گزیده خبر های 6 تیر – 89
فيلم / شکستن در خانه آيت الله صانعی ، يکشنبه 23 خرداد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18535
توجه کنید که تصاویر مهاجم به دفتر صانعی که در این فیلم هست اینان همان مزدورانی هستند که از بیت رهبری به ر مراسم 14 خرداد اعزام شدند و فریاد مرگ بر منافق علیه ی سید حسن خمینی زدند . آنگاه در نماز جمعه ی تهران شوی مشابهی برای علی مطهری اجرا کردند . سپس به قم عزام شدند تا دست به اینگونه اقدام تهاجمی و تخریبی بزنند و به نیروی انتظامی هم بی غیرت بگویند که چرا بطور علنی همچون اینان بر خورد نمی کنند ؟ در ادامه و شبیه این مأموریت که با دفتر منتظری کردند و با شکستن گاو صدوق اسناد و مدارکش را با خود شان بردند. در نهایت به تهران باز گشتند و در جلوی بازار مکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی مجلس شوی نهائی را اجرا نمودند تا که برای بهره برداری لوطی جماران خامنه ای وارد صحنه شود و ضمن تشویق کردن شان اعتراف کند که اینان آگاه و بصیر تر از برخی خواص همچون رفسنجانی و صانعی و کروبی و خاتمی هستند . اکنون سئوال این است که در کدام باغ وحش یا جنگلی اینگونه برخورد ا تا حال دیده شده است؟ آیا در این رژیم ضد بشری قانون معنی و مفهوم دارد که هنوز برخی آویزان به قانون اساسی شده اند و خواهان اجرای آن می باشند؟ یا نه اینکه دیگر بدون ابهام می بایست برای پایان دادن به چنین وحشی گری های سبعانه ی قرون وسطائی مبارزه ی همگانی برای تغییرات دمکراتیک در ایران شود؟
نظر سنجی : 87 درصد مردم معتقدند مراجع تقليد با ملت همراه نبوده و به ظالم اعتراض نکرده اند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18533
این نظر سنجی هم صحه بر پایان پذیری عمر حاکمان ضد بشر دین فروش می گذارد .همانگونه که تأئید کننده ی بر قراری حکومت دمکراتیک سکولار در ایران می باشد.
عدم بر گزاری کنسرت گوگوش در بحرین
اکنون دامنه ی مبارزه با بی حجابی از داخل کشور به بحران رسیده است و تر کش آن به گوگوش اصابت نموده است . زیررا که زیر پوشش اعتراض به نوع پوشش وی کنسرت وی در بحران تعطیل اعلام شده است.
دولت بحرين مانع از برگزاري كنسرت تابستاني يك خواننده لس آنجلسي شد. به گزارش "فردا" و به نقل از منابع خبري بحرين، طبق برنامه اعلام شده قبلي، قرار بود فائقه آتشين (گوگوش) ماه آينده در بحرين كنسرت موسيقي اجرا كند. اما اين موضوع به تازگي از سوي وزارت فرهنگ بحرين منتفي اعلام شد. اين درحالي است كه هنوز تابلوهاي تبليغات اين كنسرت در خيابان‌هاي پايتخت كشور بحرين ديده مي‌شود. معاون وزارت فرهنگ و اطلاع رساني بحرين بدون ارائه توضيحات مفصلي تنها علت اين مسئله را مربوط به موضوعات فني اعلام كرده و افزوده است اين وزارت‌خانه در نظر دارد در آينده اين كنسرت اجرا شود. اما برخي رسانه عربي علت واقعي ملغي شدن كنسرت اين خواننده لس آنجلسي را نحوه پوشش عريان گونه وي و اعتراض برخي گروه‌ها در اين كشور عنوان كرده‌اند. از سوي ديگر برخي رسانه‌هاي غربي فشار‌هاي ديپلماتيك را دليل واقعي اين موضوع اعلام كرده‌اند
