گزیده خبر ها 25 خرداد – 89

عکس جالب / ایران ایر با بالهای بسته می پرد !

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22255

وقتی در کشوری که سنگ بسته و سگ رها شده باشد که می تواند بطور آزادانه و پارس کنان مانو ر دهد و بهر کس می خواهد بدون محدودیت تهاجم کند. چرا نمی بایست که در این کشور هنر بی بال پریدن هم وجود ناشته باشد تا جائیکه حتی ایران ایر هم با بال بسته پرواز می کند . حال چگونه سقوط جای صعود می کند و جان انسان را بر باد می دهد مهم نیست چونکه هنر بی بال پریدن مهم است !

عکس و گزارش : فقر و فاجعه در پایتخت ام‌القرا
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18072

بخشی از عملکرد 31 ساله ی رژیم ضد بشری عوامفریب و دروغگو وغارتگرر دین فروش که حامی مستضعفان است و مخالف مستکبران و زندگی تشریفاتی و اسلام مر فهین بی درد آمریکائی می باشد که اکنون دارای دولت مدعی ساده زیست است که عاشق خدمت گزاری به مردم محروم ایران است و سیاست و اهداف و طرح های خدماتی و رفاهی و... خود را از طریق توزیع سیاست سیب زمینی مجانی سبز شده دنبال می کند . البته از منظر شیادی و حقه بازی و خالی بندی و سیاهکاری شفاهی با وعده های وارونه گذشته درون دولت معاون اول رئیس جمهورش دارای پرونده ی اختلاس میلیارد تومانی است . همچنین وزیر رفاه این دولت پاسدار دزد محمد صادق محصولی است که معروف به پاسدار میلیاردی می باشد . همچنین پاسدار گماشته احممدی ننژاد رئیس جمهور تحمیلی و کودتائی است که در زمان شهر دار تهران بودنش پرونده ی اختلاص 350 میلیارد تومانی دارد . بقیه اعضای کابینه و شرکای این دولت وضعیت مشابهی دارند . بنا براین با رؤیت تصاویر ضمیمه شده بهتر می توان به ماهیت تناقض آمیز و دجالانه ی دولت مردان و رهبر لوطی جماران و کودتا گران پی برد که اوضاع و احوال چگونه می باشد؟

تصاویر:برخوردعلی مطهری با2 منتقدسرسخت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22242

این دو آخوند یکی روح الله حسینیان است که وکیل مدافع و حامی و همکار سعید امامی بوده است . دیگری آخوند متحجر لمپن و لات حمید رسائی است که شاگرد طلبه آخوند انگلیسی دزد و متحجر مصباح یزدی است و هردو وکیل الدوله ی بازار مکاره ی هشتم و جزو مدافع و پشتیبان دولت نامشروع دهم هستند البته مخالف سر سخت علی طهری هم می باشند.

تكرار/ در گفت‌وگوي فارس با مديرعامل شركت نفت و گاز پارس اعلام شد:اسامي 8 شركت داخلي براي امضاي قرارداد 8 فاز پارس جنوبي .خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت نفت و گاز پارس اسامي شركت‌هاي ايراني براي واگذاري 8 فاز پارس جنوبي كه قرار است قرارداد آن فردا امضا شود را اعلام كرد كه نامي از شركتهاي نظامي در آن به چشم نمي خورد

.http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903241624

چرا گفته نشده است که رابطه ی این شرکت ها با ارگان های سرکوبگر و کودتائی از جمله پاسداران فاشیستی و تر ور یستی و زائده اش بسیجیان چماقدار چگونه می باشد؟

علي وكيلي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس با اشاره به انعقاد قرارداد 8 فاز پارس جنوبي اظهار داشت: اين قراردادها فردا در عسلويه بين مجموعه وزارت نفت و شركت‌هاي ايراني منعقد خواهد شد. به گفته وي، ارزش كل اين8 فاز 20 ميليارد و 400ميليون دلار است. وكيلي با بيان اينكه هيچكدام از شركت‌هاي طرف قرارداد نظامي نيستند به اسامي شركت‌هاي ايراني در اين 6 فاز اشاره كرد و گفت: فاز 13 (2 فاز)توسط شركت‌هاي پتروپايدار، مپنا و صدرا، فاز 14 توسط سازمان گسترش، ملي حفاري و تأسيسات دريايي، فاز 19 (2 فاز) از سوي شركت پتروپارس و همچنين تأسيسات دريايي و فازهاي 22، 23 و 24 نيز به شركت‌هاي پتروسينا و صدرا واگذار شده است. وي جزئيات و حجم اين قراردادها و همچنين مدت زمان مدنظر براي اجراي پروژه‌هاي ياد شده را موكول به جلسه امروز دانست.

سپاه: نگران تحريم نیستیم

http://www.fararu.com/vdcg7y9t.ak9yu4prra.html

این پاسدار دزد و سرکوبگر و کودتاگر راست می گوید که تحریم های اقتصادی اثری ندارد زیرا که نه این ارگان فاشیستی تروریستی کودتای قدرت را قبضه و انحصاری کرده است ونه تسلط بر منابع و ذخایر کشور انداخته است ، بلکه بر اساس گزارش فوق هرروز بیشتر این ارگان غارتگر تسلط اشغال گری خود بر منابع و ذخیایر طبیعی کشور را گسترش می دهد . بنابراین از این منظر است که اینگونه از موضع فرار به جلو نشخوار کرده که نگران تحریم نیست.

جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: نگران تحريم سپاه پاسداران نيستيم، زيرا حيات اقتصادي خود را براساس تعامل با کشورهاي قدرتمند طراحي نکرده ايم. به گزارش ايرنا، سردار سرتيپ "حسين سلامي" روز دوشنبه در حاشيه همايش جوانان و بصيرت در پاسداري از ارزش هاي اسلامي در پاسخ به اين سوال که موضع گيري سپاه پاسداران در برابر قطعنامه جديد شوراي امنيت و تحريم اين نهاد چيست، گفت: اين يک اصل است که اساسا نظام جمهوري اسلامي ايران از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تا به امروز حيات اقتصادي خود را با تکيه بر اقتصاد قدرت‌هاي بزرگ طراحي و اجرا نکرده است.

سياستمداران عراقي خواهان رسيدگي به جنايت تازه آمريكايي‌ها شدند.خبرگزاري فارس: شخصيت‌هاي سياسي و نمايندگان پارلمان عراق خواهان رسيدگي دولت عراق به جنايت تازه نظاميان آمريكايي عليه شهروندان عراقي شدند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903241427

چرا این سیاستمداران دست نشانده ی بیت جماران و پاسداران کودتا گر اگر خیلی وطن پرست می باشند و بدنبال قاتلین واقعی مردم عراق می گردند .برای چه استثناء قائل شده اند و به اشغال گران واقعی و قاتلان مردم عراق و با تلاق کندگان این کشور نپرداخته انند که در ایران حاکم می باشند و اقدام مشابهی ر در مورد مردم ایران 31 سال است که مرتکب شده اند؟

اظهار نظر مشایی درباره:خوانندگان لس آنجلسي، طرح حجاب، شكايت از قاليباف و

http://www.fararu.com/vdcauony.49no015kk4.html

پس کدامین ارگان فاشیستی می باشند که مجوز برنامه های هنری در داخل کشور نمی دهند و به آن گروه هنرمندان هم که مجوز داده می شود با تهدید و تهاجم منجر به تعطیلی اجرای برنامه های هنری می شوند به خصوص پیرامون برنامه های هنری که در دانشگاه تهران بوده است که تمام ابزار و آلات موسیقی هم در اثر تهاجم از بین برده و تخریب شده است؟ همچنین فاشیست های لباس شخصی تهاجم کننده به خانه ی جعفر پناهی سینماگر وابسته به کدامین نهاد های کودتائی حامی دولت نا مشروع بودند؟

فرارو- رییس دفتر محمود احمدی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران از قوه قضائیه و نیروی انتظامی انتقاد کرد. اسفندیار رحیم‌مشایی هم‌چنین درباره حضور خوانندگان لس‌آنجلسی در تهران گفت: «فعاليت هنري در همه بخش‌ها از جمله موسيقي براي همه هنرمندان در داخل و خارج از كشور و در چارچوب قوانين آزاد است»به گزارش ایلنا، رحيم‌مشايي در پاسخ به سوالي در خصوص سرانجام شكايت دولت از قاليباف در مورد امور شهري اظهار داشت: «تا جايي كه ما پيگيري كرديم قوه قضائيه پيگيري خاصي در اين زمينه انجام نداده است و در بين اعضاي دولت اين شبهه وجود دارد كه قوه قضائيه به طور معمول در رابطه با اين پرونده عمل نكرده است و ما هيچ علامت و نشانه‌اي از پيگيري اين موضوع در قوه قضائيه سراغ نداريم و اگر چيزي هست اعلام كنند تا مردم بدانند

مخالفت با طرحی که مجری‌اش دولت است.ابراهيمي: چرا اظهارات رسانه‌ای احمدی نژاد با عملکردش متفاوتاست؟

http://www.fararu.com/vdcfc1dj.w6d1vagiiw.html

این آخوند پرسشگر حامی دولت نا مشروع عجیب است که خودش را به نادانی زده است که گویا نمی داند که مشکل فقط در پاسدار گماشته احمدی نژاد و خالی بندی و تناقض گوئی کرن و دولت وی نمی باشد ، بلکه اساس و بنیان این رژیم ضد بشری و نا مشروع و کودتائی بر شالوده ی دروغ و عوامفریبی و دین فروشی و شیادی و فریبکاری بنا نهاده شده است و از خمینی شیاد و جانشین وی رهبر لوطی جماران گرفته تا هر نهاد یا مسئولی دیگر یافت نمی شود که اگر چنانچه بد تر و حرفه ای از پاسدار گماشته احمدی نژاد دروغ نگوید و عوامفریبی و تکذیب و انکار نکند کمتر هم نمی باشد.

