گزیده خبر های 9 تیر – 89
89مدير مسئول كيهان در اجتماع مردم قم: نفوذي ها فقط در پي انفجار و ترور نيستند مأموريت جديد وارونه نمايي استhttp://www.kayhannews.ir/890409/2.htm#other201
بدون آنکه سر بازجو حسین شریعتمداری بگوید که چگونه 200 هکتار زمین های مرغوب ورامین را زیر پوشش مؤسس فرهنگی کیهان بالا کشیده است؟ یا اینکه آقازاده اش چه میزان در کا نادا سر مایه گذاری کرده است؟ یا چگونه شد که همسرش وزیر بهداشت دولت نامشروع دهم شده است؟ همانگونه که نمی گوید که چه شده است که این مدافع سینه چاک دوران رفسنجانی سر دار سازندگی که مخالفت با وی را مخالفت با امام زمان می دانست. اکنون این سر بازجوی زنگی مست تیغ برکف دست برای رفسنجانی و آقازاده هایش عربده وتیغ کشی کرده است ؟همچنین بدون آنکه بگوید چه فرقی میان میان آقازاده های رفسنجانی با آقازاده های رهبر لوطی جماران و سایر آقازاده های آخوند های حکومتی از جمله آقازاده های خودش وجود دارد که چون اکنون از کودتا گران پاسدار حمایت می کننداز مصونیت بر خور دارند ؟ همینطور تصور کرده که همگان همچون خودش ابله اند ونمی فهمند که چگونه در حال روضه خواندن صد بار روضه ی تکرار شده است که از 22 خرداد آن را شروع به خواندن کرده است و هر جا منبر یا تریبونی گیر می آورد سریع روضه ی فتنه 88 و ستون پنجم دشمن رقیب مغلوب می خواند و پیرامونش سخن می گوید یا وراجی می کند ومخ می زند ؟ به خصوص که پس از اعزام اراذل و اوباش به قم اکنون نوبت وی رسیده تا که به قمم برای اجرای مأموریت اعزام شود و در حضور طلبه های اجرا کنندگان نقش کفن پوشان گروه فشار تا توانسته باشد بر سر گوری دست خود زنی و اشک ریزی بزند که در آن مرده ای وجود ندارد . آخر چگونه این رژیم ضد بشری اعتبار دارد که یک پاسدار بازجو وشکنجه زهوار در فته معتاد پرونده ساز همطراز رهبر لوطی جماران آنگونه قدرت و اختیار بدون پاسخگوئی دارد که قادر است هر چرندی که می خواهد بگوید و هر اتهامی که می خواهد بهر کس بزندطوریکه حتی کلامی حرف راست هم نزند چون از دیوار آهنین و حاشیه ی امنیتی پاسداران کودتا گر و سازمان طلاعات آ ن بر خور دار است . آیا می توان باور داشت که این رژیم ضد بشری می تواند دوام بی آورد و فرو نریزد . زیرا که اینگونه با خودی های مهم دیروز بر خورد می کند . آیا نشان از قدرت و نه برروی شاخ نشستن وبن بریدن می باشد؟ !
