گزیده خبر های اول تیر -89

اعلام آمادگی سپاه برای مهار لکه نفتی آمریکا

http://www.fararu.com/vdcdfo0k.yt0zo6a22y.html

پاسدار سرتیپ رستم قاسمی که اکنون از موضع ضد آمریکائی رستم بازی در آورده است . گذشته از اینکه با پیشنهادی که داده است نا خواسته این ضرب المثل را در اذهان برجسته کرده است که گفته می شود یارو ملا را به ده راه نمی دادند آدرس خانه ی کد خدا را می گرفت . زیرا که این دیگر خیلی مسخره است جائیکه آمریکا نام پاسداران تروریست کودتائی وفاشیستی را درلیست تروریست گذاشته وتحریم اقتصادی اش کرده است .اما این سرتیپ پاسدار بااسفندیار بازی وموضع فراربه جلوی ضد آمریکائی پیشنهاد همکاری برای مهار چاه های نفتی دریائی را به آمریکاداده است ! !!. البته ازسوی دیگر بدون آنکه اگر این پا سدار بیل زن است بگوید که لوله یا چاه نفت در نفت شهر برای چند روز در آتش سوختند و مهار نشد؟ همچنین بدون آنکه بگوید اینگونه تخصص و تجربه مهار چاه نفتی چگونه کسب شده است گرچه اعتراف نا خواسته کرده چگونه کسب شده است.چونکه این پاسدار رستم با این اعتراف خود هوار زده است که کنترل چاه ها وتولیدات نفتی در اختیار انحصاری سپاه پاسداران می باشد .

درپی ناکامی‌ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در مهار لکه نفتی خلیج مکزیک؛ فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه از آمادگی متخصصین این قرارگاه برای مهار این لکه نفتی در صورت درخواست رسمی خبر داد. سردار سرتیپ پاسدار رستم قاسمی، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: این مایه ننگ و شرمندگی است که آمریکا و انگلیس و کسانی که خود را مهد تکنولوژی و ابرقدرت حوزه صنعت و اقتصاد جهانیمی‌دانند با گذشت دو ماه از تخریب سکوی تولید نفت در منطقه خلیج مکزیک قادر به مهار فوران نفت ‌نباشند.

ماجراهای مبهم خط لوله صلح وزارت نفت، نژاد حسینیان و مشایی

http://www.fararu.com/vdcb8abs.rhbg5piuur.html

باید گفت که بی خود این دو مهره ی جریان مغلوب و غالب پیرامون وزارت نفت اظهار نظر کرده اند . زیرا که طبق اعتراف سرتیپ پاسدار رستم قاسمی مسئولیت نفت و گاز پاسداان کودتا گر حاکم و قرار گاه خاتم النیبین می باشند . به خصوص اینکه با اینگونه سیاست باج دادن های کلان به پاکستان افشاگر عجز و ناتوانی ناشی از چوب حراج بر منابع ذخایر کشور زدن می باشد زیرا که این قرارداد تاراج کردن منابع گازی پاداش استراد عبدالحمید ریگی از پاکستان به ایران است که به پاکستان داده شده است .

فرارو- هادی‌ نژادحسینیان معاون سابق وزارت نفت روز گذشته با ارسال نامه‌ای با تاکید بر انتشار برخی از اطلاعات قرارداد فروش گاز ایران به پاکستان توسط وزارت نفت، از نمایندگان مجلس درخواست کرد مانع اجرای این قرارداد صادرات گاز شوند. به گزارش فرارو، این دومین نامه‌ای است که نژادحسینیان در ماه جاری منتشر می‌کند. وی در اولین نامه‌اش با طرح 7 سوال از مسئولین وزارت نفت خواست که جزییات قرارداد فروش گاز ایران به پاکستان را منتشر نماید و توضیحات لازم را در این‌باره ارائه کند. این نامه با پاسخ تند وزارت نفت روبه رو شد.

جنبش عدالت‌خواه دانشجويي به ستاد ملي كردن دانشگاه آزاد پيوست.خبرگزاري فارس: جنبش عدالت‌خواه دانشجويي با صدور بيانيه‌اي ضمن اعتراض شديد نسبت به مصوبه مجلس در حمايت از وقف اموال دانشگاه آزاد و لغو مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، رسماً به ستاد دانشجويي ملي كردن دانشگاه آزاد پيوست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903311570

اینگونه جنبش دانشجوئی یک شبه ساخته شده که در نام 180 درجه مخالف آنچه هست که حاکم است که تاریخچه اش بیش از 31 ساله است فقط مرتبط با جنگ قدرت و ثروت و حذف رقیب مغلوب است به خصوص اینکه هدف از ساختنش قطع کردن دست رفسنجانی و ایادی اش از دانشگاه آزاد می باشد.

