"خاتمی هرچه بگوید نه سربازجو شریعتمداری میگوید آری"


مگر سر بازجو حسین شریعتمداری و همکاران کود تاگران پاسدارش به خصوص در بخش حفاظت و اطلاعات ار گان فاشیستی و تروریستی پا سداران که با شیوه ی سیاست تو بره و آخور خوری اهداف پلید و ضد انسانی خودشان را دنبال می کنند . بسادگی دست از بهره بر داری کردن از مهره های اسیر رقیب دست بر می دارد؟زیرا کهاکنون که پس از نبرد دسیسه و توطئه ی بیش از 12 ساله که رقیب مغلوب دوم خردادی ها را از صحنه حذف نموده و قدرت را قبضه و رژیم کودتائی را یک دست پایه کرده ند. فقط چند رهبران رقیب مغلوب که بقیه را در چنگال خویش دارند و آنگونه که خود می خواهند با تسلیم شد گان و اعتراف کنند گان بازی می کنند و ما نور تبلیغاتی علیه ی رقیب مغلوبمی دهند تا اینان را کا ملاً بی اعتبار کنند. بنا براین اینان برای متهم به جاسوسی برای بیگانه و طراحی در کودتای مخملین شدن اکنون پس از آزاد شه تئوریسین معروف سعید حجاریان و دیدارش با خاتمی که نوعی دهان کجی به باز جویان اعتراف گیر و شکست برای شان می باشد . برای تلافی کردن این چنین ورق پاره ی کیهان مورخ 18 مهر از مهره سوخته و مصرف شده ی آخوند ابطحی اسیر چنگال باز جویان کود تا گر لیه ی خاتمی استفاده شده است .

روزنامه ی کیهان شنبه 18 مهر ماه سال 1388

ابطحي: ديدار خاتمي با سوروس نشان دهنده گرفتار شدن وي در دام صهيونيست هاست


نماينده مردم خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر صحت اخبار مربوط به ديدار خاتمي و سوروس تصريح كرد: سيدمحمد خاتمي رئيس جمهور سابق كشورمان در دام صهيونيست ها افتاده است.
سيدمحمدجواد ابطحي روز پنجشنبه در گفت وگو با ايرنا با بيان اين مطلب افزود:خاتمي تا دير نشده بايد مانند اصلاح طلب ها به اين رفتار غلط خود اعتراف كند و خود را از دست صهيونيست ها نجات دهد.
وي اظهار داشت: خاتمي ديدار خود را با جرج سوروس تكذيب مي كند در حالي كه اظهارنظرهاي مترجم و شاهدان چيز ديگري را اثبات مي كند.
ابطحي افزود: مهم اين است كه آيا خاتمي آنچه را كه سوروس گفته، پياده كرده است يا خير؟
وي تصريح كرد: خاتمي بايد مواضع را شفاف و تا دير نشده، حقيقت را بازگو كند.
نماينده مردم خميني شهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: خاتمي كسي است كه در سال آخر رياست جمهوري خود گفت از اردوگاه اصلاحات صداي دشمن به گوش مي رسد ولي هم اكنون خود بلندگوي دشمن شده است.
وي افزود:مقام معظم رهبري بارها تلاش كردند تا سرنوشت وي را از سرنوشت دشمنان جدا كنند ولي خاتمي در دام صهيونيست ها گير افتاده است.
ابطحي خاطرنشان كرد: خاتمي تا زمان را از دست نداده بايد توبه كند و با صداقت حقيقت را بازگو كند.