گزیده خبر های 28 خرداد - 89

عکس : باربران بازار تهران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18225

روزی پردون فرانسوی که یکی از بنیانگذاران سوسیالیست تخیلی بود وی انسان ها را به دو گروه تقسیم کرد ه و گفته بود گروهی که کار می کنند و نمی خورند و گروهی که کار نمی کنند و می خورند . اکنون تصاویر بار بران بازار تهران نه این نظر را بطور تخیلی که عملی اثبات کرده است. همانگونه که مخالف نظر خمینی شیاد هم به واقعیت پیوسته است که چگونه 31 سال پیش شیادانه حکوت آینده را از آن مستضعفان و پا بر هنگان دانسته بود که اکنون روزگار این مستضعفان بقدرت و حکومت رسیده در تصاویر ضمیمه و نشان داده شده بوضوح می گوید که چگونه می باشد؟

عکس / کویر

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18215

آتش سوزی های ادامه دار که مکمل سیاست چوب تاراج بر منابع و ذخایر طبیعی و ارزی کشورزدن می باشد تا آنجا ادامه می یابد که حاکمان رژیم غارتگر ضد بشری قرون وسطائی غارتگر همه ی ایران را تبدیل به ویرانه یا کویر کنند که بر خی از تصاویر آن در لینک ضمیمه شده نمایش داده شده است .

مدير داخلي حوزه علميه سمنان:تعرض به بيت آيت‌الله نوري‌ همداني به دليل حمايت ايشان از ولايت فقيه است‌ .خبرگزاري فارس: مدير داخلي حوزه علميه صادقيه سمنان گفت: تعرض به بيت آيت‌الله نوري‌همداني، از مراجع عظام تقليد به خاطر حمايت هميشگي و قاطع ايشان از ولايت فقيه و دفاع از حق است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903270654

آخه آخونده ای حکومتی گیج و خنگ ملاحسنی گونه ی هذیان و وارونه گوی که این رژیم ضدبشری کودتائی نامشروع کم ندارد . زیرا که آخوندی که در سمنان است و خبر ندارد که اراذل و اوباش چگون به سید حسن خمینی در 14 خرداد سال مرگ خمینی شیاد تهاجم کردند در صورتی که از سوی همان رهبر لوطی جماران و آقازاده اش مجتبی خمینی و دولت نامشروع دهم سازماندهی شده بودند که به خاطر اینکه آخوند حکومتی نوری همدانی انتقاد به تهاجم سازمان یافته ی اراذل و اوباش سید حسن خمینی در 14 خرداد کرد که از سوی همان اراذل و اوباشان حامی رهبر لوطی جمارن و مجتبی خامنه ای مواد آتش زا دبه دفترش پرتاب شد . همچنین اینکه معلوم نیست که چرا تهاجم و توهین به صانعی و منتظری و سید حسن خمینی و رفسنجانی و تخریب بیت و دفارتر صانعی و منتظری نادیده گرفته و محکوم نشده است که از سوی همین اراذل و اوباش در قم انجام شد ولی ادعای شده است که تعرض به بیت آخوند حکوتی نوری همدانی کار مخالفان ولی فقیه یا رقیب مغلوب می باشد؟

سردار نقدي:دشمنان آرزوي استحاله بسيج را به گور خواهند برد.خبرگزاري فارس: رئيس ازمان بسيج مستضعفين گفت: مادامي كه بسيج به عنوان قلب تپنده و مواج از مهر و محبت مي‌تپد، دشمنان نظام اسلامي آرزوي اينكه بسيج را با استحاله سياسي و فرهنگي مواجه سازند به گور خواهند برد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903270504

مگر در رژیم ضد بشری کودتائی قرون وسطائی اصلاح و تغییر ناپذیر ارگان فاشیستی سر کوبگر بسیج که زائده ی سپاه پاسداران فاشیستی تروریسی کودتائی است و نقشی جز سرکوب و چماقداری ندارد و از مشتی لمپن و لات قشر های روستتائی و حاشیه شهری و دانش آموزان کم سن و سالت شکیل شده است که اعضایش نه استقلال وآگاهی اراده ای از خود ندارند ، بلکه چشم بسته بر حسب مأموریت تهاجم و چماق کشی وسرکوب معترضان به اینان داده می شود در خیابان و گورستان و دانشگاه ها و پارک ها و.. حضور دارند و انجام وظیفه می کنند و قرار نیست اکه این نهاد زائده و آلت دست پاسداران کودتاگراصلاح پذیر شود که پاسدار بسیجی جانی عراقی محمد رضا نقدی اعتراف کرده است که چون بسیج امکان فاصله گرفتن از سرکوب و چماقداری ندارد بنابراین همچون رژیم ضدبشری نامشروع هر گز اصلاح پذیر نمی باشد.

