گزیده خبر های 29 مهر چه می گویند؟

"علی اکبر جوانفکر رأی خود و اعضای خانواده و جوانان را از علی مطهری طلب کرده است ! "

به نظر می رسد که سئو ال و پرسش های رد و بدل شده میان لی مطهری و علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای پاسدار گماشته احمدی نژاد کشدار شده است . زیرا که به موضوع جوانی و خام و نا پخته بودن حامی سینه چاک رئیس جمهور نامشروع و قلابی کشیده شده است که از ذوق زدگی و تبریک به کرزای گفتن با سر بر توی دیگ حلیم افتاد که اکنون برایش عجیب سوختگی جای ویژه ببار آورد است . زیرا بر خلاف اینکه رژیم کودتائی پاسداری از عبد الله عبدلله رقیب کرزای حمایت می کند . ولی پاسدار گماشته احمدی نژاد فرصت طلبانه عجول شد و برای کرزای که همچون خودش با تقلب اعلام پیروزی 55% کرد تبریک گفت و دسته گل برایش فرستاد . ولی چون اکنون گند تقلب کردن وی در آمده است و بر گزاری انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان بمر حله دوم کشیده شده است تا نشان داده شود افغانی ها جلوتر از رقیب خود در ایران می باشند که زیر بار رئیس جمهور متقلب نرفته اند . بد تر اینکه دسته گل بی لام بسوی ارسال کننده ی همه جا سوخته پاسدار گماشته احمدی نژاد بر گشت داده شده است . ولی مشاور رسانه ای رئیس جمهور نامشروع دولت نهم علی اکبر جوانفکر بدون توجه به اینگونه مسائل و فریاد رأی پس گیری ایرانیان که در تظاهرات داخل و خارج کشور فریاد زده می شد. یقه ی علی مطهری را گرفته و تقاضای باز پس گیری رأی خود و اعضای خا نواده و جوانان نا پخته و خام رأی دهنده از سوی وی شده است که داستان و گزارش این دبه در آوردن در لینک ضمیمه شده گزارش شده است .

مشاور رئیس جمهور هم رایش را پس می گیرد. 29 مهر - 88

http://www.fararu.com/vdcgtu9w.ak9wz4prra.html

ثروتمندترين خبرگزاري رسمي . 29 مهر - 88

وقتی حسای و کتابی در کار نیست و اوضاع خرت و خر و به چاپ و به چاپ می باشد . چرا نمی بایست که اینگونه پاداش بسیار سنگین برای خبر گزاری دولتی اختصاص داده شود که پیوسته دروغ گزارش می دهد و تبلیغ بسیار گسترده خبر نگاران و گزارشگران دروغ پردازش می کند . یا اینکه اینگونه از دولت نا مشروع دهم با دروغ دفاع می کنند و با شیوه ی باز جوئی و پرونده و سناریو سازی ورق پاره ی کیهان همکاران و تعلیم داده شدگانش پرونده سازش علیه ی رقبای مغلوب دوم خردادی ها در خبر گزاری دولتی ایرنا خبر رسانی می کنند تا که بتواند بودجه ی هنگفت را از وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید رشاد اسلامی در یافت کنند.

بودجه خبرگزاري ايرنا به ميزان 22 ميليارد و 500 ميليون تومان، سه برابر بودجه چهار خبرگزاري اصلي ديگر کشور شامل مهر، ايلنا، ايسنا و فارس است. آينده گزارش داده است در بودجه دستگاه هاي اجرايي کشور اين ميزان بودجه به خبرگزاري دولت اختصاص يافته است.پ ا : گذشته از اينکه در کنار فارس دروغپردازترين خبرگزاری ايران است، با اين همه بودجه بدترين سايت را دارد و 90 درصد لينک های عکس آن کار نميکند

روایت «رجا» از پرتاب کفش به صفار در دانشگاه تهران. 29 مهر - 88

مگر این لنگه کفش پرتاب کنی همان علامت مدنیت و حرکت انقلابی و مکتبی نمی باشد که در عراق بسوی بوش حواله داده شد که کلی هم مورد تشویق و تبلیغ واقع شد ؟ چرا اکنون که در داخل ایران این حرکت مشابه تکرار می شود . در جا مورد تمسخر واقع می شود ؟ البته مشخص نیست که با لنگه کفش پرتاب کننده ی ایرانی چگونه بر خورد خواهد شد؟