گرد و غبار مردم ايلام و كرمانشاه را خانه نشين كرد
http://www.kayhannews.ir/890406/15.htm#other1505
بلیه ای که 31 سال پیش از کره ی ماه ساختگی بر آسمان و زمین ایران فرود آوردنش ،اکنون اثرات عملکرد این جرثومه ی فساد و آلودگی دشمن زندگی و طبیعت با جانشین و پیروانش آنگونه فضای زمینی و هوائی ایران آلوده ومرگ بار و تحمل نا پذیر کرده اند که بالا ز زمین بهوا پرتاب می کنند و شرایط را آنچنان خاک آلوده کرده اند که مطبوعات وابسته به این رژیم ضد بشری هم چنین اعتراف کرده اند مردم را خانه نشین و زندانی و حبس کرده اند؟
گرد و غبار شديد استان هاي غربي و جنوبي كشور را فرا گرفت به طوري كه در برخي استان ها ادارات تعطيل و مردم خانه نشين شدند.به گزارش ايرنا استانداري هاي كرمانشاه و ايلام، پنجشنبه، ادارات، ارگان ها و بانك هاي اين استان ها را به دليل وجود گرد و غبار شديد در فضا تعطيل اعلام كرده اند. از استان خوزستان نيز خبر رسيد اين پديده زندگي مردم را در شهرهاي شمالي اين استان با مشكلات جدي روبرو ساخته است.
عکس/ در حکومت اسلامی نيازی به سينما نیست
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18531
وقتی که فیلم مستند وزنده ی هنری در صحنه جلوی بیت مراجع و درب مجلس هشتم یا بازار مکاره اجرا می شود. دیگر چه نیازی به سینما و فیلم های هنری غیر مستند می باشد و چرا سینما ها نمی بایست ورشکسته و تعطیل گردند؟
مشت نمونه خروار : سینماهایی مرودشت شیراز و آذربایجان شرقی به دلیل فرسوده بودن ساختمان آنها و عدم استقبال از فیلمهای حکومتی در آستانه تعطیلی قرار دارند
نگذارید مادرمان را سنگسار کنند!
راستی این نامه را چگونه می توان تفسیر و تحلیل نمود؟ صیغه یعنی چه؟ ساخته و پرداخته اش کیست و مبلغ شانش کیستند؟ آخوند های حکومتی و شرکای شان چند تا زن رسمی و صیغه ای دارند؟ صیغه بازی چه نقشی در رایج کردن فاحشه گری وتن فروشی در جامعه دارد؟ فقر و بیکاری و تبعیض وبی عدالتی و بی قانونی در جامعه چه عوارضی دارد و رابطه اش با تن فروشی چیست؟ بالاخره خانم آشتیانی متهم ومحکوم به سنگسار قربانی کدام شرایط و مناسبات تحمیلی و حاکم شده در جامعه هستند و حاکمان حکم سنگسار صادر کنند گان خودشان چه نقشی در مورد ترویج فحشا و یا زنا دارند؟
استمدادنامه فرزندان خانم آشتیانی، متهم محکوم به سنگسارجهان زن : امروز دست ياري به سوي همه مردم دنيا دراز ميکنيم. پنج سال است که بدون مهر مادري و با ترس و وحشت زندگي ميکنيم. آيا دنيا آنچنان ظالم است که ميتواند اين فاجعه را ببيند و راحت از آن عبور کند ؟ما فرزندان سکينه محمدي آشتياني هستيم. فريده و سجاد محمدي آشتياني. از سنين نوجواني با اين درد آشنا شديم که مادرمان در زندان است و ما منتظر يک فاجعه نشسته ايم. راستش کلمه سنگسار٬ به خودي خود چنان ترسناک است که ما سعي ميکنيم هيچگاه از آن استفاده نکنيم. ما ميگوييم٬ مادرمان در خطر است٬ مادرمان ممکنست کشته شود و مادرمان از همه انتظار دارد کمکش کنند.