گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 26 خرداد – 89

سوسك (گفت و شنود)

گفت : چه عرض کنم جز اینکه گفته شده در آشپزخونه

خانمومی دید که یک سوسکی خوابیده بطور وارونه

مشغول هست به دست و پا زدن که برآ ورد صدا

کمک خواست ازهمسرش با دمپائی چنین داد ندا

همسرش گفت خانموم به کشتن سوسک نیست نیاز

این داره به حرکات تو می خنده ، چنین میکنه راز ونیاز

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: زهرا رهنورد در مصاحبه با يك روزنامه اروپايي گفته است؛ «من براي چوبه دار آماده ام»!
گفت: به قول يكي از اصلاح طلبان فراري؛ «اين پيرزن بچه هاي مردم را فرستاده آب خنك بخورند و خودش بدون آب پرتقال و مخلوط شير و نارگيل و عسل صبحانه نمي خورد».
گفتم: حالا مگر او سر پياز است يا ته پياز كه پز مي دهد؛ «براي چوبه دار آماده ام»؟!
گفت: خواسته خودش را مهم جلوه بدهد. اينجور آدما به دار احتياج ندارند، اگر آب پرتقال را از صبحانه اش حذف كنند، روزي صد مرتبه تعظيم مي كند!
گفتم: پيرزني كه خيلي از سوسك مي ترسيد وارد آشپزخونه شد و ديد يك سوسك طاقباز كف آشپزخونه افتاده و داره دست و پا مي زنه، با جيغ وداد شوهرشو صدا كرد و گفت؛ يه دمپايي بزن بكشش، شوهرش گفت؛ چرا خانم؟! اين حيوون زبون بسته از كارهاي تو خنده اش گرفته و داره غش و ريسه ميره!!

گفت : پس از شیمی درمانی سربازجو دارد درد

بعنوان مسکن دردگیر داده به خانم زهرا رهنورد

از موضع بازجو ئی این لمپن لات بی سر و پائی

نقل کرده از مصاحبه وی بایک روزنامه اروپائی

گفته است اکنون که پاسداران کردند کودتائی

رهنورد آماده دار است در هر مکان و هر جائی

گفتم : اگر به آنچه وی گفته می باشد پای بند

در بهای این اعتراف خود، یاد کرده باشه سوگند

خوبست چون بااین پیام مقاومت داده شده پند

هم اینکه فاش نموده ماهیت رژیم ضدبشر زده گند

البته خمار کرده سربازجو چون وی را پرانده ازخواب

برگوی سربازجو پاسدار شکنجه گر چه داده جوا ب؟

گفت : سرباز جو مدعی است وی کرده جنجال

گر ازش گرفته شود عسل باآب نارگیل و پرتقال

فراموش می کند آماده شدن برای چوبه ی دار

خود درجا تسلیم می کند به کودتاگران پاسدا ر

گفتم : چرا سربازجو فکر کرده اینهم هست مثل وی ورهبر؟

گر خمار شوندنمی توانند حرف زنند تاچه رسدروندسر منبر؟

گفت : چه عرض کنم جز اینکه گفته شده در آشپزخونه

خانمومی دید که یک سوسکی خوابیده بطور وارونه

مشغول هست به دست و پا زدن که برآ ورد صدا

کمک خواست ازهمسرش با دمپائی چنین داد ندا

همسرش گفت خانموم به کشتن سوسک نیست نیاز

این داره به حرکات تو می خنده ، چنین میکنه راز ونیاز