روزی نامه ی حکومتی جمهوری یکشنیه 16 خرداد ماه سال 1389

نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه حکومتی جمهوری " نگاه به آينده "

" در خواب خرگوشی فرو رفتن سرمقاله نویس و هذیان گوئی کردن وی "

چشم برروی هم نهادن و واقعیات را کتمان کردن وخود را به کوچه ی علی چپ زدن و با تصویر مار کشیدن ومار نشان دادن دست به سیاه بازی زدن و وارونه گوئی کردن تا که سیاه سفید قالب شود شیوه ای است که آخوند های منبری گریز به صحرای کربلا زن بقدرت رسیده متخصص آن می باشند. زیرا که عجیب برای منحرف کردن اذهان عمومی و تلاش برای حفظ قدرت و ثروت و سرکوب و خفقان و سانسور اینگونه تخصص و خبرگی تجربه ی 31 ساله دارند که اسلام ومذهب را ابزار کرده و مورد استفاده اهداف شوم و خبیث و ضدانسانی خود کرده اند آنگونه که اکنون پس از 21 سال که از مرگ خمینی شیاد سپری شده است و زیر نام وی که تبدیل به چماق جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی شده است. همچنین با علم کردن نام وی و ترسیم کردن خط و خطوط علیه ی همدیگر که چه کسی یا جریانی از این خطوط ترسیم شده عبور کرده که متهم و محکوم می شود. از طرف دیگر درپاسخگوئی به سایر معضلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی دیگر نام وی هم لولو شده است هم اینکه همچون آچار فرانسه کار برد دارد و مورد استفاده واقع می شود. ولی اکنون که فضای ادامه ی جنگ قدرت و ثروت آنگونه شده است که در مراسم بزر گداشت سال گرد خمینی شیاد نه نوه ی وی تحمل نمی شود، بلکه فریاد مرگ بر منافق و موسوی موقع سخنرانی وی سر داده می شوذ وموجب قطع سخنرانی وی می گردد . اما عجیب است که هنوز سر مقاله نویس با آویزان شدن به رهبر لوطی جماران و تمجید کردن از وی البته با نادیده گرفتن که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه گفتن که هنوز طنین آن نه محو نشده است، بلکه هر فرصت یا روزنه ای به خصوص در محیط دانشگاهی و دانشجوئی به وجود می آید پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور پرتو افکن می شود. ولی سر مقاله نویس ثنا گوئی از وی را چاشنی تملق و مرثیه خوانی خمینی شیاد کرده و وی را برجسته و بی رقیب و نظیر دانسته است . زیرا که مدعی شده وی بنیانگذار اسلام ناب محمدی با جاذبه بوده است که مخالف تحجر و ارتجاع و اسلام آمریکائی است .البته بدون آنکه بگوید پس شرایط حاکم شده ی کنونی بر ایران حاصل کدام دستآوردی می باشد ؟ یا اینکه مگر غیر از این است طرفین متخاصم در گیر جنگ قدرت باندهای غالب و مغلوب هر یک خودشان را پیرو خط خمینی شیاد می داند و دیگری را متهم به عدول از آن می کند؟ در صورتیکه گفته شد که چگونه در سال مرگ وی پیروان سابق وی از سوی دشمنان متحجر و خرافاتی و حمایت دولت فخیمه که از طریق کودتا قدرت گرفته اند با حامیان بقول خودشان اسلام آمریکائی در گیر شده آنگونه که نه رقیب را بر نمی تابد بلکه موقع سخنرانی نوه ی خمینی شیاد علیه ی وی فریاد مرگ بر منافق سر می دهند.