امروز که تقريبا همه راهها به بن بست رسيده و وکيل مادرمان ميگويد وضع مادر ما خطرناک است٬ به شما متوسل ميشويم. به مردم دنيا متوسل ميشويم٬ فرق نميکند رنگ پوستشان چيست و يا در کدام کشور و شهر زندگي ميکنند٬ به شما مردم ايران٬ به همه کسانيکه درد و زخم اينرا چشيده اند که کشته شدن يک عزيز خانواده چقدر وحشتناک است٬ متوسل ميشويم. کمک کنيد مادر ما به خانه برگردد!ما به ويژه دست ياري بسوي ايرانيان در همه جاي دنيا دراز ميکنيم. کمک کنيد اين کابوس متحقق نشود. کمک کنيد مادر ما نجات پيدا کند. واقعا توضيح دادن لحظه ها و ثانيه هاي زندگي ما بسيار سخت است. کلمات در مقابل اين وحشت ٬ گويايي خود را از دست ميدهند…کمک کنيد مادر ما نجات يابد. نامه بنويسيد و از مقامات بخواهيد او را آزاد کنند. بگوييد که او هيچ شاکي خصوصي ندارد و کاري نکرده است. مادر ما نبايد کشته شود. آيا اين حرف را کسي هست بشنود و به ياري ما بشتابد.فريده و سجاد فرزندان سکينه محمدي آشتياني
شرایط جسمی وخیم مجید توکلی در بند 350
مشخص است وقتی که برای هبر لوطی جماران گه از درن ومجهز ترین امکانات پزشکی در کنار بساط دود و منقل بر خوردار است که دعای نیایش سلامت هم برایش بر گزار می شود . برای اثبات رفتار علی گونه بودنش در سیاه چال ها با قربانیان در بند و اسیر هم اینگونه برخورد شود تا نشان داده شود تبعیضی در کار نیست !
خبرگزاری هرانا - مجید توکلی، از فعالین معروف جنبش دانشجویی ایران که از اول تیرماه به بند 350 منتقل شده است، در شرایط جسمی نامساعدی به سر می برد و مسئولان نسبت به رسیدگی به وضعیت وی بی توجه اند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، آقای توکلی که به دلیل شرایط سخت زندان عموما و اعتصاب غذا در سلول انفرادی بند 240 خصوصا به نارسایی ریوی مبتلا شده است روز به روز شرایط وخیم تری پیدا می کند.این روند تاجایی است که داروهای قبلی که توسط پزشک برای این زندانی سیاسی تجویز شده بود، دیگر جوابگوی وضعیت وی نیست و دکتر بهزادیان نژاد، هم بند وی، توصیه کرده که دیگر از این دارو ها استفاده نکند چرا که عواقب خواهد داشت.مجید توکلی اکنون در اتاق 2 بند 350 (اتاق 5 قدیم) محبوس است و از زمان انتقال تاکنون تنها موفق به برقراری یک تماس 2 دقیقه ای با خانواده ی خود شده است.مدتی است که علی رغم ساخت و ساز و شرایط نامطلوب بند 350، زندانیان سیاسی محبوس در سایر بندها (خصوصا اندرزگاه های7-8) را به این مکان منتقل می کنند. در این بند نسبت به سایر بندهای عمومی، محدودیت های بیش تری به زندانیان اعمال می شود.لازم به یادآوری است که مجید توکلی، دانشجوی دانشگاه پلی تکنیک تهران، از 16 آذر سال 88 تاکنون در زندان به سر می برد و با حکمی 8 و نیم ساله مواجه است.
مسمومیت بیش از صد دانشجوی دختر
این شیوه هم می بایست عمدی باشد . زیرا که آنسوی مبارزه با بی حجابی و یا توطئه گری علیه ی دختران دانشجویان است . در حقیقت نوعی انتقام گرفتن از دختران دانشجو از سوی کودتا گران پاسدار می باشد.