رابطه نسبي برخي از آقازاده ها با پدران شهيد خود كه استوانه هاي انقلاب بوده اند، اگرچه قابل احترام است و پاسداشت اين حريم ضروري است اما، اين فرزندان تنها هنگامي مي توانند از جايگاه پدران بزرگوار خويش در چالش هاي سياسي وام بگيرند كه با آن بزرگواران شهيد رابطه معنوي نيز داشته باشند.حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان كه دوشنبه شب- 7/4/89- در بيست و يكمين نشست از سلسله نشست هاي بصيرت و در جمع مردم قم حضور يافته بود، فتنه 88 را علي رغم تلخي هايي كه داشت، يك موهبت بزرگ الهي و هديه اي گرانقدر به نظام و مردم دانسته و با برشمردن فهرستي از دستاوردهاي آن نتيجه گرفت كه تلخي ها و هزينه پرداخت شده در مقايسه با دستاوردهاي بزرگ اين فتنه، ناچيزتر از آن است كه قابل محاسبه باشد، شريعتمداري در ادامه سخنان خود به فهرستي از ترفندهاي دشمن اشاره كرد و راه كارهاي مأثر براي شناخت اين ترفندها و خنثي كردن آنها را برشمرد. وي درباره چگونگي كشف ستون پنجم دشمن گفت؛ دنباله هاي داخلي دشمن، براي اينكه شناخته نشوند تابلوي خودي دارند ولي در مواضع و عملكرد با دشمنان بيروني همخوان هستند.شريعتمداري در پاسخ به سوالي درباره مواضع فرزندان برخي از شهداي بزرگوار كه استوانه هاي انقلاب بوده اند گفت؛ رابطه نسبي برخي از آقازاده ها با پدران شهيد خود همواره قابل احترام است، اما اين فرزندان تنها هنگامي مي توانند از جايگاه پدران بزرگوار خويش در چالش هاي سياسي وام گرفته و مايه بگذارند كه با آن شهداي بزرگوار رابطه معنوي نيز داشته باشند. مثلاً حضور فرزند فلان شهيد عزيز و نورچشم ملت در ائتلافي كه قاتلان مرحوم پدرش هم در آن حضور دارند چگونه قابل جمع است؟ برخي از اين آقازاده ها بدون در نظر گرفتن رابطه نسبي آنها، افرادي كاملاً معمولي هستند. مديرمسئول كيهان در پاسخ به پرسشي درباره اظهارات رئيس جمهور درباره طرح حجاب و عفاف گفت؛ اين اظهارنظر را نمي توان مثبت و قابل قبول ارزيابي كرد و اميدواريم ايشان نظر قبلي خود را اصلاح كنند. وي درباره شايعه كناره گيري آقاي هاشمي رفسنجاني از سياست گفت؛ سياست در اسلام عين ديانت است بنابراين هيچكس نمي تواند در هيچ زماني از سياستي كه عين ديانت است خود را بازنشسته كند و افزود؛ به يقين آقاي رفسنجاني از سياست كناره نخواهد گرفت.
رابطه کود و خرمالو و دانشگاه آزاد!
اینهم یک مورد شاهکار دیگر سربازجو حسین شریعتمداری که در ستون کیهان وخواندگان دروغ نامه ی کیهان بازتاب داده شده است . البته با این فتوا تکلیف آنانی که در رأس کشور نشسته و 31 سال است که مشغول غارتگری می باشند آنگونه که از روضه خوانی دوزاری به پادشاهی و خلافت رسیده اند که نه شاهی که خدائی می کنند مشخص وبرجسته شده که چیست؟ البته گرچه گفته نشده یا فتوا صادر نگشته است که اینان از چگونه کودی مصرف کرده که چنین قوی و قدرتمند شده اند. ولی انکار کردنی هم نیست که چرا فتوا دهنده پیام نداده یا پرسش نکرده است که فتوای حلال و حرام بودن این مفتخورا ن غارتگردین فروش چگونه می باشد؟
روزنامه کیهان به نقل از یکی از خوانندگان خود : یك خانم مانتویی و غیرچادری هستم. ولی حلال و حرام را متوجه می شویم و در خانواده رعایت می كنیم. بطوریكه وقتی همسرم برای پای درخت خرمالو حیاط خانه سهوا مقداری از كود شهرداری كه كنار خیابان ریخته شده بود استفاده كرد از میوه این درخت نخوردیم. حال چگونه است كه چند نفر ادعا كرده اند اموال دانشگاه آزاد كه متعلق به مردم است به فرزندانشان تعلق دارد؟
فیلم : حمله امروز بسیجی ها به کروبی در دانشگاه شریف
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18613
همان اراذل اوباشی که در 14 خرداد فریاد منافق علیه سید حسن خمینی سر دادند . سپس در نماز جمعه ی تهران سناریوی مشابهی علیه علی مطهری اجرا کردند . آنگاه به قم اعزام شدند تا سناریوی تهاجمی و تخریبی و تهدیدی و اهانتی علیه ی صانعی اجرا کنند و به دفتر منتظری حمله ورشدند و گاو صندوقش را شکسته ومدارک آن را با خو د بردند. سپس در جلوی درب بازار مکاره مجلس حضور یافتند وعلیه ی 134 نمایند ه بازارمکاره و رفسنجانی سناریوی کیف انگلیسی را پیاده و نمایش دادند . اکنون نیز این اراذل اوباش گروه فشار با فرستاد فتنه برو بیرون شوی مشابه سناریوهای طراحی شدهی قبلی علیه کرویی جرا کردند تا جایگاه قانون و دانشگاه را مشخص کنند . در صورتیکه همزمان که کروبی را اخراج کردند یک آخوند حکومتی سر سپرده آزادانه در حال قدم زدن می باشد !
