گزیده خبر ها ی 2 تیر - 89

گزارش‌های ضد و نقیض از تجمع امروز در برابر مجلس+عکس

http://www.fararu.com/vdcjxiei.uqeymzsffu.html

تصاویر تجمع دانشجویان مقابل مجلس

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=113880

فقط به قیافه ها در تصویر لینک ضمیمه شده با دقت نگاه کنید تا متوجه شوید چه اجیر شدگان چماقدار یا ساندس خورانی دانشجو جا زده شده اند. آنهم دانشگاه و دانشجویانی که بیش از نیم قرن سابقه ی مبارزه با ارتجاع داخلی و استعمار خارجی و آزادیخواهی دارند ؟ ولی اکنون اینان زیر این نام دانشجو چماقداران بسیجی و لباس شخصی های دژخیم و اطلاعاتی های پاسدار با امنیتی ها تبدیل به اهرم چماق علیه ی رفسنجانی و دانشگاه آزاد شده و مورد سوء استفاده ی پاسداران کودتاگران واقع شده اند . ضمن اینکه اینان خیابان را نیز تبدیل به مسجد کرده اند تا ثابت کنند چگونه دین ابزار جنگ قدرت و ثروت و سانسور و سرکوب و خفقان و حذف رقیب شده است . البته جائیکه بر نامه ریز و سخنران این صحنه طلبه لمپن لات و بی سواد حمید رسائی باشد که وکیل الدوله ی بازار مکاره است که سینه چاک و مدافع دولت نامشروع و پاسدار گماشته احمدی نژاد است . مشروط بر اینکه فراموش نشود که وی این طلبه شاگرد آخوند متحجر و دزد انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی است که دشمن رفسنجانی است و توطئه و تلاش می کند تا که رفسنجانی از رأس مجمع خبر گان آخوندی کنار گذاشته شود و جای وی را قبضه کند تا که سپس جای ولی ففیه را بگیرد و با اعلام نفی جمهوریت حکومت ولایت طالبانی را اعلام کند. بنابراین اینگونه نمایشات ادامه دار در راستای کودتای 22 خرداد است که هدف طراحی شده از سوی پاسداران کودتاگر برای حذف رفسنجانی از صحنه است یا اینکه یا ادار کردن وی به لبیک گوئی به کودتاگران می باشد.

افشاگری رسایی درباره نقش خانواده هاشمی در اقدام اخیر مجلس

http://www.fararu.com/vdchxmnm.23nvmdftt2.html

این گزارش هم مکمل گزارش قبلی می باشد زیرا که این افشاگر همان وکیل الدوله ی بازار مکاره ی مجلس هشتم حمید رسائی است که اشاره به نقش وی شد که چگونه تازی در خدمت آخوند متحجر انگلیس دزد محمد تقی مصباح یزدی می باشد و چرا بسوی رفسنجانی کیش داده می شود و هدف این کیش دادن یا تهدید اعضای خانواده وی چیست یا اینکه خلاصه اینگونه افشاگری ها برای چیست؟ البته این مأمور تازی که تبدیل به بازجو برای سایر وکیل الدوله های بازار مکاره شده است و اینان را تهدید نموده که نام شان را فاش می کند .معلوم نیست که چرا نگفته است که از کدام دستگاه یا نهاد این اطلاعات پشت پرده را کسب کرده است؟ چرا اینگونه اطلاعات پشت پرده شامل حال بیت رهبری و حامیان وی با آقازاده های شان نمی شود؟

حمید رسایی از برگزاری جلسات خصوصی برخی از نمایندگان چند روز پیش از تصویب طرح وقف اموال دانشگاه آزاد، با کسانی چون مرتضی بانک، حسین فریدون و یاسر هاشمی(فرزند کوچک آقای هاشمی رفسنجانی) پرده برداشت و گفت: باید مشخص شود که اینها از طرف چه کسی ماموریت داشتند تا با برخی از نمایندگان جلسه داشته باشند.به گزارش شبکه ایران، حجت الاسلام حمید رسایی ظهر امروز در تجمع دانشجویان معترض به مصوبه تایید وقف اموال دانشگاه آزاد که در مقابل مجلس شورای اسلامی، به افشاگری درباره پشت پرده اقدامات دانشگاه آزاد پرداخت و از برگزاری نمایشگاهی از اسنادی مربوط به دانشگاه آزاد خبر داد. وی در ابتدا ضمن دعوت دانشجویان به صبر و آرامش، گفت: امیدواریم که فردا نمایندگان در خصوص دو فوریت طرح بازگشت مصوبه، همکاری کنند، چرا که نمایندگان جاسبی گرا شده اند.نماینده مردم تهران در مجلس، در ادامه گفت: رای گیری فردا در صحن علنی با اسم نمایندگان صورت می گیرد تا مشخص شود چهنمایندگانی جاسبی گرا و نیز چه نمایندگانی قصد معاندت با بیانات رهبری را دارند.
اسنادی از پشت پرده دانشگاه آزاد .رسایی در ادامه سخنانش تاکید کرد: اسنادی از پشت پرده اقدامات مسئولان دانشگاه آزاد بدست آمده که فردا در مجلس نمایش داده خواهد شد. حجت الاسلام رسایی همچنین به حضور مهدی هاشمی در انگلیس اشاره کرد و افزود: برخی اسناد محرمانه اکنون به دست انگلیسی ها رسیده، چرا این اسناد از مردم ایران مخفی نگه داشته شده است. به گفته وی "مهدیهاشمی به انگلیس پناهنده شده است." رسایی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جلسات خصوصی برخی از نمایندگان چند روز قبل از تصویب طرح وقف اموال دانشگاه آزاد، با افرادی به نام مرتضی بانک، حسین فریدون و یاسر هاشمی پرده برداشت و گفت: باید مشخص شود که اینها از طرف چه کسی ماموریت داشتند تا با برخی از نمایندگان جلسه داشته باشند. وی تهدید کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند از پشت تریبون مجلس تمامی این موارد اعلام می شود.

