" احمدی نژاد : مهم نیست سالن را ترک کردند . چون تحمل شنیدن پیام ارتقای انسانی در رژیم

کودتائی - پاسداری را ندارند"

پیرامون حضور پاسدار گماشته احمدی نژاد و هیأت همراهش به سازمان ملل و سخنرانی وی که از تعداد 193 نماینده ی کشورهای جهان در سازمان ملل فقط 43 نماینده در سالن سخنرانی باقی ماند. البته این اقدام و سخنرانی وی سپس به شکست رژیم کودتائی طنزجهانی برای پاسدار گماشته احمدی نژاد و همراهانش تبدیل شد . به خصوص اینکه همزمان ایرانیان مخالف در جلوی مقر سازمان ملل و سخنرانی وی دست به تظاهرات افشا گرایانه گسترده ای زدند . حال بماند که 3 برابر بیش از زمان داده شده وس در سزمان ملل روضه خوانی کرد .اما اکنون در گفتگوی تلویزیونی خود ادعاهای حوزوی – پاسداری عجیب و غریب و کمدی کرده است که بخش هائی از آن در لینک فیلم ضمیمه شده به نمایش گذاشته شده است.

فيلم : احمدی نژاد : بخش مهمی از صحبتهای آقای اوباما (در سازمان ملل) آثار مواضع ايران بود

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=7907

همچنین پاسدار گماشته احمدي‌نژاد كه روز سه‌شنبه در نهمين همايش روحانيون ارتش رژیم کودتائی فاشیستی مذهبی حضور یافت. روضه ی مبسوطی برای شان خواند . البته بدون اینکه وی هیچگونه اشاره ای به شرایط حاکم کنونی بر جامعه کند که چگونه شکاف عمیق طبقاتی همراه با فقر و بیکاری و تورم و گرانی در جامعه بیداد می کند؟ یااینکه بگوید در این عدالت ادعائی رؤیائی مورد نظر وی چگونه 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . در عوض با وارونه و هذیان گوئی به نقل از خبر گزاری دانشجوئی ایسنا چنین وی مدعی شد و افزود:

"همه انديشه‌هاي مادي اعم از ماركسيسم و ليبراليسم امروز شکسته خورده اند، تنها يك كانون است كه در دنيا حرف جديد دارد : حتي اوباما هم بر ضرورت عدالت اشاره کرد. اين انتخابات پيروزي دوباره انقلاب اسلامي بود. چون الگوي حكومت صالح و مشاركت مردم و الگوي سازماندهي شده اراده جمعي يك ملت براي پيشرفت آرمان‌ها و اداره يك كشور به نمايش گذاشته و توسط ملت ايران به جهان عرضه شد. در هيچ جاي دنيا سراغ نداريم انتخاباتي با اين عظمت، شكوه و اين درجه از آزادي كه نزديك به مطلق بود، انجام شود. هشتاد و پنج درصد مردم آزادانه و با اختيار و آگاهانه در انتخابات حاضر شدند؛ در حالي كه اخيرا ديديم در يك كشور اروپايي انتخاباتي برگزار شد كه اول گفتند 36 درصد مردم در انتخابات شركت كردند و بعدا آن را 40 تا 42 درصد اعلام كردند. زیرا که انقلاب اسلامي يك حركت كمال‌جويانه مستمر و دائمي است. وآمد تا همه مناسبات يك‌سويه و ظالمانه حاكم بر جهان را مورد هجوم قرار دهد و آن را به نفع مناسبات عادلانه تغيير دهد"

