" در لابلای برخی از اخبار، چه خبر است؟ "

26 مهر ماه سال 1388

تشدید تدابیر امنیتی با ایجاد کلانتری های کوچک در محله ها

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8029


معنی و مفهوم اثباتی اینکه گفته می شد و هنوز می شود که انقلاب از سوی فرصت طلبان متحجر و ضد انقلابی و ضد مردمی ربوده شد و بر ضد اهداف وآرمان خواست و مطالبات انقلابیون و مردم آزادیخواه پروسه انقلاب سال 57 تبدیل شد . زیرا که اکنون پس از 30 سال که از انقلاب دزدیده و مصادره و وارونه شده می گذرد از سوی کودتا گران پاسدار شرایط طاقت فرسا تحمیل و جانشین و حاکم شده است . چونکه درست بر خلاف روند دوران انقلاب که در شهر ها شورای محلاتی تشکیل شده بود و در همه سطوح مبارزه فقط حضور مردم بود که بطور تعاونی و همکاری جمعی مسائل انقلابی و مبارزاتی حل و فصل می شد . ولی اکنون شرایط آنقدر ضد مردمی شده است و کودتا گران پاسدار ضد مردم و وحشت زده و متزلزل شده اند که برای بقای ننگین حکومت شان به جای پاسخ دادن و برآوردن نیاز و مطالبات مردم در عوض قرار است که برای کنترل فضای انفجاری جامعه ضمن نصب دوربین های کنترل در خیابان ها و امان عمومی و مدارس و دانشگاه ها می بایست 120 هزار نگهبان و صد هزار مأمور در کلا نتری های کوچک محلی فعال شوند که گزارش آن به نقل از ی بی سوی چنین است :

حاميان رسانه‌اي كودتا پولدار شدند: خدمت كنيد، باج بگيريد


بی خود نیست که گفته می شود به توپچی یک عمری پول داده می شود تا که در روزی که نیاز است شلیک کند . یا اینکه گفته می شود بی مایه فتیر است. یا اینکه هیچ گربه ای حاضر نیست که برای رضایت خدا موش بگیرد . زیرا که اکنون گزارش شده است که بازجویان مزدوران و قلم بر دستان سر سپرده ودر خدمت پاسداران کودتا این چنین به نان و نوائی رسیده اند :

خبر دريافیتی از طريق ای ميل : در پي خوش‌خدمتي‌ها برخي از خبرنگاران ايرنا، فارس، كيهان و چند رسانه‌ي كودتاچي ديگر، دولت كودتايي با پرداخت «يارانه‌ي نقدي» از خجالت اين خبرنگاران درآمد و زحمات آن‌ها را در جعل خبر و واقعيت جبران كرد.حامد طالبي، خبرنگارنماي رسانه‌ي كودتاچي فارس كه پيش از اين نيز در جلسات بازجويي از روزنامه‌نگاران و فعالان سياسي مشاركت جدي داشته است، به تازگي در خيابان نواب-اسكندري خانه‌اي به قيمت صد ميليون تومان خريده كه پس از پيگيري خبرنگاران مستقل روشن شد، سعيدلو مشاور محمود احمدي‌نژاد بيش از نيمي از مبلغ اين خريد اين خانه را از منبعي نامشخص پرداخت كرده است! اين خبرنگار نماي بازجو، هم‌چنين يك خودرو خارج از نوبت را با تخفيفي كلان از شركت سايپا دريافت كرد كه زير نظر بذرپاش، مشاور ديگر احمدي‌نژاد اداره مي‌شود.ديگر حامي رسانه‌اي كودتا كه از الطاف دولت كودتا نيز بهره‌مند شده، رنجبران خبرنگار واحد مركزي خبر است كه در چهار سال گذشته، در تمامي سفرهاي استاني و خارجي همراه احمدي نژاد بوده است. وي در دوران دولت اصلاحات در مجلس حضوري فعال داشت و فعاليت خبرنگاران مستقل و اصلاح‌طلب را به نهادها اطلاعاتي گزارش مي‌كرد. از رنجبران به عنوان كسي نام برده مي‌شود كه اطلاعات پرونده‌ي بسياري از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران بازداشت شده پس از كودتاي انتخاباتي را در اختيار سپاه و وزارت اطلاعات قرار داده است. او نيز به پاس اين خدمت شايان، از سوي دولت يك واحد آپارتمان دريافت كرد.اين دست پشتيباني‌هاي مالي گزاف از حاميان رسانه‌اي كودتا مسبوق به سابق است و به عنوان نمونه‌اي ديگر چند پيش كامران نجف‌زاده، خبرنگار حامي كودتا به سمت رياست نمايندگي واحد صدا و سيما در پاريس منصوب شد و اكنون دوران استراحت خود را در فرانسه مي‌گذراند.

