دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 24 خرداد ماه سال 1389

نقدو بررسی : (يادداشت روز) د روغ نامه ی کیهان " آن كار ديگر"

"چرا برای رفع ابهام یک انتخابات آزاد با نظارت ناظران بی طرف سازمان ملل بر گزار نمی شود تا مشخص شود مردم راست می گویند یا پاسداران کودتا گر؟

جالب است که قلم زن یادداشت روز نویس که همکار و هم لهجه سر بازجو حسین شریعتمداری است. بر خلاف اینکه کلی در بخش و ستون های گوناگون دروغ نامه ی کیهان پرونده سازاین روزها کلی تبلیغات جنگ روانی شده و گرده بر زمین سائیدن و گرد وخاک برپا ک شده است تا که وانمود گردد که نارضایتی های عمومی مربوط به عملکرد بیش از 3 دهه ی گذشته ی دولت مردان رژیم ضد بشری کودتائی و نامشروع به خصوص در 5 سال گذشته نمی باشد ، بلکه به دلیل فتنه گری رقیب مغلوب یا سران فتنه است چون اینان در یک سال گذشته شکست خورده و جا ده وبی آبرو شده اند .بنابر این خودشان می دانند که دیگر حامی ندارند آنگونه که ازترس آبروریزی که می دانستند در 22 خرداد سال گردکودتای 88کسی گوش به بیانیه ی دعوت اینان نمی دهد و توی خیابان نمی آید . پس ترجیح دادند تا که بیانیه ی فراخوان دعوت به حضور در تظارات 22 خرداد را پس بگیرند وعقب نشینی کنند . اما اکنون قلم بر دست وارونه و متناقض گوی یا دداشت روز نویس اعتراف کرده است باوجود اینکه تصمیم داشته پیرامون قطعنامه1929 جدید شورای امنیی سازمان ملل قلم فرسائی کند ، اما تر جیح داده است ک در مورد اتفاقاتی که در روز 22 خرداد در خیابان های تهران رخداد لغز خوانی کند.

البته سئوال است چرا به فهم و شعور و آگاهی مردم ایران توهین می شود وبه جای اینکه پاسخ منطقی به مطالبات و خواست شان داده شود. ولی مدعیان وارونه گوی طلبکار به جای اینکه چپ و راست نماز شک دار به خوانند تاکه ادعا کنند از مردم ناراضی نیستند و برای اینکه رقبای مغلوب را بر زیر سئوال ببرند که اینان توهم پراکنی وبطور دروغ تبلیغات می کنند که در نمایش خیمه شب بازی کودتای 22 خرداد 88 تقلب شده است. که سئوال است چرا کودتا گران مجوز یک راهپیمائی آزاد نمی دهند یا اینکه یک انتخابات یا نظر پرسی آزادهمگانی با حضور نا ظران بیطرف بین المللی بر گزار نمی کنند تا رسوا شود هر که در او غش باشد. ضمن اینکه رفع توهم هم بشود تا که دیگرنه نیازبه سرکوب و سانسور و اختناق و توهین و اتهام و ضرب و شتم باشد و نه اینکه بازداشت و شکنجه و تجاوز و قتل و اعدام درکار باشد. همچنین نه دیگرنیاز به اینگونه سناریو وپرونده سازی کردن های وارونه ی تکراری ونخ نما شده باشد:

"جريان فتنه فقط مبارزه انتخاباتي بود، صندوق هاي راي كفايت مي كرد. به خيابان كشاندن مردم هفته ها قبل از انتخابات، راه انداختن كارناوال ها و زنجيره هاي انساني، ايجاد در گيري هاي وسيع در شهر و امنيتي كردن فضا به وضوح نشان از آن داشت كه هدف اصلي بسيار فراتر از مبارزه انتخاباتي و در واقع استفاده از فرصت انتخابات براي محقق كردن «يك كار ديگر» است. . آقايان البته مي توانند در روز روشن آفتاب را انكار كنند ولي براي اينكه كسي دريابد اين فرايند نه فرايند مبارزه سالم انتخاباتي بلكه طراحي يك كودتاست آخرين چيزي كه به آن نياز است تاييد موسوي و كروبي است"

قلم بر دست یادداشت روز نویس بدون آنکه متوجه باشد که خودش ادعا کرده است که رقثیب مغلوب شکست خورده و بدون پایگاه اجتماعی می باشد و بی دلیل وسند ادعا می کند که در 22 خرداد 88 تقلب شد . ضمن ایکه اینان نه امکانات تبلیغاتی حکومتی ونه ار گان های سر کوبگر را در اختیار خوددارند .پس چگونه در صورت تجدید نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی این رقیب مغلوب می توانن مردمی که اینان را قبول ندارند وبصیر و آگاه هم شده اند گول به زند خورند و مظلوم نمائی و تقلب کردن اینگونه بتواند دست به کودتای نرم بزند و برنده هم شود:

"وقتي انتخابات باطل و تجديد شد به طور طبيعي و در فضاي هيجاني ايجاد شده مردم اين بار به كسي راي خواهند داد كه مظلوم واقع شده و حق آن را با تقلب خورده اند ضمن اينكه نتيجه انتخابات تجديد شده اساسا نمي تواند چيزي جز پيروز اعلام كردن مدعيان تقلب باشد چرا كه در غير اين صورت بازي دوباره از اول تكرار خواهد شد. به اين مي گويند تصاحب دولت توسط اقليت با كودتاي نرم. هدف دوم اين بود؛ جريان فتنه محاسبه كرده بود وقتي مردم در ابعاد وسيع در خيابان حاضر شوند بالاخره نظام براي حفظ نظم هم كه شده ناچار از مقابله امنيتي و انتظامي خواهد بود و در اين ميان حتما كساني آسيب مي بينند. پروژه اين بود كه وقتي اين اتفاق رخ داد، از آسيب ديدگان پيراهن عثمان بسازند و با به حاشيه راندن بحث تقلب، اين بحث را پيش بكشند كه چرا نظام با مردم چنين برخورد كرده است؟!."