بهر حال سرمقاله نویس آنگونه در خواب خرگوشی فرو رفته است که تصور کرده است که مردم ایران قسم خورده اند که برای همیشه آنگونه ساده اندیش باقی بمانند که حاکمان ضد بشری و کودتا گر و غارتگر و جنگ افروز و عوامفریب بتوانند با عوامفریبی و دین فروشی اذهان مردم ایران را بفریبند و همچنان زیر پوشش باور و اعتقادات شان با اینان بازی کنند طوری که مردم ایران آنگونه ملزم به پذیرش فتواهای دین فروشان حاکم باشند که سرمقله نویس ادعایش را کرده است . زیرا که مدعی شده که بر خلاف خام اندیشان و کوته نظران منتقد و مخالف و معترض نه این رژیم ضد بشری رفتنی نیست که این چنین روز به روز قوی تر می شود چونکه بر روی اعتقادات مردم سوار می باشند:

"برخلاف نظر خام انديشان و كوته نظران كه فكر مي‌كنند نظام جمهوري اسلامي به دليل مواجه شدن با برخي فراز و نشيب‌ها دچار تزلزل مي‌شود و آرزو مي‌كنند عمر اين نظام به پايان برسد و اين آرزو را ساده لوحانه در قالب تحليل! بيان مي‌كنند، درختي كه امام در سرزمين جان و دل مردم ايران غرس كرده است روز به روز تنومندتر و بالنده‌تر مي‌شود و بر همه‌ي موانع غلبه مي‌كند و با بنيه‌اي قوي‌تر شاخ و بال مي‌گستراند و نه تنها در ايران بلكه در سطح جهان نيز بركات خود را نصيب توده‌هاي آزادانديش و آزاديخواه مي‌نمايد. دل خوش كردن معاندان به اختلافات و درگيري‌ها و اين قبيل رويدادها را نشانه ضعف و يا در معرض زوال قرار داشتن نطام جمهوري اسلامي دانستن، ضعف خود آنها را در عرصه شناخت واقعيت‌ها و درك جوهر اين نظام و ناتواني آنان را در تحليل مسائل به نمايش مي‌گذارد. نظام جمهوري اسلامي يك نظام مردمي است كه ريشه در اعتقادات مردم دارد و به همين دليل ريشه‌دار و ماندگار است. اما ناپايداري و زشت و زيباي آنان را نبايد به حساب اصل نظام گذاشت. نظام جمهوري اسلامي، ميراث ماندگار امام است كه بسياري از افراط‌ها، تفريط‌ها، زشتي‌ها و ضعف‌ها راتاكنون پس زده و زيبائي‌ها و قوت‌ها را حفظ و تقويت نموده و در همه حال، پايدار و استوار باقي مانده است و باقي خواهد ماند.. نگاه جهاني امام خميني به نهضت و انقلاب اسلامي اقتضائاتي دارد كه با آينده بشريت مرتبط است. به نظام جمهوري اسلامي از اين زاويه نگاه كنيم تا از تنگ نظري‌ها و عملكردهاي محدود رها شويم"

در خاتمه اینکه گویا سر مقاله نویس همچون لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و به خصوص آخوند متحجر انگلیسی مصباح یزدی فریاد معترضان ناراضی را نشنیده اند یا اینکه آن را جدی نگرفته اند که پس از کودتای تقلباتی پاسداران و لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد در 22 خرداد 88 بر پا کردند چگونه میلیون ها مردم مععترض و ناراضی بر توی خیابان ها سرازیر شدند و فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای و اصل ولایت فقیه سر دادند سپس هر فرصتی پیش آمد و هر نمایش تظاهرات فرمایشی حکومتی را چگونه در جا به تظاهرات ضد حکومتی تبدیل کردند تا آنجائی که برای افشای سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز در روز قدس را آنگونه بر سر توطئه گران کودتائی دین فروش آوار کردند که نمی دانستند چگونه موضع گیری علیه ی شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران کنند . طوریکه ترکش این شعار موجب شده است که اخیرا ً پس از تهاجم کماندوهایی اسرائیلی به کشتی ترکیه حامل آذوق و امداد رسانی به ساکنین نوار غزه شد در دست حزب الله لبنان پرچم های ترکیه در تظاهرات اخیر قرار دارد و در شرایطی که مردم معترض و نا راضی ایران خواهان تغییراات دمکراتیک در ایران و بر چیده شدن بساط دین ففروشی حاکمان عوامفریب هستند ولی سرمقاله خوش خیالانه در خواب ماند گاری و همیشگی شدن رزیم فاشیستی مذهبی ضد بشری به سررمی ببرد.

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1389/13890316/13890316_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری یکشنیه 16 خرداد ماه سال 1389