"مهدی کروبی در پی حمله جمعی اراذل و اوباش بسیجی به وی" : اگر زمان شاه یک شعبان بی مخ بود، اکنون این حاکمیت صدها شعبان بی مخ تربیت کرده است
البته کروبی با وجود اینکه می داند مر کز تربیت و هدایت گران این اراذل اوباش که آنان را شعبان بی مخ های پرورش یافتگان مکتب اسلام طالبانی دانسته است همان تربیت یافتگان بیت جماران هستند و این شعبان بی مخ های مکتبی و اصول گرا به جز پاسداران و بسیجیان واطلاعاتی و امنیتی های در خدمت کودتاگران نمی باشند . ولی کروبی بدلایل امنیتی از بیان بطور مستقیم و دادن آدرس بیت جماران بالوطی جماران جایگزین شده تاجبخش خود داری ن کرده است
سحام نیوز: بعد از ظهر امروز مهدی کروبی جهت شرکت در مراسم ختم پدر دکتر محمد رضا عارف-معاون اول دولت اصلاحات- در مسجد دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد. به گزارش خبرنگار سحام نیوز، مهدی کروبی در بدو ورود با عربده کشی تعدادی اراذل و اوباش بسیجی روبرو شد. متاسفانه این افراد با الفاظ رکیک و سردادن شعارهایی قصد برهم زدن مراسم ختم را داشتند که در این هنگام مهدی کروبی جهت حفظ شان مسجد و مراسم عزا، اقدام به خروج از محل برگزاری مراسم نمودند.در پی این رخداد و اقدامات مشابه قبلی،خبرنگار سحام نیوز در سوالی علت و اساس این وقایع را از مهدی کروبی جویا شد که ایشان در پاسخ چنین گفتند:ابتدا تسلیت میگویم به دوست گرامی جناب آقای دکتر عارف به دلیل از دست دادن پدر گرامیشان و اینکه بنده در مراسمات قبلی نتوانستم حضور یابم، لذا امروز جهت ابراز همدردی با ایشان در مراسم شرکت کردم.و اما موضوع حمله ها و توهین های سریالی گروهی جیره خوار و حقوق بگیر که گاها لباس مقدس بسیج را به تن میکنند. یکسال پس از رحلت امام، فرمانده بسیج وقت پیش من آمد و گفت که قصد داریم تشکیلات و گردانهایی را در شهرهای کشور ایجاد کنیم. من ضمن مخالفت ، علت تشکیل چنین تشکیلاتی را جویا شدم که وی هدف از تشکیل گردانهای بسیج را مقابله با شورشها و تظاهرات های مردمی اعلام نمود و گفت که با نیروی بسیج میتوانیم این تظاهرات ها را سرکوب کنیم. که مجددا با مخالفت من روبرو گردید.حدوداً چند ماه بعد و در زمان ریاست من در مجلس سوم در یکی از جلسات شورای انقلاب فرهنگی که در نبود ریاست جمهور ریاست جلسه با من بود درخواست هایی توسط همین شخص درباره حضورتشکیلات بسیج در دانشگاه ها و برخی درخواست های دیگر مطرح گردید. بنده هنگامی که دیدم کسی با این طرح مخالفت نمی کند از آنجایی که من همیشه بصیرت داشته و دارم فهمیدم که برای چه است که اینها می خواستند لشکر کشی کنند شروع به مخالفت نموده و گفتم که دانشگاه محل تحصیل و علم و دانش است و محل ارگان های نظامی نیست. پس از مخالفت من چند تن دیگر نیز به مخالفت پرداختند که در این هنگام ریاست وقت بسیج جلسه را ترک نمود.