مجلس طرح روز غزه را بررسی می کند

ا ینهم یک گزارش از اقدامات وکیل الدوله های مجلس یا بازار مکاره هشتم کمدی و دکوری و انتصابی که به جای شانه خالی کردن های شان از پیگیری و پاسخگوئی مطالبات مردم و با چشم بستن بر روی فجایع جاری و زنجیره ای حاکم و تحمیل شده در جامعه می باشد اما اکنون بموازات اثبات سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و دخالت گری در امور داخلی کشور های همجوار و منطقه و پس از طرح پیگیری محاکمه سران اسرائیل به جای جایتکاران و قاتل حاکم بر ایران اکنون طرح روزه غزه را بررسی می کند که مترادف روز قدس است که بر ضد خودش تبدیل شده است . زیرا که در شرایط کنونی و بحرانی و خطری نیاز شدید به حماس بر ای بحران آفرینی و جنگ افروزی با اسرائیل است حماس اینگونه مورد حمایت واقع شود. البته اینهم آنسوی سیاست ضد مردمی بازگشائی کلانتری های کوچک در محله ها از سوی نیروی انتظامی است . برای اینکه خلاء فاصله گیری مردم از رژیم کودتائی پاسداری و فاشیستی مذهبی باید اینگونه با حمایت تا کتیکی از غزه و حماس پر وجبران گردد.

فارس: اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اين هفته طرح اعلام روز 29 دي ماه به عنوان روز غزه نماد مقاومت فلسطين را بررسي خواهند كرد.اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي روز يكشنبه هفته جاري بررسي گزارش ديوان محاسبات در خصوص مغايرت قانوني اساسنامه‌هاي سازمان تأمين اجتماعي، سازمان بازنشستگي كشوري و سازمان بيمه خدمات درماني در رابطه وابسته شدن صندوق‌هاي بيمه‌اي فوق‌ به سازمان تأمين اجتماعي را در دستور كار روز يكشنبه خود دارند.بررسي طرح اعلام روز 29 دي ماه به عنوان روز غزه نماد مقاومت فلسطين و بررسي موارد ارجاعي از كارگروه‌هاي كاري در دستور كار اين هفته كميسيون اجتماعي مجلس قرار دارد.

760 کشته و مجروح حاصل تصادفات جاده ای در چهار روز گذشته

دستأورد و عملکرد بیش از 30 ساله ی رژیم کودتائی و پاسداری و فاشیستی مذهبی فقط در بازتاب گزارشات فوق خلاصه نمی شود ، بلکه همراه با رتبه ی اولی جهانی داشتن نقض مداوم حقق بشر در ایران و فرار مغز ها که اخیراً پس از کودتای پاسداری 22 خرداد فراز روزنامه و خبر نگاران هم به آن افزوده شده است . در کنار این رتبه و مقامات جهانی می بایست به جایگاه و یژه و پیشتاز و بی رقیب جهانی ضریب آمار مرگ و میر و تصادفات و تصادمات جاده ها هم نظر داشت که گزارش تلفات 4 روزه اش اینگونه گزارش شده است :

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور از کشته شدن 135 نفر و مجروح شدن 625 نفر بر اثر تصادفات جاده ای در چهار روز گذشته خبر داد.سرهنگ پرویز سیاح البرزی به مهر گفت:" هفته گذشته با توجه به تعطیلاتی که وجود داشت حجم ترافیک در جاده های کشور و به خصوص محورهای شمالی کشور افزایش چشمگیری داشت و متاسفانه بر اساس گزارشات رسیده از پاسگاههای پلیس راه سراسر کشور 135 نفر در اثر تصادف جان خود را در جاده های کشور از دست دادند."بر اساس گزارشات مطرح شده توسط این مقام ارشد در پلیس راه از تاریخ 21 مهر ماه الی 24 مهر ماه 470 تصادف منجر به جرح و فوت در جاده های سراسر کشور رخ داده است که بر اثر آن تصادفات 625 نفر مجروح شده اند.

ایرنا :موسوی و رهنورد طلاق می گیرند!

اما برای انحراف اذهان عمومی به خصوص حامیان دولت نا مشروع که اکنون آنگونه ماهیت پوچ دولت مدعی ساده زیست و اصول گر در آمده است که دامنه ی اختلافات از درون دولت به محیط خانوادگی میان مشاور رسانه ای پاسدار گماشته احمدی مهدی کلهر کشیده شده و با لا گرفته است . بطوریکه دخترش نرگس 25 ساله به آلمان پنا هنده شده است . اما اکنون خبر گزاری دولتی ایرنا بسراغ دخالت گری در محیط خانوادگی موسوی رفته است که ادامه فشار و تتوطئه و پرونده سازی علیه ی موسوی است که نمی تواند بی ارتباط به آمادگی تظاهرات سالروز 13 آبان می باشد.

خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت: روزنامه "الجزيره" چاپ عربستان روز پنجشنبه نوشت :اختلافات بين "محمود احمدي نژاد" رييس جمهورايران و "مير حسين موسوي"رقيب سرسخت وي در انتخابات دهم اکنون به حدي زندگي خانوادگي موسوي را تحت تاثير قرار داده که همسر وي حاضر نشده زندگي کردن در کنار موسوي را حتي براي لحظه اي ادامه دهد. اين روزنامه افزود : ادامه برخوردها و تنش هاي سياسي در ايران زندگي برخي از شخصيت هاي سياسي ايران را در معرض فروپاشي قرار داده است. الجزيره مدعي شد : اختلافات "ميرحسين موسوي" با همسرش "زهرا رهنورد" اکنون به مرحله اي از ضرب و شتم , پرخاشگري و طلاق احتمالي بين طرفين رسيده است