«رجا نیوز» در گزارشی پیرامون حاشیه های نشست «سوء تفاهم بزرگ» به میزبانی بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران که عصر دوشنبه گذشته برگزار شد از جمله نوشت: «زمانی که صفار هرندی از تلاش موسوی برای پایان فضاحت های موجود سخن می گفت، یکی از حامیان لنگه کفشی را به سوی جایگاه برنامه پرت کرد که در بین راه بر سر دانشجویان دختر بسیجی فرود آمد. البته صفار نیز در واکنش به این حرکت در حالی که لبخند به لب داشت؛ گفت:«لطف کنید و علامت مدنیت را به سوی ما پرت نکنید

باقری‌لنکرانی: کابینه یازدهم از الان چیده شده . 29 مهر - 88

جنگ قدرت و ثروت آنگونه تبدیل به موضوع جدی و اساسی شده است که دروغگویان پریشان احوال عاشق شیفته ی ثروت و انحصاری و وراثتی کردنش بر خلاف ادعای وارونه ی عاشق خد متکزار به مردم محروم داشتن اکنون بدون کوچکترین توجهی به مطالبات تعویق افتاده و انباشت شده ی مردم ایران داشته باشند . در عوض از هم اکنون به فکر اشغال کرسی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم و ترکیب پیچیده شدن اعضای کابینه اش می باشند که وزیر سابقبهداشت جای خود به همسر پاسدار سر بازجو شریعتمداری داده در مورد این خبر چنین گزارش روشنگرانه داده که در سایت فرارو بازتاب داده شده است :

وزیر سابق بهداشت با بیان اینکه دور یازدهم انتخابات ریاست‌جمهوری را از پیچیده‌ترین انتخابات‌ها خواهد بود، گفت: چهار پنج نفر خودشان را آماده کرده‌اند و برخی حتی کابینه خود را هم آماده نموده‌اند و این یکی از چالش‌های جدی دولت دهم خواهد بود چرا که در ماه‌های پایانی ممکن است تصمیمات مدیریت اجرایی کشور به خوبی پیگیری و اجرا نشود. به گزارش شبکه خبر دانشجو وی خاطرنشان کرد: دولت دوم هر رئیس جمهور دولت خداحافظی است؛ زیرا به فاصله کمی، نیروهای غیر اصیل به دنبال این هستند که بدانند رئیس‌جمهور بعدی کیست و این باعث افت در کار می‌شود.

ارسال پرونده 12 نفر از متهمان حوادث اخیر به دادگاه29- مهرماه سال 88

قبل از فرار رسیدن 13 آبان سالروز اشغال سفارت آمریکا در تهران بدلیل وحشت و نگرانی که از تظاهرات ضد حکومتی که احساس می شود . بنابراین از هم اکنون با شدت بیشتری پیگیری دانشجویان با احضار و اخراج و باز داشت دادگاهی کردن و حکم محکومیت صادر کردن شروع و اوج گرفته است

مهر: پرونده 12 نفر از متهمان اصلی زندانی حوادث اخیر از سوی دادستان تهران با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شد.روابط عمومی دادسرای تهران اعلام کرد: کیفرخواست های یاد شده در پی دستگیری و بازداشت متهمان زندانی یاد شده و اتمام تحقیقات از آنان به دادگاه ارسال شده است.

5 تن از کارگران نیشکر هفت تپه ممنوع الورود شدند

آخر این چه رژیم ضد بشری و نا مشروع و کودتائی پاسداری می باشد که فقط مأموریت ووظیفه دارد سیاست سرکوبگری و ضرب و شتم و باز داشت و شکنجه و تجاوز و صدور حکم زندان و اعدام وممنوع الخروج بودن اقشار گونان را صادر کند که اکنون شامل حال کار گران زحمتکش و معترض هفت تپه شده است . چونکه قرار است سیاست آخوند های دزد با آقا زاده های غارتگر وارد کنند گان شکر و به ورشکستگی کشاندن کار خانه نیشکر هفت تپه د نبال و اجرا گردد.

