دروغ نامه ی کیهان شنبه 6 تیر ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " الگوي بصيرت
"
"
اعتراف اینکه فتوا ها و توصیه و امر و ئهی های رهبر لوطی جماران ماورای قانونن اساسی است و ترعیت از آن اجباریست"
"
چگونه است وقتی که خمینی شیاد نیاز به جنگ خانمان بر اندازانه و ویرانگر وضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عراق داشت و آن را نعمت الهی نامید وی تلاش کرد برای اینکه تتور این جنگ خانمان برانداز را داغ نگهدارد تا بتواند دانش اموزان مدارس و نوجوانان بسیجی احساسی عاری از شناخت و آگهی لازم را بعنوان یکبار مصرفان مین پاک کن میادین جنگ را وسوسه و تشویق کند . پس از اینکه نو جوان 12 ساله ای به نام حسین فهمیده که خودش را بر زیر تانک ارتش عراق در آبادان انداخت . وی خرمندرانه و فریبکارانه اعلام کرد که رهبر من همین نوجوان لت و پاره شده ی 12 ساله است که خودش را بر زیر تانک ارتش عراق در آبادان انداخت. سپس این اعتراف تاکتیکی و تبلیغاتی جنگی ورد جارچیان دور و برش شد. ولی پس از اینکه جایگاه قدرت ولی مطلقه ی محکم شد . گذشته از اینکه جنگ هم به شکست و سر کشی جام زهر منتهی شد . به خصوص پس از اینکه جنگ موجب شد تا مخالفان از صحنه حذف شوند و خمینی شیاد هم مرد وخامنه ای رهبر لوطی جماران جانشین خمینی شیاد شد. آنگاه قدرت ولی فقیه گذشته از مسلح شدن به استبداد عریان مطلقه عیان شد، از سوی دیگراختیارات بی حساب و کتاب وی بمرور آنقدر افزایشش یافت که تبدیل به عبور از قانون اساسی شد و در مقامی ماورای آن قرار گرفته است . طوریکه هر اقدامی که دوست داشته باشد انجام می دهد که نه آشکارا نه اینکه قانون اساسی بی ارزش و اعتبار شده است ، بلکه اقدامات لوطی جماران و حامیانش ضد آن شده است. برای اینکه رهبر لوطی جماران به هیچ مقام ومرجعی پاسخگو نمی باشد ، آنچنانکه نه همچون شبان با مردم بعنوان گوسفند شده بر خورد می کند که حتی حق مشروع الهی ذبح کردن آزادانه ی این گوسفندان را هم برای خود قال می باشد. بدتر اینکه معلوم نیست که این چه نظامی گوسفند وبره پرواری پرورش دهنده ای می باشد که ویژه ی کشتار گاه هستند، آنگونه که پس از 31 سال همچنان گوسفندان می بایست یک خال بفرمان شبان و شبکه ی زنجیره ای مافیائی چوبداران ومال فروشان و قصابان و سلاخان کشتارگاه و آشپز باشی ها و فراش ها ئی باشند که همگی در خدمت لوطی جماران و لاشخوران کودتا گر می باشند؟ مهمتر اینکه گوسفندان پیوسته می بایست محتاج رهنمود وتوصیه یا در حقیقت روضه خوانی های لوطی جماران وسگ های شکاری اش باشند که از سوی بر نامه ریزان پشت پرده طراحی می شود و وی مأموریت دارد تا هرگاه که نیاز است وارد صحنه ی نمایش روضه خوانی شود.