من بسیار متاسفم بسیجی که در زمان امام ۸ سال در جبهه ها جنگید و از کشور دفاع کرد، کارش به جایی رسیده است که در دانشگاه ها با دانشگاهایان برخورد میکند، در مساجد مردم را کتک بزنند، در رای گیری ها تقلب، در خیابان ها به کشتار مردم، در ۱۴ خرداد جلوگیری از سخنرانی نوه امام، حمله به خانه، دفاتر و مساجد مراجع و در بسیاری جاهای دیگر اقداماتی که نام و یاد بسیج را لکه دار کرده اند. بسیجی که با خون هزاران شهید و جانباز آبیاری شده بود. متاسفانه عملکرد این افراد بدانجا رسانده است که میراث امام که همان جمهوریت و اسلامیت بود اکنون رنجور و ناتوان گشته است.بنده میگویم اگر زمان شاه یک شعبان بی مخ بود، اکنون این حاکمیت صدها شعبان بی مخ تربیت کرده است و این افراد باید بدانند که مهدی کروبی تا آخر ایستاده است و آماده پرداخت هرگونه هزینه ای در این راه است و تا گرفتن حق مردم از پا نخواهد نشت.
سردار نقدي:دغدغه همه ملت ايران ثبات امنيت و آزادي فلسطين است.خبرگزاري فارس: رئيس بسيج مستضعفين اظهار داشت: دغدغه همه ملت ايران ثبات امنيت و آزادي فلسطين است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904090850
معلوم نیست ملت ایران چند تا نماینده دارد؟ از سوی دیگر هر چه زمان می گذرد بیشتر مشخص می شود که چرا این پاسدار سردار بسیجی عراقی فرماندهی بسیج شده است زیا که در دروغگوئی و خالی بندی بر روی دست پاسدار گماشته احمدی نژاد زده است و در هذیان وجوک گوئی سور به ملا حسنی زده است.
اختصاصي فارس/گروه‌هاي مقاومت فلسطين: فريب بازي‌هاي سياسي "نتانياهو " را نمي‌خوريم.خبرگزاري فارس: گروه‌هاي مقاومت فلسطيني اعلام كردند كه فريب بازي‌هاي سياسي رژيم صهيونيستي را نخواهند خورد و از مطالبات خود در سند تبادل اسرا عقب ‌نشيني نخواهند كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904081585
موضع گیری پاسدار بسیجی محمد رضا نقدی در رابطه با این گزارش خبری می باشد . زیرا که بطور تا کتیکی و فرصت طلبانه آنگونه مدعی نماینده ی ملت ایران در دفاع از مقاومت فلسطین شده است تاشاید بستر ساز مشابه ی جنگ22 روزه ی نوار غزه منتهی شود و فضا برای عبور از بحران کودتان گران در بحران وب بست فرورفته یافت شود.