فرارو- رئيس مركز رسيدگي به امور مساجد با بيان اينكه قانونا دولت موظف به برخورد با بدحجابي در جامعه است، از احمدي‌نژاد به‌عنوان فردي متدين و متعهد ياد كرد كه خواستار پياده كردن ارزش‌هاي اسلامي است. ولي مشخص نيست كه چرا اظهارات رسانه‌ايش با عملكردش متفاوت است. به گزارش فرارو، حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي نماينده بيرجند، در واكنش به اظهارات احمدی نژاد گفت: «اگر برخوردها با بدحجابي در سطح جامعه از سوي دولت نيست، پس بفرمايند كه چه نيرويي خارج از دولت اين برخوردها را مي‌كند؟» وي با اشاره به اينكه احمدي‌نژاد به‌عنوان رئيس‌جمهور، رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي نيز هست، يادآور شد: «ايشان مصوبه همين شورا مبني بر طرح عفاف و حجاب را به‌عنوان رئيس‌جمهور براي اجرا به وزير كشور ابلاغ كردند و مامورين نيروي انتظامي هم كه در سطح جامعه با بدحجابي برخورد مي‌كنند، ماموران وزارت كشور محسوب مي‌شوند. پس چطور دولت مي‌گويد كه اين برخوردها از سوي دولت نيست؟ اگر رئيس‌جمهورمخالف اين برخوردها هستند امر كنند تا ديگر انجام نشود

"پلیس در برخورد با بدحجابی با دولت هماهنگ است"

http://www.fararu.com/vdcjmhex.uqeh8zsffu.html

این گزارش خبری نشان می دهد که درسرکوب زنان و دختران زیر چتر مبارزه با بی حجابی میان دولت و ارگان سرکوبگر نیروی انتظامی نه اختلای وود ندارد ، بلکه بطور همآهنگ اقدام و عمل می کنند.

راهپیمایی مردم نجف آباد در محکومیت حمله به بیت آیت الله منتظری

راهپیمائی اعتراضی که مردم نجف آباد در دفاع از بیت منتظری و علیه چماقداران و اراذل و اوباشان بسیج و سازمان دهی شده در قم انجام دادند . نوعی فاش شدن ماهیت عوامفریب و شیاد و دروغگوی نظام ضد بشری دین فروش مدافع قدرت و ثروت و پایمال و حذف کننده ی حق و حوق ملت است که مرتکب همین گونه اقدامات تناقض آمیز شده که عمل شان آشکار شده است زیرا که اقدامات تهاجم و تخریب سازمان یافته و زنجیره ای از سوی آمران و عاملان قاتلانن احمد خمینی طراحی شده است که اکنون پس از تهاجم به سید حسن خمینی و صانعی و کروبی و موسوی اینگونه علیه ی دفتر منتظری در قم بر خورد کرده اند که پاسداران گاو صندوق را شکسته و اسناد و مدارک رابا خودشان برده اند . از طرف دیگر این مزدوران و چماقدارانی که اکنون فریاد توهین آمیز علیه منظری و بیت وی سر می دهند همان هائی هستد که فریاد دفاع از منتظری جانشین و امید امام شیاد و ملت سر می دادند.

جرس: بدنبال حمله لباس شخصی ها به دفتر آیت الله منتظری و پلمپ این دفتر توسط وزارت اطلاعات، مردم نجف آباد خود را برای برگزاری راهپیمایی گسترده آماده می کنند.به گزارش خبرنگاران جرس از نجف آباد و شهرهای اطراف، مردم این شهرها پس از شنیدن اخبار حمله و محاصره به بیت و دفتر مرجع تقلید شان، خود را برای راهپیمایی گسترده اماده می کنند.گزارشهای رسیده حاکی است، در پی جنایات صورت گرفته توسط عوامل حکومت و تخریب اموال بیت آیت الله العظمی منتظری در شهرهای مختلف اطلاعیه هایی در محکومیت این عمل صادر و از مردم خواسته شده خود را برای مقابله جدی با این حرکات گستاخانه اماده کنند.در این اطلاعیه ها اعلام شده با توجه به گستاخی حاکمان و لباس شخصی ها و هتک حرمت بیت فقیه عالیقدر از عموم مردم دعوت می شود خود را برای راهپیمایی گسترده که تاریخ ان متعاقبا اعلام می شود مهیا کنند.همچنین در این اطلاعیه ها آمده است که مردم نجف اباد همیشه در صحنه های مبارزه حق علیه باطل شرکت داشته اند و آماده جانفشانی در این راه مقدس هستند.در قسمتی از یکی از این اطلاعیه ها تصریح شده است که چطور است که در حکومتی که دم اسلام می زنند هتک حرمت بیت مراجع تقلید صورت می گیرد ولی کسانی که دم از دین می زنند سکوت کرده اند. در پایان این اطلاعیه مردم نجف آباد یک بار دیگر درراهپیمایی دفاع از حریم مرجعیت شرکت می کنند و مشت محکمی بر دهان نوکران حکومتخواهند زد.در این اطلاعیه همچنین به دستگاه های که در این زمینه مسئول هستند هشدار داده شده که در صورت اثبات نقش آنها در این هتک حرمت جواب دندان شکنی خواهند دید