آقایان علی نجاتی ، فریدون نیکوفرد ، قربان علی پور ، جلیل احمدی ، محمد حیدری از سوی حراست کارخانه نیشکر هفت تپه ممنوع الورد شدند.به گزارش هرانا به نقل از واحد کارگری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران ، صبح امروز 5 تن از کارگرانی که هفته گذشته از سوی دادگاه تجدید نظر استان خوزستان به حبس محکوم شده بودند ، زمانی که قصد ورود به کارخانه را داشته اند با اعلامیه ای از سوی حراست کارخانه مواجه شدند که ضمن درج اسامی فوق آنها را ممنوع الورد کرده بود ، علت این اقدام غیر قانونی مشخص نشده است بر اساس تصمیم سندیکاری کارگران نیشکر هفت تپه این موضوع از طریق قانونی و توسط وکلای ایشان پیگیری خواهد شد.

صفر انگوتی برای اجرای حکم اعدام به زندان اوین منتقل شد. 29 مهر - 88

دژخیمان حاکم در استان سیستان و بلوچستان ضربه ی سنگین خورده اند. اما بر ای تلافی و کنترل کردن فضای انفجاری جامعه اینگونه دست به اقدام ضد بشری می زنند . در صورتیکه اینگونه اقدامات نشان از شکست همه جانبه ی دین فروشان و عوا مفریبان حاکم می باشد که قربانیان دست پرو رد گان خود را دوبار به مسلخ می برد.گرچه اعدام وی برای یک ماه به تعویق افتاده است . ولی چیزی از پروند ی ننگین قاتلان ضد انسانی اکم کاهش نمی دهد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده از زندان گوهردشت کرج؛ صفر انگوتی صبح امروز از بند 4 زندان گوهردشت به قرنطینه زندان اوین منتقل شد.صبح امروز سه شنبه 28 مهرماه صفر انگوتی که در سن 17 سالگی مرتکب جرم شده بود برای اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی زندان اوین انتقال داده شد و قرار است که صبح روز چهارشنبه حکم اعدام او به اجرا در آید.
در طی 2 هفتۀ اخیر دومین زندانی است که با دستور و تایید قوۀ قضائیه حکم اعدام وی قرار است به اجرا در آید.احکام اعدام کودکان به دستور و با تایید صادق لاریجانی رئیس قوۀ قضائیه که توسط ولی فقیه منصوب شده است به اجرا در می آید.ایران جزء کنوانسیون حمایت از کودک است و ملزم به اجرای آن می باشد ولی ولی فقیه در تعارض با قوانین و معاهدات بین المللی و خواست مردم ایران عمل می کند تا جو رعب و وحشت را بر جامعه حاکم نماید.

2 زندانی برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی زندان اوین منتقل شدند. 29 مهر - 88

بازهم صدور حکم جنایت برای دو قربانی دیگر و سنگین تر کردن پرونده ی ننگین و سیاه جنایت علیه ی بشریت حاکمان ایران .


فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده از بند 6 زندان گوهردشت کرج ، 2 زندانی صبح امروز ازبند 6 زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی زندان اوین منتقل شدند.

سهیلا قدیری و 4 تن دیگر اعدام شدند. 29 مهر - 88


مگر رژیم جنایتکار ضد بشر کودتائی پاسداری نا مشروع که رکور دار جهانی محکومیت نقض حقوق بشر می باشد . می تواند دست از صدور احکام جنایت آمیز اعدام و دار زدن بر دارد . زیرا که رمز کلیدی بقای ننگینش می باشد؟ . آنهم در شرایطی که رژیم پاسداری کودتائی متزلزل و آسیب پذیر شده است. طوریکه فریاد اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و دولت کودتا ، استعفا ، استعفا فرا گیر شده است. مهمتر اینکه ولی دم رضایت به عدم قصاصسهیلا قدیری داده است . مع الوصف متهم که در وضعیت غیر طبیعی قرار داشته ولی حکم قصاص در موردش در کنار متهم نگون بخت دیگر در زندان اوین اجرا شده است .