جهت اطلاع

گزارش شدید افزایش قیمت کالاها و خدمات در زنجان

گزارش اوضاع اقتصادی و امور معیشتی مردم در حکومت ضد بشری کودتائی که ادعای قدرت بر تر جهان دارد و رهبر لوطی جمارانش مدعی رشد و ترقی و پیشرفت همه جانبه همراه با نوع آوری شکوفائی اقتصادی شتاب آوری در 31 سال گذشته وجود داشته است که اکنون علائم این ادعا از زنجان چنین گزارش شده است.

از زنجان خبر مي‌رسد با افزايش شديد قيمت كالاها و خدمات در اين شهر، مردم به ويژه اقشار ضعيف از قبيل كارگران و كارمندان براي تأمين ارزاق عمومي و مايحتاج ضروري زندگي دچار نگراني شده‌اند. كارمندان مي‌گويند با افزايش 6 درصدي حقوقشان در خرداد ماه سالجاري، بطور متوسط شاهد افزايش حدود 40درصدي قيمت ا نواع نان‌هاي سنتي و كرايه تاكسي‌ها و افزايش 17 درصدي قيمت شير يارانه‌اي هستند. افزايش قيمت كالاها و خدمات درحالي صورت مي‌گيرد كه مسئولان و متوليان امر نرخ تورم را در سالجاري تك رقمي اعلام كرده اند!

کشف معجزه ی استثنائی زاد وولد و افزایش جمعیت در مدت دو هفته !

اینگونه معجزات رخ داده شده ناشی از پیشنهاد رشد جمعیت از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد با نابود اسرائیل است که اینگونه تبلور شکوفائی و رشد سریع خارق العاده ی معجز آسا بیرونی داشته ودر منطقه بر جای گذاشته است؟

* پيروان فرقه ضاله وهابيت كه با هزينه‌هاي عربستان سعودي براي تبليغ عقايد و انديشه‌هاي منحرف خود به روسيه و جمهوري‌هاي اتحاد جماهير شوروي سابق مانند ازبكستان، قزاقستان، آذربايجان، تاتارستان، جمهوري‌هاي قفقاز، چچن، بلاروس و حتي بلغارستان، روماني، اوكراين و...سفر مي‌كنند، در همانجا با دختران محلي ازدواج و زاد و ولد مي‌كنند. هدف از اين اقدام كه با سوءاستفاده از وضعيت وخيم اقتصادي مردم صورت ميگيرد اولاً جذب دختران آن مناطق به فرقه وهابيت و ثانياً افزايش تعداد وهابيون به ويژه در آن مناطق است. بدين ترتيب پيش بيني مي‌شود حداقل تا دو هفته آينده جمعيت وهابيون كه در روسيه و كشورهاي اتحاد جماهير شوروي سابق زندگي مي‌كنند، به تعداد قابل توجه و چشمگيري افزايش يابد. اخيراً محسن صمدزاده رهبر حزب اسلامي آذربايجان در اين خصوص گفت: افكار وهابيت با سرمايه‌هاي عربستان در اين كشور درحال گسترش است.

پشت سر رئیس جمهور حرف زدن کار درستی است؟!/عکس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22455

این تصویر را نگاه کنید تااصطلاح خاله زنک بازی و یا در گوشی حرف زدن را متوجه شوید .برای اینکه آنگونه پاسدار گماشته احمدی نزاد دلقک و مسخره شده است که هنگام سخنرانی وی رحیم مشائی رئیس دفتر و محمد رضارحیمی معاون اول رئیس ججمهور قلابی و تحمیلی مشغول درگوشی حرف زدن در پشت سر پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند و ایی سایت خبر رسانی هم برای بیشتر تمسخر کردن پاسدار گمااشته احمدی نژااد ااز سوی یک شاگرد مرتاض هندی ویک اختلاس گر میلیارد ها تومانی این صحنه را به نماییش گذاشته است .