تحلیل آرای انتخابات دهم توسط مشایی

http://www.fararu.com/vdchiwnk.23nwkdftt2.html

در این گزارش فوق العاده علمی و ریاضی پاسداری و حوزوی و مکتب طالبانی – مصباح یزدی که ارائه شده هم اعتراف شده است که از ابتدای نمایشات خیمه شب بازی های انتصاباتی تقلباتی که انتخابات جا زده شده است همیشه 10 میلیون نفر شرکت نکردند . از سوی دیگر معلوم نیست که چرا 10 میلیون دیگرهم بین 9 تا5/10 میلیون نفر در حال نوسان است و معلوم نیست کدام رقم درست است ؟! ضمن اینکه گفته شده که این رقم جزو بریدگان از آرای خاتمی و اضافه شدگان به آرای پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند . همچنین طبق تحلیل رحیم مشائی رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد آن 10 میلیونی هم رأی نداده اند جزو آرای پاسدار گماشته احمدی نژادمحسوب می شوند که لابد قرار است در نمایش خیمه شب بازی دوره ی ازدهم ریاست جمهوری به وی رأی دهند . فقط داشته باشید که مردم ایران 31 سال است که اسیر چه دجال و رمال و خرافه پرستانی شده اند که دین و عوامفریبی و شیادی و ترفند و تر دستی را ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و اختناق و سانسور و غارتگری و جنگ افروزی خود کرده ا ند؟

اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر احمدی نژاد در گفت و گو با ویژِه تنامه "رمز عبور3 " روزنامه ایران به تحلیل آرای انتخابات دهم ریاست جمهوری پرداخته است، این تحلیل به شرح زیر اگر آراي مردم را تحليل كنيد مي‌بينيد، قبل از اين انتخابات از نظر تعداد آراي كل حداكثر 29 ميليون رأي داشتيم، در اين انتخابات نزديك به 40 ميليون يعني بيش از 10 ميليون اضافه شدند. توجه به اين نكته ضروري است كه در آن انتخاباتي كه 29 ميليون نفر شركت كردند، افراد 16 ساله هم قادر به رأي دادن بودند، اما در اين دوره 18 سال به بالا رأي دادند.صرفنظر از بحث‌هاي كلي و جناحي بايد توجه داشت كه حداقل 10 ميليون نفر كساني بودند كه در گذشته هيچ وقت رأي نداده بودند و براي اولين بار رأي مي‌دادند.اين را با يك فرض ديگر هم مي‌توان گفت مثلاً آقاي خاتمي در زمان تصدي‌گري خود 22 ميليون رأي داشت حالا پشت‌سر كانديدايي ايستاده كه او 13 ميليون رأي مي‌آورد در حالي كه فقط خاتمي 22 ميليون رأي داشته است. مشاهده مي‌شود كه 9 ميليون ريزش وجود دارد. ما اگر فرض كنيم همه اين 9 ميليون قبلاً به خاتمي رأي دادند و حالا به ميرحسين رأي ندادند و همه آنها در اين انتخابات شركت كرده باشند نتيجه مي‌گيريم بيش از 5/10 ميليون نفري كه هيچ وقت در انتخابات شركت نكرده‌اند در انتخابات دهم حضور دارند. اما فرض ديگري هم وجود دارد كه به هر دليلي بخشي از اين 9 ميليون نفر در انتخابات شركت نكرده باشند. اين احتمال وجود دارد هر چقدر كه آنها شركت نكرده باشند، معناي آن سهم بالاي آن 5/10 ميليون نفر است پس حداقل اين تعداد در هيچ انتخاباتي شركت نكرده‌اند كه بسيار قابل تأمل است. مسلم است كه اين 5/10 ميليون نفر به طور قاطع به احمدي‌نژاد رأي داده‌اند.

تاسف مرتضی آقا تهرانی از اهانت به سید حسن خمینی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22261

پس از انتقاد آخوند جنتی که در جواب نامه ی انتقادی و غیر قانونی اقدام کردن بازار مکاره ی مجلس هشتم به پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است و پس از اتتقاد به سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به چسین که از سوی آخوند فسیل همدانی حامی دولت نا مشروع شده است همچنین اکنون نیز یک آخوند حامی دیگر وی که انتقاد به تهاجم برنامه ریزی شده به سید حسن خمینی شده است که در کنار انتقاد وکیل الدوله ها در بازار مکاره ی مجلس هشتم که پیرامون چگونه اقدام کردن پیرامون بارزه تناقض آمیز با بی حجابی می باشد که از دولت نامشروع شده است نشان از خالی کردن زیر پای پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در منزل یادگار امام حضور یافت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران: عصر دوشنبه حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با حضور در منزل یادگار امام در قم، با حجت الاسلام و المسلیمن سید حسن خمینی دیدار و گفتگو کرد.در این دیدار که در فضایی دوستانه انجام شد، نماینده مردم تهران در مجلس، مراتب تاسف خود را از اهانت های صورت گرفته به یادگار امام ابراز داشت.حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی نیز با تشکر از وی، بر ضرورت همدلی و وحدت بین نیروهای سیاسی کشور تاکید کرد.

انتقاد آیت‌الله نوری‌همدانی ازسفررئیس‌جمهور به چین/ تلویزیون همه فعالیتهای فرهنگی رانقش برآب می کند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22259

همانگونه که اشاره شد این آخوند حکومتی یکی از حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت نامشروع وی می باشد که اکنون به بر خی از عملکرد دولت نا مشروع انتقاد کرده است.