کمیته گزارشگران حقوق بشر - سهیلا قدیری که به اتهام قتل فرزند 5 روزهاش به اعدام محکوم شده بود، بامداد امروز، چهارشنبه 29 مهرماه در زندان اوین اعدام شد. همچنین 4 مرد دیگر به همراه این متهم، به دار آویخته شدند. لازم به ذکر است به صفر انگوتی نوجوان محکوم به اعدام با تلاش قاضی جابری یک ماه مهلت داده شد و وی اعدام نگردید.مینا جعفری وکیل سهیلا قدیری در لايحه تجديدنظرخواهی خود، به اينكه سهيلا پس از زايمان دچار سايكوز يا همان جنون پس از زايمان شده بود اشاره نمود اما متاسفانه پزشكی قانوني كشور سلامت عقل سهيلا راتاييد نمود. این در حالی است كه همه در زندان به عدم سلامت عقلی وی اذعان داشتند. همچنین پس از تلاشهای فراوان جهت شناسایی و جلب رضایت پدر نوزاد مقتول، پدر طفل اظهار نمود خيلی دنبال سهيلا بوده اما نمي دانسته بايد چكار كند و مايل است هركاری برای نجات جان سهيلا بكند. مینا جعفری اضافه مینماید:" در نهايت براي توقف حكم مجبور به تقديم دادخواست رابطه زوجيت در دادگاه خانواده شديم كه مورد پذيرش قاضي قرار گرفت و اكنون نيز پرونده اثبات نسب وی مطرح شده و درحال رسيدگی است."با توجه به حق ولی دم که مربوط به جنبه خصوصی جرم میباشد و گذشت وی و صرفنظر نمودن از قصاص، دادستان بازهم تقاضای قصاص نمود و مشخص نیست بر اساس کدام ماده قانونی حکم اعدام سهیلا قدیری صادر گشت.

جان دکتر محمد ملکی همچنان در خطر است

بخشی دیگر از عملکرد رژیم کودتا ئی و پاسداری فاشیستی مذهبی نا مشروع حاکم بر ایران که شیوه ی ضد انسانی بر خورد با منتقدان و قربانیان در بند و زنجیرش اینگونه گزارش شده است .


خانواده دکتر ملکی : با وجود آنکه نزدیک به دو ماه از بازداشت دکتر محمد ملکی میگذرد، تاکنون تنها یکبار اجازه ملاقات به خانواده داده شده است.. اکنون بیش از 35 روز است که خانواده و وکلای دکتر ملکی اطلاعی از وضعیت نگران کننده سلامتی وی ندارند. در چندین تماس تلفنی کوتاه نیز که تاکنون ایشان با خانواده داشته اند، صدای لرزان و ضعیف او نشان از وخامت وضعیت سلامتی اش داشته و این در حالیست که حدود دو هفته است حتی اجازه تماس تلفنی نیز به وی داده نشده است. ضمنا در پی مراجعه مکرر وکلا به دادگاه انقلاب و زندان اوین مشخص شده که قاضی پرونده دکتر ملکی (قاضی سبحانی) و همچنین معاون امنیت دادگاه انقلاب (قاضی حداد) که آمر بازداشت وی بوده است و بسیاری دیگر از مقامات قضایی مرتبط، همگی تغییر کرده اند و در نتیجه مسئولیت پاسخگویی درباره پرونده ایشان مشخص نیست و ظاهرا بازجوی پرونده تنها مقام تصمیم گیر است. خانواده دکتر ملکی بشدت نگران خطرات تهدید کننده جان ایشان است و بار دیگر با یادآوری نیاز فوری به اقدامات درمانی، تاکید میکند که هر چه زودتر باید ایشان را آزاد و یا در بیمارستان دی و تحت نظر پزشکان متخصص خود بستری نمایند. خانواده بار دیگر هشدار میدهد که نگهداری دکتر محمد ملکی در زندان مصداق شکنجه یک بیمار کهنسال میباشد و وقوع هر گونه اتفاق ناگوار برای ایشان ناشی از قصد قبلی مقامات عالی جمهوری اسلامی در ممانعت عمدی از درمان وی میباشد.

کيان تاجبخش به بيش از 12 سال حبس تعزيري محکوم شده است

اینهم نتیجه بازتا ب به همکاری کردن با بازجویان و دژخیمان برای ضربه زدن به رقیب مغلوب دوم خردادی ها و گرو گان گرفتن برای ادامه زد و بند کردن های پشت پرده با آمریکا پیرامون مذاکرات هسته ای چون این گروگان تبعیت آمریکائی دارد و سوژه مناسبی برای چانه زنی می باشد.

ايرنا : وکيل تسخيري "يحيي کيان تاجبخش" اعلام کرد: موکلش بر اساس راي بدوي به بيش از 12 سال حبس تعزيري محکوم شده و وي در حال تدوين اعتراضيه به راي صادر شده است . "هوشنگ اظهري" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: روز گذشته حکم شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامي تهران درباره موکلم به من ابلاغ شد.