بنابراین اکنون پس از سرکوب و وکیل الدوله های بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم که منجر به تسلیم شدن وبر جای خود نشاندن شان شده اند؛ این اقدام چاشنی وبستر ساز روضه خوانی رهبر لوطی جماران شد تا که پیروز مندانه در میلاد حضرت علی برروی منبر رود و روضه ی مبسوط بصیرت وآگاهی بخشی اجتماعی علیه ی خواص بخواند و به رخ شان بکشاند که این چماق کشان و لباس شخص های دژخیم ولمپن و لات و طلبه های کف پوشان سازماندهی شده در جلوی بازار مکاره دانشجویان قلابی بودند که احال مردم عادی جازده شده اند که بیش از خواص می فهمند و می دانند تا با این روضه تیغ بر کف زنگیان مست همچون طلبه پاسار قلم بر دست یادداشت روز نویس نهاده شود تا با آویزان شدن به گفته های سفارشی رهبر لوطی جماران چماق بصیرت علم کند و تا می تواند مانور جنگ روانی تبلیغاتی دهد و از بصیرت علی گونه شروع کندکه منظور خود رهبر لوطی جماران
است تابه فتنه برسد که هدف رقبای رقیب به خصوص رفسنجانی می باشد که تشریح روضه ی رهبر چنین است:

روشن كردن افكار عمومي و آگاهي بخشي، امروز يكي از نيازهاي اصلي دنياي اسلام و جامعه است زيرا دشمنان براي مقابله با اسلام، با ابزارهاي دين و اخلاق وارد شده كه بايد كاملاً هوشيار بود.بصيرت بخشي، روشن كردن فضا و عمق دادن به ايمان و انديشه كساني است كه نيازمند بصيرت هستند.»از روزي كه جامعه اسلامي در زمانه پيامبر(ص) شكل گرفت تا به امروز «فتنه» يكي از عناصر جدايي ناپذير آن بوده است. فضاي غبارآلودي كه تشخيص حق از باطل را دشوار مي سازد و در هواي گرگ وميش برخاسته از فتنه، مرزهاي سره و ناسره در هم مي آميزد. «ايمان» و «فتنه» قرين با هم اند. هر جا پاي ايمان به ميان مي آيد، بساط فتنه و آزمايشهاي پيچيده گسترده مي شود؛ احسب الناس ان يتركوا ان يقولوا آمنا و هم لا يفتنون؟

در دنباله پاسدار طلبه قلم بر دست یادداشت روز نویس برای اینکه اثبات کرده باشد اینکه زمین گرد است یا بهانه داشته باششد رقیب را تعقیب و متهم به فتنه و توطئه گری اش نموده تا اینکه وانمود کند این واقعیت که گویا رژیم ضد بشری در طول عمر ننگین 31 ساله نه عملکرد با کارنامه بس خونین و خیانت و جنایت آمیز سنگین ندارد و تاریخ شروعش هم از 22 خراد سال شروع شده است . آنهم بدون اینکه نامی از نقش بازیگران اصلی کودتاگر متقلب برده باشد، بلکه با متهم کردن معترضان ناراضی که واکنش اعتراضی نسبت به طرح کودتا گران داشتند که از 22 خرداد 88 تا حال صدای اعتراضی شان ادامه داشته است . اما وی برای سفید کردن پرونده جنایتکاران و پاک نمودن صورت مسله با وارونه گوئی به اصطلاح فتنه ساخته شده ی کودتاگران اشاره نموده تا که رهبران رقیب مغلوب یا سران فتنه نامیده شده را اینگونه متهم به فتنه گری کرده باشد:

" فتنه 88 و اتفاقات و حوادثي كه پس از انتخابات در كشور رخ داد، يك عبرت و آزمايش بزرگ بود، هم براي خواص و هم براي مردم. خواصي كه با برخي مواضع و يا سكوت خود بر غلظت غبارآلودگي فضاي فتنه افزودند و تشخيص حق و باطل را دشوار ساختند و عبرتي بزرگ براي مردم كه بدانند «اعتبار» نام و جايگاه افراد با «وضع فعلي» آنان گره خورده و شاخص اصلي براي تشخيص، «راه امام» است و نصب و نسب ها، دخلي در آن ندارد.اكنون غبار فتنه فرونشسته و ظاهراً قرآن ها از سر نيزه فرود آمده است، اما اين به معناي «پايان فتنه» نيست. فتنه گران و طراحان فتنه به خوبي مي دانستند كه بلواي پس از انتخابات و باد مسمومي كه به پا شد، هرگز نمي تواند شاخه طوبي انقلاب اسلامي را فرو نشاند. «فتنه 88» براي آنان استمرار خط دشمني با انقلاب و آرمانهاي آن و خط امام و رهبري بود. و اين يعني اينكه بايد به فرمايش مقام معظم رهبري براي كساني كه «نيازمند بصيرت» هستند- چه خواص و چه عوام- روشنگري و آگاهي بخشي داشت:
"