آيت‌الله حسيني بوشهري: تحريم‌هاي غرب خدمتي بزرگ به ايران بوده است.خبرگزاري فارس: امام جمعه قم گفت: اگر دشمنان ما را در طول 31 سال گذشته تحريم نكرده بودند، ممكن بود كه اكنون هنوز كشوري وابسته بوديم، غربي‌ها با اين تحريم‌ها عليه ايران با دست خودشان به ما خدمت كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904091185
اینهم یک سخنگو ویک نماینده ی دیگر ملت ایران که چنین هذیان و وارونه گوئی شفاف کرده است . ضمن اینکه مشخص نیست که چرا این آخوند دجال نگفته است که پس برای چه بدر و دیوار زده شد تا که قطعنامه در شورای امنیت ساز مان تصویب نشود؟ همچنین برای چه اکنون این همه انتقاد نسبت به تحریم ها می شود که درست نقطه قابل نظر این آخوندشیاد می باشد؟
سروري در گفت‌و‌گو با فارس:تحريم‌هاي جديد منافع سرمايه‌گذاران آمريكايي را محدودتر مي‌كند.خبرگزاري فارس: نماينده تهران با تأكيد بر اينكه امروز ايران براي آمريكايي‌ها به يك كابوس تبديل شده كه هر روز آنها را با چالش‌هاي جدي‌تري مواجهه مي‌كنند، گفت: آمريكايي‌ها براي تحريم ايران ‌مجبورند شركت‌هاي ديگر را نيز كه با آنها مبادلات تجاري دارند، محدود كنند و اين محدوديت‌ها تيغ دولبه است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904090461
اوضاع خرت و خر و کیلوئی زر زدن اینگونه موجب گاف دادن وتتاقض گوئی مهره ها و سر سپردگان لوطی جماران و پاسداران کودتا گر و حامی دولت نا مشروع می شود . زیرا که نظر این بسیجی که یکی از مجرمان بازداشتگاه کهریزک می باشد. بطور شفاف درست ضد نظر آخوند قبلی می باشد
اظهارات مضحک متکی پیرامون جام جهانی
با این تحلیل و تفسیر دادن ربط داشتن گودرز خان با شقایق خانم هم مشخص شده است . از سوی دیگر باید تیم ملی فوتبال رژیم ضدبشری که حتی پایش به جام جهانی نرسیده، حذف شد این هم جزو اعضای شرکت کنند گان تحریم پروژه ی هسته ای قلمداد نمود .
سحام : اظهارات مضحک متکی پیرامون جام جهانیاظهارات مضحک متکی پیرامون جام جهانی: کشورهای اصلی و نقش آفرین در تحریم جدید ایران در مراحل مقدماتی حذف شدند منوچهر متکی روز سه شنبه در نشست با مدیران ارشد، سردبیران، دبیران و خبرنگاران سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفته است: آنچه اکنون در صحنه سیاست بین الملل شاهد هستیم، به عینه در نوزدهمین دوره جام جهانی فوتبال به منصه ظهور رسیده است.وزیر امور خارجه دولت تحلیل کرده است که “در این دوره از جام جهانی، قرابت معنی داری میان مسائل حوزه سیاست و دیپلماسی در جهان امروز با فوتبال مشاهده می شود”.متکی که اغلب در چهره اش لبخند ملیحی نمایان است، توضیح داد که “کشورهای اصلی و نقش آفرین در تحریم جدید ایران مانند انگلیس، آمریکا و فرانسه در مراحل مقدماتی از رقابت های جام جهانی حذف می شوند و برخی کشورهایی که به نوعی در تحریم نقش داشتند، نیز به مراحل بالاتر جام جهانی راه نیافتند.وزیر امور خارجه البته توضیح صریحی در این زمینه ارائه نکرد، اما به نظر می رسد، این تشبیه او در نهایت اشاره ای به حذف کشورهای حامی قطعنامه علیه ایران از صحنه سیاست در آینده ای نزدیک باشد.در این نشست خبری “علی اکبر جوانفکر” مدیرعامل ایرنا نیز به نقش آفرینی برزیل در جام جهانی فوتبال اشاره کرد که این سخن او با ایفای نقش جدی تر و موثرتر برزیل در مسائل جهانی بویژه در مخالفت با قطعنامه ضد ایرانی در شورای امنیت همسو به نظر می رسد
900 هزار كودك متاهل در كشور
اکنون مشخص شده است که سرنخ اصلی و علمی پاسدار گماشاته احمد نژاد کجاست که با جدیت تأکید کرده است که مخالف رشد جمعیت کشور نمی باشد .