رحیمی و مشایی پشت سر رئیس جمهور حرف می زنند!. عکس مربوط به سفر استانی به شهرکرد است

آتش جنگل های گیلانغرب به خانه های مردم نزديك مي شود

http://www.fararu.com/vdccxsqp.2bqxm8laa2.html

مگر برای سران رژیم ضدبشری کودتائی غارتگر که31 سال است چوب تاراچ بر منابع و ذخایر طبیعی و ارزی کشور زده اند و آتش بر جان ومال و ناموس مرردم ایران انداخته اند. مهم است که جنگل ها بسوزند و خانه های مردم آتش بگیرند و یا ایران کویر شود و آسیب به محیط زیست وارد شود . زیرا که اینان سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت و حذف همدیگر می باشند تا که قدرت انحصاری گردد و هرچه بیشتر خیانت و جنایت و غارتگری کنند؟

خبر فوری / آتش سوزی در یک پادگان در تهران

وقتی رژیم ضد بشری قرون وسطائی جنگ و آتش افروز خودش عامل بر پا کردن آتش در همه زمینه ها و ویران کردن می باشد . معلوم است که آتش سوزی فقط مختص جنگل و بازار و یا خود سوزی زنان و محرومان نیست بلکه دامنه ی آتش می بایست که اینگونه به پادگان های نظامی هم سرایت کند.

پادگان نیروی هوایی واقع در منطقه پیروزی تهران عصر امروز پنجشنبه دچار حریق شد به گزارش خبر آنلاین، درحال حاضر دود غلیظ حاصل از این آتش سوزی در آسمان این منطقه دیده می شود. پس از وقوع حریق، ماشین های آتش نشانی با حضور در محل حادثه به اطفاء حریق پرداختند.گفته می شود بخشی از باند فرودگاه این پادگان نیز دچار آتش سوزی شده است.هنوز از دلایل این آتش سوزی و میزان خسارات وارده خبری گزارش نشده است

وجود تلاشهای فراوان ؛

آتش سوزی محمدشهر هنوز ادامه دارد / چند هزار متر مربع زیر زبانه های آتش

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22481

گفته شد که آتش سوزی ها فقط مختص یک مکان و دو مکان نیست . زیرا که تا زمانی که رژیم ضد بشری کودتائی آتش افروز حاکم باشد دامنه ی اینگونه آتش سوزی ها گسترده تر می شود که کم نمی گردد.

خبرگزای مهر: آتش سوزی انبار ضایعات محمدشهر هنوز به طور کامل مهار نشده است و این موضوع به دلیل مساحت بالای منطقه زیر نفوذ زبانه های آتش است.به گزارش خبرنگار مهر از محل حادثه این آتش سوزی، این حادثه که در انبار جعبه محمدشهر در محل بعداز پل محمدآباد و روبروی بازار میوه و تره بار رخ داده است، حجم آتش به اندازه ای است که با وجود حضور به موقع نیروهای امدادی آتش نشانی هنوز آتش به طور کامل مهار نشده است.

واکنش انتقادی آیت الله مصباح به احمدی نژاد

http://www.fararu.com/vdcg3q9n.ak9zn4prra.html

آخوند مرموز ومشکوک و متحجر و دزدانگلیسی مصباح یزدی که مرشد کودتاگران مدافع پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت نا مشروع دهم و صد البته سرکوب زنان و دختران با بهانه مبارزه با بی حجابی می باشد . اکنون برای سیاهکاری و پرونده سفید کردن که اینهم مخالف نظر دولت است و البته برای دریافت بیشتر بودجه ی دولتی نق غیر مستقیم به دولت زده است تا که گوشزد کرده باشد نباید طوری نظر داد که مترادف با ارثیه بی حجابی زمان شاه باشد . اگر نه وی هیچگونه مخالفتی با دشمنی کردن با سایر آخوندهای حوزوی قم ندارد و دفاع وی از چماق سروبگری بی حجابی و ولایت فقیه نوعی دفاع کردن از خودش و اهداف پلید جانشین شدن ولی فقیه می باشد.

استاد علوم عقلی حوزه علمیه با بیان این که جامعه نیاز به انسجام دارد و پراکندگی موجب زوال جامعه خواهد شد، ابراز داشت: برخی از نخبگان خود را لیدر می دانند و خودشان عامل اختلاف می شوند در حالی که این افراد باید اختلافات را دلسوزانه حل کنند و افراد بیگانه را بدون تعارف از خود طرد کنند. وی با اشاره به این که به جهت میراث نامبارک رژیم گذشته عده ای گمان می کنند که دستگاه های حاکم در برابر دین مردم مسؤولیتی ندارند و این عمل بر عهده حوزه و دیگر نهادها است، اظهار داشت: این تفکر از مایه سکولار تفکیک دین از سیاست است ولی در بینش اسلامی حفظ دین مردم بزرگترین وظیفه دستگاه های حاکم است. آیت الله مصباح یزدی با بیان اینکه از صدر اسلام تا به امروز نفوذ در دستگاه های رسمی مهم ترین راه بیگانگان برای فتنه افکنی بوده است، گفت: دستگاه های نظام باید ازنفوذ افراد بیگانه در پست های کلیدی جلوگیری کنند و دشمنان را به مردم معرفی نمایند. رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه اعتقادات واخلاق، باورها و ارزش ها و عفت، فرهنگ مورد نظر ما است، بیان داشت: بودجه ها و رویکرد های فرهنگی معمولا به سمت ترویج تئاتر، موسیقی، ورزش و برخی از هنرهای زیبا می رود.

