روزنامه ی کیهان پنجشنبه 16 مهر ماه سال 1388
نقد و بررسی " ساختار و سازمان فتنه اخير " (يادداشت روز)
سه ماه پس از کودتای پاسداری ، همچنان وارونه و هذیان گوئی با متهم کردن معترضان ادامه دارد"
قلم بر دست یادداشت روز ورق پاره ی کیهان بدون آنکه توضیح دهد که معنی انتخابات چیست؟ اینگونه انتخابات چه فرقی با انتصابات و تقلبات دارد ؟ یا اینکه وی تشریح و بیان کند که فرق میان انتخابات آزاد در حکومت دمکراتیک با رژیم فاشیستی مذهبی و مستبد و منقبض حاکم بر ایران چیست؟ ولی با کمال وقاحت و وارونه گوئی طلبکاری نموده است . زیرا که بدون توجه به واکنش اعتراضی مردم نا راضی پس از نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد که رخ داد . اگر واقعاً این نمایش به معنی واقعی کلمه انتخابات آزاد بود. آنگونه که مردم حق آزادانه ی انتخاب کردن در آن داشتند و هیچگونه فشار و تقلب و تغییرو تحول و جا به جائی آرای انتخاباتی و نا مزدان هم در کار نبوده است . پس چه دلیل داشت که مردم رأی دهنده نسبت به نتایج اعلام شده واکنش اعتراضی از خون نشان دهند؟
مهمتر انکه در کدام نظام دمکراتیک که مردم از حق اعتراض کردن بر خور دار می باشند . معترضین خیابانی مورد تهاجم و حشانه ی ار گان های گو نا گون سر کوبگر واقع می شوند و مطبوعات توقیف و سانسور و خبر نگار تحمیل می گردد و روزنامه نگاران باز داشت و شکنجه می شوند تا اعتراف کنند جاسوس بیگانه و دشمن می باشند؟ یا حتی معتر ضان نا راضی در خیابان کشته و مجروح می شوند و برخی هم ربوده و مورد تجاوز واقع می شوند. سپس جسد شان بر آتش کشانیده ودر بیا بان رها می گردد؟ یا با آنانی که که بازادشت شده همچون باز داشتگاه کهر یزک عمل ضد بشری تجاوز جنسی انجام می شود؟ بد تر اینکه وقتی که این شیوه ی جنایت آمیز ضد بشری فاش و لو می رود. در جا بطوردربست انکار و تکذیب می شود.
. بالا خره پس از اینکه انواع و اقسام اتهامات سنگین به رهبران رقیب زده شده است . اکنون نیز پاسدار یادداشت روز نویس همکار سر باز جو حسین شریعتداری در ورق پاره ی کیهان از موضع طلبکاری مدعی شده است که پس از 3 ماه سر کوبگری و ضرب و شتم و شکنجه و اعتراف گیری و تشکیل بیداد گاه های نمایشی و فر مایشی تلویزیونی که بر گزارشد اما در پاسخ به همه جنایت اتفاق شده چنین ادعا کرده است
:
"پس از گذشت بيش از 3 ماه از انتخابات رياست جمهوري دهم، اكنون در موقعيتي قرار داريم كه مي توان تصويري بيش و كم دقيق ارائه كرد از آنچه پس از انتخابات اتفاق افتاد و آنچه بنا بود اتفاق بيفتد. تلاش براي ارائه اين تصوير هم ارز است با اينكه كسي درباره ميزان تفاوت ميان «اهداف تعيين شده براي پروژه ها» و «آنچه واقعا اتفاق افتاد» تامل كند. انجام اين مطالعه يكي از سهل ترين روش ها براي رسيدن به يك برآورد استراتژيك دقيق از توان دشمن است، دشمني كه در اين انتخابات به طمع افتاد، تمام قد، و با همه قوا و امكانات خود به ميدان آمد و اكنون نتيجه طراحي هاي آن پيش چشم همه است. پس از انتخابات، كساني كه عموما متعلق به دار و دسته فتنه گران بودند سعي كردند با استناد به ادله اي كه هرگز به درستي طرح نشده نتيجه بگيرند همه آنچه پس از انتخابات در ايران گذشت اختلافات سياسي داخل كشور بوده و هيچ چيز از آن را نمي توان به حساب طراحي دشمن و همكاري و همدستي عناصر داخلي با آن، نوشت . . چنين تحليلي را فقط در صورتي كه چشم خود را بر روي انبوهي از شواهد و قرائن بسته باشيم مي توان جدي گرفت"
اما سئوال است که کدام اسناد و مدارک یاشواهد و قرائنی که در دسترس می باشد که ادعای آن شده است ؟ زیرا زمانی که در میز گرد کمدی فله ای – گله ای تلویزیونی باز داشت شد گان شکنجه شده تشکیل شد تا بیش شکنجه نشوند و زنده بما نند و از سیاه چال آزاد شوند .آنگونه اینان اعتراف کردند که باز جویان در خدمت کودتا گران می خواستند . ولی زمانی که از باز داشتگاه آزاد می شوند بدیدار و دیده بوسی همرزمان و هم سنگران باز داشت نا شده می روند تا که مورد با استقبال و رو بوسی واقع شوند تا که این چنین دهان کجی به کودتا گران و باز جویان کرده و پیام داده باشند که اعترافات شان ارزش ندارد . چونکه آشکارا به دلایل اشاره شده دروغ ووارونه بوده است . یعنی اینکه متهم تا آزاد می شود اعنرافاتش را انکار می کند . لذا سئوال است که چگونه نام اطلاعات سوخته ی با شکنجه گرفته شده می تواند شواهد و قرائن معتبری باشدکه پاسدار قلم بر دست به آن اشاره کرده و با افتخار کردن با آنهم ما نور تبلیغاتی داده است که بلی نه کودتا و نه تقلبات و نه حذف رقیب نشده است ، بلکه انتخابات سالمی می باشد که پاسدار گماشته احمدی نژاد درمصاحبه و گفتگو های خود در حاشیه حضورش در سازمان ملل در آمریکا ادعای وارونه ی کرده است که بیش از 90% رأی دهند گان ایرانی ابراز رضایت از انتخابات اخیر نموده اند.