ايلنا : يك فعال حقوق كودك گفت: متاسفانه براساس آمارهاي رسمي بيش از 950 هزار كودك متاهل در كشور وجود دارد كه 85 درصد آنها دختر هستند.به گزارش ایلنا محمدبنيازاده با اعلام اينكه در مورد همسران كودك يا كودك همسرها آمارهاي گوناگوني وجود دارد تا كيد كرد: منابع رسمي حكايت از وجود 900 تا 950 هزار كودك همسر در كشور دارد اين در حالي است كه چنين اتفاقاتي در حوزه كودكان برخلاف كنوانسيون بين‌الملل حقوق كودك است.او با بيان اينكه آمارهاي غير رسمي به واقعيتهاي ديگري در اين حوزه اشاره دارد، ادامه داد: قانون از يك سو كودك را زير 11 سال مي‌داند و آن را در فرايند انتخابات، فاقد توانايي تفكر، ‌تعقل و تصميم گيري براي انتخاب كانديدا مي‌داند اما سن ازدواج در كشور از سنين 9تا 13 سالگي تعريف مي‌شود.عضو كانون فرهنگي – حمايت كودكان كار ادامه داد: سن كودك در زمان راي دادن مطابق با استانداردهاي بين‌المللي و قانوني تعريف مي‌شود اما با وارد شدن به حوزه كار، كودكان 15 تا 18 سال بنا به شرايطي مي‌توانند كار كنند و منافع كودك ناديده گرفته مي‌شود اين درحالي است كه به مقاوله نامه منع بدترين اشكال كار براي كودكان توجه نشده و نظارتي نيز بر مشاغل سخت كودكان زير 18 سال وجود ندارد.به گفته بنيازاده متاسفانه دختران كم سن و سال و متاهل دركشور به جاي كودكي كردن، نشاط، ورزش و تحصيل بايد در موقعيت يك همسر و شريك جنسي ايفاي نقش كرده و تمام مسووليت‌هاي خطير همچون خانه داري را عهده دار شود در حالي كه تجربه بارداري و زايمان‌هاي پرخطر كه در اين سن بركودكان تحميل مي‌شود، عوارض و خطرات زيادي براي آنها و حتي فرزندانشان دارد
رادان اعلام کرد دستگيری عوامل ‌صدور قبض جريمه بدحجابي
اعتراف مجرم بازداشتگاه کهریزک که از موضع فرار به جلو برای ماستمالی کردن رشوه گیری اخاذی کردن زنان ودختران و حتی پسران و مردها با بهانه بد یا بی حجابی که از سوی مأموران پلیس اجرا و دنبال می شود
جانشين فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: عوامل صدور قبوض جعلي جريمه بدحجابي دستگير شدند و به‌زودي اسناد جعلي بودن اين قبوض منتشر مي‌‌شود. به گزارش فارس احمد‌رضا رادان گفت: اخيراً در برخي مناطق كشور افرادي قصد داشتند قبض‌هاي جعلي را به‌عنوان مبارزه بـا بدحجابي توزيع كنند، اين قبوض با شماره ملي غيرمعتبر و شماره حساب نامعلوم چاپ شده بود كه برخي از متهمان آن شناسايي شدند و به زودي تحويل مقامات قضايي مي‌شوند. وي اظهار داشت: تـوقيف اين قبوض دليل بـر متوقف كردن طرح مقابله با بدحجابي نيست؛ بلكه روي‌كرد نيروي انتظامي براي اجراي طرح عفاف وحجاب افزون بر برخورد قانوني، فرهنگ سازي در جامعه است. سردار رادان با تاكيد بر اينكه صدور جريمه و اعلام حكم براي افراد بدحجاب كار دستگاه قضايي است، گفت: اسناد و مدارك موجود دال بر جعلي بودن قبوض جريمه به زودي منتشر مي‌شود