آیت الله حسین نوری همدانی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار تعدادی از نمایندگان روحانی مجلس اظهار داشت: چینی ها به تبعیت از آمریکاییها و روسها علیه جمهوری اسلامی ایران رای منفی دادند و چرا مسئولان ما باید به این کشور سفر کنندبه گزارش مهر، وی ادامه داد: آنها به جمهوری اسلامی دهن کجی کردند و پیشنهاد ما در پیمان شانگهای را قبول نکردند از این رو سفر مسئولان کشور ایران به چین اقدام مناسبی نبود.نوری همدانی اضافه کرد: حتی کالاهایی که از کشور چین به ایران وارد می شود به اقتصاد کشور ما ضربه وارد می کند

پلیس از ادامه سفر 71 زن‌ بدحجاب جلوگیری کرد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=22252

شتر با بارش می رود لنگه پشه کوره گرفته می شود . در خیابان های تهران و سایر شهرها پدیده ی شوم تن فروشی نه عادی شه که بدلیل فر اقتصادی و بیکاری و فراوانی و ارزانی و تنوع مواد مخدر این پدیده در حال گسترش می باشد ز سوی دیگر قاچاق زن و دختر همچنان به برون مرز به خصوص شیخ نشینان ادامه دارد اما برای کنترل شرایط انفجاری جامعه بهانه مبرزه با بی حجابی تبدیل به اهرم سرکوب و چماق در جامعه و دانشگاه ها و فرود گاه ها شده است.

پلیس فرودگاه‌های کشور از ورود مستقبلین بد پوشش به سالن فرودگاه نیز جلوگیری می کند.ایلنا نوشت:رییس پلیس فرودگاههای کشور از اخذ تعهد از سه هزار و 506 نفر بدحجاب در 82 روز نخست امسال خبرداد و گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور حتی از ورود مستقبلین بد‌پوشش نیز به سالن فرودگاه جلوگیری می‌کند.وی با اشاره به ‌اینکه پلیس فرودگاه از ادامه سفر، مسافران بدپوشش جلوگیری می کند از دستگیری 112 نفر زن و 210 نفر مرد در رابطه با بحث ناهنجاری های اجتماعی توسط پلیس فرودگاه های کشور در 82 روز نخست امسال اشاره کرد و افزود: پلیس فرودگاه از ادامه مسافرت 71 نفر از خانم هایی که پوشش مناسب نداشتند، جلوگیری و به مراجع قضایی معرفی کرد.این مقام مسوول تاکید کرد: پلیس فرودگاه‌های کشور از ورود مستقبلین بد پوشش به سالن فرودگاه جلوگیری می کند. به گفته سردار حیدری، 33 هزار و 29 نفر افراد بدپوشش و بدحجاب اعم از آقا و خانم پس از تعویض لباس خود به سفر ادامه دادند. وی، تذکر به 87 هزار و 714 نفر افراد بدحجاب و نیز اخذ تعهد از سه هزار و 506 نفر بدحجاب را از دیگر اقدامات پلیس فرودگاه های کشور طی این مدت عنوان کرد.این مقام ارشد پلیس فرودگاه های کشور در ادامه با بیان اینکه ضروری است مسافران زن و مرد درتمام سفرهای داخلی و خارجی به فرهنگ و مقدسات مردم کشور احترام بگذارند، در غیر اینصورت اقدام لازم انجام می‌شود، تاکید کرد: در صورتی که مسافران بد پوشش، پوشش خود را اصلاح کنند ،می توانند ادامه مسیر دهند.وی با اشاره به دستگیری 186 زائر بیت الله الحرام در عملیات حج عمره گفت: به اعزام 400 هزار نفر در بازده زمانی حدوداً چهارماهه ( 17 اردیبهشت تا 8 مردادماه) به سرزمین وحی در عملیات حج عمره امسال اشاره کرد. وی با اشاره به اعزام حجاج 12 استان از فرودگاه بین المللی مهر آباد، گفت: از زمان آغاز اعزام حجاج (17 اردیبهشت ماه) تا 20 خردادماه امسال 105 هزار زائر بیت الله الحرام با 338 پرواز از 19 فرودگاه سطح کشور به سرزمین وحی اعزام شدند.این مقام مسول از کشف سه کیلو و 19 گرم موادمخدر از قبیل تریاک، شیره تریاک، حشیش و مقدار 7 گرم کراک و 632 عدد قرص متادون در بازرسی از حجاج اعزامی و وسایل همراه آنها در فرودگاه های کشور خبرداد و گفت: در این رابطه 186 نفر که 31 نفر آنان را زن تشکیل می دهند، دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

حسین کروبی : افرادی که حمله می کنند از یک مصونیت آهنین برخوردارند فرماندهی شان هم در جای دیگر است و کسی نمی تواند در مقابل اینها کاری انجام بدهد

مشخص است اگر ارال و اوباش و لباس شخصی های دژخیم و بسیجیان چماقدار از سوی ارگان های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی و دولت نا مشروع حمایت و تقویت نشود جرأت اقدامات تهدید آمیز و تخریبی و تهاجمی نمی توانند داشته باشند.

احمد منتظری : مقامات استان نه تنها برای مهاجمان مزاحمتی ایجاد نکردند، بلکه به راحتی شرایط این حملات و تخریب ها را به وجود آوردند

مشخص است که دشمنان اوایل خمینی شیاد و قاتلان سید احمدی خمینی با مرشدی آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی الکی دستبه کودتا و حذف رقیب دوم خردادی ها نزده اند ، بلکه تصمیم دارند زیر چتر و چماق خمینی شیاد همه ی آنانی که بشکلی جزو حامیان خمینی شیاد بودند و مخالف ولایت فقیه لوطی جماران خامنه ای می باشند را هر طوری شده حذف فیزیکی یا خفه و خاموش و تسلیم شده و لبیک گوی لوطی جماران و کودتا گران پاسدارنمایند . بنابراین اینگونه اقدامات هم طرح مشترک بیت رهبری و دولت نا مشروع و اطلاعات پاسداران کودتا گر می باشد.

