" درآمدن تق مبارزه 30 ساله با آمریکا و گلاب و گند زن فریاد نابود کردن اسرائیل "

فراموش نشده است که چگونه خمینی شیاد اعتراف کرده بود که هر زمان که احساس کند که نظام در خطر است فرمان می دهد تا نماز و حج و روزه تعطیل گردد . آنگاه پس از مجبور شدن به سر کشیدن جام زهر که ناشی از شکست جنگ خانمان بر انداز 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق بود . برای اینکه بتواند فضای اعتراضی جنگی را کنترل کند که برای خمینی و حامیانش نعمت الهی بود. ولی برای مردم اسیر شده ی ایران به جز تلفات گسترده ی بسیار سنگین جانی طبق اعتراف واقرار رفسنجانی بساز و بفروش و غارتگر و مکار که در نماز جمعه ی تهران کرد رقم 1000 میلیارد دلار خسارت مالی و اقتصادی بر جای گذاشتکه هزینه ی این جنگ ویرانگر با شکست خفت بار بود . درعوض خمینی شیاد صدور فرمان قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین و ننگین سال 67 را داد که یک سند انکار نا پذیر و فراموش ناشدنی جنایت علیه ی بشریت است که روزی می بایست آمران و عاملانش به جرم جنایت علیه ی بشریت به پای میز محاکمه کشانیده شوند . بلی این هزینه ی بسیار خونین را بطور مضاعف قربانیان زندانی پرداختند تا نظام ننگین ضد بشری و تروریستی و ضد بشری امکان بقا ء داشته باشد .

البته این شیوه ی سیاست خائنانه ی عوامفریبانه و شیادانه و پر هزینه برای حفظ قدرت و انباشت ثروت حاکمان با چاشنی دین ابزاری شده زمان خمینی شیاد همچنان از سوی جانشین و پیروان شان تا به امروز دنبال و ادامه یافته است .

بهرحال گویا به نظر می رسید که نیاز به سپری شدن تجربه ی بیش از 3 دهه عوامفریبی و دجالی و دین فروشی و جنگ افروزی و غارتگری همراه با قتل و جنایت و سنگسار و خفقان لازم بود تا که در روند یکپایه کردن رژیم تروریستی و فاشیستی مذهبی و حذف کامل رقیب دوم خردادی ها دست به طراحی کودتای پاسداری در 22 خرداد زده شود و تظاهرات گسترده ی مردمی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و فرزندش مجتبی خامنه ای و پاسدار گماشته احمدی نژادانجام گیرد تا کودتا چیان ترسیده و متزلزل شده همراه با نهاد و ارگان های سر کوبگر بسیج و نیروی انتظامی و اطلاعات و لباس شخصی ها وارد صحنه شوند و ماهیت جنایتکارانه و دژخیم صفتانه ی خود را به نمایش گذارند ومرتکب اعمال و جنایات آمیز گسترده ی ضد بشری در باز داشتگاه ها علیه ی معترضان و ناراضیان خشمگین شوند تا که ثابت گردد حاکمان قدرت پرست و زر اندوز چه میزان علاقه و وابستگی به انحصاری کردن قدرت و ثروت دارند؟ متقابلاً فاش شود که اینان و لوطی جماران پشتیبان شان تا چه میزان مورد تنفر عمیق مردم ایران می باشند؟ زیرا که همه ی شگرد و تر فند های عو امفریبانه و شیادانه ی 30 ساله ی مبارزه با آمریکا و فریاد نا بود سازی اسرائیل لو رفته و افشا شده است . تا آنجائیکه روز تظاهرات قدس تبدیل به تظاهرات گسترده ی ضد حکومتی شد . اکنون نیز همین وحشت از فرار سیدن روز 13 آبان سالروز اشغال سفارت آمریکا می رود و نگرانی فراوان از تبدیل شدن چنین روزی به روز مشابه ی تظاهرات گسترده ی ضد –حکومتی روز قدس می با شد .

به خصوص اینکه اکنون پیرامون مذاکرات هسته ای در ژنو که ادامه دارد هر دو شگرد و پارامتر مانور دادن و تبلیغات ضد آمریکائی و مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا که برای منحرف کردن اذهان عمومی اخیراً در مجلس ار تجاع و کمدی و دکوری و انتصابی هشتم سر داده شد. همچنین سیاست گول زدن توده ی فلسطینی حامی حماس با سیاه بازی تأکید بر نا بودی اسرائیل کردن هم نخ نما و تابلو شده است . زیرا در شرایطی که باز داشتی های وقایع اخیر ایران پس از شکنجه و تجاوز و اعتراف گیری و حضور در بیدادگاه های نمایشی تلویزیونی اقرار کردند که رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها متهم به همکاری با بیگانه و دستگاه جاسوسی آمریکا شدند و چپ و راست اصرار بر داشتن طرح بر اندازی کودتای مخملین با آمریکا و اسرائیل شده اند. آنگونه که حتی احکام محکومیت سنگین و اعدام برای برخی از متهمین صادر شده است .