بالاخره پاسدار قلم بر دست که بی اختیار و اراده و جارچی متملق و چاپلوس سیاه سفید کن است . برای اینکه در مسیر نقش مأموریت کتمان و وارونه کردن حقیقت توجیه گری کرده باشد ؛مجبور شده است تا که بازهم آویزان به گزیده ای از لوطی جماران نا مشروع شود تا که بتواند پیام لوطی جماران پییرامون غبار آلوده بودن فضا در دوران که منظور علیه ی سران فتنه یا رقیب مغلوب است را رله و برجسته کرده باشد تا که چنین اعتراف کند گرچه آشوب با ضرب سرکوب و ضرب و شدید آرام شده ولی تمام ناشده است :
:
"معظم له در ديدار روز گذشته با اشاره به غبارآلودگي فضا در دوران فتنه تاكيد مي كنند: «اين شرايط غبارآلود، گاهي به گونه اي است كه برخي نخبگان نيز دچار خطا و اشتباه مي شوند، سادگي كرده ايم اگر باور كنيم بصيرت «گمشده» فقط برخي از آحاد جامعه است. چرا كه برخي از خواص نيز با بي بصيرتي خود، بر هزينه هاي نظام و انقلاب در برخورد با فتنه افزودند. نيازمندان بصيرت فقط مردم نيستند، شايد اولي تر نسبت به آنان برخي از خواص باشند. حضرت آيت الله خامنه اي با تاكيد بر اينكه ملت ايران به بركت انقلاب اسلامي هوشيار است و بسياري از مشكلات كشور نيز با بصيرت مردم حل شده، خاطرنشان مي كنند: «در موارد متعددي، توده مردم، حقايق را از برخي خواص و نخبگان بهتر متوجه مي شوند زيرا تعلقات آنان كمتر است و اين، از نعمت هاي بزرگ است:
"
در خاتمه اینکه اینگونه زبان طلبگی حرف زدن یا روضه خوانی کردن و پیام دادن که مشابه ی زبان زرگری می ماند که برای همگان قاببل فهم ودرک نیست . زیرا که مخاطبان خاص دارد که می بایست به اینان پیام هشدار دهنده در لفافه داده شود . به ویژه اینکه اکنون اینگونه گفتمان مخصوص طلبگی که میان همان طلبه های سابق حجره ی نشین قم و منبری های سابق مساجد است که اکنون به قدرت و خلافت رسیده اند و جایگاه و مقامی بالاتر از خدا برای خود قائل شده اند که از برج عاج نشینی با مردم بر خورد می کنند و تحمل همدیگر را ندارند. بنابراین چون خصلت روضه خوانی و حرافی و گریز به صحرای کربلازدن دارند، لذا وقتی بین خود جنگ ونزاع وجود دارد زبان شان برای مردم عادی قابل فهم نیست ، چونکه با اینان با نیرنگ روضه خوانی مظلوم نمائی و اشک گیری در راستای حلوا و مرده خواری بر خورد می شود . زیراکه آخوند های حاکم شده محال است که هر گز سر و سوزنی حس مردمی و سمپاتی نسبت به درد مردم ا داشته باشند. به خصوص اینکه سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت با همدیگرمی باشند . پس روضه خوانی های رهبر لوطی جماران با هر گونه نقل قول و ایما و اشاره ای همراه باشد همان گفتمان حجره ی طلبگی یا سفسطه گری می باشد که حال رهبر لوطی جماران از موضع غالب برای مغلوب پیام می فرستد و خط و نشان می کشد که رقیب مغلوب بصیرت ندارد . صد البته که جز سوء استفاده کردن از نا آگاه ترین قشر جامعه بعنوان چماق و بسیج کردن علیه ی رقیب وحذف کامل و خاموش ومطیع کردنش ، هدفی دیگریی در کار نیست و دنبال نمی شود . همانگونه که خمینی شیاد اینکاره بود. برای همین چون رفسنجانی بطور کامل لبیک گوی رهبر لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد و پاسدار کودتا گران نشده است . هرروز علیه ی وی و اعضای خانواده و ایادی اش یک جوری توطئه گری می شود . بنابراین همین روضه خوانی لوطی جماران در میلاد حضرت علی و نقل کردن از بصیرت و خواص و تأکید کردن که بر خی عوام بیش از خواص آگاهی و بصیرت دارند فقط هدف دراز ومتهم کردن رقبای مغلوب به خصوص رفسنجانی است که چرا حاضر نمی شود دانشگاه آزاد با 250 هزار میلیارد تومان دارائی را در اختیار دولت گذارد کا در اصل باید به پاسداران کودتا گر وا گذار شود.

هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890406/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان شنبه 6 تیر ماه سال 1389
الگوي بصيرت (يادداشت روز
)