جـــرس: پس از یک روز هتاکی ها، محاصره و تخریب دفتر مرحوم آیت الله منتظری توسط شبه نظامیانِ لباس شخصی، ماموران وزارت اطلاعات، امروز دوشنبه ٢۴ خردادماه ۸۹، با حکم غیر قانونی دادگاه ویژه روحانیت، دفتر آن مرجع تقلید مردمی را مهر و موم و پلمب کردند. روز گذشته همزمان با سفر مهدی کروبی به شهر قم و دیدار وی با آیت الله یوسف صانعی، گروهی از لباس شخصی ها درحالی که به حمایت از رهبر جمهوری اسلامی شعار می دادند، در مقابل دفاتر آیت الله صانعی و همچنین مرحوم آیت الله منتظری تجمع کرده و شروع به فحاشی، تهدید و شعارنویسی نموده و سپس با شکستن در و ورود به آن محل ها، اقدام به تخریب و هتاکی کردند.مهدی کروبی علاوه بر دیدار با آیت الله صانعی، همچنین جهت حضور در مراسم ختم آقای میرهادی (پدر رئیس دفتر خود) در شهر قم حضور یافته بود. احمد منتظری بعنوان سخنگو و رئیس دفتر مرحوم منتظری، در گفتگو با خبرنگار جرس، ضمن بیان این مطلب که "از بعد از ظهر روز یکشنبه ٢٣ خرداد، گروهی از لباس شخصی‌ها به بهانه و در اعتراض به سفر آقای کروبی به قم، در مقابل دفاتر آیات عظام صانعی و منتظری دست به تجمع زده و شعار‌های تندی علیه آن دو مرجع تقلید سر ‌دادند"، خاطرنشان کرد "این افراد با نوشتن شعارهای بسیار رکیک بر در و دیوار محله و فریاد های بلند و تهدید، آسایش و امنیت را از مردم سلب کرده بودند."احمد منتظری همچنین خاطر نشان کرد "لباس شخصی ها بعد از شعار نویسی و فحاشی، ناگهان به دفتر آن مرحوم حمله کرده و همه چیز را مورد تخریب و آسیب قرار دادند و با توجه به اینکه منزل ما نیز روبروی آن محل قرار داشت، با فریاد بلند تهدید می کردند و وعده می دادند که این دفتر تا فردا، توسط دادگاه ویژه روحانیت پلمب و تعطیل خواهد شد، که اتفاقا وعده های آنان امروز صبح بلافاصله عملی شد."وی در این زمینه تصریح کرد "تخریب کنندگان با تداوم شعارهای رکیک و بسیار شرم آور، تا حوالی چهار صبح به در محل حضور داشتند، که حدود ساعت شش صبح، پانزده تن از ماموران وزارت اطلاعات، با حضور در آن محل و بدون برخورد با مهاجمان، اقدام به پلمب و تعطیلی آنجا کردند."منتظری در پاسخ به پرسشی پیرامون نحوه برخورد مقامات استان و همچنین ارگانهای ذیربط با حمله کنندگان، تصریح کرد "مقامات استان نه تنها برای آنها مزاحمتی ایجاد نکردند، بلکه به راحتی شرایط این حملات وتخریب ها را به وجود آوردند و کسی هم مانع آنها نمی شد و ما هم هر چه از شورای تامین استان و مراجع مسئول درخواست می کردیم، کسی پاسخی نمی داد."فرزند ارشد مرحوم منتظری در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار جرس در مورد خبرسازی رسانه های حامی دولت مبنی بر برخورد خشن نیروهای ضد شورش با لباس شخصی های متحصن گفت "این امر صحت ندارد، حمله کنندگان هر آنچه می خواستند انجامدادند و هر چه می توانستند گفتند و کسی هم با آنها برخوردی نکرد؛ بلکه ماموران مانند همکار و هماهنگ شده، کنار آنها ایستاده بودند."سخنگو و رئیس دفتر مرحوم منتظری در ادامه متذکر این نکته شد که "آقایان اقدامات اخیر را راستای محو نام و یاد آیت الله منتظری از تاریخ ایران برنامه ریزی کرده و انجام می دهند؛ اما غافل از این هستند که آن مرحوم به خاطر عملکرد و مواضعش در دفاع از مردم، در قلب و حافظه تاریخی آنها باقی می ماند و متصدیان امر و آمران و عاملان اینگونه اقدامات، فقط خودشان را بی آبرو تر می کنند و نتیجه کارشان بالعکس خواهد بود."احمد منتظری تاکید کرد "این بار مقامات باید تشریف بیاورند وضعیت محله و دفتر را ببینند و از مطالب عنوان شده، شرمسار باشند."لازم به ذکر است بنا به گزارش های واصله و شاهدان عینی، گروهی دیگر از لباس شخصی ها، در حالی که بی سیم در دست داشتند، همانند گروه دیگر ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از رهبر جمهوری اسلامی، به دفتر آیت الله صانعی نیز یورش برده و ضمن ورود به آن محل، اقدام به تخریب کلیِ آن و هتاکی و تهدید نمودند.لازم به ذکر است اقدامات اخیر بلافاصله بعد از سفر اخیر آقای علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی به قم صورت و شدت گرفت