نوروزي در گفت‌وگو با فارس اعلام كرد:پيوستن انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌ تهران به ستاد ملي كردن دانشگاه آزاد.خبرگزاري فارس: انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران به ستاد دانشجويي ملي كردن دانشگاه آزاد پيوست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903311574

این گزارش خبری هم وجه دیگر سناریوی جنبش عدالتخواه دانشجوئی ساختن گزارش خبر قبلی می باشد. زیرا که در راستتای اهداف مشترک بر نامه ریزان کودتائی پشت پرده است.

با صدور نامه سرگشاده‌اي؛ بسيج دانشجويي 142 دانشگاه كشور اقدام ديروز مجلس را محكوم كردند.خبرگزاري فارس: بسيج دانشجويي 142 دانشگاه كشور با صدور نامه‌اي خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و رئيس قوه قضائيه، ضمن محكوم كردن اقدام خطرناك نمايندگان در تصويب طرح سفارشي جاسبي، خواستار بازنگري فوري در اين تصميم اشتباه شدند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903311356

در رژیم کودتائی ضد بشری قرون وسطائی که باندهای مافیائی حاکم به سبک کدخدا منشی ملوک الطوایفی کشور را کنترل می کنند. البته کودتاگران حاکم دارای یک ارباب گنده همکاره و چند تا خان و کدخدا های یک خال بفرمان ارباب می باشند . بنا براین هر زمان که اختلافی میان بر خی از خان ها به وجود می آید می بایست نهاد های در اختیار کد خدا ها بفرمان ارباب گنده وارد صحنه شده و علیه ی خان های ناراضی و تسلیم نشده انجام وظیفه کنند.

در گفت‌وگوي ويژه خبري متكي از آماده شدن نامه‌هايش به 12 عضو شوراي امنيت خبر داد خبرگزاري فارس: وزير خارجه كشورمان از آماده شدن نامه‌هاي خود به 12 عضو شوراي امنيت كه به قطعنامه 1929 راي مثبت دادند، خبر داد و گفت ما مواضع خود را در اين نامه‌ها شفاف بيان كرده و گله خود را مطرح كرده‌ايم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903311622

این وزیر آدم ربای وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه منوچهر متکی که اکنون همچون پاسدار گماشاته احمدی نژاد مأمور عریضه نویسی یا الهی نامه شده است تا شاید 12 اعضای دیگر شورا ی امنیت ساز مان را همچون برزیل و ترکیه و لبنان آگاه و سپس دعوت کند تا به تهران سفر کنند و مکمل بیانیه ی مشترک 3 جانبه اینان نیز بیانیه ی مشترک 13 جانبه هسته ای انتشار دهند و خودشان را برای حضور در جشن دسترسی به سلاح هسته ای آماده کنند.

زمان تشییع پیکر داماد امام خمینی

اکنون بیشتر سوء استفاده ابزاری کردن از نام خمینی شیاد مشخص می شود . زیرا اگر چنانچه داماد جانشین خمینی شاد خامنه ای رهبر لوطی جماران مرده بود معلوم نبود که چه موج گسترده گرد وخاک روانی تبلیغاتی چاپلوسانه برپا و بر گزار می شد؟

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران - مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم صبح روز سه شنبه یکم تیرماه ساعت 30:9 از مسجد امام حسن عسگری واقع درقم چهار راه بازار برگزار می شود.بیت حضرت امام خمینی(س)دراطلاعیه ای اعلام کرد که مراسم تشییع و تدفین مرحوم آقای حاج محمد حسن اعرابی داماد مکرم حضرت امام خمینی(س)صبح روز سه شنبه برگزار می شود.متن این اطلاعیه به این شرح است:انا لله و انا الیه راجعونبا کمال تاسف و تاثر رحلت داماد مکرم حضرت امام راحل عظیم الشان مرحوم حاج آقای محمد حسن اعرابی را به اطلاع عموم می رساند:مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم صبح روز سه شنبه یکم تیرماه ساعت 9:30 از مسجد امام حسن عسگری واقع درقم چهار راه بازار برگزار می شود.بیت حضرت امام خمینی(س)

عبدالرضا داوری: محرابیان پربازده ترین وزیر صنایع در 50 سال اخیر است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22769

نوچه سابق سربازجو حس شریعتمداری و قلم زن دروغ نامه ی کیهان که در خدمت تملق و مدح و ثنا گوئی دولت نامشروع و ورق پاره ی دروغ سازی دولتی ایران در آمده و حتی همکار خبر گزاری دروغ پراکن ایرنا بوده است . اکنون به سبک الگو بر داری خالی بندی و دروغ گوئی پاسدار گماشته احمدی نژاد از خواهر زاده اش دفاع کرده است . در صورتیکه این وزیر صنیع دارای پرونده ی فساد ودزدی طر ح دیگران و به نام خود کردن دارد.

در كشور 250 كارخانه داراي معضل اقتصادي در دولت اصلاحات شناسايي شده‌اند که دخل و خرج اين شركت‌‌ها با يكديگر نمي‌خواند