نماينده مجلس: برای سفر به غزه از تهدیدات اسرائیل نمی‌ترسیم

http://www.fararu.com/vdcfjydt.w6dxvagiiw.html

این احمد بیغش وکیل الدوله ی بازار مکاره مجلس هشتم که اکنون بسوی قدرت نمائی کردن غش کرده است و حامی فلسطینیان نوار غزه شده است .معلوم نیست که چرا تا قبل از تهاجم کماندوهای اسرائیلی به کشتی ترکیه ای حامل آذوقه برای ساکنین نوار غزه از اینگونه آروغ های ناشتا نمی زد؟ مشروط براینکه چرا راه دور رفته است و یقه ی رحیم مشائی رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد در خانه را نگرفته است که آشکارا اعتراف کرده است که عاشق اسرائیل می باشد؟

اختصاصی ؛ تسویه نزدیکان باهنر از شرکت ملی مس ایران

حال خوبست که مدعیان اصول گرا باور داشتند یا اینکه ادعا می کردند که عاشقان خدمت ونه همون رقیب مغلوب شیفتگان قدرت می باشند که اکنون دولت نامشروع مدعی اصول گرائی و ساده زیست بایکی از مهره های مهم مدعی اصول گرائی اینگونه بر خورد می کند؟ حال داشته باشی که اگر چنانچه دولت نامشروع دهم همچون رقیب مغلوب شیفته قدرت بود آنگاه چه می کرد؟

این در حالی است که منابع خبری از تسویه حساب های سیاسی در امور اقتصادی و صنعتی به شدت نگران هستند شفاف : تنهای چند هفته پس از حذف محمد رضا باهنر چهره برجسته جریان اصولگرای معتدل از هیئت رئیسه مجلس هشتم منابع خبری از حذف نزدیکان وی از شرکت مس ایران که کرمانی ها در آن نفوذ زیادی دارند خبر می دهند .به گزارش اختصاصی شفاف ، با حکم عبدالرضا داوری مدیر عامل صندوق بازنشستگی صنایع مس ایران حامد بابایی یکی از اقوام نزدیک محمد رضا باهنر از منتقدین دولت از کار برکنار شد. در این اقدام حامد بابایی و محسن یزدانی از نزدیکان باهنر از کار برکنار شدند

محاکمه ایرانی ، به دلیل قاچاقِ لوازم هواپیما ازآمریکا

سئوال است اگر چنانچه سیاست مماشات گری و زد و بند های پشت پرده قطع می شد و ادامه نمی یافت .آیا هنوز هم امکان مانور و یکه تازی لابی های اعزامی از سوی حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی به آمریکا فراهم می شد تا که مدام شاهد باشیم که چگونه زیر چتر ظاهری ادا و اطوار مبارزه با آمریکا اینگونه اقدامات و عملیات قاچاق در آمریکا دنبال و انجام می شود که هر از آگاهی بخشی از اینگونه اعمال لو می رود و فاش می گردد؟

راديو فردا : یک شهروند ایرانی ، به دلیل تلاش برای صدورغیر قانونی ِ لوازم یدکی جنگنده های آمریکایی به ایران، از سوی دادگاهی در ایالت آلابامای آمریکا محاکمه می شود.وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، امید خلیلی، که در ماه مارس هنگام ورود به فرودگاه میامی دستگیر شد، به توطئه، پولشویی، قاچاق و نقض تحریم های ایران متهم شده و در دادگاه اتهاماتش را پذیرفته است.بنابر این گزارش فردی که به آقای خلیلی لوازم یدکی جنگنده فروخته یک مامور مخفی اطلاعاتی آمریکا بوده است.این شهروند ایرانی در صورت گناهکار شناخته شدن، ممکن است به 10 سال زندان و پرداخت یک میلیون دلار جریمه محکوم شود.