شهرزادنیوز: بیش از صد نفر از دانشجویان خوابگاه دخترانه دانشکده فنی دختران الزهرا در میبد به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان شدند. شیوع مسمومیت به حدی است که کلیه امتحانات دانشجویان خوابگاه مربوطه لغو گردیده است.مسئولین خوابگاه در مورد علت این مسمومیت سکوت کرده‌اند.این خوابگاه وضعیت بهداشتی بسیار نامناسبی دارد و تذکرات دانشجویان طی ماه‌های گذشته نتیجه‌ای در پی نداشته است. همچنین رفتار مسئولین خوابگاه با دانشجویان و خانواده‌های‌شان بسیار توهین‌آمیز است.در پی انتشار این خبر مسئولین دانشکده به رسانه‌ها پاسخی کتبی به این شرح دادند: 1- هیچ امتحانی لغو نشده است 2- تعداد انگشت شماری از دانشجویان مسموم شده‌اند 3- هیچ توهینی توسط مسئولین نشده است. 4- علت مسمومیت در حال بررسی است.در آبان سال گذشته نیز 65 دانشجوی دختر خوابگاه دانشگاه یاسوج دچار مسمومیت شدند. همچنین در سال 87 حدود 500 دانشجوی دختر و پسر دانشگاه بوعلی سینا به بیمارستان‌های این شهر مراجعه کردند.
ميزان صادرات نفت ايران از 4ميليون و 656 هزار بشكه در سال 57 به 2ميليون و 357 هزار بشكه در سال 87 کاهش یافته است
این یک سند زنده و فاش کننده ی ماهیت دزد بازار حاکمان کودتا گر ضد بشری می باشد که در 31 سال گذشته چگونه با پیشبرد سیاست جنگ و تخریب و غارتگری و تخریب وچوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن که دنبال کرده اند تا موفق شده اند اوضاع صنعت تولید نفت را به سمت عقب گرائی این چنین با شتاب سوق دهند؟
ایلنا: ميزان صادرات نفت ايران طي سي سال گذشته به نصف كاهش يافته است. به گزارش ايلنا، در حالي كه ميزان صادرات نفت ايران در سال 1357معادل 4ميليون و 656 هزار بشكه اعلام شده است، اين ميزان در سال 1387يعني سي سال بعد به 2ميليون و 357 هزار بشكه كاهش يافته است.
عکس / بهشتی بنام "زندان عادل آباد شيراز"!
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18512
اگر 60% تولید نفت در 31 سال گذشته کاهش یافته است که جزو افتخارات ادعائی پیام شکوفائی ونو آوری دو سال پیش رهبر لوطی جماران است. در عوض رشد مدل پرورش و ترویج طلبه های طالبانی در پاکستان در سیاه چال هائی همچون عادل آباد شیراز ایجاد شده است تا اینگونه این صنعت تواب پروری و تفتیش عقاید کمبود کاهش تولید نفت را جبران شده باشد؟
عسکراولادي: تاكنون هيچ‌گاه ايران چنين وضعيت خوبي در جهان نداشته است
وقتی در آمد فروش نفت به جای اینکه صرف هزینه ی مدرن سازی تأسیسات بهر وری نفتی می شده است. ولی توی کیسه ی باند مافیائی کلان دزدان انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی ریخته شده باشد که صاحبان ثروت های نجومی باد آورده شده اند. چرا نباید علت کاهش تولید 60% نفت در 31 سال گذشته را اینگونه با وارونه گوئی کردن دجاله ماستمالی نکند؟
فارس : دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: تاكنون هيچ‌گاه ايران چنين وضعيت خوبي در جهان نداشته و يكي از امتيازات فوق‌العاده ملت ما وجود رهبري همچون آيت‌الله العظمي خامنه‌اي است. خداوند اين رهبر را براي كشور ما حفظ كرده است.وي در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعيت ايران در عرصه بين‌الملل ادعا کرد: تاكنون هيچ‌گاه ايران چنين وضعيت خوبي در جهان نداشته و يكي از امتيازات فوق‌العاده ملت ما رهبري مقام معظم رهبري است.عسگراولادي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موضع‌گيري همراه با تحريم برخي كشورها عليه ايران گفت: در شرايطي كه تحريم‌ها، قطعنامه‌ها و موضع‌گيري‌هاي همراه با چماق برخي كشورها عليه ايران اسلامي وجود دارد ما بايد در داخل وحدت داشته باشيم.وي در ادامه با تاكيد بر اين كه صبح پيروزي نزديك است بيان داشت: صبح فروپاشي اسرائيل، آمريكا و سلطه‌هاي تماميت‌خواه در جهان نزديك است و بايد در انتظار نابودي آنها باشيم.
