دروغ نامه ی کیهان شنبه 23 خرداد ماه سال 1389

نقد بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " غم نامه اي به نام قطعنامه "

" تصویب قطعنامه ی تحریم در شورای امنیت سازمان ملل تبدیل به بهانه ی تهاجم ومتهم نمودن رقیب مغلوب و منتقدین و مخالفین شده است "

در سال گرد کودتای تقلباتی 22 خرداد که نه رقیب مغلوب از صحنه حذف شد ونه اینکه یک سال است که سیاست چوب زدن و پیاز خوراندن با چاشنی زنجیره ای از اتهام به خیانت و جنایت و جاسوس و ستون پنجم و نفوذی دشمن و همسوئی با دستگاه جاسوسی بیگانه و دشمن نظام بودن و از خط خمینی شیاد خارج شدن همراه بوده که نثار سران رقیب یا سران فتنه شده است و همچنان این سیاست ادامه دارد. همچنین نه اینکه مجوز راهپیمائی در چنین روزی به رهبران رقیب مغلوب داده نشد حتی تهدید شدند که باید از فراخوان حضور به راهپیمائی که در روز 22 خرداد داده بودند عقب نشینی کنند تا که تبلیغات جنگ روانی علیه شان فراهم گردد که گفته شود چون این رهبران مغلوب می دانستند حامی ندارند از ترس آبرو ریزی بیشتر مجبور به عقب نشینی شدند و بیانیه عدم حضور در راهیپیمائی را صادر کردند . البته با همه ترفند و تهدید و فشار ها و حاکم کردن فضای شدید امنیتی در خیابان ها و میادین تهران و حضور پررنگ بسیجیان چماقدار و حراست سر کوبگر در دانشگاه های تهران ولی گرد همآئی و تظاهرات تنش آمیز انجام شد و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای فریادزده شد به خصوص فریاد مرگ بر دیکتاتور چاشنی الله اکبر بر بام خانه های شبانه تهران شد .

بهر حال مشخص بود که چرا مجوز راهپیمائی داده نشد چونکه با حضور میلیونی مردم معترض و ناراضی در خیابان ها وحشت از علنی شدن نه دروغ بزرگ 25 میلیون رأی ساختگی برای پاسدار گماشته احمدی نژاد فاش می شد ، بلکه وارونه بودن ادعای پشتیبانی 85 % مردم از رژیم ضد بشری کودتائی نا مشروع عریان و عیان می شد و آشکارا تق یک سیاست شکست خورده ی طرح یکساله در می آمد وبه نمایش گذاشته می شد که چگونه سیاست اعمال ضرب و شتم و سرکوب و اختناق وسانسور و تهدید و بازداشت و شکنجه و تجاوز و اعتراف گیری و قتل و اعدام بی تأثیر بوده است. بنابراین اکنون قلم بر دستان وارونه گوی و تحریف گر یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان مجبور شده اند تا پشت سنگر دفاع از پروژه ی هسته ای و مخالفت با قطعنامه ی اخیر شورای امنیت سازمان ملل روضه خوانی کنند و گریز به صحرای کربلا بزنند . بهمین دلیل است که قلم ببر دست کنونی یادداشت روز نویس با پاک کردن صورت مسئله و فراوش کردن اینکه اوضاع کنونی در داخل کشور چگونه است و مردم ناراضی در یک سال گذشته چه فریاد زده اند . وچرا از ترس واکنش افکار عمومی جامعه نه اینکه مجوز حضور در سال گرد کودتای نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد سال داده نشد ، بلکه آنانکه ریسک خطر کرده و وارد میدان شدند با همه امکانات سرکوبگری به ا ینان یورش برده شد. اما قلم بر دست یادداشت روز نویس گفته ا ست که افکار عمومی دنیا متوجه شده که پروژه ی هسته ای مشکل و چالش اصلی نیست ، بلکه مشکل رژیم ضد بشری می باشد برای همین به خاطر حمایت ازسران رقیب مغلوب قطعنامه چهارم شورای امنیت سازمان تصویب شد تا دفاع از منتقدان و مخالفان شده باشد که عامل وقایع سال گذشته در ایران بودند زیراکه هدف تضعیف ساختار رژیم ضد بشری کودتائی نامشرع بوده است .

در خاتمه اینکه مگر امکان دارد که یادداشت روز نویساان یادداشت روزی که تهیه و تنظیم می کنند و هر گونه که شروع شود و پیرامون هر موضعی که باشد به رقیب مغلوب دوم خردادی ها ختم نگردد تا که وانمود شود که اینان حاکم می باشند و قدرت را قبضه کرده و مسئول شرایط کنونی و عامل همه معضلات امور معیشتی مردم و مشکلات اقتصادی کشور هستند . همچنین مسئول بحران عدم مشروعیت رژیم ضد بشری و بحران هسته ای می باشند .بنابراین قلم بر دست همکار وهم لهجه سر بازجو حسین شریعتمداری مدعی شده است پس از آنكه غبار فتنه فرو نشسته به وضوح قابل رويت است که چگونه نقاب نفاق از چهره جرياني كه ادعاي خط امام شیادان را داشت به زير كشيده شدهاست . زیرا با فریاد اراذل و اوباش حامی پاسدار گماشه احمدی نژاد که در ماسم 14 خرداد سال مرگ خمینی شیاد فریاد مرگ بر منافق علیه سید حسن خمینی وی داده شد و موجب قطع سخنرانی وی گردید . این اقدام بر نامه ریزی شده موجب شد تا که پیروان خط امامی های سابق هم منافق و هم طرد شده شوند . البته این اراذل و اوباش در حاشیه نماز جمعه ی تهران مشابه همین سیاست علیه ی سید حسن خمینی را در مورد علی مطهری اجرا کردندچونکه ادعا شد که این اراذل و اوباش لات و لمپن هستند به از بصيرت و آگاهي سياسي بر خوردار هستند . پس همین بصیرت و آگاهی را چماق علیه خواص کرده تا اینان از ادعای پیرو خمینی شیاد بودن پالايش شوند. بالاخره ادعا شده این سیاست ده ها بركت و دستاورد داشته است كه همگي ناشی از شکست و ناكامي غرب و دنباله هاي داخلي آنان یعنی سران فتنه بوده است که در مسیر تضعيف ساختار نظام ضد بشری و کودتائی و نامشروع اقدام نمودند . لذا نتیجه ای که قلم بر دست یادداشت روز گرفته منتهی به این نتیجه شده است که شوراي امنيت با صدور قطعنامه غيرقابل توجيه 1929 نشان داده است كه جايگاه خود براي پاسداري از صلح جهاني و حقوق ملت ها از دست داده است و همانگونه که پاسدار گماشته احمدی نژاد در سخنرانی رونویسی و سفارشی خود در این سازمان تأکید کرده بود باید تلاش بین المللی براي تغيير ساختار سازمان ملل و شورای امنیت سازمان شودچونکه این اقدام يك ضرورت اجتناب ناپذير است .

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890323/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 23 خرداد ماه سال 1389