اما اکنون در پاسخ این مدعی می بایست گفت که پاسدار گماشته احمدی نژاد عجیب با استعداد و متخصص در دروغگوئی و خالی بندی با دادن وعده و قول های دروغین می باشد. همچنین چه جالب بر خور دار از هنر تر دستی رمالی و دجالی و کف بینی و فال گیری و استخاره کنی می باشد . بهمی دلیل یود که مدعی نورانی شدن در ساز مان ملل و میزبان روزانه ی امام زمان بودن شد . البته به دلیل علائم مصلحت گرایانه ی خنگی زیراکانه وبا فراموشی ردانه شده از یاد برده است که چگونه افتخار به داشتن کابینه ی نهم 70 میلیونی امام زمانی می کرد . آنچنان که بعلت ارادت زیاد به امام زمان نشست پنهانی تضمین با امضاء و تعهد هموار سازی جاده ی ظهور آقا امام زمان گذاشت که نتیجه ی گزارش این نشست در پاکت مهر و موم شده تحویل وزیر سابق مورد غضب واقع و برکنار شده پا سدارفرهنگ تفتیش و عقاید و سانسور ارشاد محمد حسین صفار داده شد تا که بطور محرمانه به قم سفر کند و نامه ی گزارشی تضمینی را بدرون چاه جمکران بی اندارد تا که بدست آقا امام زمان برساند .

بعلاوه وی با کمال رروئی وبدون آنکه برروی نا مبارک خودش آورد که چگونه پس از حضورسال اول در سازمان ملل که بطور نورانی شدن ودر حاله ی نور نا مرئی محاط شدن و فرو رفتن که طوری سخنرانی کرد که بقول خودش همه را در سالن سخنرانی میخکوب نمود و در خواب عمیق فرو برد که در حالت میخ شدگی وزل زدگی شان، حتی توان بر هم زدن مژگان چشمان خویش را نداشتند . زیرا که می خواست دانش بومی هسته ای همراه با عدالت را به بندگان خدا در سراسر جهان صادر کند.

البته می تواناذعان کرد که بحران اقتصادی و تورم جهانی کنونی ناشی از همین صدور عدالت وی به جهان بود . به خصوص اینکه در سال بعد در سازمان ملل هم خواهان انحلال سازمانملل و بنا و تأسیس و تشکیل سازمان ملل جدیددیگری شد مشروط بر اینکه در آن نمایند گان آمریکا و اسرائیل و انگلیس در آن حضور نداشته باشد وصد البته حق وتو به خصوص از نوع هسته ای اش هم برای رژیم تروریستی و فاشیستی مذهبی حاکم بر ایران محفوظ و تضمین شود . به موازات آن خواهان اصلاح و تغییر ساختار مدیریت جهانی شد . مدتی پیش نیز برای رفع مشکل بحران مالی و تورم کنونی جهانی نسخه ی صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی را صادر و ضمیمه کرد.

ولی اکنون عجیب است و مشخص نیست که چرا در راستای پیشنهاد منحل نمودن ساز مان ملل کهسازمان دول بود. چه اتفاق یا معجزه ای رخ داده است که نظر وی نسبت به سازمان ملل که گفته شد سازمان دول خطابش می کرد. بدون آنکه منحل و باز سازی شود تغییر کرده و بسیار هم مهم شده است؟! آنگونه که وی در میز گرد نمایشی و مدعی تلویزیونی پاسدار ضر غامی که رئیس انتصابی صدا و سیما است . همینطورحامی دولت نامشروع و پا سداران کودتا گر می باشد. در پاسخ به علت حضورخود در ساز مان ملل آنهم با وجود ترک نمایندگان از جلسه ی سخنرانی که ادعا کرده است فقط تعداد 4-5 نفر بودند. این حضور را ادامه ی دیپلماسی عمومی نامیده است . زیرا که با افکار عمومی جهان سر و کار دارد. البته با تأکید های مهم نیست که پیرامون ترک اکثریت نمایندگان زمان سخنرانی وی که گفت مهم نیست. زیرا که اینان 4-5 نماینده در حال رفتن وبرگشتن بودند. وی همچنین تأکید کرده استکه می بایست از تریبون ساز مان ملل برای بر قراری ایجاد رابطه با افکار عمومی جهان بهره جست و استفاده کرد وافزوده کجا بهتر از حضور در ساز مان ملل و استفاده کردن تر یبون آن چونکه نقش همان منبر مساجد را دارد که در ابعاد جهانی است که خوب می توان با رعایت نکردن زمان تعیین شده روضه خوانی کرد وهم مخ زنی نمود.