همانگونه که روزی رفسنجانی بساز و بفروش و مکار گفته بود ولایت فقیه عمود خیمه نظام می باشد . زیرا که رژیم ضد مردمی بدون این عمودخیمه ی نظام دوام ندارد . به ویژه اینکه وی مترسک و اهرم و چماق پیشبرنده ی اهداف کود تا گران پشت صحنه همین ولی فقیه می باشد . بنا براین مشخص است وقتی که این عمود خیمه ی نظام در 3 ماه گذشته با هجوم و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای مورد حمله واقع شده است . لذا امثال اینگونه هقلم بر دستان پشتیبان و جارچی کودتا گران حق دارند که مضطرب و نگران از این شرایط آشفته باشند . چونکه این پاسدار بخوبی می داند که شکستن این عمود خیمه نظام چگونه منجر به فروریختن خیمه ی نظام بدون عمود خواهد شد. برای همین وحشت زده شده واز تضعیف شدن عمود خیمه نظام سخت عصبانی و بر هم ریخته وآشفته شده است و مردم ناراضی و خشمگین فر یاد زن مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای را همسو با دنبال کنند گان اهداف دشمن بیرونی برای تضعیف کننده ی لوطی جمارا ن متهم کرده است
.
قلم بر دست یادداشت روز نویس بدون آنکه کلامی پیرامون مطالبات مردمی بگوید. ولی نام شان همچون دین ابزاری شده تبدیل به و سیله ی تبلیغاتی و تا کتیک چماق و پیگیری اهداف کود تاگران حاکم علیه ی خودشان شده است . همچنین بدون آنکه اشاره به ریشه ی نارضایتی و حضور اعتراضی مردم در صحنه کند . اما بطور سطحی اکنون خرمندرانه نتیجه نا رضایی بیش از 30 ساله ی مردم نسبت به عملکرد حاکمان را بطور وارونه و اتهام آمیز مر تبط به طراحی دشمن برون مرز با تبانی بر خی از خرده جر یان های شناخته شده داخلی دانسته است که بقول این مدعی مر تبط بهم می باشد. چونکه هدف مشترک تضعیف کردن عمود خیمه ی نظام علی خامنه ای می باشد. همینطور آسیب پذیری جایگاه قدرت اول تر وریستی رژیم کود تائی در منطقه است که ادعا شده در راستای فشار و اعمال اهداف هسته ای دشمن در پیگیری نشست اخیر گروه 5+1 در ژنو بوده است . در نهایت فتوا صادر و تجویز نموده است که با طراحی کودتای تقلباتی پا سداران وسر کوب گسترده معترضان این طرح دشمن خنثی شده است . بهر حال محور این خنثی سازی توطئه ی دشمن بیرونی و حامیان درونی اش اینگونه با و ارونه و هذیان گوئی به عنوان تحلیل داده است :
ابزار اول رسانه هايي بود كه در فضاهاي ماهواره اي و اينترنتي مشخصا براي همين كار ساخته و تجهيز شده بود. آيا كسي مي تواند نقش بي بي سي فارسي در فتنه اخير را انكار كند؟ ابزار دوم نوعي شبكه سازي از خرده گروه هاي اجتماعي بود كه پيش از اين زماني درباره آن سخن گفته ايم و غربي ها بيش از 6 سال است كه با اجراي آن در فضاي داخل ايران سعي مي كنند لشكري از اپوزيسيون حرفه اي و پاي كار براي خود دست و پا كنند. و ابزار سوم مجموعه اي از سياسيون و گروه هاي مرجع بود كه مدت هاست از نظام و انقلاب بريده اند و صرفا به دنبال فرصتي براي انتقام مي گشتند. پروژه دوم هم البته ناكام ماند. مردم فهيم ايران خصوصا آنها كه فقط به دليل دلسوزي براي سرنوشت كشورشان به نتيجه اي متفاوت از اكثريت رسيده و به ميرحسين موسوي راي داده بودند به سرعت دريافتند نبايد هيزم آتش افروخته توسط كسي شوند كه معلوم است نه مي تواند رفتار خود را كنترل كند و نه براي اثبات تهمت بزرگي كه به نظام زده سندي در دست دارد. بالاخره اين مردم ديده بودند كه نظام جمهوري اسلامي در طول 30 سال گذشته راي آنها را چه به اصلاح طلبان تعلق گرفته باشد و چه به اصولگرايان در مجلس و شوراي شهر باشد يا دولت، به درستي خوانده و در مقابل نتيجه آن تسليم بوده است"