محسنی اژه ای: مصوبه های شورای عالی انقلاب فرهنگی به حکم ولی فقیه، قانونی است

اعتراف آخوند آدم کش و گوش خوار اژه ای که نقش اساسی در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 داشت. همینطور نقش مستقیم در قتل های زنجیره ای و قصابی کردن زوج فروهر ها دا شته است . اکنون در راستای جنگ قدرت و ثروت گرگ های هار غالب و مغلوب حمایت از رهبر لوطی جماران کرده است وی اعللام آشکار جایگاه بر تر از قانون قرار داشتن رهبر لوطی جماران یا عمود خیمه ی شکسته ی نظام را کرده است که اثبات گر واقعیت بی اعتبار و ارزش بودن قانون اساسی است که رهبران مغلوب جنبش سبز چپ و راست با آویزان شدن به قانون اساسی آن را دست آویز دل نربیدن خود از رژیم ضد بشری کودتائی کرده اند. همچنین مانع از بر پائی تظاهرات رادیکال معترضان ناراضی خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران شده اند. فراموش نشود که لو دادن سرنخ اصلی جو سازی و تهدید و توطئه علیه ی رفسنجانی و آقازاده ها و دانشگاه آزاد و تعداد 134 وکیل الدوله های بازار مکاره هم مشخص و برجسته شده که کجاست؟

به گزارش راديو فردا ،غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل جمهوری اسلامی در نامه ای به صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ی ایران گفته است که مصوبه های شورای عالی انقلاب فرهنگی، از جمله درمورد تغییر اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی، با استناد به امر ولی فقیه، حکم قانون دارد. آقای اژه ای، رای داداگاه عمومی تهران را برخلاف شرع خوانده است. دادگاه عمومی تهران در پی شكايت ِ هيات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با نمايندگی عبدالله جاسبی، رئیس این دانشگاه، رای داده بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی حق قانون گذاری ندارد. در پی آن، مجلس شورای اسلامی هم، مصوبه شورای عالی انقلاب در مورد دانشگاه آزاد لغو کرد. رای دادگاه عمومی تهران پس از ماه ها اختلاف ميان شوراى عالى انقلاب فرهنگى به ریاست محمود احمدی نژاد و هيئت موسس دانشگاه آزاد صادر شده بود. اکبر هاشمی رفسنجانی از اعضای هیات موسس این دانشگاه است.

مسئولان پاك‌دست و يك پيشنهاد بزرگ رشوه؛پينشهاد 2 ميليارد توماني رشوه به معاون دادستان اصفهان .خبرگزاري فارس: دادستان عمومي و انقلاب استان اصفهان با اشاره به يك پرونده مفاسد اقتصادي در اصفهان گفت: متهمين اين پرونده به معاون دادستاني استان پيشنهاد پرداخت 2 ميليارد تومان رشوه دادند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904011691

این چگونه سیستم و روابط حااکم در رژیم ضد بشری است که مبلغ پیشنهادی به استاندار اصفهان مبلغ 2 مییلیارد تومان است . یعنی پیشنهادی که رشوه دهنده داده است باید چه میزان ثروت باد آورده ای باشد که حاضر شده این مبلغ پیشنهاد رشوه دهد؟ همینطور میزان عایدی این پروژه چه مبلغ کلانی می تواند در آمد داشته باشد که برایش پیشنهاد دادن 2 میلیاررد تومان رشوه دااده شده است؟

327 فريب‌خورده توسط دشمنان ‌خواستار دريافت امان‌نامه ‌شدند . خبرگزاري فارس: اداره كل اطلاعات سيستان و بلوچستان ليست عناصر فراري و فريب خورده را براي دريافت امان‌نامه ‌اعلام كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904011760

رژیم ضد بشری هم ظلم و احجااف می کند . هم معتتاد می سازد. هم فقر و محرومیت در استان سیستان و بلوچستان تحمیل می کند و آن را گسترش می دهد . هم هرروز در این استان یا دار می زند یا در درگیری می کشد. یا اینکه با باج دادن به دستگاه امنیتی پاکستان مخالفان گریخته را تحویل و بر زیر شکنجه می کشاند ومی کشد. تا که آنانی هم که زنده مانده اند را با تهدید و شکنجه مجبور به تسلیم نمودن نماید. عجیب تر اینکه هنوز هم ادعا می کند که آزاد و مردمی و قوی ترین کشور جهان است؟!

فیلم : ادامه آتش سوزی در چاه شماره 24 نفت شهر و انفجاره مهيب و يکباره آن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18386

چرا سرتیپ پاسدار قاسمی فرمانده ی قرار گاه خاتم النبیین که به آمریکا پیشنهاد همکاری برای مهار چاه های نفتی در آب های خلیج مکزیک را داده است . خیلی کممدی و مسخره است که مدعی پیشنهاد دهنده قادر نیست که در کشور آتش های این چاه نفتی را مهار و خاموش کند که مدتی است مشغول سوختن می باشد؟ به خصوص اینکه هم نام پاسداران کودتاگر از سوی آمریکا توی لیست تروریست است. همچنین از سوی آمریکا و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل مورد تحریم واقع شده است .مهمتر اینکه رژیم ضد بشری کودتائی ادعای ضد آمریکائی دارد و بیش از 30 سال است که در حال جنگ با دشمن شیطان بزرگ می باشد که چنین پیشنهاد همکاری داده شده است!