گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 30 خرداد - 89

مستقيم (گفت و شنود)

گفت : بلی ادا و اطوار های این بد نام پاسدار سر بازجو

شده مثل آن سئوالی که روزی از وی پرسیده بودیک یارو

قبله کدوم طرفه ، سربازجو جواب داد ه بود برو مستقیم؟

یارو پرسیده بود نزدیکه، سربازجو با لی گفتن وی کردتفهیم

گفت: اسفنديار رحيم مشايي در پاسخ به اين سؤال كه چرا بيت المال مسلمين را به فلان هنرپيشه داده اي؟ گفته است كه آثار او بوي توحيد مي دهد!
گفتم: در كداميك از مكاتب توحيدي سفارش شده است بيت المال مسلمين را از حلقوم مردم مستضعف بيرون كشيده و به يك هنرپيشه ثروتمند بدهند؟!
گفت: مشايي توضيح داده كه هدف من موعظه و جذب ايشان بوده است!
گفتم: مگر نمي گويد كه كار اين هنرپيشه توحيدي است، بنابراين موعظه و جذب براي چه بوده؟ آيا او را موعظه كرده كه از توحيد دست بردارد؟!
گفت: درباره يكي ديگر از هنرپيشه هاي زن فراري هم گفته است به نظر من او هيچ اشتباهي نكرده است!
گفتم: ولي اين هنرپيشه فراري در آمريكا با صراحت عليه انقلاب و ارزش هاي اسلامي فعاليت داشته و دارد.
گفت: تازه آقاي مشايي رو يك اسلام شناس برجسته هم مي دونند!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو از شخصي پرسيد قبله كدوم طرفه؟ جواب داد؛ مستقيم، يارو پرسيد خيلي ديگه بايد برم؟!

گفت : سربازجو نوشیده آبکی قاچاق بدون ماست و خیار

مست کرده عربده کشیده برای رحیم مشائی اسفندیار

گفتم : چرا سربازجوی بدنام در شکنجه گری مشهور؟

عربده کشی کرده از برای رئیس دفتر رئیس جمهور

گفت : چون با موعظه و تفکر خرافاتی مکتبی اندیشه

اسنفدیار رحیم مشائی خواسته یک ثروتمند هنر پیشه

مثل جذب کردن دلال و جاسوس هوشنگ امیر احمدی

با دادن بیت المقدس وی کند در خدمت نظام و احمدی

البته نقل قول کرده اینگونه که رحیم مشائی کرده تأکید

هنر پیشه ثروتمند که خودش هست هنرمند اهل توحید

این دیگه نیاز به موعظه کردن و جذب ندارد ایشان

مگر آنکه خواسته باشد وی منحرف کندمثل خودشان

سربازجو افزوده این شده همچون همان اشتباه

مشائی کرد در مورد یک زن هنرپیشه فراری گمراه

که رحیم مشائی گفته است وی هست بی گناه

اشتباهی نکرده تانیاز باشه توبه کندشود سر براه

در صور تیکه این هنرپیشه ی زن فراری

در آمریکا به صراحت فعالیت دارد و قراری

در گفتگو هایش ارسال می کند پیامی

تا وی گوید علیه ارزش انقلابی واسلامی

گفتم : مگر دولت کودتائی نیست مکتبی و اصول گرا

رهبر تأئیدش نکرده ، چرا سربازجو علیه اش داده گرا؟

گفت : چون احمدی نژاد متهم شده به همسوئی باضدانقلاب

چرا موضع گرفته علیه سرکوب زنان با چماق مبارزه بابی حجاب؟

پس خودش زیر تیغ رفته ، کنون به رحیم مشائی شده توهین

برای همین مقصرش کرده این سربازی جوی شکنجه گر اوین

گفتم : خمینی شیاد گفته بود با کسی نبسته عقد اخوت

حال چنین سربازجو حسین مشائی براه راست کرده دعوت

گفت : بلی ادا و اطوار های این بد نام پاسدار سر بازجو

شده مثل آن سئوالی که روزی از وی پرسیده بودیک یارو

قبله کدوم طرفه ، سربازجو جواب داد ه بود برو مستقیم؟

یارو پرسیده بود نزدیکه، سربازجو با لی گفتن وی کردتفهیم