البته پاسدار گماشته احمدی نژاد که پاسخ هر سئوال مجری برنامه ی تلویزیونی راچپ و راست با مهم نیست می داد. بدون آنکه بگوید که چرا همین شیوه ی حضور و سخنرانی و تعامل در ساز مان ملل و بقول خودش 4 سال نشستن و به حرف ها و سخنان دیگران گوش دادن را در داخل کشور نه اجرا نمی کند ، بلکه اصلاً ظرفیت و تحمل شنیدن نظرات دیگران را ندارد؟ چون اگر داشت دلیل داشت که برای حذف رقیب مغلوب دست به کودتا و سرکوب زده شود و ضرب و شتم و بگیر و ببند و شکنجه و تجاوز و اعتراف گیری بر پا شود و صدور احکام اعدام برای باز دشتی ها اعمال شود . اما با وقاحت تمام اکنون مدعی شده 4 سال نشست سخنان بوش و اوبا ما را با دقت گوش داد و افزوده که ما مشکلی برای شنیدن حرف های دیگران نداریم . جالب اینکه اذعان کرده که برایش مهم نیست که اینان اینکار را نکردند و جلسهرا ترک کردد . البته این ادعای کمیک و تراژدیک تداعی کننده ی بر گردان این واقعیت است که گفته می شود در ایران آزادی قبل از گفتار هست ونه پس از آن.

بهر حال پاسدار گماشته احمدی نژاد نتیجه گیری کرده است که آثار آن حضور در سازمان ملل اکنون در سراسر رسانه ی جهان معلوم شده است . زیرا که پس از حضور ما در سازمان ملل 80% رسانه ای جهانی راجع به مواضع ملت ایران گزارش خبری ارسال می کنند و همچنان مشغول تجزیه و تحلیل می باشند . تازه اوباما رئیس جمهور آمریکا اعتراف به اشتباهات گذشته ی رؤسای جمهوری آمریکا کرد ه است که ما 30 سال است آن را تکرار می کنیم . بنابراین این موفقیت ملت ایران است. چونکه کسی به جز ما درسازمان ملل چیزی برای گفتن نداشت . زیرا که مواضع ما ریشه ای است که مر بوط به تغییر و اصلاح ساختار جهان و راه درستی است که فطرت انسانی را ارتقاء می دهد .

درخاتمه اینکه منظور ازارتقای فطرت انسانی در رژیم کودتا گران ربون ترانه ی موسوی و تجاوز و سوازنیدن می باشد که مکمل آن اقدامات دژخیمان و آدمکشان حرف ای لباس شخصی و بسیجیان و پاسداران و نیروی انتظامی است که توی خیابان با ندا آق سلطان انجام دادند و تجاوز و شکنجه به بازداشتی ها در باز داشتگاه کهریزک و اعتراف گیری در سایر بازداشتگا و سیاه چال ها نمودند طوریکه حتی بقول خودشان به شهید زنده سعید حجاریان هم رحم نکردند . شیوه ی اتهام زنی و تهدید کردن خاتمی و موسوی و کروبی که نمود عینی ارتقای فطرت انسانی مورد ادعای پاسدار گماشته احمدی نژاد است که جای خود دارد. برای اینکه وقتی به مهره های خودی اینگونه بر خورد می شود . نیاز نیست تا که گفته شود با سایر منتقدان و دگر اندیشان و دانشجویان معترض اسیر و در بند در سیاه چال ها چگونه بر خورد می شود و گونه حاصل و راندمان ارتقای فطرت انسانی با شکنجه و اعتراف گیری در شوی تلویزیونی به نمایش گذاشته می شود؟

هوشنگ – بهداد

23 مهر ماه سال 1388