عکس / چهارشنبه بازار کرج
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18539
برای اثبات ادعای دروغین وتوهین آمیز عسگر اولادی انگلیسی غارتگر منفور که انگاری مردم ایران عاری از درک و فهم وشعور می باشند وفقر وبد بختی را با رگ وپوست و جان شان تجربه و لمس نمی کنند به قیافه ووضعیت این 4 شنبه بازار کرج توجه کنید تا بیشتر مشخص شود که اوضاع اقتصادی کشور و به خصوص مردم چقدر خوب است؟
بختياري در همايش سالانه مسئولان قضايي:مبارزه همه جانبه با مفاسد اقتصادي از برنامه‌هاي مهم قوه‌قضائيه است.خبرگزاري فارس: وزير دادگستري تاكيد كرد: مبارزه همه جانبه با مفاسد اقتصادي و جرايم سازمان يافته از برنامه‌هاي مهم قوه‌قضائيه در دوران تصدي آيت الله لاريجاني است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904060261
اگر خوب به قیافه ی این مدعی رئیس زندان های سابق نگریسته شود. مشخص می شود که خباثت و فساد از سر و روی وی می بارد که اگر چنانچه ریگی بر توی کفش خود نداشته باشد ابتدا باید از خود فساد زدائی را شروع کند تا نوبت به رقبایش برسد.
در همايش سراسري قوه قضائيه؛لاريجاني: طرح عفاف و حجاب 5 سال است كه خاك مي‌خورد.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: طرح عفاف و حجاب حدود 5 سال است كه خاك مي‌خورد در حالي كه اين طرح براي آن است كه مسير را براي شكوفا ساختن ساير استعدادها فراهم كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904060564
موضع پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره ی مجلس انتصابی بی اراده که در برابر پاسدار گماشته احمدی نژاد اتخاذ شده است و فاش کردن ماهیت دروغگوئی و خالی بندی وی که با شانه خالی کردن کاسه کوزه را بر توی سر نیروی انتظامی خراب کرده است که اکنون مچ این پاسدار گماشته را چنین گرفته و فاش کرده است.
احمدي‌نژاد در همايش سراسري قوه قضائيه: نيازمند مجريان عادل براي اجراي قوانين هستيم .خبرگزاري فارس: رئيس جمهور گفت: اگر قانون جامع و كاربردي داشته باشيم اما افرادي كه درك و اشراف درستي از قانون نداشته باشند، قانون را معطل يا اجرا نمي‌كنند. به همين دليل نيازمند مجريان عادلي هستيم كه قانون را به‌درستي اجرا كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904060263
اینهم ژست کمدی گربه ی تهاجمی و موش ترسیده شده ی گارد گرفته ی پاسدار گماشته احمدی نژاد که اینگونه پاسخ پاسدار انگلیسی علی لاریجانی را داده است که ادعای مجریان عادل و با اجرای قوانین در رژیم بی قانون وز رأس تا ذیل آلوده به فساد و رشوه و تبعیض داده است.
