دروغ نامه ی کیهان شنبه 29 خرداد ماه سال 1389

نقد وبررسی کردن : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " ترفندي براي خروج از انزوا"

" آویزان شدن به جنگ 33 و 22 روزه و اشک تمساح ریختن برا ی ساکنین نوار غزه در راستای سیاست دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاورمیانه و نابود کردن اسرائیل "

بازهم آویزان شدن به موضوع نوار غزه و گریز به صحرای کربلا زدن و روضه ی ضد اسرائیلی خواندن که چرا نخست وزیر اسرائیل گفته است حاضر است برای کنترل ارسال سلاح به نوار غزه شرایط واردات و انتقال اقلام ضروری به نوار غزه را تسهیل نماید . صد البته برای حاکمان رژیم ضد بشری که دشمنان اصلی هرگونه رفع تنش و ایجاد صلح و آرامش در منطقه ی خاور میانه می باشند خوشآیند نیست زیرا که مخالف استقرار صلح و آرامش و امنیت و ثبات سیاسی در منطقه نیستند . به خصوص اینکه مهیا یا آماده شدن هرگونه فضای مذاکرات صلح عادلانه و ایجاد روابط مسالمت آمیز میان اسرائیل و فلسطین برای حاکمان رژیم ضد بشری و نا مشروع ایران بمثابه ی طناب د ار بر دور گردن شان می باشد . بنابراین قلمزنی قلم بر دست طلبه پاسدار یادداشت روز نویس پیرامون مسئله ی نوار غزه هدف فقط برای فرار کردن از پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران و دامن زدن هر چه بیشتر به تنش میان اسرائیل و حماس در نوار غزه می باشد . بنابراین اکنون اگر طلبه پاسدار یادداشت روز نویس در کسوت نماینده ی دلسوز مردم فلسطین به خصوص ساکنیننوار غزه وارد صحنه شده است تا ضمن دفاع کردن از حماس مانوار تبلیغاتی پیرامون جنگ 33 و 22 روزه با اسرائیل دهد که همین موضع گیری نشان از این واقعیت است که بمرور زمان بیشتر رفع ابهام می شود که طراح اصلی این دو جنگ 33 و 22 روزه با اسرائیل کدام کشور بوده است و با قربانی کردن و به مسلخ کشانیدن مردم لبنان و فلسطین چه اهداف خبیث ضد انسانی را دنبال می کرده است که چپ و راست در مقاطع حساس با آویزان شدن به این دو جنگ دست آویز قدرت نمائی و به رخ آمریکا و اسرائیل کشیدن ضعف شان مانور داده می شودتا که بیشتر ثابت گردد که عامل اصلی بی ثبات کردن منطقه خاور میانه ودشمن مذاکرات صلح در این منطقه کدام کشور می باشد؟ . برای همین قلم بر دست طلبه پاسدار یادداشت روز نویس اکنون به تهاجم اخیر کماندوهای اسرائیلی به کشتی حامل آذوقه به نوار غزه پرداخته است تا که بتواند در پایان با نقل قول کردن از حماس و مخالفت کردن با هر گونه فراهم نمودن تسهیلات واردات و انتقال مواد ضروری و خوراکی مورد نیاز ساکنین نوار غزه از سوی اسرائیل این چنین از نابودی اسرائیل سخن گفته و تحلیل دادهه شود:

" حمله رژيم صهيونيستي به ناوگان آزادي سرآغاز تشديد فشارهاي بين المللي بر اين رژيم به منظور شكستن حصر غزه بود. پيش از آن نيز ماجراي حمله به لبنان در سال 2006 و شكست در جنگ 33 روزه، حمله به نوارغزه در اواخر 2008 و شكست در جنگ 22 روزه و افتضاحي كه از عمليات ترور محمود المبحوح در دبي اوايل سال 2010 دامان رژيم صهيونيستي را گرفت، مقامات اين رژيم را در كانون اعتراضات مردم جهان و نهادهاي بين المللي و همچنين انزواي شديد سياسي قرار داد.در اين ميان اتحاديه اروپا هم به كمك رژيم صهيونيستي آمد. اين اتحاديه كه تا پيش از اين در قبال حوادث فلسطين و جناياتي كه اسرائيل در كرانه باختري بيت المقدس و نوار غزه مرتكب شده بود، واكنشي نشان نمي داد، اين بار براي رهايي از انزواي اين رژيم، آستين هاي خود را بالا زد.اروپا -كه رامسفلد، وزير دفاع سابق آمريكا، آن را «قاره پير» ناميده - تاكنون در قبال مسايل فلسطين نتوانسته موضع مستقلي از خود ارايه كند و همواره دنباله رو آمريكا در اين موضوع بوده است. موضع گيري هاي كشورهاي اروپايي حتي در مناقشه عربي - اسرائيلي كاملا منطبق با مواضع آمريكا و رژيم صهيونيستي ارزيابي مي شود.جنبش مقاومت فلسطين - حماس - نيز در قبال تصميم اخير كابينه صهيونيستي موضع گرفته و مدعي شده؛ اعطاي مجوز ورود برخي كالاها به غزه در راستاي دور زدن تصميمات بين المللي براي رفع محاصره كامل غزه و مشروعيت بخشيدن به حصر غيرقانوني اين منطقه است. حماس اين تصميم را بي ارزش خوانده و آن را اقدامي ناچيز و تبليغات رسانه اي ناميده است.فقدان مشروعيت اسرائيل و جنايات اين رژيم ننگي است كه با هزار رنگ و لعاب اين چنيني پاك شدني نيست. موج فزاينده احساسات ضد صهيونيستي مردم جهان لرزه بر اندام پوشالين مترسك اسرائيل انداخته است. طرح تسهيل محاصره غزه نيز نمي تواند چهره اين رژيم را بازسازي كند. خون مردم مظلوم فلسطين و جنايات تحميل شده صهيونيست ها به زنان و مردان و كودكان اين سرزمين روزي دامان اسرائيل را خواهد گرفت. آن روز نزديك است. نفس هاي مسموم جنايتكاران صهيونيست به شماره افتاده است "

در خاتمه اینکه هر گونه اشک تمساح برای ساکنین نوار غزه ریختن و محور آن جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی اسرائیل راه انداختن از هر زاویه و ادعائی که باشد وهر اهداف پلید ضد انسانی حاکمان ضد بشری تهران و پاد و وجارچیان در خدمت شان که دنبال شود . هر گز نمی تواند که جنبه ی انسان دوستی و ابراز همدردی کردن با مردم فلسطین به خصوص ساکنین نوار غزه داشته باشد . زیرا که باور نکردنی نمی باشد وقتی که در سال مرگ خمینی شیاد به نوه ی وی سید حسن خمینی رحم نمی شود و اراذل و اوباش حکومتی بسیج و سازماندهی شده با فریاد مرگ بر منافق دادن به وی تهاجم می کنند و امکان سخنرانی به وی ندادند . بد تر اینکه همین اراذل و اوباش سازماندهی و بسیج شده در قم حضور یافتند که همراه سفر پنهانی رهبر لوطی جماران به قم بوده است تا نظاره گر عربده کشی های اراذل و اوباش در جلوی بیت صانعی باشند و وی و سید خمینی و موسوی و کروبی و حتی رفسنجانی رابا توهین کردن و اتهام زدن تهدید کنند . آنگاه به دفتر منتظری که دیگر وجود ندارد تهاجم کنند و آن را تخریبب نمایند و درب گاو صندوقش را بشکنند و اسناد ومدارکش رابا خو دشان ببرند . بدتر اینکه به دفتر آخوند نوری همدانی هم مواد آتش زا پرتاب کنند . در صورتیکه وی یک آخوند متحجر و فسیل حامی دولت نا مشروع وسر سپرده ی لوطی جماران و پاسداران کودتا گر می باشد . ولی چون تهاجم به نوه خمینی شیاد را تأئید نکرده است اینگونه مجازات و گوشمالی شده است . سئوال است که چگونه حاکمان این رژیم ضدبشری حاکم بر ایران با اینگونه اقدامات وحشیانه ی ضد انسانی که مرتکب می شوند که در بستر ادامه ی جنگ قدرت و ثروت وحذف رقیب و انحصاری کرن قدرت است می توانند دوستدار و دلسوز مردم فلسطین به ویژه ساکنین نوار غزه باشند؟ نا گفته نماند که این خطای مقامات اسرائیلی می باشد که با اشتباهات مکرر شان موجب بهانه تراشی های مناسب حاکمان ضد بشری تهران برای راه اندازی جنگ روانی تبلیغاتی و فرصت طلبانه بهره برداری کردن از اهداف پلید شان می شوند .

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890329/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان شنبه 29 خرداد ماه سال 1389