"سرنخ اصلی انفجارات و اقدامات تروریستی در بغداد کجاست؟!"

پیرامون دو انفجار مهیب و پر هزینه ای که اخیراً در بغداد اتفاق افتاده است که خسارات مالی و جانی بسیار سنگین بر جای گذاشته است. البته نیاز به بازگوئی و تکرار نمی باشد تا که بیان شود که چگونه دیپلماسی صدور تروریسم و بنیاد گرائی به برون مرز و سیاست مداخله گری با اقدامات تروریستی و ناامنی سازی و بحران آفرینی و جنگ افروزی در کشور های همسایه و خاورمیانه که در 3 دهه ی گذشه بشدت پیگیری شده است . مجموعه ی این سیاست و اقدامات تروریستی نقش کلیدی در بقا و ادامه ی رژیم فاشیستی مذهبی جنگ افروز داشته است . به خصوص اینکه شاهدبود ایم که چگونه این سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و دخالت گری پس از اشغال نظامی افغانستان و عراق عجیب شتاب گرفت و توسعه یافته است . طوریکه از یمن و عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین و ... تا مصر شاخ آفریقا را زیر پوشش حضور و اقدامات تروریستی پاسداران قرار گرفته است و از موضع قدرت نمائی این حضور و جنگ افروزی 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه ی حماس با اسرائیل که توسط پاسداران و پشتیبانی لوطی جماران طراحی شد پیوسته بعنوان برگ برنده و ابزار تبلیغات باج گیرانه ی هسته ای علیه ی آمریکا و اسرائیل وتهدید و تحقیر و توهین کردن رهبران کشور های مورد استفاده واقع شده است .

همینطور حکم آزادی 36 مجاهد ین ر بوده و به گروگان گرفته شده که از سوی قاضی استان خالص برای 3 بار صادر و تکرار شد نشان داد که دستگاه قضائی در عراق مستقل است وعوامل دست نشانده رژیم کودتائی پاسداری نفوذ چندانی در آن ندارند که می توان فهمید دلیل انتخاب کردن اقدامات انفجاری تروریستی در جلوی ساختمان وزارت دادگستری عراق در کنار وزارت کارو شورای استانی عراق سر نخش کجاست؟ زیرا که انتخاب مکان شورای استانی در بغداد هم از نظر رژیم پاسداری و کودتائی و فاشیستی مذهبی که مورد خشم و کینه است که دارای پیام خاص انتقام گیری می باشد . زیرا که عوامل نفوذی پاسداران و لوطی جماران در عراق چند ماه پیش در انتخابات شورای استانی شکست خوردند . ضمن اینکه اینگونه انفجارات ادامه انفجار 28 مرداد یا سالگرد کودتای ننگین استعماری علیه ی حکومت زنده یاد دکتر مصدق نیز میباشد که در جلوی ساختمان وزارت امور خارجه انجام شد که وزیرش کرد عراقی می باشد و موافق دخالت گری اقدامات ترو ریستی عوامل وابسته به رژیم کودتائی و نا مشروع حاکم بر ایران نمی باشد که می بایست این اقدام انفجاری تروریستی همسو و موازی با سیاست گلوله و خمپاره باران مرزی کردستان عراق همگامی داشته باشد که نوعی انتقام و زهر چشم گرفتن می باشد.البته برای رد گم کردن اعلام شد که تروریست ها از خاک کشورسوریه وارد خاک عراق شده بودند . زیرا که سوریه مدتی است به میزانی که از همکاری با سیاست مداخله گرایانه ی رژیم پاسداری کودتائی فاصله می گیرد بسوی رقیبش عربستان نزدیک می شود که هرگزاین چرخش نمی تواند خوشآیند حاکمان ایران باشد . مشروط بر اینکه سفیر پاسدار تروریست رژیم کودتائی و پاسداری در بغداد حسن کاظمی قمی اعتراف کرده و لو داده است که هیچگونه خسارات جانی به سفارت یا مرکز جاسوسی و توطئه گری اقدامات تروریستی دربغداد نداشته است.

فراموش نشود که پوشیده نیست که چگونه رژیم کودتائی پاسداری عجیب در بحران هسته ای و تضاد های های درونی و فشار اعتراضات مردمی با فریاد مرگ بر دیکتاتور در بن بست فرو رفته است که برای عبورموقتی از بحران نیاز شدید به سیاست صدور ارتجاع و تروریسم به برون مرز دارد. برای همین سرنخ اصلی این دو انفجار در بغداد بدون شک در تهران است . زیرا که تنها کشور سود برنده از اینگونه اقدامات تروریستی فقط جنگ افروزان و بحران آفرینان حاکم بر ایران می باشند. به ویژه اینکه زمان زیادی هم به تاریخ بر گزاری انتخابات پارلمانی عراق باقی نما نده است . چون حاکمان تهران عجیب وحشت از تکرار شکست انتخابات شورای استانی عراق و بازنده شدن دوباره دارند . زیرا در صورت شکست منجر بهدر رفتن کل سرمایه ی بسیار سنگین در عراق خواهد شد و کانون اصلی صدور تروریسم و ارتجاع به خاورمیانه از دست می رود . مهمتر اینکه اهرم فشار چانه زنی و باج گیری در مذاکرات هسته ای هم بر ضد خودش مبدل خواهد شد.

هوشنگ - بهداد

دوشنبه 4 آبان سال 1388