روایت هاشمی از ترور رهبر انقلاب
http://www.fararu.com/vdcgyu9n.ak9z34prra.html
رفسنجانی پیرامون بازگوئی خاطرات 6 و7 تیر در لا بلای این بازگوئی پیام به دشمنان خود داده است که چگونه این دشمنان دوست نما شده و خود را حاکم کرده اند و نفاق شان را صداقت و صراحت جازده اند و تهمت زدن را درایت و شجاعت و صراحت خود دانسته اند. البته شامل لوطی جماران هم می شود . زیر که این طوطی کودتاگران عدم بصیرت داشتن خواص را چپ و راست مجبور است بیان کند.
دشمنان نيز هستند، اما رنگ عوض كرده‌اند. هنوز در كيش و كمان دشمني خويش تيرهاي توهين و تهمت و دروغ را دارند كه هر از چند گاهي چشم بسته و چشم باز مي‌اندازند. گاهي به هدف مي‌خورد و گاهي مثل هميشه بر سنگه خاطر دلتنگي‌هاي زمانه، سعه صدر سابق را نداريم. دشمنان ما وسيع‌تر شده‌اند، اما دايره دشمن‌شناسي ما محدود شده است. دشمنان دوست‌نما در ما رخنه كرده‌اند و بر پنجره نگاه ما براي رويت دوردست‌ها گل گرفته‌اند، روزمرگي ما را به اضطراب واداشته است. مشفقانه‌ترين انتقادها را برنمي‌تابيم و نقشه‌هاي شوم دشمنان دوست‌نما را درنمي‌يابيم. نفاق را صداقت، توهين را صراحت، دروغ را درايت، تهمت را شجاعت و شعار را بصيرت مي‌دانيم.
روزی 3 تن مواد کشف می شود
http://fardanews.com/fa/pages/?cid=114224
اینهم نتیجه ی 31 ساله ی دستگاه فاسد قضائیه و نیروی انتظامی با مواد مخدر و قاچاقچی و اعتیاد که اعتراف شده روزانه 3 تن مواد مخدر در کشور مصرف می شود . از سوی دیگر بطور عمدی آدرس غلط داده شده است تا که نقش اصلی مافیائی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی محو شود
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين كه بيشترين آمار دستگيري قاچاقچيان و موادفروشان با 9/28 درصد مربوط به تهران است گفت: 51 درصد از افرادي كه در رابطه با مواد مخدر در تهران دستگير شده‌اند ، از اتباع بيگانه هستند
اعلام جرم دادستاني عليه وطن امروز
این دو گزیده خبر تداعی کننده ی اصطلاح خود زنی کردن و شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی می باشد که نشان از رشد عجیب تضاد و اختلافات درونی میان باندهای مافیائی کودتائی است که از سوی دیگر اختلاف ظر در نوع نگرش او دفاع کردن از ارگان های سرکوبگر و منفور می باشد
سردبير روزنامه «وطن امروز» از اعلام جرم دادستاني تهران عليه اين روزنامه بخاطر تيتر «بهارستان جاسبي» خبرداد فارس: سردبير روزنامه «وطن امروز» از اعلام جرم دادستاني تهران عليه اين روزنامه بخاطر تيتر «بهارستان جاسبي» خبرداد.رضا شكيبايي افزود: در پي موضع‌گيري سه‌شنبه شب هفته گذشته رياست قوه قضاييه در تلويزيون و اشاره به يكي از تيترهاي فرعي روزنامه با عنوان «بهارستان جاسبي» و اشاره ايشان مبني بر پي‌گيري قضايي آن مطلع شديم كه دادستاني تهران عليه روزنامه اعلام جرم نموده و مدعي‌العموم از روزنامه شكايت كرده است.
انتقاد شدید هفته نامه پرتو از مواضع رئیس جمهور
http://fardanews.com/fa/pages/?cid=114134
دور از مروت است كه کساني، چشم بر اين همه توفيق چشمگير فروبندند و به بهانه برخي كاستي‌هاي احتمالي، همه برنامه را
ناكارآمد
نشان دهند