بالاخره قلم بر دست وارونه گوی بدون توجه به فیلم های مستند بسیج نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و ساندیس خوران ولباس شخصی ها درخیابان های تهران در روز 22 خرداد که در شبکه ی خبررسانی اینترنتی و ماهواره ای نمایش داده شده است . همچنین آماده باش حراست و لباس شخصی های دژخیم و بسیجیان چماقدار در محیط دانشگاه ها که که مر بوط به چنین روزی می باشد . به خصوص اینکه فریاد مرگ بردیکتاتور وخامنه ای همچنان در خیابان ها و دانشگاه ها بلندبود . طوریکه یک قلم تعداد600 تظاهرکنندگان جزو دستگیر شدگان 22 خرداد می باشند . مشروط بر اینکه فریاد مرگ بر دیکتاتور چاشی الله اکبر شبانه بر پشت بام خانه هانیز شد . اما این قلم بر دست این چنین ادعای وارونه ی مشابه رئیس همکارش سر بازجو حسین شریعتمداری کرده است :

" آبروريزي روز 22 خرداد براي فتنه گران را نه به سركوب مي توان نسبت داد نه به صادر نشدن مجوز و لغو راه پيمايي از سوي سران فتنه و نه به اينكه فتنه گران به اندازه كافي رسانه دراختيار نداشته اند. قبلا گفته ايم كه اگر به واقع اراده اي مردمي پشت يك حركت باشد نمي توان با سركوب جلوي آن را گرفت. تاريخ گواه اين مطلب است، ضمن اينكه اساسا روز 22 خرداد سركوبي هم در كار نبود. در مورد مجوز هم فقط به ياد آقايان مي آوريم كه آن روز كه به خيابان مي آمدند مگر مجوز داشتند كه حالا مجوز طلب مي كنند؟ و در مورد رسانه، وضع جريان فتنه از اصولگرايان بهتر است چرا كه همه بوق هاي خبري دنيا به دستور دوستان آمريكايي و اسراييلي شان در خدمت حضرات است. مسئله اين است: فتنه اكنون ديگر بدنه اجتماعي ندارد. كاش عاقلي در ميان اهل فتنه بود و مي پرسيد چرا؟"

در خاتمه اینکه مشخص نیست که چرا قلم بر دست یادداشت روز نویس ضمن کتمان کردن حقایق و وارونه گوئی نمودن هجویات و سناریوی سازی های بیش از یک ساله را تکرار و نشخوار کرده است تا که توضیح ندهد برای چه کودتا گران باند مافیائی غالب که ادعا دارند تقلب نکرده و در نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 صاحب 25 میلیون رأی از 40 میلیون آرای ریخته شده را برای پاسدار گماشته احمدی نژاد کسب نموده اند برای چه رژیمی ضد بشری که مدعی برخورداری 885% پشتیبانی مردم می باشد نیاز دارد که در مراسم سال مرگ خمینی شیاد هم پیروان سابق موسوم خط امامی ها را حذف نماید و مانع از حضور شان در این مراسم شون؟ همچنین چرا موقع سخنرانی سید حسن خمینی در این مراسم توطئه ی تهدید وفریاد مرگ بر منافق و موسوی سر دادن تدارک دیده شد؟ همینطور چرا از طریق همین اراذل و اوباشان و بسیجیان چماقدار و لباس شخصی دژخیم و طلبه های آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی فریاد منافق گوی علیه سید حسن خمینی باز هم در نماز جمعه ی تهران حضور یافتند و در حاشیه ی آ ن همین سناریوی مشابه ی سید حسن خمینی را علیه علی مطهری اجرا نمودند؟ مهمتر اینکه چرا سپس تا نیروهای اطلاعاتی امنیی از طریق دستگاه شنود متوجه شدند که کروبی می خواهد به قم برود و دیدار با صانعی داشته باشد بلافاصله اراذلو اوباش اعزام به قم شدند و ملحق به شاگرد طلبه های آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی شدند ودر جلوی بیت صانعی تجمع نموده به فحاشی و لمپن گوئی و توهین و اتهام زدن علیه ی صانعی و سید حسن خمینی و کروبی و موسوی و رفسنجانی دست زدند و بالاخره برای اینکه رفع ابهام شود که حامی معنوی شان کیست آخوند متحجر دزد و انگلیسی و مرشد کودتا گران پاسدار مصباح یزدی واردصحنه شد و فتوا داد که مخالفان ولی فقیه مرتد می باشند.

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/890324/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 24 خرداد ماه سال 1389