" بازگوئی داستان تف و تاق و ریش شایعه سازان خرافاتی ".

بیش از 30 سال شیاد گری و سیاست دروغ و فریب و عوامفریبی و دین فروشی با صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز حاکمان غارتگر و جنگ افروز که اکنون منتهی به قدرت گیری کودتا گران پاسدار شده است . به خصوص اینکه با تقبات گسترده منجر به رئیس جمهور شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد برای با ردوم شد . عجیب سبب تقویت بیشتر رایج شدن خرافات شده است که ناشی از پیآمد بیش از 3 دهه سیاست عوامفریبی و دین فروشی است که مرتبط با جنگ و نزاع ادامه دار باندی و جناحی برای قبضه ی قدرت و ثروت وحذف رقبا و دگر اندیشان و مخالفان بوده است .

بهر حال این سیاست ضد مردمی تصویر مار کشی و مار نشان دادن موجب رونق بازار هذیان گویان و دروغ پرادازان و صدور آن به برون مرز و کشورهای همسایه شده است . زیرا که با بازتاب دادن خبر های کمدی و خرافاتی که همراه با ادعای مبارزه با شیطان بزرگ و جاسوس و خائن شناسی و کودتاچی مخملین است که مترادف با توقیف و تعطیل کردن مطبوعات و فیلتر گزاری سایت های خبری اینترنتی و باز داشت وبلاگ نویسان و خبرنگاران و روز نامه نگاران و فعالان سیاسی و حقوق بشری از سوی پاسداران کودتاگرمی باشد. همچنین باعث افزایش پیگرد و تعقیب دانشجویان معترض کودتای پاسداری و رئیس جمهور نامشروع گماشته احمدی نژاد و فریاد زنان مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای نیز شده است. زیرا که بطور مستمر اینان دردانشگاه ها یا مکان های دیگر مورد احضار و اخراج و یا ضرب و شتم و دستگیری و زندان و شکنجه و باز جوئی و اعتراف گیری بامتهم و محکوم شدن واقع می شوند .

اما از سوی دیگر همانگونه که احکام اعدام برای باز داشت شدگان و نوجوانانی مثل بهنود شجاعی صادر می شود که اثباتگر وضعیت اصطلاح بستن سنگ ورها کردن سگ هار می باشد . چونکه در چنین فضائی شاهد مخابره گزارش خبری این چنینی نیز می باشیم : "پدیدار شدن آیات قرآن بر بدن نوزاد داغستانی"

که می توان گفت درج اینگونه خبر سازی ها حاصل دسترنج صدور صدور تروریسم و ارتجاع با فرهنگ و اقتصاد بسیجی برای حل معضل و بحران تورم مالی و اقتصادی جهانی می باشد که مکمل آن اخیراً در گفتگوی تلویزیونی پاسدار گماشته احمدی نژاد پیرامون حضور و سخنرانی اش در سازمان ملل پیگیری و بیان شده است .چونکه وی مدعی شده که مزخرفات بی ربط و خرافاتی و رؤیائی اش د ر ساز مان ملل موجب شد که نزدیک چهار پنجم نمایند گان سازمان ملل سالن سخنرانی را ترک نمایند. اما وی اذعان کرده است که چون بقیه چیزی برای گفتن نداشتند به جز وی که رهنمود و راهکار حل معضلات جهانی از جمله دفاع از فطرت جهانی انسانی داشت. برای همین سخنرانی وی مورد توجه جهانیان واقع شده است . برای اینکه تبدیل به تولید و پخش 80% تیتر اول خبر شبکه ی ما هواره ای و خبر های مهم و دست اول جهان شده است و تأکید کرده که خبر گزاری های جهانی همچنان مشغول پیگیری و بررسی و تجزیه و تحلیل سایر نکات سخنرانی وی می باشند .

البته جائیکه پاسدار احمدی نژاد می تواند با حمل نیمه سوز نورانی شود و در حاله ای از نور آنگونه فرو رود و محاط شود که ترکش و پرتو و انعکاس شعله های سر کش این نورانی شدن موجب باز و زل زدن و براق شدن چشمان شنوندگان سخنرانی این پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل شد. طوریکه بیچاره ها توان بر هم حتی مژه های چشمان خود را نداشتند. زیرا که عجیب تحت تأثیر سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد واقع شده بودند که ناشی از صدور عدالت چاشنی دانش بومی هسته ای وی به بندگان خدا در سراسر جهان بود .