خاموشی در چهلم اعدامیان 19 اردیبهشت

مگر می شود که هم ضرب و شتم نمود وهم شکنجه و محاکمه فرمایشی به و زندان و اعدام کرد . سپس بی گناهان را اعدام نمود و اجسادشان ر ا تحویل خانواده های قربانی هم نداد و مانع از بر گزاری مجلس سوگواری هفت و چهلم و سالگرد شان شد .آنگاه نام این اقدامات ضدبشری و جنایت آمیز را مردمی گذاشت و توقع داشت که اوضاع همینگونه ادامه خواهد یافت؟

کردانه: فراخوان فعالین مدنی، سیاسی و حقوق بشری در آستانه چهلمین روز قتل پنچ زندانی سیاسی.در آستانه چهلمین روز پر پر شدم پنج کبوتر مبشر صلح و آزادی، شماری از فعالین مدنی، سیاسی و حقوق بشری در کردستان به منظور گرامیداشت یاد شهیدان 19اردیبشهت پیشنهاد کرده اند که مردم ایران چهارشنبه شب، 26 خردادماه که مصادف است با چهلمین روز شهادت فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، شیرین عکم هولی و مهدی اسلامیان، به مدت 5 دقیقه چراغهای منازل خود را خاموش کنند.

لغو مراسم سالگرد کیانوش آسا در پی فشار نهادهای امنیتی

گفته می شود که ننگ با رنگ پاک نمی شود . اگر چنانچه فرصت بر گزاری سالگرد مراسم اقدام جنایتکارانه کیانوش آسا داده نشود. ولی مگر امکان بستن پرونده ی جنایات را رژیم ضد بشری قاتل و نا مشروع می توانند برای همیشه داشته و آن را بفراموشی سپارند؟

بنا بر گزارش‌های رسیده از کرمانشاه، در پی فشار نهادهای امنیتی بر خانواده‌ی کیانوش آسا، مراسم سالگرد جان‌باختن وی که قرار بود عصر فردا (سه شنبه)در تالار اخترشاد کرمانشاه برگزار شود، لغو شد.به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، خانواده کیانوش آسا اعلام کرده‌اند در صورت برگزار نشدن مراسم در تالار اخترشاد و ممانعت نهادهای امنیتی، مراسم را، عصر فردا در منزل شخصی خود واقع در ميدان مصدق، پشت مجتمع ارگ برگزار خواهند کرد و پذیرای شرکت‌کنندگان خواهند بود.کیانوش آسا، متولد فروردین ۱۳۶۳ در کرمانشاه و دانشجوی ترم چهارم کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی در دانشگاه علم و صنعت ایران بود.او در جریان تظاهرات روز دوشنبه ۲۵خرداد ۱۳۸۸ در میدان آزادی تهران ناپدید شد و روز ۳ تیر ماه ۱۳۸۸ در سردخانه پزشکی قانونی توسط خانواده‌اش شناسایی شد، آسا در اثر اصابت دو گلوله کشته شد

صدها تن از دانشجویان دانشگاه تهران در سالگرد فاجعه ی کوی دانشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند + فیلم

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18080

پیرو گزارش خب قبلی نمونه بارز همین اقدام است . زیرا که به تعداد شب ها و روز های سال حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی نا مشروع در 31 سال گذشته دست به اقدامات جنایت آمسز ضد بشریت زده اند که مدام هم برای بزر گداشت مراسم جانباختگان و به فراموشی نپسردن خاطرات و اهداف و آرمان و مبارزات شان حرکت های اعتراضی با اجرای مراسم بزرگداشت وجود دارد . از جمله بر گزاری مراسم بزرگداشت شبیخون جنایت آمیز شبانه 25 خرداد 88 به کوی دانشگاه تهران است که به خاک و خون کشیده شدو تعدادی دانشجوی کوی دانشگاه تهران کشته و مجروح شدند . مسلماً امروز مراسم سالگرد این جانباختگاان دانشجویان کوی دانشگاه تهران بر گزار خواهد شد.

اعمال فشار بر یک استاد دانشگاه در زندان اوین

ااینهم یکی دیگر از اقدام جنایت و تبعیض آمیز رفتار تناقض آمیز حاکمان ضد بشری با سر بازجویان دژخیم در سیاه چال ها که وارونه ی شیوه ی بر خورد با قاتلان و شکنجه گران و متجاوزان بازداشتگاه کهریزک می باشذ

خبرگزاری هرانا - دکتر محمد علی طاهری، استاد دانشگاه با گذشت بیش از سه ماه از بازداشت همچنان تحت فشار بازجویان قرار دارد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، دکتر محمد علی طاهری از اساتید علوم فرادرمانی دانشگاه تهران با گذشت بیش از 3 ماه از بازداشت همچنان در زندان اوین نگهداری می شود اما اعمال فشار نهاد های امنیتی بر خانواده این استاد دانشگاه تهران موجب شده که هیچ گونه اطلاع رسانی در مورد وضعیت این بازداشتی صورت نگیرد و وی تاکنون در گمنامی باقی بماند.گفتی است این امر باعث شده است که در طی این مدت دکتر طاهری تحت شدیدترین فشارهای جسمی و روحی قرار گیرذ

قاضی پرونده كهریزك : متهمان کهریزک اعتراف کردند (نام رادان و مرتضوی در ليست متهمان نيست!)

