسي است.كوثري گفت: اين اقدام در وهله اول نشان داد كه ميرحسين و كروبي توجهي به قانون اساسي ندارند و براي رسيدن به اميال سياسي خود دست به هر كاري مي زنند و ديگر اينكه با ادامه آشوب ها و حمايت اين دو كانديداي شكست خورده در انتخابات از آشوب ها به اين باور رسيديم كه آنها حتي قصد براندازي دارند.كوثري در پايان گفت: حمايت ميرحسين و كروبي از آشوب طلبان تاكنون هزينه هاي زيادي را به نظام جمهوري اسلامي تحميل كرده است بر همين اساس مي طلبد كه دستگاه قضايي با اين دو عامل اصلي كودتاي مخملي در ايران به شدت برخورد كند.

كيهان و خوانندگان

ناگفته نماند که پاسدار سر باز جو حسین شریعتداری در ستون شعبه ی باز جوئی زندان اوین ورق پاره ی کیهان با شیوه ی بازجوئی و پرونده و تواب سازی کیهان و خو انند گان چند پیام ساختگی تهدید کننده ی سران رقیب مغلوب با تملق و چا پلوسی و وارونه گوئی دفاع کردن از افشاگری های ورق پاره ی کیهان را نیز چاشنی و مکمل گزارشات خبری تهدید آمیز و پرونده سازی و متهم و تقاضای محاکمه کردن خاتمی و موسوی و کروبی کرده که چند نمونه ی آن اینگونه است :

¤ ¤ چرا بعضي از كساني كه ادعاي قانون مداري دارند قانون را زيرپا مي گذارند؟ قانون تازماني كه به نفع آنهاست محترم است؟ چرا بعضي از كساني كه افتخار خود را پيروي از امام خميني(ره) مي دانند امروز توصيه هاي رهبر معظم انقلاب را ناديده مي گيرند؟آذر رحماني.

¤از روزنامه كيهان مي خواهم كه نيمه پنهان عوامل اصلي اغتشاشات پس از انتخابات در ايران را به طور كامل براي مردم تشريح كنند و همچنين علت عدم موفقيت آن را در اين براندازي جهت اطلاع مردم بيان نمايد تعلل قوه قضائيه در محاكمه اين عناصر معاند نيز براي مردم سوال است كه پاسخ تحليلي شما را مي طلبد. روح الله آمني از كوه بنان كرمان

¤ روزنامه كيهان تنها روزنامه اي است كه به معناي واقعي، ملي، مردمي، مذهبي و انقلابي افشاگر توطئه هاي داخلي و خارجي است. خدا به شماها توفيق بدهد كه در مسير عدالت و انسانيت و خدايي حركت مي كنيد. قلم مي زنيد و از هيچ چيز هم نمي ترسيد.يك هموطن .

¤ چرا سران فتنه مثل موسوي و كروبي همچنان آزاد هستند؟ چرا قوه قضائيه به مطالبه مردم براي محاكمه اين افراد تمكين نمي كند؟ اميري از تهران.