فراموش نشود اینگونه نقل قول کردن نمایشات بند بازی و معجزه گری کردن های وی ار تباط به میزبان بودن آقا امام زمان در پای سفره ی غذای روزانه دارد. بنابراین چرا نمی بایست که مجموعه ی اینگونه اعجاز و اقدامات سبب نشود که طبق گزارش خبری که در سایت رجا نیوز حامی رئیس جمهور و دولت نا مشروع دهم این چنین خبر داغ تولد نوزاد اغستانی عیان نشود؟ به خصوص وقتی که لوطی جماران نماینده ی خداوند است که آزمون الهی بر گزار می کند که امثال رفسنجانی هفت خط و روباه مکار بساز و بفروش هم در این آزمون مردود می شود . همینطور و پاسدار احمدی نژاد گماشته نیز نماینده ی امام زمان است . آری چرا نباید در روستائی در داغستان بر صورت و لب و چانه نوزاد تازه متولد شده ی تب دار کلمات عربی و از جمله الله نقش بر نبندد تا که سپس آذین بند این سایت خبری رجا نیوز حامی دولت نامشروع نشود؟

مهمتر اینکه ممکن است که خبر و شایعه سازان جزو پرورش یافتگان و جانشین و پیرو مکتب خمینی شیاد باشند یا اینکه با اینان رابطه ی اصول گرائی و متبی نداشته باشند که اوایل انقلاب که هرروز اقشاری دیدار و ملاقات های گوناگونی در بیت رهبری با وی داشتند تعدادی پاسدار مزدور حرفه ای الله اکبر ، خمینی رهبر گو هم وجود داشت که برای بزرگ نمائی خمینی شیاد چپ و راست میان گفته های کمدی و تناقض و عوامفریبانه ی وی مأموریت داشتند تا این شعار را بطور جمعی سر دهند تا دیدار کنندگان را نیز مجبور به تکرار شان شوند. جالب که آن موقع گفته می شد که روزی رند خبر نگاری از این پاسداران مأمور شعار گوی پرسش کرده بود شما که همیشه اینجا حضور دارید و در حال شعار دادن لله اکبر، خمینی رهبر می باشید . پس صبح و ظهر و شب چه می خورید؟ که گفته بودند خوراک شان الله اکبر گفتن است و در جواب چه پس می دهید؟ گفته بودند خمینی رهبر.

اکنون صاحبان و شایعه سا زان و نقل قول کنندگان این نوزاد می بایست جزو همان پاسداران سابق بیت رهبری الله اکبر خمینی رهبر باشند که اینگونه می توانند معجزه گری ار تجاعی کنند . اگر نه در شرایطی که آنگونه تق ماهیت رژیم پاسداران کودتاگر فاشیستی – مذهبی درغگو وعوامفریب حاکم بر ایران در آمده است که کر کره دکان دین فروشان و خرافه پرستان از سوی مردم معترض و ناراضی در حال پائین کشیدن می باشد. به ویژه اینکه جائیکه دختران یا توی خیابان بدست آدم کشان بسیجی و دژخیمان حرفه ای لباس شخصی و نیروی انتظامی کشته یا از سوی اینان ربوده و مورد شکنجه و تجاوز واقع و جسد سوزانیده می شوند. آنچنان که حتی به پسران باز داشت شده در باز داشتگاه کهریزک پس از شکنجه جسمی مورد تجاوز جنسی می شوند . البته ی همه ی این جنایات زیر پرده ی فتوای حکم حکومتی دین ابزاری شده دنبال می شود که اخیراً هم مشابه ی همینگونه فتواها از سوی مرشد پاسدار گماشته احمدی نژاد آخود انگلیسی متحجر و دزد و غارتگر محمد تقی مصباح یزدی در دفاع از جایگاه ولایت فقیه صادر شده است که جزو پشتیبانان و تئوری پردازان پاسداران کود تاگر است.

در خاتمه اینکه در شرایطی که شکاف عمیق طبقاتی وفقر و بیکاری در کنار رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی حاکم شده در جامعه بیداد می کند . مهمتر اینکه 80 % جمعیت کشور در زیر خط فقر زندگی بسر می برند. بدتر اینکه هر روز بر صف پدیده ی شوم زنان تن فروشان خیابانی در حال انتظار مشتری افزوده می شود و پدیده ی دختران فراری از خانه ها و کودکان خیابانی هم مکملش شده است. لذا در چنین فضای تحمیلی حاکم شده که حتی شایعه ی مرگ لوطی جماران موجب شعف و خوشحالی مردم ناراضی و متنفر و خشمگین از سیاست دین وسیله و ابزاری شده می شود . معلوم است که ادعای کمدی خرافاتی نقش بستن کلمات عربی و الله بر صورت و چانه ی نوزاد تب دار کردن که ناشی از تب بالا و هذیان گوئی شایعه سازان است. گواه براوج گیری ترویج خرافات و تصورات و خواب و خیال های باطل از سوی شایعه سازان و خرافه پرستان در بن بست واقع شده در ایران می باشد که حاصل صدور ارتجاع و خرافات تروریسم بر برون مرز است که اکنون از سوی دست ساز ان حامی پاسداران کودتا گر و دولت نامشروع دهم در سایت رجا نیوز نقل قول و بازتاب داده شود. البته نقل قول کردن اینگونه خبر انحرافی و خرافاتی نه اینکه نمی تواند موجب منحرف کردن اذهان عمومی شود ، بلکه در واقع بیان ونمایش روشنگر ماهیت رژیم پاسداران کودتا گر شایعه ساز و خرافه پرست است که حامی لوطی جماران و آخوند انگلیسی مصباح یزدی و مریدش پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند که نیاز به باز بات دادن اینگونه خبر های خرافاتی دارند . در حقیقت داستان داستان تف و تاق و ریش می باشد.

هوشنگ – بهداد