مگر قرار است که چاقو دسته ی خودش را ببرد . چونکه سئوال است که چگونه است که پرونده های بیشماری از مخالفین و منتقدین سرکوب و بازداشت و شکنجه شده و اعتراف کرده تهیه و تنظیم و حکم اعدام هم برای برخی صادر ضد آنچنانکه حکم اعدام برای تعدادی از قربانیان هم از یک سال گذشته تا حال انجام شده است ولی پرونده ی جنایتکاران قاتل و متجاوز باز داشتگاه کهریزک هم با تأخیر دنبال شده و هم اینکه تبعیض آمیز است . یعنی اینکه نه مجرمان اصلی این پرونده ی ضد بشری بازداشت و محاکمه و مجازات نشده ند ، بلکه ارتقای شغلی هم یافتند تا که آزادانه هم مشغول ادامه ی همان جنایات مشابه بازداشتگاه کهریزک باشند؟

سايت سفير : معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح كشور و قاضی پرونده كهریزك گفت: در روزهای آینده با تكمیل پرونده كهریزك حكم متهمان این پرونده از سوی دادگاه قضایی نیروهای مسلح صادر خواهد شد. حجت‌الاسلام محمد مصدق پیش از ظهر امروز در حاشیه مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در اردبیل و در گفتگو با فارس اظهار داشت: رسیدگی به پرونده متهمان كهریزك به اتمام رسیده و ما با جمع‌بندی نهایی جرایم رخ داده در این پرونده اقدام به صدور رای می‌كنیم.قاضی این پرونده خاطرنشان كرد: در این پرونده 12 متهم داریم كه یك مورد آنها غیر نظامی و 11 نفر نیز نظامی هستند كه از ماموران نیروی انتظامی می‌باشند.وی افزود: بدون كتمان، جرایم رخ داده را همه متهمان اعتراف كرده‌اند ولی بحث این است كه آیا تلاش نیروی انتظامی را باید با عملكرد این 11 نفر سنجید و یا این كه قدردان نعمتی بود كه در سایه نیروهای مسلح در باب امنیت و آرامش در كشور وجود دارد.معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح كشور با یادآوری این كه وقوع جرم در نیروهای مسلح چنین بازتاب‌های سهمگینی را دارد، گفت: وقوع جرم در نیروهای مسلح و هرگونه سهل‌انگاری در آن نه تنها به حیثیت نظام خدشه وارد می‌كند بلكه زمینه سوء استفاده دشمنان را نیز از چنین فضاهایی فراهم می‌كند.مصدق با یادآوری این كه در رسیدگی به پرونده متهمان كهریزك بدون كوچكترین اغماض رسیدگی دقیق صورت گرفته و حكم آنها نیز به زودی صادر می‌شود، خاطرنشان كرد: فتنه‌های بعد از انتخابات و برخی حاشیه سازی‌های دیگر سبب شد كه پرونده كهریزك به یك ابزار تبلیغی و ترفند دشمن در تبلیغ علیه نظام تبدیل شود تا بتواند آبروی نظام را خدشه‌دار كند.

روزنامه‌هاي آفتاب‌يزد، وطن‌امروز، جمهوري‌اسلامي و پول تذكر گرفتند

معلوم است که پاسداران کودتا گر و دولت نامشروع دهم وحشت زده و متزلزل از هر گونه اطلاع رسانی که از زیر تیغ سانسور و خفقاان و تحریف گری و وارونه گوئی عبور کرده باشد و اشاره به بخش نا چیز ححقایق کنند مخالفت شدید دارند . زیرا که از بازتاب خبر های واقعی بشدت وحشت دارند.

ایلنا: هیات نظارت بر مطبوعات به چهار روزنامه و یک هفته‌نامه تذکر داد.به گزارش ايلنا، محمدعلی رامین(دبير هيأت نظارت بر مطبوعات) گفت: این هیات در جلسه دو شنبه 24 خرداد 89 ، موضوع تخلفات نشريات زیر را مطرح و به این شرح تصميم‌گيري کرد:الف- روزنامه "آفتاب یزد" به‌دليل انتشار مطلب مغایر با اصول و احکام شرعی به استناد بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات تذکر گرفت و پرونده آن جهت پیگرد قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.ب- روزنامه "وطن امروز" بدليل بکار گیری الفاظ توهین آمیز نسبت به اشخاص که موجب تقویت مرزبندی‌های کاذب و تفرقه‌انگیز بین اقشار مختلف جامعه می‌شود به استناد بند ج ماده 2 قانون مطبوعات تذکر گرفت.ج- روزنامه "جمهوری اسلامی" به‌دلیل درج مطلب خلاف واقع به استناد بند 11 ماده 6 قانون مطبوعات تذکر گرفت.د- روزنامه" پول" به‌دلیل درج مطالب خلاف واقع و افترا به مقامات کشور به استناد بند 8 و 11 ماده 6 قانون مطبوعات تذکر گرفت.ه- هفته نامه "بصیرت جوانان" به دلیل عدم پایبندی به رسالت مطبوعاتی به استناد ماده 2 قانون مطبوعات تذکر گرفت.