اما شاهد بودیم کهاخیراً چگونه بطور نا گهانی یک روز قبل از بر گزاری نشست مذاکرات هسته ای گروه 5+1 در ژنو که با دلالی و واسطه گری محمد البرادعی دنبال می شود وزیر آدمربای دستگاه جاسوسی امور خارجه منوچهر متکی به آمریکا سفر کرد تا که در پشت پرده دیدار هائی با برخی از مقامات آمریکائی از جمله با دو عضو کنگره ی آمریکا داشته باشد و پیش مقدمه ای برای دیدار با ویلیام برنز معاون وزارت امور خارجه ی آمریکا در حاشیه ی مذاکرات ژنو برای پاسدار ترکشی سعید جلیلی فراهم شود وسر پل و بستر ساز دیدار های بعدی باشد که در ژنو دنبال می شود که تیجه ی آن در دور دوم مذاکرات ژنو اکنون اعلام شده است که رژیم پاسداری کودتائی با حذف کردن فرانسه برای غنی سازی اورانیوم بدلیل پناهندگی دادن به شهرام امیری که مسئول سایت غنی سازی اورا نیوم قم بود که ابتدا به عنوان زیارت حج به عربستان سفر کرد . سپس با کلیه ی اسناد و مدارک به فرانسه رفت. حال که اهداف این سایت غنی سازی اورانیوم دوم در قم لورفته و افشاشده است . البته بازتاب این افشاگری که تکذیب شدنی نبود . سبب بازدید فوری البرادعی از این سایت به ایران بود. بنابراین برای خنثی کردن این افشاگری و تحریم ها نا چاراً موافقت شده است تا که اورانیوم غنی شده 5/3% به روسیه تحویل داده شود تاسپس75/19% غنی شده دریافت شود . البته این موافقت اجباری و تحمیلی و تا کتیکی نوعی بازی کردن و مانور دادن با روس ها که همچون آخوند ها و پاسداران معتاد به سیاست توبره و آخوری دارند و نوعی ادامه ی سیاست وقت کشی و دفع کردن خطر و تلاش برای دسترسی به اهداف سلاح هسته ای می باشد.

اما مهمترن مسئله این است که پس از درآمدن تق مبارزه با آمریکا که 30 سال است ادامه داشته است. ضمن اینکه با این سیاست بهترین خدمت به آمریکا شده است . چونکه هم موجب شد که امپراتوری شوروی سابق فرو پاشد . هم کشور های متمایل به شوروی سابق در خاور میانه جزو اقمار وحامیان آمریکا شدند . مشروط بر اینکه باعث شده است که حضور نظامی و غیر نظامی آمریکا در منطقه نسبت به قبل از انقلاب در ایران بسیار گسترده و همه جانبه گردد . مشروط بر اینکه سبب ماند گاری رژیم ضد مردمی و قرون وسطائی فاشیستی مذهبی حاکم بر ایران در 30 سال گذشته شده است . مهتر اینکه خاورمیانه نا امن و بی ثبات شده است.

جالب تر اینکه اکنون نیز فاش شده است که چگونه گلاب زدن فریاد های تا کتیکی تأکید های زنجیره ای پاسدار گماشته احمدی نژاد بر نا بود کردن اسرائیل نیز همچون ادعای مبارزه با آمریکا کردن در آمده است . زیرا که پرس . تی ، شبکه انگليسی زبان وابسته به رژیم پاسداری کودتائی اینگونه اعتراف کرده است که چندین دیدار میان مقامات هسته ای رژیم کودتائی پاسداری در پشت درب های بسته وجود داشته است که بطور دربست زیرآب ادعای سر کار گذاشتن مردم ایران و فلسطین مبنی بر نابودی سرائیل زده شده است که گزارش آن در این لینک ضمیمه است .

هاآرتس ادعا کرد نمایندگان ایران و اسرائیل با هم دیدار و مذاکره ‌داشته‌اند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=8220

در خاتمه اینکه فاش شدن اینگونه اسناد و دیدار و ملاقات هابا مقامات آمریکائی و اسرائیلی یاد آور و تأئید کننده ی نکته نظرات اکبر اعلمی است که نماینده ی مجلس ار تجاعی و فرمایشی هفتم بود که فاش کرد متهم کردن رقیب دوم خردادی ها به تلاش برای ایجاد رابطه با آمریکا نه از موضع مخالفت با ایجاد این رابطه می باشد ، بلکه جریان غالب می خواهد بطور انحصاری برای بر قراری این رابطه با آمریکا از کا نال خودش پیگیری و انجام شود . اما می بایست تأکید کرد همانگونه که در 30 سال گذشته سیاست خیمه شب بازی مبارزه با آمریکا به زیان کامل مردم ایران و کشور های منطقه تمام شده است و موضوع نقض سیستماتیک حقوق بشر تبدیل در ایران که رکور دار جهانی محکومیت نقض حقوق بشر می باشد که در خدمت ادامه ی سیاست خائنانه ی مماشات گری و مذاکرات هسته ای تجارت نفت و خون غرب بوده است . اکنون نیز تلاش برای ایجادرابطه با کودتاگران پاسدار نامشروع در شرایطی که پژواک فر یاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و دولت کودتا استعفا استعفا با مرگ بر این دولت مردم فریب در ایران طنین انداز شده است . اتخاذ چنین سیاستی بطور دقیق برای عبور از بحران های داخلی و بیرونی و کمک به پاسداران کودتا گر متزلزل و علیه ی مردم ناراضی و خشمگین و معترض خواهد بود . بعلاوه هر گز امکان ندارد که پاسداران کودتاگر حاکم دست ازتلاش هسته ای برای دسترسی اتمی بر دارد گرچه ظاهراً مجبور شود با برخی از پیشهادت در مذاکرات هسته ای ژنو موافقت تاکتیکی کند.

هوشنگ - بهداد

30 مهر ماه سال 1388