اما در شرایطی قلم بر دست یا دداشت روز نویس دست به طراحی سناریو سازی دشمن بیرونی زده و رقیب مغلوب را نیز شریک جرمش کرده است که در 3 ماهه گذشه با همه فشار ها و تهدیدات و بگیر و ببند و کشتن و مجروح ها و تجاوز و شکنجه نمودن ها که و طراحی و تعقیب شد. البته که با بیداد گاه های نمایشی و فر مایشی تلویزیونی ا عتراف گیری از داشت شدگان همراه بود که ازسوی کودتا گران تدارک دیده شد تا که زهر چشم از مردم ناراضی گرفته شود و زمینه ی انحراف اذهان عمومی بوجود آید تا که بیشتر با روی رهبران رقیب فشار گاز انبری وارد شود تا که تسلیم نتایج نماایش خیمه شب بازی 22 خرداد شوند . ولی حضور پر رنگ مردم معترض و نا راضی در صحنه ی تظاهرات که بسیارهوشیارانه تلاش کرده اند از هر روزنه و فرصتی که بدست می آورند تبدیل به فر یاد اعتراضی مرگ بر کود تا گران و خامنه ای کنند و این فریاد اعتراضی را هر چه بیشتر بلند و رساتر صدا بزنند تا که هر روز بیش از گذشته صدای طبل رسوائی نا مشروع بودن عمود خیمه ی نظام علی خامنه ای را طنین انداز کنند . تا جائیکه رهبران مغلوب را نیز با حضور مردم معترض در صحنه و فشار پر زورشان نیز مجبور کردند تا بر روی صحنه ی مبارزه بمانند و عدم عقب نشینی نکنند و تسلیم خواست تحمیلی کودتا گران نشوند. بهمین دلیل است که شرایط آنگونه شده که موجب عصبیت و جیغ بنفش کشیدن پاسدار یا دداشت روز شده است . آنگونه که نا چار شده یادداشت روز وارونه تهیه و تنظیم نماید .
در خاتمه اینکه از کنش وواکنش ها و دروغ و وارونه گفتن و تهدید کردن های پاسداران کودتا گران و لوطی جماران پشتیبان شان ، به خصوص پژواک بسط داده شده ی اعتراضات دانشجوئی چنین بر میاد که رژیم کودتائی ضد مردم و عوامفریب و دین فروش و جنگ افروز و غارتگر پس از 30 سال اکنون به آخر خط خود رسیده است که نه کودتای نظامی پاسداری و نه سر کوب و حشیانه ی ادامه دار و نه اتهام زدن به معترضان که همسوی دشمن شده اند . نه با اقدام سفر فوری منو چهر متکی وزیر امور خارجه ی آدمربا به آمریکا برای حمایت زد و بند پشت پرده و وارونه بیان کردن خبر این سفر و حتی دسترسی به سلاح هسته ای هم امکان ادامه ی بقای رژیم نا مشروع و ضد انسانی نمی باشد.چونکه پس از کودتای اخیر ضریب خشم پنهان نا رضایتی عمومی فاش و فر یاد زد ن های مرگ بر کودتا گفتن ها رسا تر شده است . زیرا که مردم ایران تجربه ی بیش از 30 ساله ی ابز اری شد ن دین از سوی حاکمان عو امفریب و دین فروش و غارتگر و جنگ افروز را دارند که اکنون برای تغییرات دمکراتیک در ایران و جدائی دین از حکومت و رهائی از شریط کتنونی مبارزه ی جدی می کنند . بنابراین توطئه و ترفند و شگرد های لو رفته ونخ نما شده ی گذشته برای منحرف کردن اذ هان عمومی و آدرس غلط دادن دیگر کار برد ندارد.
هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/880716/2.HTM#other200

پنجشنبه 16 مهر ماه سال 1388